• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Zo te zien was Micheal diep in gedachten verzonken, en aan zijn gezicht te zien waren het geen vrolijke gedachten. Ik wilde vragen of er wat mis was, maar durfde het niet. Zo goed kende ik hem niet eens, hoogstens een uurtje. Maar net toen ik hem een knuffel gegeven had, had ik toch wat gevoeld bij zijn arm. Het leek wel alsof hij van metaal was. Zou hij iets om zijn arm dragen zodat hij altijd kon sturen? Of zou hij een prothese hebben? Ik was er erg nieuwsgierig naar, maar vroeg het absoluut niet. Ik wilde niet nog meer als een freak over komen, zoals iedereen me altijd genoemd had.
    Ja, ik was anders dan de anderen en was al vanaf mijn eerste schooldag daarmee gepest. Ik probeerde erbij te horen, probeerde vrienden te maken, maar niemand liet me binnen. Ooit, één enkele keer, was ik bevriend geworden met iemand. Het was een meisje uit mijn klas, die aan mij gekoppeld werd voor een opdracht. Ze praatte met me, lachte met me en vertelde verhalen. Ze had gezegd dat ze me aardig vond en vrienden met me wou worden en ik had het gevoel dat ik ook echt een vriendin geworden was. Ik was dolgelukkig geweest om eindelijk iemand te hebben om plezier mee te hebben, iemand anders dan mijn broer Kyle, met wie ik anders altijd dingen deed.
    Maar toen ze op een dag me totaal negeerde en enorm arrogant tegen me deed had ik door dat dit gewoon een grote grap geweest was. Ze had me enorm gekwetst en sinds die dag heb ik ook geen woord meer tegen iemand gezegd, tenzij het per se moest. Toen ik hier wakker werd en niemand kende, voelde het als een nieuwe start. Misschien hadden ze me daarom ook hierheen gestuurd, de mensen die me mijn kracht gegeven hadden. Ik wist zeker dat als zij dit niet gedaan hadden, ik er niet lang meer geweest was. Altijd voelde ik me het buitenbeentje en nooit voelde ik me gewenst. Zelfs mijn ouders vonden me raar, ze hielden niet van me zoals ze van Kyle hielden. Een bibberige zucht rolde over mijn lippen en ik probeerde niet te gaan huilen door de gedachten, ik was er weg en nu was ik hier, waar mensen waren zoals ik en waar ik vast en zeker vrienden zou maken.
    Langzaam liep ik naar de deur, die ik open trok en de lege gang weer op stapte. Hevig knipperde ik met mijn lange wimpers om de tranen die zich in mijn ogen bevonden weg te halen. Ik wilde niet huilen bij Micheal, ik wilde niet zwak overkomen. Heel zacht schudde ik mijn hoofd en plakte een glimlach op mijn gezicht, die ik dwong te laten staan. 'Welke kant zullen we oplopen?' vroeg ik aan Micheal, toen ik er zeker van was dat mijn stem helder zou zijn en niet over zou slaan of zou kraken.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    'Welke kant zullen we oplopen?' hoorde ik vaag en schoot wakker uit mijn gedachten en keek toe naar Victoria die al bij de deur stond.
    Haar ogen stonden ook niet bepaald vrolijk."Euhm,miscjien langs de andere kant,dan dat we van kwamen."zeg ik dan en ga naar haar toe.
    Ik wilde haar wel vragen wat er scheelde,maar mischien mocht ik het ook niet weten.
    "Dus,..."zeg ik om de korte stilte wat te verbreken en ik ga ondertussen al de gang op."Naar rechts dan maar?" vraag ik haar dan en bijt daarna zachtjes op mijn lip.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Damn, bedenk me nu een kracht (uit het boek waarop ik het deels gebaseerd heb) die ook best handig zou zijn: waarheid onderscheiden van liegen]
    Hailey Williams || Illusies
    Ik grinnikte ook even. Hij was wel een beetje een charmeur, maar dat was nou juist hetgene wat ik niet vertrouwde .Hij klapte het boek dicht en haalde een hand door zijn haar, en aangezien ik het in een zijdelingse vlecht had hoefde dat bij mij niet. Hij glimlachte, en ik glimlachte terug. Als hij niet spoorde, kon ik het altijd nog krankzinnig maken met mijn illusies. Dat was dan het voordeel van een rijke fantasie. Ik kon over prachtige dingen fantaseren, maar ook over de meest enge en verschrikkelijke. Voor een paar seconden sloot ik mijn ogen. Als ik ze weer op Caleb richt, moet ik een gil onderdrukken. Achter hem, op de boekenkast, zit allemaal smerig, wit slijm. Ik zeg maar niks, en kijk hem gewoon vriendelijk aan, hopend dat hij mijn gezicht niet had gezien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Vlug knikte ik, het was een goed idee. Ik draaide me om en begon de andere kant uit te lopen samen met Micheal, maar had geen idee waar we uit zouden komen. Het was hier zo ontzettend stil en groot. Wat voor kamers zouden hier allemaal zijn? Een keuken zouden ze vast hebben, maar meer dan één? Zouden ze woonkamers hebben, een bibliotheek, een binnenzwembad? Ik kon zoveel meer verzinnen, maar had geen idee of ze aanwezig waren. Het enige wat ik tot nu toe had gezien was mijn slaapkamer, de bijhorende badkamer en een gang. En de mensen, waar zouden die allemaal uithangen? Zouden ze net als ons doelloos door de gangen lopen, op zoek naar iets? En waren er alleen maar jongeren of waren er ook volwassenen aanwezig? Het was hier zo stil dat ik bijna min eigen gedachten kon horen galmen, het enige geluid kwam van onze voeten, die ritmisch op de houten vloer geplaatst werden. Om de zoveel meter kwamen we een deur tegen, maar de meesten zaten op slot. Zo te merken waren we niet overal binnen gewenst. 'Het lijkt wel alsof we de enigen op aarde zijn,' mompelde ik zachtjes, de stilte doorbrekend. 'Waar zouden de anderen uithangen?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarkson
    Ze knikte en liep dan samen met mij de gang op.Het was erg stil en je hoorde alleen maar onze voetstappen door de gang galmen.
    Soms keek ik vanuit mijn ooghoeken naar Victoria,ze zat ergens mee.
    Alles leek hier hetzelfde ,je zou hier dus echt kunnen verdwalen.'Het lijkt wel alsof we de enigen op aarde zijn,'mompelde ze zachtjes,wat de stilte wat doorbrak.
    'Waar zouden de anderen uithangen?' vroeg ze me dan en ik haalde mijn schouders op.
    "Ze kunnen overal zitten,mischien gewoon overal eens binnen kijken als de deuren niet gesloten zijn."stel ik dan voor. Ik kreeg eingelijk ook best honger aangezien we nog niet hebben ontbeten,mischien was die grote zaal waar ik wakker werd de eet zaal ofzo en dan daar dicht bij misschien de keuken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Ik zag hoe Micheal zijn schouders ophaalde. 'Ze kunnen overal zitten, misschien gewoon overal eens binnen kijken als de deuren niet op slot zijn?' Stelde hij voor. Ik knikte en hoorde toen zijn maag knorren, wat me zachtjes liet lachen. 'Heb je honger?' vroeg ik, eigenlijk had ik ook wel honger, volgens mij had ik vandaag nog niet gegeten, en anders niet veel. 'We kunnen het proberen,' zei ik, waarna ik naar de eerst volgende deur toe liep en aan de klink voelde of hij open kon. Hij gaf mee en de deur ging open, waarna ik nieuwsgierig om het hoekje keek.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Ze knikte en lachte zacht bij het horen knorren van mijn maag,waardoor ik lichtjes begon te blozen.'Heb je honger?'vroeg ze me dan en ik knikte zacht.
    Ik was iemand die graag en veel at en ik kon dus ook niet lang zonder eten.
    'We kunnen het proberen,'zei ze dan om mijn voorstel en opende de eerst volgende deur ,die open kon en ze piepte dan om het hoekje.
    "En,zit er daar iemand?"vroeg ik nieuwsgierig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aimee Lauraine Zorya - Lerares || Telekinese

    Mijn passen volgden nog steeds redelijk snel achter elkaar en dus bewoog ik mij met snelle vaart door de gangen. Het leek wel uitgestorven in dit gedeelte van het huis en dat vond ik eigenlijk wel jammer. Ik was immers steeds nieuwsgieriger aan het worden naar de leerlingen en hoopte dat ze iets aan mij zouden hebben. Het was vreemd om opeens zoveel kracht te bezitten en ik was dan ook blij geweest dat ik niet de enige was, al hadden de andere twee er natuurlijk geen ervaring mee gehad. Ik denk dat het met leraren makkelijker zou zijn.
    Abrupt stopte ik met lopen, toen ik om de hoek kwam en twee mensen bij een deur zag staan. Het meisje keek de kamer binnen en volgens mij vroeg de jongen naar of er iemand was. Ik zette een paar passen in hun richting en keek van de één naar de ander.
    'Hallo,' groette ik vrolijk.

    (Klopt dit met jullie posts?)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Ik hoorde voetstappen en keek om,waar een een meisje die ouder leek dan mij naar ons toeliep.
    'Hallo,'begroette ze ons vrolijk en ik glimlachte licht.Ze was wat kleiner dan mij en had lang bruin haar.
    "Euhm hoi."zei ik dan met een glimlach.Eindelijk vonden we iemand."Ik ben trouwens Micheal."stel ik me dan voor

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 19:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Ik keek de bibliotheek binnen, waar ik twee mensen aan tafel zag zitten en iemand bij de boeken zag staan. Het was er behoorlijk stil en ik schrok dan ook toen ik een 'Hallo,' achter me hoorde. Vliegensvlug draaide ik me om en ik moest mijn handen weer tot vuisten knijpen om niet in iets raar te veranderen om diegene af te schrikken. Een vrouw van midden twintig stond voor ons, en keek ons vrolijk aan. 'Eh, hallo,' zei ik terug, waarna ik aan Micheal vertelde dat de bibliotheek binnen te vinden was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Caleb Morris - Slechterik - Dierlijk instinct


    Hailey leek enigszins gecharmeerd door hem te zijn, maar Caleb wist dat het absoluut niet zo gemakkelijk zou gaan. Ze glimlachte terug en dat stemde hem dan ook al meer dan tevreden.
    Hij zag hoe ze een tel haar ogen sloot om hem vervolgens terug aan te kijken.
    ‘Alles in orde?’ vroeg hij meteen op bezorgde toon. Hij had in haar stemgeluid gehoord hoe ze een gil onderdrukte en zag hoe haar gelaatstrekken subtiel veranderd waren. Zijn blik gleed voor een seconde af naar Rachelle, om te zien of zij in orde was, waarna zijn groengrijze ogen terug op Hailey vestigde. Zijn blik vulde zich met een zorgzame bekommernis toen hij haar afwachtend aankeek, ondanks dat het hem geen bal interesseerde of alles wel okay was met haar. Het was simpelweg een façade die hij wist op te houden zonder enige barst erin te laten vertonen.

    [Melissa, met die kracht gaat Caleb helemaal geen schijn van kans hebben als slechterik :'D]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Aimee Lauraine Zorya - Lerares || Telekinese

    De jongen was de eerste die reageerde, terwijl het meisje zich lichtelijk geschrokken omdraaide. Ik bedacht mij dat mensen laten schrikken hier niet al te veilig was en was dan ook blij dat er niks gebeurde.
    'Euhm hoi. Ik ben trouwens Micheal.' Er verscheen een lichte frons op mijn voorhoofd. Micheal... had hij niet de kracht om metaal te sturen? Dat was een actieve kracht net als ik had. Het viel mij op dat hij redelijk lang was en er ook wel sterk uitzag. Ik knikte goedkeurend en keek naar het meisje, die ook gedag had gezegd en de jongen iets zei over de bibliotheek waar de openstaande deur naar leidde.
    'Aimee Zorya,' stelde ik mijzelf voor. 'Jij kon metaal sturen, toch?' vroeg ik hem en ik keek naar het meisje. 'En wie ben jij?'


    Happy Birthday my Potter!

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Victoria draaide zich geschrokken om,maar kalmeerde alrap weer.Daarna vertelde ze me dat die deur naar een bibliotheek leidde.
    'Aimee Zorya' stelde ze zichzelf voor.'Jij kon metaal sturen, toch?' vroeg ze me dan en ik keek haar fronsend aan.
    Hoe in hemelsnaam wist zij dat? Ik wist het zelf nog maar van vandaag.
    'En wie ben jij?' vroeg ze dan tegen Victoria. Ik keek even van Victoria naar de dame die Aimee noemde.
    "Hoe weet u dat ?"vroeg ik lichtelijk verbaast.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andy Bright
    'Laten we maar op zoek gaan naar een keuken' antwoord ik op de vraag van Alice. 'Misschien komen we dan nog wat andere mensen tegen. Weten jullie trouwens of hier ook volwassenen zijn?' Ik begin te lopen en hoop dat de anderen mij volgen. Zachtjes begin ik met het neuriën van mijn lievelingsnummer. Ik zet net lekker in het refrein van Hall of fame als ik bedenk dat dit voor de anderen toch wel heel raar moet klinken. Dus stop ik abrupt met neuriën en draai me schuldbewust om. Ik twijfel of ik moet zeggen waarom ik begon te neuriën, maar dan bedenk ik dat Alice toch mijn gedachten kan lezen. Zou ze dat nu aan het doen zijn? vraag ik mezelf af. Dan hoor ik opeens stemmen. Zouden daar eindelijk meer mensen zijn?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    'Aimee Zorya,' stelde de vrouw zich aan ons voor. Micheal had zich net al voorgesteld en ze vroeg aan hem of het klopte dat hij metaal kon besturen. Verbaast keek ik naar haar. Hoe kon zij dat weten? Ze draaide zich naar me om en vroeg wie ik was. 'Ik ben Victoria,' antwoordde ik op haar vraag, waarna ik mijn hand naar haar uitstak.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel