• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    Nog steeds met mijn hand uitgestoken, stond ik vragend te kijken naar Carli toen ik opeens Zoë hoorde. 'Hé! Ik ben helemaal niet kle- Ach, who am I kidding? Ik ben wel klein.' Zei ze wat teleurgesteld terwijl ze haar handen hopeloos in de lucht hief en daarna naast haar lichaam liet vallen. Ik grijnsde even toen ik daarna opeens voelde hoe Carli m'n hand vastnam. 'Je bent wel een gentleman he.' Grinnikte ze terwijl ze de sneeuw van haar af klopte. 'That's my second name.' Glimlachte ik, en voor ik het wist voelde ik hoe ze me achterover duwde en op me viel. 'Sorry, maar je zat toch al onder de sneeuw.' Zei ze snel onschuldig, waarna ze daarna van me afklom. 'Nou dan ga ik nu maar even de spulletjes halen zonder te vallen.' Ik barstte weer in het lachen uit toen ik haar hoorde hoe ze de nadruk op 'zonder' legde. 'Oh please, stop! ik blijf het beeld voor me zien.' Riep ik terwijl ik daarna weer door de sneeuw rolde. Na vijf minuten wist ik mezelf weer te bedaren en stond op en liep naar mijn rugzak die nog steeds naast Zoë lag, toen ik hem had laten vallen toen Jack op me sprong. 'Ik heb nog wel wat kleren.' Glimlachte ik, 'Hou alleen alsjeblieft een beetje warme kleren bij voor mij, anders ga ik dood van de koude. Oh, en ik wil ook dat de sneeuwman dan naar me vernoemd wordt.' Grijnsde ik

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:04 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haley Nelson

    Ik stond nogal levenloos het schouwspel te aanschouwen en voelde me een beetje genegeerd. Nou, ik had toch een beetje inbreng in de sneeuwman gehad, ik had een bol gerold…
    Ik plooide mijn gezicht weer tot een glimlach en begon mee te lachen.
    “Finn de Sneeuwman,” vroeg ik, “of The Sexiest Twin? Maar even serieus Finn, hoe kan je nu de sexiest zijn als ik niet een het verschil tussen jullie zie?”
    Het was ook zo, want volgens mij stond ik weer tegen Jack te praten. Of niet? Ik kreunde even. “Ik weet niet eens tegen wie van de twee ik aan het praten ben…”
    Ik wreef even met mijn handen in mijn gezicht, waardoor er natte vlekken ontstonden en mijn mascara een beetje uitgewreven werd.
    "Shit..." Ik trok mijn handschoen uit en begon druk met mijn vingers rond mijn ogen te wrijven.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    carli bybell

    Ik rolde van finn af en liep naar binnen, klopt even met mijn voeten op de mat, anders nam ik al die vieze sneeuw mee naar binnen, en dat was nou niet echt bepaald waar ik zin in had, ik schopte snel mijn uggs uit, en liep naar mijn kamer waar ik druk bezig ging om mijn sjaal te zoeken. na ongeveer vijf minuten te hebben gezoekt, had ik hem gevonden, en ook nog een leuke rode muts voor de pop, misschien een beetje raar, maarja ach anders ziet die sneeuwpop of sneeuwman wat het ook is er ook zo saai uit. Ik loop weer naar mijn uggs en trek ze weer aan, en loop daarna weer met de spulletjes naar buiten. 'jongens kijk eens, ik heb een leuke rode sjaal en een rode muts, als dit nou nog geen leuke sneeuwpop wordt weet ik het ook niet' enthousiast loop ik naar de sneeuwpop toe. Ik moest op mijn tenen gaan staan om de muts op te zetten. 'laat ik het maar wel een beetje voorzichtug doen he, want als ik hem nu omduw is het zonde van jullie werk' grap ik. 'nou tada dat ziet er al veel beter uit he' zeg ik vrolijk en zet een stap naar achter. 'werken jullie eigenlijk allemaal wel, of zijn jullie nog aan het studeren?, ik ben kapster dus als jullie een keer geknipt willen worden of wat dan ook, ik heb mijn spullen bij me'

    Finnegan Harries ‘Finn’
    ‘Finn de Sneeuwman,’ Hoorde ik opeens Haley vragen toen Carli naar haar bungalow liep, ‘of The Sexiest Twin? Maar even serieus Finn, hoe kan je nu de sexiest zijn als ik niet eens het verschil tussen jullie zie?’ Ik grijnsde en wilde net een antwoord geven, toen ze opeens even beduusd naar ons beide keek. ‘Ik weet niet eens tegen wie van de twee ik aan het praten ben..’ kreunde ze. Een lach ontsnapte uit mijn mond terwijl ik haar amusant aankeek. ‘Je bent tegen Jack aan het praten. Ik, Finn, sta hier.’ Grijnsde ik. ‘Ik ben het sexiest omdat ik een muFINN shirt aanheb en omdat ik gewoon de beste persoonlijkheid heb.’ Voelde ik er speels aan toe, waarna ik daarna de rits van mijn jas losmaakte, en haar het shirt liet zien. Daarna zag ik hoe ze met haar handen in haar gezicht wreef, waardoor er natte vlakken ontstonden. ‘Shit..’ Zei ze terwijl ik zag hoe ze druk met haar vingers rond haar ogen begon te wrijven. ‘Eén ding weet ik zeker, en dat is dat je zeker niet als een gek moet wrijven, want dan ga je het enkel nog maar meer uitwrijven.’ Glimlachte ik, waarna ik daarna naar haar liep een hoeveelheid sneeuw pakte in mijn handen en deze in mijn handen wreef, zodat er water achterbleef. Daarna veegde ik met mijn vingers de uitgelopen mascara weg. ‘Zo, Finn heeft het weer opgelost.’ Grijnsde ik triomfantelijk net op het moment dat Carli naar ons toeliep met een rode sjaal en muts in haar handen, en deze er daarna nog opzette. ‘Nou, tada dat zier er al veel beter uit he.’ Zei ze vrolijk terwijl ze haar werk op een afstandje bekeek en aan ons vroeg of we nog studeerde en ons een gratis kapperbeurt aanbood. ‘Ik studeer aan de University of Leeds graphic design. En ik zal het onthouden als ik een gratis kapbeurt wil hebben. Free is a word I would never refuse.’ Zei ik overdreven met mijn brits accent.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 10:43 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haley Nelson

    “Muffin?” Ik trok een wenkbrauw op. Finn ritste zijn jas open en liet zijn shirt zien. “Aaah! Ik snap hem, mu-Finn…”
    Ik deinsde een beetje achteruit toen Finn wat sneeuw opraapte. Hij ging toch niet op mijn gooien? Ik deed een stapje naar achteren, tot hij de sneeuw liet vallen en de zwarte vlekken wegveegde. Ik leunde een beetje spastisch met mijn hoofd naar achteren.
    “Zo, Finn heeft het weer opgelost,” zei hij met een triomfantelijke grijns. Ik grinnikte.
    “Zeker?” Ik nam mijn mobiel uit mijn zak om toch maar te checken of hij het niet erger had gemaakt. “Bedankt.”
    “Ik studeer aan de University of Leeds graphic design,” zei Finn, “En ik zal het onthouden als ik een gratis kapbeurt wil hebben. Free is a word I would never refuse.”
    Ik glimlachte kort en richtte me ook tot Carli. “Ik dien op in een restaurant en studeer voor verpleegster. Nou, ik heb liever niet dat iemand aan mijn haar knipt, maar je mag er wel kapsletjes mee maken als je wilt.”
    Ik hield ervan als mensen mijn haar deden, zolang ze maar niet met scharen in de buurt kwamen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    - ik had het echt zo druk, sorry dat ik zo laat post :s -

    Matt Greening 'MattG'

    Ik ving het blikje wat stuntelig op, maar ik had hem tenminste kunnen vangen. Even glimlachte ik triomfantelijk toen ik het had. Normaal liet ik alles meteen vallen. Ik klikte het open en dronk een paar slokken. "Alsjeblieft. Er staat een minikoelkast in mijn kamer, dus feel free!" zei Kennedy voordat hij terug op zijn stoel neerplofte. " Oké, zal ik zeker doen." zei ik met een glimlachje en schoof mijn tas met mijn voet wat verder, zodat ik ook kon gaan zitten in een andere stoel. Ik moest lachen toen hij het Franse Canadeese volkslied zong. " Doe geen moeite, ik ken het zelf niet eens, omdat ik een ramp ben in Frans." zei ik met een scheef bekentelijk glimlachje. "Maar de gentlemen smolten ook als een blok" zei Kennedy en knipoogde dan. Ik moest spontaan lachen toen hij dat deed. " Ja. Dat kan ik geloven." zei ik met een grijnsje en klemde dan mijn vingers rond mijn blikje en maakte er kleine deukjes in, zoals naar gewoonte. " Ik ben nog nooit eerder in Engeland geweest, dus dit was wel een primeur." zei ik nu ik terug naar Kennedy keek. Achter me hoorde ik iets ritselen en zag in mijn ooghoek Jojo nog net veranderen van slaapplekje. " Dit is Jojo, trouwens." zei ik nu ik besefte nu dat Kennedy mijn kat nog niet had gezien, waarschijnlijk. Ik pakte hem op en hield hem even op mijn arm, zonder al te veel protest van mijn huisdier. Hij was gewoon een plant. Met hem kon je nu eens echt alles doen. Voor een 'Dare MattG' had ik hem eens moeten verkleden als de Njan-cat. Hij liet het gewoon toe, buiten dat hij een halve dag ermee had rond zitten slepen en ermee geslapen had. Volgens mij had hij de helft van de tijd niet eens door wat er met hem gebeurde.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Arme Jack, hij werd gewoon compleet genegeerd. "Wel, MuFinn, als je jezelf toch zo awesome en sexy vind, dan sluit ik me lekker aan bij team Jack !". Ik lachte mijn schijnheilig lachje en liet me opnieuw om Jack neervallen, die volgens mij al halfdood was ondertussen.
    "Jacky, als je hier nog lang gaat blijven liggen, dan wordt jij nog een sneeuwman" zei ik serieus, "Maar wel een veel sexyere sneeuwman dan die van Finn !" riep ik er extra luid achter waarna ik even omkeek en Finn uitdagend aankeek. Ik stond terug op en trok Jack recht waarna ik de sneeuw van hem klopte. Ik hield er gewoon van mensen tegen de werken, kon ik niet aan doen.

    [Sorry dat het kort is, maar ik moet even iets doen ;3]

    Finnegan Harries ‘Finn’
    Ik keek hoe ze een mobiel uit haar zak nam, waarschijnlijk om te checken of ik het niet erger had gemaakt. ‘Een beetje vertrouwen en een dankje zou wel volstaan.’ Zei ik nep-verontwaardigd terwijl ik daarna hoorde hoe Haley zei dat ze in een restaurant opdient en voor verpleegster studeert. ‘Jij? Verpleegster?’ Vroeg ik een beetje verbaasd, waarna ik er snel aan toevoegde, ‘Hoewel ik je nu beter bekijk, zou je inderdaad wel een verpleegster kunnen worden.’ Daarna hoorde ik opeens Zoë’s stem klinken, ‘Wel, MuFinn, alsj je jezelf toch zo awesome en sexy vindt, dan sluit ik me lekker aan bij team Jack.’ Lachte ze schijnheilig terwijl ze zichzelf daarna op Jack liet vallen en zei dat hij nog een sneeuwman wordt als hij zo langer door doet. ‘Maar wel een veel sexyere sneeuwman dan die Finn!’ Riep ze extra luid en ik zag onmiddellijk hoe ze een uitdagende blik op me wierp terwijl ze Jack recht trok en de sneeuw van hem afklopte. ‘Zoë? Jij toch niet? Van alle mensen die ik ken, had ik niet verwacht dat jij me in de steek zou laten.’ Zei ik met een pruillip terwijl ik deed alsof mijn hart pijn deed, waarna ik daarna in de sneeuw viel en toch mijn lach niet kon inhouden.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 17:10 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haley Nelson

    “Dude, ik zei zonet bedankt. Be-dankt. Zo nu heb je het twee keer.” Ik draaide lachend met mijn ogen.
    “Jij? Verpleegster?” Finns verontwaardigde blik was me niet ontgaan. “Hoewel ik je nu beter bekijk, zou je inderdaad wel een verpleegster kunnen worden.”
    “Ik hoop voor jou dat je me daarnet niet in verpleegsterspakje hebt voorgesteld.”
    Ik grinnikte om Zoë, die verkondigde dat ze voor Team Jack was.
    “Zoë? Jij toch niet?” Klonk het. “Van alle mensen die ik ken, had ik niet verwacht dat jij me in de steek zou laten.”
    Ik grinnikte zachtjes en hoewel ik het verschil tussen beiden nog steeds niet zag, ging ik naast Finn staan. “Goed, dan ben ik voor Finn! Voor de geweldige sexy wenkbrauwwiebels die hij altijd geeft in zijn video’s!”
    Ik dacht toch dat het Finn was die het deed. “En omdat hij me redt van uitgelopen make-up.”


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    carli bybel

    'Oke ik zal het onthouden, dat als jullie geknipt willen worden of wat dan ook, gratis bij mij mogen komen' zeg ik lachend.
    hayley vertelt dat ze aan het studeren is om verpleegsters te worden. 'Wat leuk, dus als ik hier nog een keertje te grazen word genomen door een beer ofzo, is er hier tenminste nog iemand die een beetje verstand heeft van wondjes enzo' grap ik.
    Zoe en hayley hebben allebei iemand voor de tweeling gekozen voor wie ze zijn.
    'Goed dan kies ik voor finn, omdat hij me als een echte gentleman overreind heeft geholpen uit de sneeuw' zeg ik lachend.
    'Hayley wat is er trouwens met je make-up gebeurd, straks zat het net zo mooi en nu is het er bijna van af' zeg ik tegen hayley en kijk even naar haar ogen.
    Ik was nou eenmaal iemand die altijd met haren en make-up bezig was, als je haar maar goed zit zeggen ze toch altijd volgens het gezegde, nou dat is bij mij dus ook altijd zo, het liefst krul ik mijn haren altijd, ook al is dat niet zo goed voor je haren.


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Moet ik me zorgen beginnen maken ?" vroeg ik mezelf luidop af toen Finn zielig begon te kijken, "Nee, moet ik niet". Ik haalde mijn schouders op en begon te lachen toen ik mijn gelijk kreeg, want inderdaad, ik moest me geen zorgen maken om Finn. Hij was en aan het lachen en hij had ook iemand voor in zijn team. Ik likte over mijn lippen heen en hield mijn hoofd een stukje schuin, "Natuurlijk wil iedereen in team Mufinn, hij heeft altijd eyesex met zijn video-bekijkers mensjes". Ik maakte een vaag gebaar met mijn handen voor mijn net verzonnen woord en leunde nonchalant tegen Jack aan. Dat was wel een voordeel van klein zijn. Ik was best mager dus niet echt zwaar, zo kon ik makkelijk tegen mensen aanleunen zonder dat ze begonnen zeuren dat ik zwaar was. Ik keek even naar de sneeuwman en begon te lachen toen ik zag dat hij helemaal geen gezicht had, "Finn, ik denk dat je sneeuwman nog iets mist" zei ik luchtig terwijl ik even gebaarde naar het hoofd van de sneeuwman.

    Finnegan Harries ‘Finn’
    ‘Ik hoop voor jou dat je me daarnet niet in een verpleegsterpakje hebt voorgesteld.’ Zei Haley met opgetrokken wenkbrauwen, ‘Well, actually i didn’t, maar nu je het zegt, gaat m’n verbeelding de vrije loop hoor.’ Knipoogde ik terwijl ik daarna zag hoe Haley naast me ging staan, ‘Goed, dan ben ik voor Finn! Voor de geweldige wenkbrauwwiebels die hij altijd geeft in zijn video’s! En omdat hij me redt van uitgelopen make-up.’ Ik stond meteen op en wiebelde al met mijn wenkbrauwen, ‘Dankje Haley, i love your taste.’ Grijnsde ik, waarna ik daarna hoorde hoe Carli ook zei dat ze team Finn was omdat ik haar als een echte gentlemen overeind had geholpen uit de sneeuw en daarna vroeg aan Haley wat er met haar make-up was gebeurd. ‘BOOYA! Team Finn heeft twee supporters, en daarom wint hij deze ronde ook.’ Riep ik terwijl ik daarna een winnaarsrondje door de sneeuw maakte. Daarna zorgde Zoë’s stem ervoor dat ik onmiddellijk weer stil stond, ‘Natuurlijk wil iedereen in team Muffinn, hij heeft altijd eyesex met zijn video-bekijkers mensjes.’ Zei ze terwijl ze een handgebaar maakte en tegen Jack begon te leunen. ‘Babe, I know you like that.’ Grijnsde ik terwijl ik weer met mijn wenkbrauwen wiebelde, ‘Anders zou het je nooit zijn opgemerkt.’ Daarna zag ik hoe Zoë’s blik naar de sneeuwman dwaalde, ‘Finn, ik denk dat je sneeuwman nog iets mist.’ En ze wees naar het hoofd van de sneeuwman. ‘Verwonderd keek ik naar de sneeuwman en begreep toen wat ze wilde zeggen. ‘Oh ja, wait a minute.’ Ik liep naar mijn rugzak, nam toen een cap uit mijn rugzak en zette deze triomfantelijk op zijn hoofd. Daarna zocht ik enkele stokjes bij elkaar en maakte daarmee een mond en neus.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haley Nelson

    “Ehm, sneeuw en Finn is wat er met mijn make-up gebeurd is,” grinnikte ik. “En ik hou ook van mijn smaak.”
    “BOOYA! Team Finn heeft twee supporters, en daarom wint hij deze ronde ook!” Finn was zijn winnaarsrondje aan het maken.
    “Mensjes,” mompelde ik. “Ik ga eens even in de andere bungalows kijken. Doei!”
    Ik zwaaide nog even en begaf me daarna naar bungalow 2, degene die zich naast de onze bevond.
    Ik klopte voorzichtig op de deur en zonder op een antwoord te wachten opende ik de deur. Een of andere kerel was in het Frans aan het zingen en ik hoorde ook nog iets over een Jojo. Ik liet de deur met een klap dichtvallen liep verder. “Hallo!” begroette ik de twee jongens. Ze kwamen me wel nogal bekend voor, maar ik kon ze niet meteen thuisplaatsen. “Ik ben Haley.”
    Mijn ogen bleven hangen op de kat. Wat een schatje.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Babe, i know you like that" grijnsde hij waarna hij weer een wenkbrauwwiebel deed. Oké, ik gaf toe, het was wel opvallend en sexy, maar dat ging ik dus echt niet zeggen. Hij keek nu ook naar de sneeuwman, "Oh ja, wait a minute" zei hij waarna hij naar zijn rugzak liep. Hij naam een cap en zette die op het hoofd van de sneeuwman. Eventjes dacht ik dat hij me echt niet begrepen had, maar toen hij ook ogen, een neus en mond kreeg begreep ik dat hij het wel begrepen had wat ik bedoelde.
    "Niemand noemt me Babe" riep ik naar Finn, toen ik me voorover gebukt had en weer een sneeuwbal had gemaakt. Met die woorden grijnsde ik naar hem en smeet met alle kracht de sneeuwbal zijn richting uit. Toen ik de sneeuwbal had gegooid, die trouwens recht in zijn hals was terechtgekomen, begon ik hard te lachen
    "Once again, I'm the winner"

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 18:03 ]

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Mensjes,' hoorde ik Haley mompelen, 'Ik ga eens even in de andere bungalows kijken. Doei!' Nog voor ik nog maar iets terug had gezegd, zag ik dat ze al verdween in een van de bungalows. Daarna richtte ik me tot Zoë die begon te praten tegen me, 'Niemand noemt me Babe.' Riep ze en ik zag al hoe ze zich voorover bukte en een sneeuwbal maakte, maar ik was te laat en voelde onmiddelijk de koude tegen mijn hals. 'Once again, I'm the winner!' Riep ze blij terwijl ik snel de sneeuw uit mijn hals klopte. 'Wat heeft iedereen toch met sneeuw en Finn?' Mompelde ik, waarna ik daarna heel leuk naar Zoë liep en me op haar liet vallen. Daarna nam ik wat sneeuw van de grond en wreef weer wat in haar gezicht. 'Als ik het kou heb, moet jij het ook hebben.' Grijnsde ik, waarna ik haar daarna nog eens bekeek en zag hoe de sneeuw heel haar gezicht bedekte. 'Heb je nog steeds je gedachte over team Finn niet veranderd, babe?' Glimlachte ik terwijl ik daarna maar besloot om haar te helpen, en de sneeuw uit haar gezicht wreef.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 18:22 ]


    Rise and rise again until lambs become lions