• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Rollen •
    Naam:
    Leeftijd: Wanneer je al bestaande karakters gebruikt probeer je een beetje te houden aan hun werkelijke leeftijd.
    Afdeling:
    Toverstok:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Afbeelding en beschrijving alsjeblieft, ook al is die maar 2 regels lang.
    Huisdier:
    Extra:

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen.

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    ©Bastard

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:19 ]


    kindness is never a burden.

    Naam: Lucius Malfoy
    Leeftijd: 17 jaar
    Afdeling: Slytherin
    Toverstok: Lucius' toverstok is van iepenhout en heeft als kern het hartenbloed van een draak.
    Innerlijk: Lucius is een groot voorbeeld als ideale Slytherin. Hij loopt door de gangen alsof de school van hem is, kaffert leerlingen uit die onder hem staan en beledigd de andere huizen zonder blikken of blozen. Lucius lacht luid om stomme grappen enkel en alleen om aandacht te trekken, en dan vooral van het vrouwelijk geslacht. Hij heeft een erg hoge dunk van zichzelf en vind zichzelf dan ook beter dan anderen enkel en alleen omdat hij een volbloed is. Hem zal je nooit aardig zien doen tegen iemand, zelf niet tegen zijn vrienden tenzij je écht wat geks met hem doet in zijn hoofd. Om het simpel te zeggen, enkel liefde zou hem kunnen veranderen. Maar aangezien Lucius 'liefde' onbenullig en dom vind zit daar weinig kans in. Meisjes gebruikt hij enkel voor one-night stands.
    Lucius kan het niet goed vinden met andere Slytherins die vinden dat zij hoger staan dan Lucius en hij komt bovenal niet overeen met James Potter en Sirius Black, doch dat die laatste de neef is van één van Lucius vrienden Bellatrix.
    Ook Lily Evans is niet één van Lucius' favoriete Gryffindors, omdat zij een Mudblood is en Lucius heeft een gloeiende hekel aan Mudbloods.
    Uiterlijk:




    Boyd Holbrook
    Lucius meet 1 meter 85 wat hem daarmee ook meteen groot maakt. Hij is sterk en gespierd, daardoor imponeert en intimideert hij ook velen. Lucius' haar is halflang, eerder aan de korte kant, een draagt een witblonde kleur. Vaak laat Lucius zijn haar in een perfect gekamde positie liggen op zijn hoofd, maar soms doet hij er ook wat gel in zodat het eerder in een kuif blijft staan. Zijn wenkbrauwen zijn donkerder blond dan zijn haren.
    Lucius heeft wat baardgroei op zijn kin en vlak boven zijn neus, maar dat vind hij allesbehalve erg. Meer zelfs, hij vind dat het een soort macht uitstraalt. Lucius' kledingstijl is gewoon. Meestal een zwarte broek met daarboven een shirt shirt.
    Huisdier: Een grote, donkergroene slang maar het is niet toegelaten die mee te nemen door de gangen die blijft die van op de jongensslaapzaal. Hij heet Basilisk.
    Extra: Lucius Malfoy is lid van Professor Slughorns Slug Club.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 20:28 ]


    kindness is never a burden.

    LexLover schreef:
    Naam: Rose Wakefield
    Leeftijd: 12 of 13, ik ben vergeten hoe oud tweedejaars waren xD
    Afdeling: Hufflepuff
    Toverstok:14,5 inch, iepenhout, een beetje buigzaam en aan de binnenkant feniksveer
    Innerlijk: Rose is een verlegen en stil meisje. Ze zegt alleen het hoognodige, en trekt zich graag terug of blijft op de achtergrond. Ze is best slim, slimmer dan je denkt. Ze is lenig en sportief, maar schaamt zich er een beetje voor. Ze wil dolgraag zwerkbal spelen, maar voelt zich er te verlegen voor. (rest in RPG)
    Uiterlijk:


    Rose is een slank meisje, dat iets langer is dan normaal (1.65) en heeft donkere ogen. Ze ziet er nogal breekbaar uit, maar blijkt toch een pittige tante te zijn. Haar haar komt tot haar onderrug, en ze draagt het meestal in een vlecht die over haar schouder hangt. Hierdoor heeft haar haar regelmatige slag, en lijkt daardoor nog meer te glanzen dan het al doet.
    Huisdier: een kerkuil, genaamd Bella
    Extra:Haar beste vakken zijn Toverdranken, Bezweringen en Gedaanteverwisseling


    Leuk dat je personage jonger is dan de meesten! (:


    kindness is never a burden.

    Naam: Lily Evans
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Gryffindor
    Toverstok: Zesentwintig centimeter, soepel en van wilgenhout.
    Innerlijk: Lily is een lief meisje. Ze is vriendelijk, wat blijkt uit haar vriendschap met Severus, een Slytherin.
    Als je in een dipje zit doet ze haar best om je er uit te halen, want een slecht humeur heeft ze zelden.
    Bij haar vriendelijke karakter hoort, helaas, ook een naïve kant. Veel mensen hebben hier al gebruik van gemaakt, wat Lily vaak verdrietig maakte.
    Haar vertrouwen win je best makkelijk. Ze is een spontaan meisje dat maar al te graag vrienden met iedereen wordt, en uiteindelijk kan je ook veel lol met haar hebben.
    Lily haar talent ligt voornamelijk bij Toverdranken, een vak dat ze leuk vindt. Ze is één van de favoriete leerlingen van Slughorn, maar dat komt voornamelijk omdat ze veel werk en moeite in school stopt. Ze is een prima leerling.
    Verder is Lily een verlegen meisje. Complimentjes wuift ze weg, en zodra de zachtroze blosjes verschijnen, -dat snel gebeurt- verschuilt ze zich achter haar lange haren.
    Ze zit verder goed in haar vel en probeert van elke dag de beste te maken. Ze is optimistisch ingesteld, wat vaak in haar voordeel is als je alles van de goede kant bekijkt.
    Uiterlijk:



    Het eerste dat je opvalt aan Lily zijn haar prachtige, golvende, rode haren, die vrolijk dansen op haar rug. Ze bevatten een mooie glans. Lily draagt haar haren vrijwel altijd los.
    Verder heeft ze een fijn gezichtje. Ze heeft een strakke kaaklijn en zachtroze, volle lippen.
    Haar ogen bevatten een mooie, heldere, groene kleur, en zijn omringd met donkere wimpers.
    Huisdier:
    Extra:

    LOL IK BEN ER ACHTER GEKOMEN DAT IK GEEN LIEVE KARAKTERTJES KAN OMSCHRIJVEN.
    :') deze wordt nog uitgebreid, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OMG LUCIUS.
    :9~:9~:9~:9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    OMG LUCIUS.
    :9~:9~:9~:9~


    You like him? Ik was eerst niet zeker. :D


    kindness is never a burden.

    Jeah, You got Lily and I got James :3


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Jeah, You got Lily and I got James :3


    Michelle heeft Lily twee keer.

    Ik heb James één keer.

    Maar het is een andere James en een andere Lily. Het was niet eens expres. :')


    help

    Ik zou graag nog de wachter van Griffoendor willen als dat mag, een jongen. (:

    Ik vul Effie en hem dan vanavond in. NOBODY STEALS ANDREW FROM ME. Hij is awesome and I want him.


    help

    Bastard schreef:
    (...)

    You like him? Ik was eerst niet zeker. :D

    I doooo!

    Ik ben nu bezig met zoeken naar een Narcissa, hihi. Ik twijfel een beetje... zal ik deze persoon doen, of een andere? ~ ik kan haar haren eventueel lichter maken met photoshop.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    (...)
    I doooo!

    Ik ben nu bezig met zoeken naar een Narcissa, hihi. Ik twijfel een beetje... zal ik deze persoon doen, of een andere? ~ ik kan haar haren eventueel lichter maken met photoshop.



    Someone else.

    Binnen een uurtje kan ik terug op q.

    HOMEWORK IS KILLING MEH.

    Tijd voor Frans.

    Yeey.


    help

    Neem Kate Nash met haar nieuw oud haar.



    JUUUUST kidding, don't worry.


    help

    Is hij een goede Sirius?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Is hij een goede Sirius?



    Hmm.. Ik vind hem een beetje raar...
    Doe anders Jhonny Depp als sirius :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik een meisje uit Ravenclaw?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Oeh oeh weet je wie je als Sirius moet nemen?


    EOIN MACKEN!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."