• Hier kan je praten en vragen stellen over het RPG!


    Rollentopic

    Speeltopic 1


    Ik maak hier een lijstje met dingen van onduidelijkheden in en rondom het RPG;


    ~ Hoelang hebben de mensen al hun superkrachten? Vanaf hun geboorte? Of later toegediend gekregen?
    De uitvinder heeft bionische krachten uitgevonden, die toe te passen zijn op mensen. Er is geexperimenteerd op tieners, wat succesvol was. Aangezien dit wonder de buitenwereld niet in mocht gaan, zijn hun geheugens gewist en zijn ze in dit huis gestopt. Ze kunnen er niet weg, en zullen getraind worden in hun gaves door de leraren. Ik stel voor om de ene les te laten geven in geestelijke gaven, en de andere in fysieke gaven.

    Le noms;
    Jaimes ~ Jaimy
    Nyan ~ Saar
    Pebble ~ Iris
    Merrow ~ Justine
    Rider ~ Miek
    Ruexx ~ Michelle
    foxfaceXXX ~ Nynke
    xClove ~ Melissa
    HurtedHeart ~ Celine
    SICKENING ~ Colibre
    Seaver ~ Sav
    MadEyeMoody ~ Ellie


    rpg-rechten van xClove


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Justine, er is iets fout gegaan met de url ^^ waarschijnlijk staat er een haakje verkeerd (; maar voor de rest ziet het er goed uit! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Justine, er is iets fout gegaan met de url ^^ waarschijnlijk staat er een haakje verkeerd (; maar voor de rest ziet het er goed uit! ^^


    Merci voor het melden, was weer te enthousiast denk :'D heb het aangepast in m'n post ^_^

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 16:22 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben van vandaag tot en met donderdag afwezig, want ik heb middag en avond uitvoeringen van de kerstmusical op school. Als je vast zit aan mijn personage en verder wilt, mag je mijn personage besturen, zodat je weer verder kunt.

    -xxx-


    Happy Birthday my Potter!

    ik ben helemaal in de war. Ik weet dus nu niet bij wie mijn personage is. Het was eerst dus de bedoeling dat ze naar victoria enzo ging maar die waren intussen rustig verder aan het praten :)

    mijn vraag dus, waar is mijn personage nu?


    imperfection is beauty

    Geen idee waar ze is :Y) ik weet alleen dat ze in de bieb is. En ik ga ook even posten hier ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waar hebben jullie Aimee achter gelaten in de tijd dat ik weg was?


    Happy Birthday my Potter!

    ze staat in de gang en Vixtoria en Micheal zijn de bib ingegaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @foxface volgens mij zijn Alice, Andy&Dylano de bieb in gegaan


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    @Ruexx dat weet ik wel, maar er was verwarring bij welke personen ik was...,
    maar door het personage van jaimy heeft mij naar hun geleid dus snap ik het nu.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:37 ]


    imperfection is beauty

    Iemand die Aimee wilt ontmoeten?


    Happy Birthday my Potter!

    Ze kan Matt en dinges, Rachelle, wel tegen komen. Ik stuur Rachelle eerst even naar Matt toe ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh god... Ik ben heel vergeetachtig aan het worden. Ik reageer de 28ste wel weer als dat goed is? Zou ik dan ook mogen weten wat ik als leraar zijnde precies moet doen?
    In ieder geval Merry christmas^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Waarom is het hier zo plots dood :C


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Waarom is het hier zo plots dood :C


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wacht op een reactie van James..


    Don't be like the rest of them, darling