• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    HurtedHeart schreef:
    [Wie voor Maya????????]

    [laat haar maar naar Andy, Dylano&Alice toelopen. we staan nog gwn ergens in een gang]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Verwonderd keek ik hoe Micheal mijn bed vervormde naar iets wat op een hemelbed leek. Het was dan misschien niet het mooiste hemelbed wat ik gezien had, maar wel het bijzonderste en ik was er enorm blij mee. Zodra hij klaar was stond ik op om er van een afstandje naar te kijken en ik ging naast hem staan. 'Wauw, dank je wel! Ik vind hem echt mooi!' Ik wilde hem als dank een knuffel geven, maar durfde het eigenlijk niet. Wat als hij me dan raar ging vinden? Breed glimlachte ik naar hem waarna ik naar een kast toe liep en een groot deken uit haalde, ik had hem net zien liggen toen ik op zoek was gegaan naar een vaas voor mijn rozen. Het doek was zachtroze, een van mijn lievelingskleuren en zo te zien was hij groot genoeg om over het hoofdeinde van het bed te hangen, zodat ik het opzij kon schuiven maar ook kon laten hangen voor wat privacy.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Victoria kwam naast me staan en keek verwonderd naar het bed.'Wauw, dank je wel! Ik vind hem echt mooi!"zei ze en ik glimlachte even.
    Ze ging dan opzoek naar iets en haalde niet veel later een zachtroze deken uit.Ik ging even met mijn linker hand door mijn haar en laat hem dan weer langs mijn zijn hangen.
    "Als je wil,kan ik je helpen met het erover te hangen."zeg ik dan tegen Victoria.Aangezien het bed best wel groot was en het niet onhandig zou lijken.

    (sorry voor het korte stukje )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Ik zag hoe Micheal een hand door zijn haar haalde, waardoor het wat wilder kwam te staan. Het was een behoorlijk aantrekkelijk gebaar en ik probeerde er niet teveel aandacht aan te besteden, aangezien ik dan erg zou gaan blozen. Ik vouwde de grote deken uit en rook er even aan. Hij was schoon en rook heel licht naar bloemen. 'Hmm, hij ruikt echt lekker. Moet je eens ruiken,' ik hield de deken bij Micheal voor, waarna ik antwoord gaf op zijn voorstel. 'Graag, ik denk niet dat ik dit ding in mijn eentje eroverheen krijg.' ik pakte een kant van de deken vast en schopte mijn bruin met wit gestreepte ballerina's uit, voor ik op het bed ging staan om de deken eroverheen te trekken. 'Oké, ik sta klaar.'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Iedereen mag Tori en Micheal gewoon storen hoor (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Victoria vouwde het groote deken en rook er eens aan.'Hmm, hij ruikt echt lekker. Moet je eens ruiken,' zei ze en hield het deken voor me.
    Ik rook er even aan,het rook naar bloemen enzo.'Graag, ik denk niet dat ik dit ding in mijn eentje eroverheen krijg.'antwoorde ze om mijn voorstel.
    Daarna schopte ze haar balarinas uit en ging op het bed staan.'Oké, ik sta klaar.' zei ze en ik grinnikte eventjes en deed daarna mijn grijze sneakers ui en nam dan het andere uiteinde van het deken,waarna ik ook op het bed ging staan."Ik nu ook."grinnikte ik en kijk even naar de metalen stokken waar we het teken over moesten hangen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Micheal ging bij me op bed staan, met het andere einde van het doek in zijn handen. 'Ik nu ook,' grinnikte hij, waarna er bij mij ook weer een grijns op mijn gezicht kwam. 'Hoe gaan we dit doen?' vroeg ik, kijkend naar de metalen spijlen. 'Als ik nou de deken over deze spijl heen trek en jij over de andere, zou dat werken denk je?' vroeg ik, terwijl ik met een hand aanwees wat ik bedoelde.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Dylano Nathan Bright || zwaartekracht
    "dus je kunt zwaartekracht uitzetten" zegt Andy opeens. ik denk daar even over na. zo heb ik dat nog nooit bedacht ik heb altijd gedacht dat het mijn verbeelding was. "ik denk het" antwoord ik en begin te lopen: "zullen we ergens eten gaan zoeken, ik heb het gevoel dat ik al drie dagen niets gegeten heb". ik wist wel dat iemand anders van de twee dat al had gezegd, maar aangezien niemand begon te lopen was het misschien wel handig om een keuken te zoeken. "misschien is er onder een keuken of een kelder waar heel erg veel eten is" zei ik. ik voelde me soms echt een vreetzak, maar ik kon gewoon niet een dag zonder eten. ik dacht na over de gaves van de anderen. Andy kon watersturen, en Alice kon gedachtenlezen. ik kon dus beter niet over te vreemde dingen denken als ik bij haar in de beurt was bedacht ik me.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Micheal 'Elias' Clarckson
    'Hoe gaan we dit doen?'vroeg ze en keek naar de metalen spijlen,eingelijk hoefde ik niets te zeggen aangezien ze haar eigenvraag beantwoorde.
    'Als ik nou de deken over deze spijl heen trek en jij over de andere, zou dat werken denk je?'vroeg ze toen terwijl ze met een hand aanwees wat ze bedoelde.
    Ik knikte,het klonk logies,dus zou het wel moeten lukken.
    "We kunnen het eens proberen."zeg ik dan met een glimlachje en doe zoals ze zei het deel van de deken die ik vast heb over de spijl en ik maak nog een klein haakje bij,voor extra grip."Zo?"vroeg ik haaar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Ik keek hoe Micheal zijn deel van het doek over de spijl aan zijn kant trok en er een klein haakje bij maakte, voor extra grip. Het was knap gemaakt, het doek bleef zo extra goed hangen. 'Wauw, goed gedaan!' Complimenteerde ik hem, waarna ik zelf ook het doek over mijn deel trok.
    Ik keek ernaar en trok de laatste paar dingen goed, voor ik van het bed afstapte en het bekeek. 'Het ziet er echt goed uit, dank je wel!' Dit keer gaf ik hem wel een knuffel, maar liet hem snel los toen ik erachter kwam dat ik hem echt een knuffel had gegeven.
    Ik kende hem amper! 'Oh, sorry,' zei ik en voelde mijn wangen kleuren.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    glimmur schreef:
    Dylano Nathan Bright || zwaartekracht
    "dus je kunt zwaartekracht uitzetten" zegt Andy opeens. ik denk daar even over na. zo heb ik dat nog nooit bedacht ik heb altijd gedacht dat het mijn verbeelding was. "ik denk het" antwoord ik en begin te lopen: "zullen we ergens eten gaan zoeken, ik heb het gevoel dat ik al drie dagen niets gegeten heb". ik wist wel dat iemand anders van de twee dat al had gezegd, maar aangezien niemand begon te lopen was het misschien wel handig om een keuken te zoeken. "misschien is er onder een keuken of een kelder waar heel erg veel eten is" zei ik. ik voelde me soms echt een vreetzak, maar ik kon gewoon niet een dag zonder eten. ik dacht na over de gaves van de anderen. Andy kon watersturen, en Alice kon gedachtenlezen. ik kon dus beter niet over te vreemde dingen denken als ik bij haar in de beurt was bedacht ik me.


    Alice Summer II gedachtelezen
    "dus je kunt zwaartekracht uitzetten" Zei Andy. Wat slim, dat zou best eens kunnen, maar je weet het maar nooit. Dylano antwoord: "ik denk het" En hij begint te lopen."zullen we ergens eten gaan zoeken, ik heb het gevoel dat ik al drie dagen niets gegeten heb. Msschien is er onder een keuken of een kelder waar heel erg veel eten is" Waarschijnlijk heeft hij niet opgelet, want we zijn de hele tijd al op zoek naar iets te eten, maar we kunnen de keuken of de kelder niet vinden.''Misschien zit er iets te eten in een van onze kamers''. zei ik. Het zou best kunnen, want ik heb de kamer nog niet grondig onderzocht. Opeens begin ik het best koud te krijgen. We hebben nu twee keuzes. Naar de kamers teruggaan, of naar de -nog ontbrekende- keuken? Ik laat de keuze aan Andy en Dylano over.


    imperfection is beauty

    Caleb Morris - Slechterik - Dierlijk instinct


    Hailey bekeek Caleb met toegeknepen ogen en hij wist dan ook meteen dat het geen gemakkelijke klus ging worden om haar te overtuigen van zijn ‘oprechte’ goedwillendheid. Hij had nu eenmaal die typerende uitstraling, gewoon door het feit dat hij niemand moest. Het was nu eenmaal zo, Caleb gaf nu niet bepaald snel om iemand en een vriendschap was wel het laatste waar hij op zat te wachten in zijn leven. Liefjes voor een nacht had hij genoeg gehad, zo lang ze de volgende ochtend voor het ontbijt al opgerot waren.
    Gelukkig voor hem had hij een aanleg om mensen te beliegen en bedriegen; een gave die zijn vader hem al van kinds af had meegegeven. Feitelijk kwam Caleb uit een verknipt gezin en je zou voor minder zijn zoals hij was. Zijn vader was in de loop van de jaren haast krankzinnig geworden, al had er altijd al een steekje los gezeten bij de man. Zijn moeder had dan weer iets dat op borderline trok – al was Caleb ervan overtuigd dat het enkel en alleen maar haar karakter was. Ze had in ieder geval daardoor nooit echt oog voor haar zoon gehad.
    Matt vertrok alweer en dus bleef Caleb achter met de twee meiden in de bibliotheek. Rachelle hield zich afzijdig, terwijl Hailey al een opmerking plaatste over het boek dat hij zogezegd las.
    Hij kon dan ook een grinnik niet onderdrukken toen de titel van het boek hardop uitgesproken was. Hij moest haar gelijk geven, het was weer veel te typisch dat hij van alle boeken die hij had kunnen pakken, juist deze er tussenuit gegrist had.
    ‘Bloedserieus,’ sprak hij echter al, hetzij met een haast warme glimlach rond zijn lippen geplooid. ‘Shakespeare is thuis altijd verplicht leesvoer geweest en geloof het of niet, je gaat het op den duur appreciëren.’ Hij klapte het boek dicht en haalde een hand door zijn haar.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Micheal 'Elias' Clarckson
    'Wauw, goed gedaan!' complimenteerde Victoria me en ik glimlachte even naar haar.Ze deed ook haar doek over de spijlen en ondertussen ging ik al van het bed af.Het zag er nu wel al veel gezelliger uit.'Het ziet er echt goed uit, dank je wel!' zei ze nadat ze van het bed was afgegaan en ze haf me een knuffel.
    Het was wel aardig bedoeld,maar het was ook wel een beetje vreemd.
    'Oh, sorry,' zei ze en begon lichtjes te blozen wat er wel schattig uitzag."Euhm,is niet erg."zeg ik dan en glimlach lichtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    'Euhm, is niet erg,' zei hij, en glimlachte lichtjes. Ik voelde me echt ongemakkelijk nu, maar nooit had ik echt vrienden gehad, dus kon me niet echt in bedwang houden nu er eindelijk eens iemand aardig tegen me was. Mijn ogen gleden naar het bed, die er nu veel gezelliger uitzag in de kale kamer. 'Zullen we opzoek gaan naar wat anderen? Ik ben erg benieuwd wie hier nog meer is,' zei ik, om de ongemakkelijkheid weg te vagen. Nu pas viel het me op dat Snow niet in de kamer was, ze was waarschijnlijk bij Myles gebleven. Volgens mij vond ze hem echt aardig! Echt zorgen maakte ik me niet over haar, ze zou de weg wel vinden, en anders zou ik haar wel vinden, door het gepiep en gemiauw wat ze uit zou stoten zodra ze verdwaald was. Ik haalde even diep adem en richtte me weer naar Micheal, waarna ik weer in mijn schoenen schoot. Ik was heel wat kleiner dan hem, zeker nu ik geen hakken aan had.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    'Zullen we opzoek gaan naar wat anderen? Ik ben erg benieuwd wie hier nog meer is,' vroeg ze dan en ik knikte."Is goed."glimlachte ik
    Ik deed mijn schoenen weer aan en richtte me dan weer op Victoria die ook haar balarina's aandeed.
    Ik was benieuwd hoeveel mensen er nog waren en ook welke krachten ze hadden.Ik wilde eingelijk nog vragen aan Victoria of ze wist waar haar kracht vandaan kwam,maar ik hield mijn mond maar.Ik zuchtte zachtjes die nachtmerry die me maar bleef achtervolgen.Als ik hier lang ging blijven,gingen ze er toch zowiezo achter komen.Zelf zonder gave kon je me een freak noemen,met een nep arm.Ik zat zo diep in gedachten verzonken,dat ik niet doorhad dat Victoria al klaar was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH