• Gisteren was op net 5 Once Upon a Time wat vonden jullie ervan en gaan jullie volgende week weer kijken. Ik vond het zelf helemaal geweldig geniaal beste progamma ooit. Maar wat is jullie mening hierover


    Mijn geheim is geheim

    Ben nu bij de laatste aflevering van seizoen 1, dus zometeen direct verder met seizoen 2. hihi.


    To infinity and beyond •

    Zatanna schreef:
    Ja, leuk indeed. Maar ik ben al bij seizoen 2.
    En ik ben een die hard Captain Swan shipper. :3


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Er zijn tot nu toe 9 afleveringen van seizoen 2. Right?


    To infinity and beyond •

    Ik ben op aanbevelen van een vriendin van mij once upon a time gaan kijken. 2 Weken later heb ik alle afleveringen gezien. Eerlijk gezegd, het is geen goede serie, de meeste personages zijn redelijk plat en zwart wit, het script is vrij slecht, de effecten zijn vreselijk en ik weet dat het sprookjes zijn, meer de meeste dingen zijn behoorlijke cliché. Maar, het was best leuk om te kijken. Er zit weinig (goede) humor in en er zitten soms gaten in het verhaal maar doordat er zoveel plotten zijn blijft het wel interessant om naar te kijken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ludacris schreef:
    Er zijn tot nu toe 9 afleveringen van seizoen 2. Right?


    Si, 6 januari komt aflevering 10 uit.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vond het vermakelijk, ik ga zeker aankomende woensdag weer kijken.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Licet schreef:
    (...)

    Si, 6 januari komt aflevering 10 uit.


    Nee oke, dan heb ik genoeg afleveringen gedownload. Ben benieuwd.


    To infinity and beyond •

    Zatanna schreef:
    (...)

    Ik kan niet wachten hoe de rest reageerd als Hook en Cora ook in Storybrooke zijn. *-*


    Ik ook niet. Ik kijk er naar uit hoe Regina en Henry reageren. Ook Rumplestiltskin.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 15:08 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Licet schreef:
    Ik ben op aanbevelen van een vriendin van mij once upon a time gaan kijken. 2 Weken later heb ik alle afleveringen gezien. Eerlijk gezegd, het is geen goede serie, de meeste personages zijn redelijk plat en zwart wit, het script is vrij slecht, de effecten zijn vreselijk en ik weet dat het sprookjes zijn, meer de meeste dingen zijn behoorlijke cliché. Maar, het was best leuk om te kijken. Er zit weinig (goede) humor in en er zitten soms gaten in het verhaal maar doordat er zoveel plotten zijn blijft het wel interessant om naar te kijken.


    Oh, hierdoor ga ik twijfelen of het wel de moeite waard is om te kijken..


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Oh, hierdoor ga ik twijfelen of het wel de moeite waard is om te kijken..


    Als je een vermakelijke serie wilt zien, zou ik 'm gewoon kijken. Heb de 2 seizoenen in een week gekeken en je wil maar door blijven kijken.


    To infinity and beyond •

    Ludacris schreef:
    (...)

    Als je een vermakelijke serie wilt zien, zou ik 'm gewoon kijken. Heb de 2 seizoenen in een week gekeken en je wil maar door blijven kijken.


    Ik ga sowieso ook verder kijken dan ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Oh, hierdoor ga ik twijfelen of het wel de moeite waard is om te kijken..


    Ik ben wel redelijk kritisch hoor ;). het is geen hele sterke serie maar wel leuk om te volgen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik ben wel redelijk kritisch hoor ;). het is geen hele sterke serie maar wel leuk om te volgen.


    Ah, ja, ik snap em.
    Dat doe ik ook wel met series soms, er zijn toch altijd dingen 'niet goed' aan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ah, ja, ik snap em.
    Dat doe ik ook wel met series soms, er zijn toch altijd dingen 'niet goed' aan.


    Klopt maar het is geen 'Wire/Breaking Bad/Suits' niveau. Dat heeft verder niks te maken met of het nu fantasy is of niet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Klopt maar het is geen 'Wire/Breaking Bad/Suits' niveau. Dat heeft verder niks te maken met of het nu fantasy is of niet.


    Ik hoor heel veel goede dingen over breaking bad, maar vond de eerste 2 afleveringen wel een klein beetje saai. Maar ik denk dat dat gewoon komt omdat je verder moet kijken ;3


    Aan niets denken is ook denken.