• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    |Ik ga nu even niet reageren. Sorry, maar ik ga naar Game of Thrones kijken. ): |


    kindness is never a burden.

    Matt Greening 'MattG'

    In mijn ooghoek had ik iets zien bewegen en had me al half omgedraaid toen Kennedy iets tegen me zei. "Hiya" begroette hij me. Ik glimlachte naar hem, ook omdat ik hem nog niet verwacht had. Was hij al binnen voor mij? Het huis leek er zo leeg uit. Ik bekeek hem even. " HEYmisterKennedy, natuurlijk!" zei ik toen ik op de naam probeerde te komen. Ik had zoveel abonnementen van kanalen van Youtubers, dat ik soms vergat wie welke naam had.
    Even glimlachte ik enthousiast. Dit ging zo leuk worden. " Was je hier al?" vroeg ik terwijl ik mijn tas, die nog altijd om mijn schouder hing, naast me op de grond neerzette.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Finnegan Harries
    Ik tikte zenuwachtig met mijn vingertoppen op het stuur van de auto terwijl langzaam de rij auto's voor me begon te bewegen. 'Jaja, ramptoeristen. Ik weet dat er een dode ligt, maar rijdt maar gewoon rustig verder.' Mompelde ik terwijl ik daarna even toeterde naar de auto voor me. De auto voor me week naar links, waardoor ik hem kon inhalen en ik drukte meteen op mijn gaspedaal. 'Jezus, zondagrijder.' Ik keek hem nog even met gefronste wenkbrauwen aan en slaakte toen een zucht. Eindelijk was ik bijna bij mijn bestemming gekomen. Ik had namelijk een uitnodiging gekregen om samen met andere Youtubers de hele kerstperiode shows te maken en bovendien zou de hele wereld ons in het oog kunnen houden. 'Nu naar links, en u bent bij uw bestemming aangekomen.' Hoorde ik opeens een stemmetje zeggen. Ik grijnsde en draaide meteen naar links en reed de oprijlaan op. Ik zag allemaal verschillende bungalows en één groot hoofdgebouw. Ik parkeerde me naast de auto van Jack, die ik meteen herkende, en zette daarna de motor uit en stapte uit. Uit de koffer haalde ik mijn rugzak met al mijn kleding etc. en haalde dan m'n camera tevoorschijn en plaatste hem meteen voor mijn gezicht. 'Hi guys, ik ben net aangekomen in the middle of nowhere en het is hier heeeel koud.' Ik rilde extreem overdreven en zette daarna mijn kraag van mijn jas wat recht. 'Dus ik ga nu naar binnen voor ik hier dood val van de kou, maar ik, de oh zo goede en heilige Finn, wilde jullie nog even laten weten dat ik veilig was aangekomen. So see you later guys.' Ik klapte de camera dicht en liep toen naar het grootste gebouw en trok de deur open. 'FINN IS HERE, SO LET THE PARTY BEGIN.' Riep ik terwijl ik daarna mijn rugzak naast me liet vallen.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 19:46 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Komt Jack, Zoë nog tegen of niet ? (:]

    Lifeisajoke schreef:
    [Komt Jack, Zoë nog tegen of niet ? (:]


    |Ja, sorry. Geef me even. (: |


    kindness is never a burden.

    Jackson Frayn HArries 'Jack'
    Jack zei tegen Dan dat hij geen thee wil en vertelde vervolgens dat hij even naar buiten ging in de sneeuw spelen. Sneeuw was leuk, maar koud en vochtig. Maar wel leuk. "Sneeuwballengevecht!" schreeuwde Jack luid toen hij zijn muts over zijn oren getrokken had en de bungalow uit was gestormd. Jack boog voorover om een hoopje sneeuw bij elkaar te schrapen en wierp die op de eerste die hij tegenkwam die een meisje bleek te zijn. Jack was het niet zeker maar dacht dat ze Zoella of zo heette. De sneeuwbal raakte haar op een haartje en Jack lachte wat waarna hij al een twee bal begon te maken. Sneeuw was leuk en iedereen die zei dat het niet zo was was héél erg fout. En die zou ook een sneeuwbal tegen zich krijgen. Jack wierp een tweede bal naar het meisje en plofte toen op de grond om een sneeuwengel te maken. "Whiee!"


    kindness is never a burden.

    Kennedy Bandit ~ HEYmisterKennedy

    Matt vroeg aan Kennedy of hij hier al eerder was. Kennedy knikte, en trok een blikje Red Bull open. Hij keek even naar Matt. Hij was knapper in het echt.. Zenuwachtig nam Kennedy een slok Red Bull, en liet zich neervallen op een stoel. 'Aye, ik woon hier in de buurt, een uurtje rijden, dus het viel wel mee. Hoe kwam jij hier?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Het ene moment liep ik rustig over het terrein heen en het andere moment had ik bijna een sneeuwbal tegen mij gekregen. Verbaasd keek ik opzij terwijl ik zag hoe een jongen, volgens mij Jack van Jacksgap, nog een sneeuwbal maakte en die mijn richting uitgooide. Aangezien ik geen snelle reflexen had kon ik dus niet wegspringen en kreeg de sneeuwbal in mijn gezicht. Ik schreeuwde eventjes en veegde de sneeuw weg waarna ik zelf een bal maakte en hem op Jack gooide die op dit moment een sneeuwengel aan het maken was. Ik maakte er nog 1 en gooide die nogmaals zijn richting uit, ook raak deze keer. Ik was zo goed in mikken.
    "Die had je nog te goed Jack !" riep ik luid. Ik veegde mijn handschoenen af aan elkaar, aangezien ik geen doorweekte handschoenen wou. Daarna liep ik richting Jack en liet me bovenop hem vallen, aangezien dat mijn manier was om mensen mezelf te leren kennen.

    Matt Greening 'MattG'

    " Ha. Ik wou dat ik dat ook kon zeggen." zei met een veelbetekenende blik toen hij zei dat hij vlakbij woonde. " I'm from Canada, baby." zei ik met een diepe zucht terwijl ik mijn jas begon uit te doen. De sneeuw die in mijn nek was beland door die sneeuwbui begon te smelten. Snel veegde ik het weg, om natte kleren en een vreselijk koud gevoel te vermijden.
    " Eerst een hele dag met het vliegtuig, en dan nog een lange rit naar hier. Maar het was het wel waard, denk ik." zei ik met een glimlach en liet mijn ogen langs zijn Redbull glijden. Eigenlijk zou ik niet zo'n pepdranken mogen drinken, omdat ik daar altijd vreselijk hyper van werd en onverdraagbaar voor andere mensen. Maar toch kon ik het niet laten, met frustraties van anderen als gevolg. " Zijn er hier zo nog?" vroeg ik terwijl ik met mijn kin even naar het blikje wees terwijl ik mijn muts van mijn hoofd aftrok.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Finn Harries
    Ik keek verward om me heen toen ik opmerkte dat er niemand anders antwoorde. 'Nice job Finn, niemand is er.' Mompelde ik terwijl ik mezelf een tik gaf tegen m'n hoofd. Ik liep de kamer binnen en liet m'n oog vallen op de gezellige openhaard en daarna griste ik de uitnodiging uit mijn jaszak. 'Hm, oke, bungalow vier blijkbaar.' Zei ik terwijl ik daarna mijn rugzak van de grond raapte en naar buiten ging. 'Whiee!' hoorde ik opeens een bekende stem roepen. Ik draaide me glimlachend om en zag dat Jack op de grond lag en een sneeuwengel maakte. Ik zag daarna een meisje een sneeuwballen maken, en zag dat ze hem volop in zijn gezicht raakte. 'Nice shot.' Grijnsde ik terwijl ik daarna zag hoe ze zich op hem liet vallen. 'Jack, je bent even zonder mij en onmiddellijk maak je al nieuwe vriendjes?' Zei ik nep-triestig terwijl ik daarna een sneeuwbal maakte en hem naar hen beide gooide met een grote grijns op mijn gezicht. 'Touchdown.'

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:04 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Jackson Frayn Harries 'Jack'
    Jack schrok toen een sneeuwbal hem vol in het gezicht raakte. "Die had je nog te goed Jack !" riep een meisjesstem en Jack nam aan dat die van Zoë, Zoella, Zoiets dingetje was. Voetstappen kwamen zijn richting uit en toen Jack opkeek zag hij Zoë-Zoella-Zoiets dingetje op hem vallen. "Ouch!" kreunde Jack toen hij Zoë-Zoella-Zoiets dingetjes volle gewicht op zijn buik voelde. "Zoë right?," fluisterde Jack gepijnigd. "Mijn edele delen," piepte hij en een volgende stem klonk Jack's oren in. "Nice shot," zei Finn en een volgende bal belande op Zoë-Zoella-Zoiets dingetje en hem. "Jack toch, je bent even zonder mij en onmiddelijk maak je al nieuwe vriendjes?"-"Finny!" riep Jack luid waarna hij Zoë van zich afduwde en bovenop Finn sprong. "Ik kon toch niet eeuwig wachten!"


    kindness is never a burden.


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Nice shot" hoorde ik een andere stem zeggen. Het klonk als die van Finn, de tweelingbroer van Jack. Ja, ik keek hun filmpjes. Ik begon te lachen toen ik blijkbaar Jack's edele delen had geraakt en werd daarna van hem afgeworpen door hemzelf. Ik kwam terecht op mijn rug waardoor een zachte kreun mijn lippen verliet. Auwtch. Ik keek op hoe Jack, Finn verstikte in 1 van zijn knuffels en begon te lachen.
    "Ja, Zoë, aangenaam" zei ik terwijl ik opstond, "En mijn excuses voor je privé gebied" zei ik waarna ik even een soort van spijtig geluidje maakte. Ik bukte me voorover en nam wat sneeuw waarna ik die in Finn's gezicht gooide.
    "Die had jij nog tegoed".

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Finny!' Riep Jack luid terwijl hij daarna Zoë van zich af duwde en naar mij rende en zichzelf op me liet vallen. 'Ik kon toch niet eeuwig wachten!' Zei hij daarna grijnzend. 'Oh, Jack serieus?' Kreunde ik terwijl ik de koude sneeuw in m'n nek voelde. Ik probeerde hem van me af te duwen, maar voorlopig kreeg ik er nog geen beweging in. Daarna hoorde ik opeens het meisje lachen, en hoorde dat ze zichzelf als Zoë voorstelde. Oh ja, tuurlijk, Zoë aka Zoella! Ik had wel eens een paar filmpjes van haar bekeken. Daarna hoorde ik haar zichzelf excuseren voor Jack pijn te doen in zijn privé gebied en voelde daarna natte sneeuw in mijn gezicht. 'Die had jij nog tegoed.' Ik schudde met mijn hoofd waardoor de sneeuw in het rondvloog. 'Oh no, you didn't' Zei ik terwijl ik haar daarna duister aankeek. 'Oke, Jack kom, ga van me af dan ben je een brave jongen.' Grijnsde ik terwijl ik hem daarna van me af probeerde te duwen, wat uiteindelijk ook lukte. Achter Jack's rug, zonder dag Zoë het kon zien, bukte ik me en nam een grote hoeveelheid sneeuw in m'n handen. Daarna liep ik met mijn handen achter mijn rug naar Zoë, 'He, aangenaam Finn.' Glimlachte ik lief terwijl ik daarna volop de sneeuw in haar gezicht uitsmeerde. 'Zo, a welcome gift van mij voor jou.'

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:22 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kennedy ~ HEYmisterKennedy

    'Meer Red Bull?', glimlachte Kennedy. Hij liep even zijn kamer in, en kwam er weer uit met een nieuw blikje in zijn handen. Behendig gooide hij deze naar Matt. 'Alsjeblieft. Er staat een minikoelkast in mijn kamer, dus feel free!'. Kennedy plofte weer neer op zijn stoel, en keek Matt kort aan. 'Ik heb gehoord dat Canada mooi is.. Ikzelf ben overal geweest behalve in Canada..'. Met een Frans accent begon Kennedy een stukje van het Canadese volklied te zingen, maar barstte kort daarna in lachen uit. Kennedy wreef in zijn ogen van vermoeidheid, en keek even naar buiten. 'Ik kom eigenlijk uit Ierland, maar ben verhuisd naar Engeland een aantal jaar terug.. Meh, dat Ierse accent doet veel met de ladies', Kennedy glimlachte weer, en keek Matt aan. 'Maar de gentlemen smolten ook als een blok', knipoogde Kennedy daarna subtiel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackson Frayn Harries 'Jack'
    "Ja, Zoë, aangenaam," zei Zoë-Zoella-Zoiets dingetje die blijkbaar Zoë heette. "En mijn excuses voor je privé gebied." Ze stond op en bukte zich toen voorover om sneeuw te nemen die ze in Finn's gezicht gooide. "Oke, Jack kom, ga van me af dan ben je een brave jongen." Jack liet Finn meteen los en veegde de sneeuw uit zijn gezicht. "Finny! Alles oké?"-"Oh no, you didn't" zei Finn en nam terug wat sneeuw op waarna hij naar Zoë liep. Jack doorzag zijn plan en gilde nog net,"Zoë kijk uit!" maar het was te laat. Finn had zich al voorgesteld en smeerde daarna de sneeuw volop uit in haar gezicht. "Zo, a welcome gift van mij voor jou." Jack grijnsde en schepte een handvol sneeuw op waarna hij naar Finn sloop en de koude sneeuw in zijn shirt liet glijden. Toen huppelde Jack om Finn heen en sloeg zijn armen om Zoë heen. "Niemand wrijft míjn Zoë sneeuw in het gezicht. Enkel ik mag dat." zei Jack en stak zijn tong uit.


    kindness is never a burden.