• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

    ©Bastard

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]


    kindness is never a burden.

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    Hell Diana Bryn Farelley
    Ik pak mijn zooi en loop achter Caspar aan. 'Caspar, mag ik eens iets vragen? Is er iets mis met mij? Want niemand blijft langer met mij praten dan tien minuten,' zeg ik als ik hem heb ingehaald. Ik tik de maat van een liedje mee met mijn hak en in mijn hoofd zing ik mee terwijl ik wacht op zijn antwoord.
    Ik zie de eerste jaars al in de bootjes stappen en ik kijk naar de koetsen die al onderweg zijn. Ik zie de ringen al staan voor de Quidditch waar ik over een paar weken het team weer mag aanvoeren en de Beukers weg moet slaan als Beater zijnde.


    Caspar Raphael Castellan || Griffoendor
    Caspar kon voelen dat Hell achter hem aan liep. Hij was niet het uitsluitende type, maar voorlopig had hij helemaal geen behoefte aan gezelschap. Van niemand.
    "Caspar, mag ik eens iets vragen? Is er iets mis met mij? Want niemand blijft langer met me praten dan tien minuten," vroeg ze wanneer ze hem had ingehaald. Caspar voelde een steek van schuldigheid en had best wel medelijden met haar.
    "Nee hoor. Denk ik. Buiten het feit dat je een Transformagiër en een heks bent ben je perfect normaal zoals ieder ander mens," zei hij. "Volgens mij ligt het aan mij, ik ben nogal moe vanochtend, sorry." Er klonk een zweem van verontschuldiging door in Caspars stem en hij zette zijn hutkoffer bij de rest om daarna naar de koetsen te gaan. Caspar kon de Terzielers duidelijk onderscheiden; hij had de dood van zijn zusje meegemaakt en had zich een ongeluk geschrokken geschrokken toen hij het jaar erop de zwarte paardachtigen de koetsen had zien trekken.


    help

    Rowboats schreef:
    [*Yes we have.

    Iemand voor Effie, of is Lucius haar nog steeds aan het uitschelden?]


    |Nah, Lucius valt Narcissa lastig. Waarmee ik overigs nog mee moet posten. :/ |


    kindness is never a burden.

    [Heb je nog iemand voor Effie?]


    help

    Rowboats schreef:
    [Heb je nog iemand voor Effie?]


    |Bellatrix of uh Peter? (: |


    kindness is never a burden.

    Rowboats schreef:
    [Heb je nog iemand voor Effie?]


    {Ik heb James en Logan nog?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Bastard schreef:
    (...)

    |Bellatrix of uh Peter? (: |


    [Doe maar Bella, anders ligt Peter binnen de vijf minuten dood. xd Just kidding, by the way.]


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    [Doe maar Bella, anders ligt Peter binnen de vijf minuten dood. xd Just kidding, by the way.]


    |Don't touch my Pettiewettie. (: |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Nah, Lucius valt Narcissa lastig. Waarmee ik overigs nog mee moet posten. :/ |


    La Narcissaaaaaaa.
    Je suis bored.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    (...)


    La Narcissaaaaaaa.
    Je suis bored.


    Ik niet. Ik heb drama aan vijf kanten. xd

    Ben met nogal veel bezig...

    Mijn ene perso - Ophélie - maakt ruzie met haar vriendje, Freddie omdat hij zo'n typische playboy is en ze hem niet vertrouwt omdat hij weer in de kranten kwam, dan heb ik Victoire die vast zit in een lift met haar aartsvijand, Raphael die aangevallen wordt door een alcoholstift en zijn gevoelens voor Nyssa niet langer wilt opkroppen, James die Serpen staat uit te dagen en Ariana die doodgaat.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:43 ]


    help

    Lucius Malfoy
    ''Dat ik toevallig langs je loopt zegt niet gelijk dat ik niet zonder je kan," antwoordde Narcissa met een opgetrokken wenkbrauw. ''Zal ik je een geheimpje verklappen? Ik ben juist liever van je af dan dat ik bij je ben,'' zei ze met een glimlachje. ''Het leven is hard, Lucius, maar als je zo door gaat maak ik het jouwe harder.'' Lucius voelde zich niet bedreigd. Hij grijnsde,"Ah, je hoeft het niet te verbergen, love. Niemand kan je horen." Hij schonk haar een knipoog en volgde Narcissa's stappen terwijl zij in een koets stapte. Even keek Lucius om zich heen naar de andere koetsen die helaas allemaal vol waren op de laatste na, maar die werd nu bezitterig ingenomen door een groepje jonge Gryffindors. Lucius keek Narcissa met een twinkeling in zijn ogen aan. "Tjah," zei hij enkel en haalde even zijn schouders op voordat hij in de koets stapte en Bellatrix en Vince riep.

    Bellatrix Black
    Bellatrix liep een beetje achter Lucius aan en toen ze Effie in de gaten kreeg ging ze onopmerkelijk naast haar lopen. "Dank je," fluisterde Bella doodsbang dat Lucius het gehoord zou hebben maar die leek het te druk te hebben met Narcissa, Bella's zus. In werkelijkheid kon Bellatrix haar mannetje staan, dat zag je ook in de gangen van de school maar Lucius keek Bella altijd zo intimiderend aan.


    kindness is never a burden.

    Narcissa Black
    "Ah, je hoeft het niet te verbergen, love. Niemand kan je horen,'' zei hij, en ik keek hem nors aan.
    ''Ik verberg helemaal niks.'' Ik fronste toen Lucius de koets in stapte.
    ''Tjah,'' zei hij schouderophalend, en riep Bellatrix en Vince.
    Ik rolde geërgerd met mijn ogen.
    Mijn blik dwaalde af naar de andere kant, zodat ik Lucius niet aan keek. Hij maakte me zo... gefrustreerd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Remus Lupin
    'Heb je nog een leuke vakantie gehad Peter?' ik stond op van het bankje, waarschijnlijk had ik nog geen half uur fatsoenlijk neergezeten toen de trein alweer stilstond. 'Je was ergens heen gegaan met je ouders toch? Of vergis ik me nu?' eigenlijk lette ik nooit echt te erg op wat Peter zei. Om de een of andere reden viel hij nooit zo heel erg op als hij iets zei. James en Sirius zaten er altijd bovenuit te blèren. Mijn koffer, die trouwens al die tijd lekker asociaal in het midden van de ruimte had gestaan, sprong bijna open. Misschien had ik er toch niet zo ruw doorheen moeten zoeken opzoek naar mijn schooluniform. De schuifdeur van de coupé ging open en er kwam een oud vrouwtje te staan die ik herkende van de snoepwagen die altijd langs kwam. 'Jullie moeten echt naar buiten jongens. We gaan zo weer vertrekken.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily
    Ik sjokte door naar de koetsen en vroeg me af waar Severus uithing.
    James was niet zo moeilijk te raden; die was altijd te vinden bij Peter, Remus en Sirius.
    Ik sloeg mijn ogen neer waardoor ik naar de grond keek. Dingen waren zo... verwarrend, de laatste tijd.
    Onbewust beet ik in mijn onderlip en ging in een koets zitten waar nog maar een paar mensen zaten.
    Met een zachte zucht keek ik naar de enkele, late mensen die aan kwamen wandelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik dacht eerst: What? Huh? Lily? Where am I?

    Ik post zometeen met Effie.]


    help

    Bastard schreef:
    Lucius Malfoy
    ''Dat ik toevallig langs je loopt zegt niet gelijk dat ik niet zonder je kan," antwoordde Narcissa met een opgetrokken wenkbrauw. ''Zal ik je een geheimpje verklappen? Ik ben juist liever van je af dan dat ik bij je ben,'' zei ze met een glimlachje. ''Het leven is hard, Lucius, maar als je zo door gaat maak ik het jouwe harder.'' Lucius voelde zich niet bedreigd. Hij grijnsde,"Ah, je hoeft het niet te verbergen, love. Niemand kan je horen." Hij schonk haar een knipoog en volgde Narcissa's stappen terwijl zij in een koets stapte. Even keek Lucius om zich heen naar de andere koetsen die helaas allemaal vol waren op de laatste na, maar die werd nu bezitterig ingenomen door een groepje jonge Gryffindors. Lucius keek Narcissa met een twinkeling in zijn ogen aan. "Tjah," zei hij enkel en haalde even zijn schouders op voordat hij in de koets stapte en Bellatrix en Vince riep.

    Bellatrix Black
    Bellatrix liep een beetje achter Lucius aan en toen ze Effie in de gaten kreeg ging ze onopmerkelijk naast haar lopen. "Dank je," fluisterde Bella doodsbang dat Lucius het gehoord zou hebben maar die leek het te druk te hebben met Narcissa, Bella's zus. In werkelijkheid kon Bellatrix haar mannetje staan, dat zag je ook in de gangen van de school maar Lucius keek Bella altijd zo intimiderend aan.


    Iphigenia Free Layton || Zwadderich
    Lucius vuurde zijn hele arsenaal scheldwoorden op Effie af, maar het deerde haar niet, aangezien ze zich er volledig voor afsloot. Een tijdje later merkte ze op dat Bellatrix naast haar liep.
    "Dank je," fluisterde Bella. Ze leek doodsbang te zijn dat Lucius haar kon horen.
    "Geen dank. Je moet je niet zo laten afbijten, Bella," zei Effie met een bemoedigende glimlach. "Lucius is gewoon verschrikkelijk verwaand. Die verwaandheid zal hem ooit wel eens de kop kosten," vervolgde ze vervaarlijk.


    help