• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    (geeft niet, ik weet niet of finn een beetje op carli kan reageren, maar veel plezier met de film!)


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "You are unbelievable. You know that ?" grijnsde hij, maar hij liet me toch lekker liggen. Ik was al van plan om gewoon hier lui te gaan liggen, niets doen en lekker warm krijgen, maar Finn zou Finn niet zijn als hij daar iets tegen in bracht.
    "Je mag blijven liggen op één voorwaarde" zei hij waarna ik naar hem keek en zag dat hij serieus was, "Dat je mij wat marshmallows geeft". Ik liet een vermoeide kreun mijn lippen uit rollen. Dat betekende dat ik mij moest uitrekken ! Hij trok aan mijn pompon die op mijn muts zat waardoor ik hem een boze blik gaf, "You look already very Christmassy". Ik wou nog gaan zeggen dat dat geen woord was, maar hij had het zelf al door.
    "Oké, dan, alleen omdat jij het bent" zuchtte ik overdreven dramatisch waarna ik me zo ver mogelijk uitrekte en naar de marshmallows greep. Ik gooide de zak op zijn borst waarna ik weer goed ging liggen en trok mijn muts weer goed over mijn bruine haren met Ombré dip-dye. Misschien moet je wel weten hoe we lagen, ik zou niet willen dat je verkeerde gedachten krijgt over ons. Finn lag dus helemaal uitgestrekt over de sofa en ik, tja, lag voor hem, tegen zijn borstkas waardoor hij in het hoekje geduwen werd. Een klein meisje had veel plaats nodig !
    "Trouwens, Carli, niet erg hoor, ik heb alleen mijn eigen kerstboom meegenomen voor al mijn traditionele kerstballen in te hangen" zei ik glimlachend. Ik had haar gehoord hoor, ik was alleen soms een beetje te lui om te antwoorden. Bad habbit, I know.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 0:53 ]

    (wow carli word best wel genegeerd haha)

    Finnegan Harries 'Finn'
    Terwijl Zoë me meer en meer in het hoekje duwde van de bank zag ik hoe Carli aarzelend op de andere bank ging zitten terwijl ze wat marshmallows stopte in haar mond en aan de onderkant van haar trui begon te friemelen. Ik keek haar even aandachtig aan en net op het moment dat ik er wat wilde van zeggen begon ze over het woord christmassy. 'Well, vanaf nu bestaat het woord christmassy wel.' Lachtte ik, 'Je zal het zien de hele wereld zal het binnen no time gebruiken.' Daarna hoorde ik hoe Zoë een vermoeide kreun uit haar mond liet ontsnappen terwijl ze me boos aankeek omdat ik aan haar pompon had getrokken. 'Oké, dan, alleen omdat jij het bent.' Zuchtte ze dramatisch waarna ze daarna de zak met marshmallows op mijn borst gooide en terug goed ging liggen terwijl ze haar muts weer goed zette. Ik voelde hoe ze nog meer plaats nam en ik steeds verder en verder in het hoekje werd geduwd. 'I knew you were on team Finn.' Fluisterde ik in haar oor terwijl een grijns mijn mond sierde. Daarna hoorde ik hoe Zoë wat tegen Carli zei over de kerstboom waardoor mijn blik verplaatste naar Carli, die nog steeds daar stond te friemelen aan haar trui. 'Is er soms wat?' Vroeg ik terwijl ik een volle hand marshmallows net in mijn mond stopte.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Jackson Frayn Harries 'Jack'
    Jack maakte zijn sneeuwman af en keek op toen hij een tikje voelde tegen zijn rug. Het was Finn. "Jackamo, come on!" riep die en Jack maakte 'laat maar zitten' gebaar waarna hij in de bungalow van hem en Finn op zoek ging naar een muts van Finn en een wortel voor de sneeuwman. Blij met wat hij gevonden had plaatste hij alles op de sneeuwman en in de middelste bol graveerde hij 'Muffinn' om vervolgens de bungalow binnen te gaan waar Finn, Zoë en Carli eerder al verdwenen waren. Ze waren in de woonkamer en Finn lag uitgestrekt op de sofa en Zoë erop dus besloot Jack de 2 te joinen en riep luidkeels,"Vleeshoop!" voor hij bovenop Finn en Zoë sprong. "Hoi Carli." voegde Jack daar nog droog aan toe. Finn propte een handvol marshmallows in zijn mond en Jack nam gebruik van één van die marshmallows die hij uit Finns hand nam. "Thank you," zei Jack beleefd maar toe de marshmallow wel degelijk in zijn hand lag voelde hij het natte speeksel pas. "Eew! Getver!" Jack propte de bespeekselde marshmallow in Finns mond en veegde zijn hand af aan diens shirt. "That's nasty."


    kindness is never a burden.

    carli bybell

    Zoe maakte een opmerking dat ze het niet erg vond, omdat ze toch al haar eigen boompje had meegenomen, ik zag hoe finn even naar me keek en hij vroeg aan mij of er iets aan de hand was. Ik schudde mijn hoofd. 'nee hoor er is niks' daarna kwam jack binnen en sprong op zoe en finn, ik begon te lachen en stond op en liep naar de verwarming waar mijn uggs op stonden te drogen en voelde er aan, ja ze waten al best wel droog gelukkig en trok ze maar weer aan, dat zat tenminste ook lekker warm. Ik liep weg uit de woonkamer naar mijn slaapkamer toe, en rilde toen ik mijn slaapkamer opkwam, ik had een paar uur geleden het raam open gezet,,maar het begon nu wel erg koud te worden, ik besloot om ze maar weer dicht te doen. Ik ging even in mijn tas rommelen op zoek naar mijn spiegel en mijn grote make-up tas, waar werkelijk alles van make-up in zat, en natuurlijk ook mijn grote oogschaduw palets, waar ik echt alle kleuren van heb, ik had het gevonden en nam het mee naar de woonkamer. Ik liep weer naar de bank waar ik net zat en legde mijn tas op de grond, ik pakte mijn spiegel er uit, en alle make-up spulletjes die ik even nodig had en stalde ze uit op de tafel. Het maakte me niet uit wat de rest er van zou denken, ze zouden tenslotte toch geen last van me hebben. Ik haalde mijn make-up eraf, en mijn lenzen ook en zette even mijn bril op, en tuurde in de make-up doos, welkr make-up ik nodig had voor de look die ik wilde maken.


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "I knew you were on team Finn". Zijn stem klonk dicht bij mijn oor waardoor ik automatisch kippenvel kreeg. Dat was gewoon altijd bij mij, fluister in mijn oor en boem, daar had je het al. Ik rolde met mijn ogen maar besloot er gewoon niet op te reageren voordat ik meer uitlokte dan alleen wat gefluister in mijn oor.
    "Vleeshoop !" hoorde ik opeens de enthousiast stem zeggen van bijna-Finn. Jack dus. Mijn ogen werden groot waarna ik nog uit de zetel wou rollen maar het was te laat. Een pijnlijke zucht verliet mijn lippen waarna ik Jack een tik gaf tegen zijn achterhoofd. Nadat hij had geklaagd over een bespeekselde marshmallow en die lekker in Finn's mond had gestoken.
    "Uh, Jack, hoe graag ik je ook zie en zo, omdat ik in team Jack zit, ik zou het appreciëren moest je iets meer ruimte laten om, I dunno, te ademen ?".

    Finnegan Harries ‘Finn’
    ‘Nee hoor er is niks.’ Zei Carli als antwoord op mijn vraag of er wat scheelde, ik haalde mijn schouders op terwijl ik daarna zag hoe Zoë kippenvel kreeg waardoor ik moest lachen. Net toen ik daarop wat wilde zeggen, zag ik hoe Jack binnenkwam en een aanloop nam om op ons te springen. ‘Vleeshoop!’ Riep hij en ik duwde Zoë al opzij zodat ze af de zetel kon, maar ik was te laat en voelde hoe Jack met zijn volle gewicht op ons neerkwam. Ik maakte even een au-geluidje en moest daarna beginnen te lachen toen hij droog eraan toevoegde: ‘Hoi Carli.’Daarna zag ik hoe Carli weer naar een kamer ging en even later terugkwam, en allemaal make-up spulletjes uitstalde op de tafel, en daarna een bril opzette. ‘Ik wist niet dat jij een bril had?’ Vroeg ik verbaasd en voelde daarna hoe Jack een marshmallow die ik net in mijn mond wilde stoppen uit mijn hand nam. ‘Thank you.’Zei hij beleefd, waarna hij riep ‘Eew! Getver!’ toen hij eenmaal door had dat het al een marshmallow was die al met m’n speeksel besmeurd was. ‘Your bad.’ Grijnsde ik, waarna ik daarna meteen een marshmallow in mijn mond kreeg geduwd en zag hoe Jack zijn hand aan m’n shirt afveegde, ‘That’s nasty.’ Ik keek hem even fronsend aan, ‘Ik heb net een nieuw shirt aan.’ En daarna nam ik een nieuwe marshmallow uit de zak en stak hem in zijn mond. ‘Uh, Jack, hoe graag ik je ook zie en zo, omdat ik in team Jack zit, ik zou het appreciëren moest je iets meer ruimte laten om, I dunno, te ademen?’ Hoorde ik daarna een piepend geluidje naast me zeggen. Een lach ontsnapte uit mijn mond, ‘Theoretisch gezien is ze bij team Jack, maar op het gevoel hoort ze bij team Finn. Maar no worries, ik blijf altijd team Jack.’ Grijnsde ik, waarna ik daarna voelde hoe Jack’s elleboog in mijn borst duwde. ‘Jack, please, I can’t get any air.’ Zei ik terwijl ik pijnlijk naar zijn elleboog keek.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 12:28 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    carli bybell

    Finn kijkt me verbaasd aan als ik mijn bril opzet, en zegt dat hij niet wist dat ik een bril had. 'jij weet nog. Wel meer niet van mij' zeg ik tegen hem en kijk hem even aan. 'normaal heb ik ook gewoon lenzen in, maar als ik ga slapen of mezelf ga opmaken, doe ik ze even uit, anders kunnen ze beschadigen' ik deed mijn haren in mijn staart en controleerde in het spiegeltje of ik al mijn oude make-up er af had gehaald. Ik pakte mijn foundation en smeerde een dun laagje over mijn gezicht en zorgde dat het er mooi egaal uitzag. Daarna deed ik wat rouge op mijn wangen. ' oke welke oogschaduw zal ik nemen hmm' zei ik tegen mezelf en nam de zwarte om smokey eyes te maken, daarna deed ik rode lippenstift op en keek in het spiegeltje. Ja het was mooi gelukt, misschien ga deze make-up wel doen voor de christmas look, maar daar was ik nog niet helemaal overuit. Ik deed mijn lenzen weer in en knipperde even met mijn ogen. Dat was altijd een vervelend gevoel, en ik voelde dat er bijna een traan over mijn wang ging rollen. Oh nee ogen nu niet gaan tranen, ik heb net mijn make-up gedaan.


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik rolde met mijn ogen, niet dat iemand dat kon zien en gaf Finn een stamp in zijn zij, iets wat ik nog wel kon.
    "Zeur niet jij ! Zijn elleboog zit ook in mijn borst, en geloof me, bij vrouwen doet dat veel meer zeer dan bij mannen !". Ik probeerde me ervan onder te wurmen, maar helaas, Jack was te zwaar. Ik liet een harde zucht horen waarna ik gewoon beweegloos bleef liggen. Dit was zo gezellig. Niet dus. Jack was veel te zwaar om op een klein meisje als mij te liggen. Ik zuchtte en probeerde nogmaals om eronder door te komen maar ik gaf het op.
    "Jack, ga van me af, je plet mijn borst !".

    [Ik zal wachten met reageren tot Bastard met Jack heeft gereageerd,:') anders is 't zo nutteloos]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 17:15 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Waar is iedereen en wat is er gebeurt? Sorry ik ben een paar dagen heel goed ziek geweest]


    Bowties were never Cooler

    [Haley is in bungalow 2. Jack, Finn, Zoë & Carli in 3 en de rest waar die al was. Voor de rest is er een sneeuwballen gevecht gebeurt en een sneeuwman gemaakt :3]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Dank je]

    Dan Howell
    Toen ik klaar was met editten zette ik het uploaden aan en liet Phil achter in de bungalow. Met mijn llamamuts op en winterjas aan liep ik naar buiten. Tijdens het editten had ik ze sneeuwballen zien gooien en sneeuwpoppen zien maken. Wel jammer dat ik niet had kunnen meedoen, maar dit moest echt online komen. Ik liep snel voor de knisperende sneeuw naar bungalow 3. Daar binnen zag ik onder andere Finn en Jack, met wie ik al wel eens video's had gemaakt en nog twee meisjes die er opzich wel aardig uitzagen. Ik opende gewoon de deur en stapte binnen. Ik schopte mijn schoenen op de mat uit en hing mijn jas op voor ik verder liep. Ik zie Jack liggen en besluit nu op hem te springen. (WHUHAHAHA) Ik land bovenop hem en woel zijn haar door de war met een grijns op mijn gezicht. Dan opas zie ik dat er een meisje onder hem ligt. Ik spring van hem af en sleur Jack mee. Ik was echt een kluns zeg. Wat alleen maar bevestigt werd toen ik over de tafel struikelde en op een haar na in de kerstboom belandde nog geen seconde later. Lekker Dan.


    Bowties were never Cooler


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik was gewend aan het gevoel van Jack's elleboog die mijn borst plette het het gevoel dat ik niet kon ademen. Nu was het alleen afwachten totdat Jack eindelijk van me afging. Ik sloot rustig mijn ogen, maar die vlogen open toen nog meer gewicht op mij belandde.
    "Sweet mother of god !" verliet mijn lippen op een erg pijnlijke manier. Ik kreeg het nu echt moeilijk met ademen. Uit het niets werd het gewicht minder en kon ik wonder boven wonder uit de zetel rollen, wat ik ook direct deed. In mijn ooghoeken zag ik een jongen, Dan nu ik beter keek, die viel over de tafel en nog net de kerstboom niet raakte.
    "Wel hi there, I'm Zoë" zei ik toen ik was opgestaan, rustig adem had genomen en mijn muts weer goed had gezet. Ik ging dus echt niet meer naast Finn gaan liggen, wie weet waar ik dan weer in terecht kwam.
    "Trouwens, Finn, jij brengt ongeluk !".