• Gisteren was op net 5 Once Upon a Time wat vonden jullie ervan en gaan jullie volgende week weer kijken. Ik vond het zelf helemaal geweldig geniaal beste progamma ooit. Maar wat is jullie mening hierover


    Mijn geheim is geheim

    Lexus schreef:
    (...)

    Ik hoor heel veel goede dingen over breaking bad, maar vond de eerste 2 afleveringen wel een klein beetje saai. Maar ik denk dat dat gewoon komt omdat je verder moet kijken ;3


    Eerste paar afleveringen is vooral veel verhaallijn als je van actie houdt wordt het idd beter ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Eerste paar afleveringen is vooral veel verhaallijn als je van actie houdt wordt het idd beter ;)


    Ik denk dat ik die dan ook maar moet volgen haha


    Aan niets denken is ook denken.

    De eerste twee à drie afleveringen zijn nog niet zo leuk, maar het word wel steeds beter! Heb tot nu toe alles gezien en helaas komt de volgende 6 januari pas weer ):


    No guts no glory.

    Regal schreef:
    (...)

    Ik ook niet. Ik kijk er naar uit hoe Regina en Henry reageren. Ook Rumplestiltskin.


    Ik heb gelezen dat er iets gaat bloeien tussen Emma en Hook omfg.
    Maar aan de andere kant hoop ik dat Neal ook snel terug komt, zijn reactie dat hij een zoon heeft aka Henry.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zatanna schreef:
    (...)

    Ik heb gelezen dat er iets gaat bloeien tussen Emma en Hook omfg.
    Maar aan de andere kant hoop ik dat Neal ook snel terug komt, zijn reactie dat hij een zoon heeft aka Henry.


    Daar geloof ik echt geen fuck van, Emma wilde eerst al niks van hem hebben en nu heeft hij hun verraden en fucking Korra mee naar Storybrooke genomen.
    Ik hoop dat ze weer contact krijgt met haar ex.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Compulsion schreef:
    (...)

    Ik heb gelezen dat er iets gaat bloeien tussen Emma en Hook omfg.
    Maar aan de andere kant hoop ik dat Neal ook snel terug komt, zijn reactie dat hij een zoon heeft aka Henry.

    kGUIFeifeoubfeAEIho !!! Would be amazing, seriously. Ik ship Captain Swan, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.