• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Rollen •
    Naam:
    Leeftijd: Wanneer je al bestaande karakters gebruikt probeer je een beetje te houden aan hun werkelijke leeftijd.
    Afdeling:
    Toverstok:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Afbeelding en beschrijving alsjeblieft, ook al is die maar 2 regels lang.
    Huisdier:
    Extra:

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen.

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    ©Bastard

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:19 ]


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    Bella is van mij. ^-^

    Erm. Je hebt nog Narcissa of Andromeda?
    Ik zet je erbij.

    @Emrys: Sure. (:

    Ik heb Narcissa al, maar dat staat niet in de beginpost c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth schreef:
    MICHELLE I HATE YOU.

    Ik wilde Lily. :/

    Nu weet ik het niet. :/

    xoxoxoxoxoxo


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    (...)
    Ik heb Narcissa al, maar dat staat niet in de beginpost c:


    Urg. Sorry. (:


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    Urg. Sorry. (:

    Haha, geeft niet, joh. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Iphigenia Free Layton
    Leeftijd: Zestien jaartjes. (:
    Afdeling: Zwadderich
    Toverstok: Effie's stok is zevenentwintig en een halve centimeter lang en een beetje buigzaam. Hij is gemaakt van het hout van een mahonieboom en bevat als kern een hoofdhaar van een Glamorgana.
    Innerlijk: Iphigenia, vernoemd naar de dochter van Agamemnon uit de Griekse mytologie, heeft een haat aan haar naam. Daarom heeft ze het begin van haar naam genomen en noemt iedereen haar Effie of Eef.
    Eef is de kleindochter van een Glamorgana - diezelfde die een haar heeft afgestaan voor haar toverstok -, wat de meeste jongens nogal vaak aan haar kunnen zien. Deels houdt ze van de aandacht, maar aan de andere kant weet ze ook dat het de magie is die ze van haar grootmoeder heeft geërfd, wat haar soms met een harde bons weer op de wereld doet belanden eens ze erin is verzonken. Eef's karakter zelf, is allesbehalve flirterig. Ze wordt snel verliefd, maar is zo iemand die het opkropt en zich afsluit voor de liefde van iemand anders. Een gevolg daarvan is dat ze snel jaloers wordt, ze kan er niet tegen als ze iemand ziet flirten met iemand die ze leuk vindt en wil ze dan liefst Avada Kedavra'en. Ze heeft die spreuk trouwens nog nooit gebruikt.
    Eef is sportief, niet alleen wat Zwerkbal - één van haar favoriete bezigheden buiten het vak Transfiguratie - betreft.
    Als je haar postuur ziet, zou je het niet denken, maar ze is een hardloper. Ze houdt van de wind in haar gezicht en het wegzinken in haar gedachten terwijl haar voeten haar voortsleuren over de grond.
    Denk maar niet dat Eef een lief, onschuldig meisje is. Want dat is ze niet. Helemaal niet, je wilt nooit van je leven bij haar zijn als ze kwaad is.
    Uiterlijk:




    Candice Accola
    Effie heeft dierlijke groenbruine ogen met een felle, levendige glinstering erin. Echter, vaak zijn ze staalhard en laten ze nooit iemand kijken naar wie ze is. Andere momenten zijn ze vol emotie en laten ze het raam naar haar ziel volledig open.
    Ze accentueert deze ogen af en toe met wat mascara en eyeliner, maar in het algemeen gebruikt ze vrijwel nooit make-up.
    Eef heeft lichtblond haar dat vaak in een vlecht over haar schouder hangt, maar meestal los en verwilderd haar gezicht omrandt. Ze heeft een heel lief en teder uiterlijk, haast breekbaar. Met dit uiterlijk is het een heel stuk gemakkelijker voor haar om mensen te doen denken dat ze dat ook is, zodat ze niet meer willen weten over haar en haar constant lastigvallen met idiote vragen. Ze houdt niet van vragen, want ze heeft bijna nooit een antwoord klaar.
    Huisdier: Een uil genaamd Arion.
    Extra: Effie heeft geen idee wie ze is en waar ze vandaan komt. Ze werd ten vondeling gevonden voor de deur van een oud koppel. Pas later bleek dat dat koppel haar grootouders waren. Haar ouders bleken één groot vraagteken te zijn, aangezien Amélie - haar grootmoeder - al lang geen contact meer had gehad met Effie's vader. Door Amélie en John werd ze Iphigenia genoemd. John was de aanleiding naar haar interesse voor Transfiguratie, hij was ook degene die haar leerde hoe ze een faunaat kon zijn, ze is een witte wolf.
    Eef is de aanvoerder van het Zwerkbalteam van Zwadderich en is daarin de Drijver. Verder is Effie enorm getalenteerd wat betreft kunst en muziek. Het is nog één van haar grote passies.


    [Ik dacht dat Fleurs moeder een Glamorgana was, ik wist niet dat het ook haar grootmoeder was. xd Hoe dan ook, dit verhaal van Effie was niet expres, just so you know. xd]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 18:52 ]


    help

    Sinds wanneer is James Potter Zwadderich? xd

    Ik ga trouwens slapen. Byebye! (Ik reageer trouwens morgen dan, Michellemens.)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:30 ]


    help

    Annabeth schreef:
    Sinds wanneer is James Potter Zwadderich? xd

    Ik ga trouwens slapen. Byebye! (Ik reageer trouwens morgen dan, Michellemens.)

    Is goed, slaap lekker, Marthemens. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sorry. Again. -.-


    kindness is never a burden.

    Zijn James en Sirius al gestopt met Snape pesten, of nog niet? Dat doen ze namelijk ergens tijdens hun Hogwarts tijd, net als dat Sirius bij James komt wonen, is dat ook al gebeurt?


    Bowties were never Cooler

    Naam: Remus John Lupin *Moony*
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Gryffindor
    Toverstok: 26,7 centimeter, Mahonie en een eenhoornhaar
    Innerlijk: Remus is een vrij rustig iemand. Hij probeert nooit echt in het middelpunt van de aandacht te staan. Hij probeert altijd zo veel mogelijk mensen te helpen waar het kan. Ook is hij best wel een stuudje, maar doordat hij vrij slim is en leren hem vrij goed af gaat gaat er niet vreselijk veel tijd in zitten. Hij kan vrij sociaal zijn als ie dat wilt maar als het aan hem lag zat hij net zo goed een hele week achter elkaar alleen in een kamer met boeken. Remus probeert James en Sirius vaak tegen te houden als ze weer eens een domme actie gaan uitvoeren en kan ze daarna ook een behoorlijke preek geven. Hij is een soort van de ouder van hun vieren, hij probeert de andere zo goed mogelijk in toon te houden en het zover het hem lukt niet te ver uit de hand te laten lopen
    Uiterlijk:

    Remus heeft bruin krullend haar en bruine ogen.
    Huisdier: Een kleine zwarte kerkuil die Bopa heet.
    Extra:Remus is een Weerwolf, hij werd toen hij klein was gebeten door Fenrir. En sindsdien verandert hij met elke volle maan in een weerwolf. Zijn ouder en Remus zelf waren er vrijwel zeker van dat hij niet naar Hogwarts zou kunnen omdat hij te gevaarlijk was. Maar toen werd Dumbledore schoolhoofd en heeft hij ervoor gezorgd dat Remus toch gewoon naar Hogwarts kon.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 18:55 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sylvesti schreef:
    Zijn James en Sirius al gestopt met Snape pesten, of nog niet? Dat doen ze namelijk ergens tijdens hun Hogwarts tijd, net als dat Sirius bij James komt wonen, is dat ook al gebeurt?


    James en Sirius pestten Snape hun hele Hogwarts tijd maar Lily probeert dat wat tegen te houden wanneer ze met James is. Dat Sirius bij James komt wonen weet ik niet.


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    James en Sirius pestten Snape hun hele Hogwarts tijd maar Lily probeert dat wat tegen te houden wanneer ze met James is. Dat Sirius bij James komt wonen weet ik niet.


    Okey.
    Dat gebeurt als Sirius 16 is, dus ik weet het niet.


    Bowties were never Cooler

    Sirius was zestien toen hij bij James ging wonen dus ik denk dat het dan al gebeurt is in die zomervakantie ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Okeyz, Ik wist niet precies wanneer toen hij 16 was, daarom gooide ik het hier maar in


    Bowties were never Cooler

    Naam: Bellatrix "Bella" Black.
    Leeftijd: Zeventien jaar.
    Afdeling: Slytherin.
    Toverstok: 27,3 cm lang, gemaakt van Walnoot met als kern drakenbloed. De stok heeft een lichte bocht, waardoor het lijkt op de klauw van een dier.
    Innerlijk: Bellatrix is een sadistische en gemene tiener. Ze houd ervan jongere kinderen te treiteren, met de voeten van leraren en jongens te spelen en de andere afdelingen zwart te maken. Je hebt Bella beter te vriend dan als vijand. Doch kan Bella heel vriendelijk en charmant zijn, als ze wil. Maar die kant van haarzelf laat ze bijna nooit zien. Je moet haar vertrouwen al gewonnen hebben voor ze je überhaupt een compliment geeft. Wanneer haar vrienden in de problemen zitten of ruzie hebben met anderen komt Bella wel voor hen op. Ze is niet bang geschorst te worden of een waarschuwing te krijgen.
    Uiterlijk:



    Katie McGrath
    Bellatrix is een mooie, sterke heks. Ze is niet erg groot maar ook niet verschrikkelijk klein en heeft een weelderig lichaam met mooie vrolijke vormen. Haar huid is niet bleek maar ook niet donker. Bellatrix heeft lange, gitzwarte haren dat in mooie krullen over haar schouders en rug vallen. In sommige lichtinvallen zie je haar haar rood oplichten en dat vind Bella het mooist aan haar haar. Haar ogen dragen een donkergroene kleur, waar ze erg trots op is aangezien groen het klein van Zwadderich is. Meestal draagt ze donkere en zwarte kleren en om haar hals draagt ze een familieketting.
    Huisdier: Een zwarte raaf genaamd Raven.
    Extra: Bella is de nicht van Sirius, maar toch komen de twee niet goed overeen grotendeels te wijten aan het feit dat Sirius in Griffoendor zit en Bellatrix in Zwadderich. Zijn vader was de zus van haar moeder. Ze heeft twee zussen Andromeda en Narcissa.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:47 ]


    kindness is never a burden.