• Hier kan je praten en vragen stellen over het RPG!


    Rollentopic

    Speeltopic 1


    Ik maak hier een lijstje met dingen van onduidelijkheden in en rondom het RPG;


    ~ Hoelang hebben de mensen al hun superkrachten? Vanaf hun geboorte? Of later toegediend gekregen?
    De uitvinder heeft bionische krachten uitgevonden, die toe te passen zijn op mensen. Er is geexperimenteerd op tieners, wat succesvol was. Aangezien dit wonder de buitenwereld niet in mocht gaan, zijn hun geheugens gewist en zijn ze in dit huis gestopt. Ze kunnen er niet weg, en zullen getraind worden in hun gaves door de leraren. Ik stel voor om de ene les te laten geven in geestelijke gaven, en de andere in fysieke gaven.

    Le noms;
    Jaimes ~ Jaimy
    Nyan ~ Saar
    Pebble ~ Iris
    Merrow ~ Justine
    Rider ~ Miek
    Ruexx ~ Michelle
    foxfaceXXX ~ Nynke
    xClove ~ Melissa
    HurtedHeart ~ Celine
    SICKENING ~ Colibre
    Seaver ~ Sav
    MadEyeMoody ~ Ellie


    rpg-rechten van xClove


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kan Rachelle naar de tuin komen dan en dan verbaasd zijn dat een meisje bij een paard ligt ofzo?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    pfoe eindelijk thuis. Morgen is dus één van de eerste dingen die ik ga doen een post schrijven met Caleb :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn topics.

    By the way, ik heet Colibre. En ik heb vandaag een jaar met mijn vriend, dus zal ik van het weekend niet veel posten. Wie mijn personage wil besturen voor het weekend, mag dat. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik update straks het topic, ben bijna thuis c: dus zo reageer ik ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Seaver schreef:
    Ik heet Savannah^^ Maar werkelijk niemand noemt mij zo.... Het is altijd Sav, savie, Vany, Savan, Sasa, En nog meer van dat soort dingen, oh ja, mermaid... bijna vergeten....
    Ik ben bijna klaar met de rol, moet alleen nog het uiterlijk


    Vergeet Savster niet :Y) zoals ik je altijd noem ^^

    Ach ja, ik herken de bijnamen :') ik heb ook veel variaties; Jaims, Jaimes, Jaimz, Jaimster, Jaimsel, Jaim-vork, Jimmy, James, :') en dat is dan schrijfwijze c: want Jaims, Jaimes en James klinken hetzelfde :')


    Anyway, het topic is weer up-to-date en ik heb ook even de link naar het eerste Speeltopic en naar het rollentopic geplaatst ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Vergeet Savster niet :Y) zoals ik je altijd noem ^^

    Ach ja, ik herken de bijnamen :') ik heb ook veel variaties; Jaims, Jaimes, Jaimz, Jaimster, Jaimsel, Jaim-vork, Jimmy, James, :') en dat is dan schrijfwijze c: want Jaims, Jaimes en James klinken hetzelfde :')


    Anyway, het topic is weer up-to-date en ik heb ook even de link naar het eerste Speeltopic en naar het rollentopic geplaatst ^^



    Ik wist dat ik iets aan het vergeten was....
    En Jaimster vind ik nog steeds leuk klinken^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb niet echt zoveel bijnamen :'D Juus wordt over het algemaan gebruikt, naast Justien. Juusje soms, mijn ma noemde me vroeger altijd Stien of Stientje, nu ook nog wel soms maar ook niet meer om te zeggen van wow wat veel :'D

    En de kleine heeft momenteel de gewoonte om mammie te zeggen in plaats van mama, wat ik dan weer keischattig vindt, al is het geen bijnaam ofzo XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn bijnamen zijn Ansk, Ann, Miek, Annemiekymouse, vampier en Koekoek (van Anna Maria Koekoek), dus dat valt reuze mee. Ow en een jongen die ik ken noemt mij ook wel eens blondie, maar dat doet hij bij alle blonde mensen.


    Happy Birthday my Potter!

    ik wordt ook best wel vaak Michel genoemd maar daar wordt ik liever niet aan herinnert xD Nynke, Melissa&Mikayla weten waarom(A)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ben al eventjes bezig met m'n post voor Caleb. Ik vrees alleen weer een lange post te schrijven, wat zo nu en dan nogal m'n gewoonte is, maar komen gaat hem dus zoiezo vanaaf :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ach, Juus, ik heb liever dat een post lang duurt en er goed in geïnvesteerd is dan dat het kort en slecht is ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ach, Juus, ik heb liever dat een post lang duurt en er goed in geïnvesteerd is dan dat het kort en slecht is ^^


    Dat is waar :'D Nja, het is meer de opzet van zijn evil rol en daar kruipt gewoon behoorlijk wat woorden in XD Opzicht ben ik nog best content met Caleb als personage ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En dan toch eindelijk gepost met Caleb *O*


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oe, I like Caleb ^^

    En Rachelle wil hem wel komen lastig vallen... Aangezien ze toch nog niet echt bezig was :Y) dan pas ik gewoon lekker stiekem mijn laatste post aan ^^

    sorry Ellie :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Teehee, Rachelle is in de bieb ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.