• Gisteren was op net 5 Once Upon a Time wat vonden jullie ervan en gaan jullie volgende week weer kijken. Ik vond het zelf helemaal geweldig geniaal beste progamma ooit. Maar wat is jullie mening hierover


    Mijn geheim is geheim

    Ik vind het wel leuk ja.


    Your make-up is terrible

    Oh verdorie, vergeten te kijken. ;c
    Maar ja, dinsdag is toch mijn Cirminal Minds avond. *O*


    everything, in time

    Oh wacht even, het was gisteren woensdag. 8D Dát is mijn Criminal Minds avond!


    everything, in time

    Ughr
    woensdag is mijn hockeytraining, net als op maandag.
    Dat betekend dat ik CSI én Criminal Minds moet missen. Want papa en mama willen het niet opnemen
    En toen was ik gisteren vergeten te vragen of ze Once upon a time op wilden nemen...
    Ik baal -.-"


    Miep

    Ik heb de reclame gezien, maar ik denk niet dat ik ga volgen. Ik vind dat het er heel erg nep uit ziet. Doe mij maar Game Of Thrones.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb er nog nooit van gehoord.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Komt het op net 5? Ik kijk het nu online, ik vind het een hele leuke serie.


    Take risks and conquer your fears.

    ja, erg leuk. volgende week staat de tv gewoon weer aan dus. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben al bij het tweede seizoen en vind t een leuke serie. Vond het trouwens wel een tijdje saai, maar het wordt wel beter vind ik


    As travars

    Ik ken het, niet geweldig maar het is oké. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vond het awesome, had eigenlijk al de eerste 2 / 3 afleveringen online gezien, maar ging ze ook op tv kijken (met zus en moeder). We waren het er allemaal over eens dat de sheriff erg aantrekkelijk is haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Hij staat op mijn lijst om te bekijken!
    Maar ik kijk hem op internet c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kijk het online en moet nu weer wachten tot 7 of 8 januari


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mm eigenlijk leek me het totaal niet leuk, maar toen ik gister voor het eerste keek vond ik het veel leuker dan ik dacht :)


    Can't control my second personality

    Ik ben ook fan, kijk het al een tijdje online (:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 20:02 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!