• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vandaag weer lievelingseten eten, dat doet me toch nog een beetje beter voelen..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb hier geen zin meer in. Ik haat mijn leven, ik haat mezelf, ik wil dit niet langer zo.


    People change, memory's don't.

    Oke vandaag floepte perongeluk iets uit mijn mond, wat ik voor mezelf wou houden -.- Nu gaan ze het vast vertellen aan mijn loopbaanbegeleider -.- Ohneee!!! #HoeDomKanIkTochZijn?

    Celin schreef:
    Ik heb hier geen zin meer in. Ik haat mijn leven, ik haat mezelf, ik wil dit niet langer zo.


    Dit had ik precies gisteren ook, Stay strong<3 ik ben er voor je. Doe niets geks met je zelfs, zoals ik dat gisteren deed, waardoor ik nu spijt heb -.-

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:33 ]

    Het was echt leuk vanmiddag <3

    Fuck Wiskunde!


    •*• Lululu •*•

    Fuck.You.


    •*• Lululu •*•

    Ik ben in een slechte bui vandaag(cat)


    •*• Lululu •*•

    Ik ben eventjes drie dagen de pil vergeten! Nou ben ik gvd weer opnieuw ongesteld geworden. -_- Alsdkfjsdlfgj.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Klote weer.


    You are beautiful, you are love.

    Verwarrende droom vannacht... :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    akldfjlakfldsakfjalfkj dat filmpje is zo lief <3

    Ik hoop toch zo dat ze zich aan haar deal houdt want dan gaan jij en ik de beste vakantie ooit beleven!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoe snel mijn stemming wel niet kan omslaan...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dit had ik nooit verwacht. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."