• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Rollen •
    Naam:
    Leeftijd: Wanneer je al bestaande karakters gebruikt probeer je een beetje te houden aan hun werkelijke leeftijd.
    Afdeling:
    Toverstok:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Afbeelding en beschrijving alsjeblieft, ook al is die maar 2 regels lang.
    Huisdier:
    Extra:

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen.

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    ©Bastard

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:19 ]


    kindness is never a burden.

    Wie weet een Narcissaaaaaaaaaa


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bastard schreef:
    (...)

    Leuk dat je personage jonger is dan de meesten! (:


    Ja, bedenkt me alleen net dat ik niet weet hoe ik haar nu in het verhaal ga mengen, maar dat komt vanzelf wel goed, hoop ik;)


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Naam: Narcissa Black
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Slytherin
    Toverstok: Onbekend, volgens mij. :'D
    Innerlijk: Narcissa praat niet veel. Ze is redelijk stil, maar zo nu en dan rolt er een sarcastische of gemene opmerking over haar lippen. Haar vertrouwen valt moeilijk te winnen, net als bij haar zus, maar als je die eenmaal hebt, heb je een goede vriendin die voor je door het vuur gaat.
    Al lijkt het niet altijd zo, maar ergens, diep van binnen, heeft Narcissa een klein, ijzig hartje. Ze zal dit echter nooit laten zien, net als haar gevoelens. Narcissa zal je nooit zien huilen. Dit is een teken van zwakte, vindt zij.
    Over het algemeen krijgt ze veel aandacht van het mannelijke geslacht. Ze geniet hier van, maar ze speelt het hard-to-get. Narcissa kent het woord 'liefde' niet, en het gevoel al helemáál niet.
    Haar haat tegenover Gryffindors is met de jaren groter geworden, en dan ook tegenover Sirus, haar neef.
    Uiterlijk:




    Narcissa heeft een misleidend uiterlijk.
    Ze ziet er lief en teder uit, maar van binnen is ze precies het tegenovergestelde.
    Dit is enkel af te lezen van haar grijze ogen, die verwaand, misprijzend en arrogant staan.
    Narcissa weet maar al te goed dat ze er wel mag zijn. Ze heeft de nodige ronddingen en een lengte van 1.74M, waar ze tevreden mee is. Haar lichtblonde haren vallen met een lichte slag op haar rug.
    Haar jukbeenderen komen mooi uit in haar fijne gezichtje. Haar wangen hebben van nature een zachtroze blos.
    Een tik die Narcissa al een tijdje heeft, is bijten in haar volle onderlip. Het is een vervelende eigenschap, vindt ze.
    Huisdier:
    Extra:

    Deze wordt ook nog uitgebreid. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth schreef:
    Ik zou graag nog de wachter van Griffoendor willen als dat mag, een jongen. (:

    Ik vul Effie en hem dan vanavond in. NOBODY STEALS ANDREW FROM ME. Hij is awesome and I want him.


    Sorry, schat. Ik neem op dit moment geen Gryffindors of Slytherins meer aan. Eerst moeten de Rawenclawers en Huffelpuffers op z'n minst met 2 zijn per afdeling.


    kindness is never a burden.

    Overexposed schreef:
    Mag ik een meisje uit Ravenclaw?


    Natuurlijk. (:


    kindness is never a burden.

    Sylvesti schreef:
    Is hij een goede Sirius?



    Ik ben het eens met Ellie. Sirius word omschreven als een knappe bad boy en hij is zo.. vreemd. :/


    kindness is never a burden.

    LexLover schreef:
    (...)

    Ja, bedenkt me alleen net dat ik niet weet hoe ik haar nu in het verhaal ga mengen, maar dat komt vanzelf wel goed, hoop ik;)


    Dat komt allemaal wel goed.

    @Demustachana: I luv ur Narcissa. :D


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    Dat komt allemaal wel goed.

    @Demustachana: I luv ur Narcissa. :D

    Hehehe, yay! <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Over het algemeen krijgt ze veel aandacht van het mannelijke geslacht. Ze geniet hier van, maar ze speelt het hard-to-get. Narcissa kent het woord 'liefde' niet, en het gevoel al helemáál niet.

    This is going to be interesting.


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    Over het algemeen krijgt ze veel aandacht van het mannelijke geslacht. Ze geniet hier van, maar ze speelt het hard-to-get. Narcissa kent het woord 'liefde' niet, en het gevoel al helemáál niet.

    This is going to be interesting.

    Yes, it will.
    Although Lucius is hard to resist, lol. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth schreef:
    Ik zou graag nog de wachter van Griffoendor willen als dat mag, een jongen. (:

    Ik vul Effie en hem dan vanavond in. NOBODY STEALS ANDREW FROM ME. Hij is awesome and I want him.


    help

    Bastard schreef:
    (...)

    Sorry, schat. Ik neem op dit moment geen Gryffindors of Slytherins meer aan. Eerst moeten de Rawenclawers en Huffelpuffers op z'n minst met 2 zijn per afdeling.


    kindness is never a burden.

    Demustachana schreef:
    (...)
    Yes, it will.
    Although Lucius is hard to resist, lol. :'D


    Lowl, Narcissa en Bellatrix zijn een tweeling. :D


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    Lowl, Narcissa en Bellatrix zijn een tweeling. :D

    They are? x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh, sorry. xd Had ik niet gezien.

    Dan wacht ik wel, cause I need a Gryffindor.


    help