• Hier kan je praten en vragen stellen over het RPG!


    Rollentopic

    Speeltopic 1


    Ik maak hier een lijstje met dingen van onduidelijkheden in en rondom het RPG;


    ~ Hoelang hebben de mensen al hun superkrachten? Vanaf hun geboorte? Of later toegediend gekregen?
    De uitvinder heeft bionische krachten uitgevonden, die toe te passen zijn op mensen. Er is geexperimenteerd op tieners, wat succesvol was. Aangezien dit wonder de buitenwereld niet in mocht gaan, zijn hun geheugens gewist en zijn ze in dit huis gestopt. Ze kunnen er niet weg, en zullen getraind worden in hun gaves door de leraren. Ik stel voor om de ene les te laten geven in geestelijke gaven, en de andere in fysieke gaven.

    Le noms;
    Jaimes ~ Jaimy
    Nyan ~ Saar
    Pebble ~ Iris
    Merrow ~ Justine
    Rider ~ Miek
    Ruexx ~ Michelle
    foxfaceXXX ~ Nynke
    xClove ~ Melissa
    HurtedHeart ~ Celine
    SICKENING ~ Colibre
    Seaver ~ Sav
    MadEyeMoody ~ Ellie


    rpg-rechten van xClove


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hmmmmmm, hoe zal ik inspringen?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik was even eten :3 maar je kan inspringen met een indruk van het gebouw or something? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ze is een jonge lerares, dus ik vraag mij eigenlijk af hoe lang ze daar al moet zijn... Ik neem aan dat ze daar al langer is en dan zou dat een beetje vreemd zijn, of niet?


    Happy Birthday my Potter!

    ik heet Michelle^^
    maar je mag me ook gwn bij mn username noemen(A)
    ik dacht btw ook dat we die krachten al vanaf de geboorte ofso hadden


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Michelle, je staat in het lijstje ^^

    En ik denk dat we xClove echt even nodig hebben voor dit alles x] want het ligt er maar net aan of de jongeren er al langer zijn, anders weet je ook niet of de leraren er al lang zijn.. :3 want die gaan niet in hen eentje zitten in dat huis >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tenzij de uitvinder hen daar opgeleid heeft tot leraar of zo. Hopelijk komt xClove zo online ^^


    Happy Birthday my Potter!

    ik heet nynke, maar bij mijn username vind ik ook geen probleem...


    imperfection is beauty

    mijn topics, dankje voor het aanmaken^^ Ik ben Melissa.
    Ik zal het even duidelijk uitleggen:
    De uitvinder heeft bionische krachten uitgevonden, die toe te passen zijn op mensen. Er is geexperimenteerd op tieners, wat succesvol was. Aangezien dit wonder de buitenwereld niet in mocht gaan, zijn hun geheugens gewist en zijn ze in dit huis gestopt. Ze kunnen er niet weg, en zullen getraind worden in hun gaves door de leraren. Ik stel voor om de ene les te laten geven in geestelijke gaven, en de andere in fysieke gaven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Okay ^^ ik heb het antwoord maar even blauw in het topic gezet zodat het opvalt ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nu weet ik nog steeds niet hoe ik moet beginnen :c


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga zo met mijn personage door de gang lopen, dus die kan je wel ontmoeten ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja, maar ik vraag mij dus af hoe lang de leraren er al zitten en zo... Maar ja. Ik ga nu naar bed, want ik ben dood op door marathon repetitie van musical gister en te weinig slaap daardoor.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn Topics ik heet trouwens celine. En wie wilt naar Maya toe?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    I am me :3

    Yeah, everyone calls me Ellie :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heet Savannah^^ Maar werkelijk niemand noemt mij zo.... Het is altijd Sav, savie, Vany, Savan, Sasa, En nog meer van dat soort dingen, oh ja, mermaid... bijna vergeten....
    Ik ben bijna klaar met de rol, moet alleen nog het uiterlijk


    We've lived in the shadows for far too long.