• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Rollen •
    Naam:
    Leeftijd: Wanneer je al bestaande karakters gebruikt probeer je een beetje te houden aan hun werkelijke leeftijd.
    Afdeling:
    Toverstok:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Afbeelding en beschrijving alsjeblieft, ook al is die maar 2 regels lang.
    Huisdier:
    Extra:

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen.

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    ©Bastard

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:19 ]


    kindness is never a burden.

    Uiterlijk:



    Katie McGrath

    MORGANA!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naam: Sirius Black
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Gryffindor
    Toverstok: 15", onbekende houtsoort en kern.
    Innerlijk: Sirius is een moedige, slimme en energieke jongen, en zulke jongens zijn meestal niet tevreden met ondergedoken thuis zitten terwijl ze geloven dat anderen in gevaar zijn.
    Trouw aan een Gryffindor student idealen, Sirius Black is erg dapper en loyaal, bereid om te sterven voor de mensen die hij liefheeft. Hij is een getalenteerde en slimme tovenaar, maar ook een hele arrogante en ondeugende onruststoker, met een gewoonte tot het pesten van mensen met zijn beste vriend, James, voornamelijk Severus Snape. Sirius kan ook heel gemeen worden tegen degenen die hem niet bevallen, soms ten onrechte.
    Op sommige momenten, Sirius toont zichzelf als roekeloos, onvolwassen, en zelfs ronduit onverantwoord. In een aantal gevallen, neemt hij risico's zo groot dat hij gepakt kan worden door het ministerie, omdat hij zich rusteloos voelt thuis.
    Hoewel Sirius een aardig, loyaal, moedig en onbaatzuchtig persoon is, heeft hij een vrij explosief temperament als hij kwaad wordt gemaakt. Deze eigenschap deelt hij met zowel zijn moeder, Walburga Black, en zijn nicht, Bellatrix Black. Maar zelfs woedend is hij in staat om rationeel na te denken als het gaat om hele belangrijke beslissingen.
    In tegenstelling tot zijn gepassioneerde, impulsieve hart, lijkt Sirius een uitstekende mentale controle te bezitten. Hij heeft een ongewoon sterk gevoel van eigenwaarde, en is dus bestand tegen lange periodes van emotionele marteling en wanhoop.
    Sirius lijkt een aantal kenmerken van zijn Animagus vorm, een hond, te hebben. Dergelijke voorbeelden zijn wanneer James Potter hem op Snape wijst en Sirius "volkomen stil staat als een hond die een konijn ruikt." De meest opvallende eigenschap is zijn "blaf-achtige lach".
    Uiterlijk: Komt snel
    Huisdier: -
    Extra: De Black familie gelooft sterk in volbloed elitarisme. Zij zijn ook zeer bedreven in de Dark Arts. Sirius heeft deze moralen afgewezen, wat tot conflicten met zijn familie heeft geleid. Hij heeft zelfs zet permanent-klevende spreuken op Gryffindor banners, en foto's van Muggle meisjes in bikini's, en motoren, en Muggle spullen op de muren van zijn kamer om zijn verschillen ten opzichte van de familie te benadrukken en zijn ouders te irriteren.
    Sirius had een ongelukkige jeugd, nu, tijdens zijn puberteit, haat hij de meeste van zijn familieleden, in het bijzonder zijn
    moeder en zijn nicht Bellatrix Black.
    Ondanks dat alle andere leden van de Black familie zijn gesorteerd in Slytherin, werd Sirius geplaatst in Gryffindor, waaruit blijkt dat zijn visie al afweken van die van de rest van zijn familie voordat hij naar school ging.
    Terwijl de relatie van Sirius met zijn familie verslechterde, sloot hij een sterke vriendschap met James Potter, Remus Lupin, en Peter Pippeling.
    Op de leeftijd van zestien, brak Sirius los van zijn familie en zocht zijn toevlucht met James Potter en zijn ouders. De Potters hebben barmhartig Sirius als een geadopteerde zoon aangenomen.
    Hij geniet enorm leven op Hogwarts, waar hij is onlosmakelijk verbonden is met zijn beste vrienden James Potter,Remus Lupos en Peter Pettigrew.
    Sirius, samen met James, is immens populair: leraren respecteren zijn intelligentie, maar niet zijn gedrag, en meisjes dol op zijn donkere knappe uiterlijk, maar zijn vooral opstandige houding zorgt ervoor dat hij ze negeert, waardoor de meisjes alleen maar harder vallen voor zijn bad boy houding. Veel docenten beschouwen hem en James als onruststokers en grappenmakers; Hagrid ziet ze als de ondeugende tweeling.
    James en Sirius pesten Severus Snape veel. Meestal gewoon voor de lol of uit verveling.


    Bowties were never Cooler

    Ik ben nog Ravenclawers en Hufflepuffers nodig. (:


    kindness is never a burden.

    mag ik een meisje van Hufflepuff reserveren?


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    LexLover schreef:
    mag ik een meisje van Hufflepuff reserveren?


    Natuurlijk. (:


    kindness is never a burden.

    Ik kan niet kiezen wie ik wil gebruiken voor James.. Weet iemand mischien iets?


    Don't be like the rest of them, darling

    Andrew Garfield?

    Ideeën voor Lucius? (:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 15:35 ]


    kindness is never a burden.

    & Mag ik nog een jongen uit Slytherin? Seeker?


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    & Mag ik nog een jongen uit Slytherin? Seeker?


    Kay, maar dat is dan wel de laatste Slytherin die ik toelaat. (:


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    Andrew Garfield?

    Ideeën voor Lucius? (:


    Ik heb tot nu toe alleen Aaron Johnson die ik wel vind passen.. Maar ergens toch juist niet XD



    Ik zal zo even voor je kijken of ik een lucius voor je heb XD


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Ik heb tot nu toe alleen Aaron Johnson die ik wel vind passen.. Maar ergens toch juist niet XD



    Ik zal zo even voor je kijken of ik een lucius voor je heb XD


    He could. Ik zie wel een James in die Aaron Johnson. (:


    kindness is never a burden.

    MIJN CISSY HEEFT EEN LUCY, HOERA! :'D
    Ik ga ze zo, als ik tijd heb, invullen :3 en anders vanavond!
    Weet iemand trouwens iemand voor Lily en/of Narcissa? c:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 15:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    MIJN CISSY HEEFT EEN LUCY, HOERA! :'D
    Ik ga ze zo, als ik tijd heb, invullen :3 en anders vanavond!
    Weet iemand trouwens iemand voor Lily en/of Narcissa? c:


    Haha. Take your time. (:


    kindness is never a burden.

    Karen Gillan as Lily Evans:


    kindness is never a burden.

    Naam: Rose Wakefield
    Leeftijd: 12 of 13, ik ben vergeten hoe oud tweedejaars waren xD
    Afdeling: Hufflepuff
    Toverstok:14,5 inch, iepenhout, een beetje buigzaam en aan de binnenkant feniksveer
    Innerlijk: Rose is een verlegen en stil meisje. Ze zegt alleen het hoognodige, en trekt zich graag terug of blijft op de achtergrond. Ze is best slim, slimmer dan je denkt. Ze is lenig en sportief, maar schaamt zich er een beetje voor. Ze wil dolgraag zwerkbal spelen, maar voelt zich er te verlegen voor. (rest in RPG)
    Uiterlijk:


    Rose is een slank meisje, dat iets langer is dan normaal (1.65) en heeft donkere ogen. Ze ziet er nogal breekbaar uit, maar blijkt toch een pittige tante te zijn. Haar haar komt tot haar onderrug, en ze draagt het meestal in een vlecht die over haar schouder hangt. Hierdoor heeft haar haar regelmatige slag, en lijkt daardoor nog meer te glanzen dan het al doet.
    Huisdier: een kerkuil, genaamd Bella
    Extra:Haar beste vakken zijn Toverdranken, Bezweringen en Gedaanteverwisseling


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube