• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Bastard

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Bastard

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.



    In dit kader hou ik bij wat er is gebeurd in de rpg. Handig voor als je een keer weg bent en je wilt weten wat er is gebeurd:
    -De kerstvakantie begint op Zweinstein.
    -Harry, Ron en Hermelien komen in het jaar 1976, de tijd van de marauders.
    -Hermelien ontmoet Tops, Lily, James, Sirius, Remus en Peter.
    -Severus ontmoet Harry



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    LexLover schreef:
    Sorry voor die onnuttige reactie van mij, ik had de verkeerde RPG aangeklikt:$


    (Haha, dat maakt niet uit hoor, maar als je zin hebt mag je gerust meedoen(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    James Potter

    Sirius trekt het boek uit mijn handen en rent de leerlingenkamer uit terwijl hij Lily's naam roept. 'NEE! Sluipvoet! Als je het waagt!' Schreeuw ik. Ik ren achter hem aan en zodra hij stil staat, pak ik het boek terug. Niet wetende dat Lily voor ons stond. 'Dit is Lily's boek! Idioot! Straks komt ze er nog achter dat ik dit boek vond en dan denkt ze dat ik hem gestolen heb! Dat verpest mijn reputatie bij haar al helemaal!' Ik mep hem met het boek op zijn arm en dan valt mijn blik op Lily. 'Zie je, je hebt het verpest!' Sis ik woedend naar Sirius. Dan kijk ik Lily aan. 'Hoi E...L.... Lily, ik heb je boek gevonden.' Zeg ik glimlachend.


    Lily Evers

    Potter kwam schreeuwend achter Zwarts aangerend, wat mij de twee verbaasd deed aankijken. Waar waren die in merlijnsnaam mee bezig? Mijn ogen gingen weer naar het boek. Volgens mij was het echt dat van mij. Ik draaide mij om naar de stapel in de vensterbank om te kijken of 'Duizend magische kruiden en paddenstoelen' ertussen lag, maar Potter gaf het antwoord al, toen hij tegen Zwarts begon te praten. Al had hij volgens mij nog niet helemaal door dat ik hier ook stond.
    'Dit is Lily's boek! Idioot! Straks komt ze er nog achter dat ik dit boek vond en dan denkt ze dat ik hem gestolen heb! Dat verpest mijn reputatie bij haar al helemaal!' Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik Potter aan, die mij nu ook zag. Over welke reputatie had hij het eigenlijk? Die van arrogante kwal, die door een beetje zwerkbal denkt dat hij ge-wel-dig is, of die van het onuitstaanbare rotjoch dat mijn beste vriend pest?
    'Zie je, je hebt het verpest!' hoorde ik hem boos sissen tegen Zwarts en ik rolde met mijn ogen. Hij mocht eerst zichzelf wel eens gaan verbeteren voor hij op anderen boos werd, de hypocriet. Ik opende mijn mond al om commentaar te geven, maar Potter begon nu tegen mij te praten.
    'Hoi E...L.... Lily, ik heb je boek gevonden.' Hij sprak mij dus nog steeds aan bij mijn voornaam, alsof we elkaar mochten of zo. Ik zou dus echt nooit meer zijn voornaam gebruiken, of mij zorgen om hem maken. Straks ging iemand nog denken dat ik hem aardig vond!
    'Dankje,' zei ik sarcastisch en ik griste het boek uit zijn handen. 'En over welke reputatie had je het eigenlijk? Die als de pestkop van mijn beste vriend, of die als achterlijke idioot die denkt dat hij alles is en dus ook alles kan maken? Misschien moet je eerst maar eens nadenken over de reputatie die je zelf opbouwt, voor je iemand gaat verwijten dat hij die verpest,' zei ik koel en ik richtte mij tot Zwarts. 'Niet dat jij ook maar een haar beter bent.' Vervolgens draaide ik mij met een ruk om, waardoor mijn haar achter mij aan zwiepte en liep naar de stapel boeken om 'Duizend magische kruiden en paddenstoelen' weer bij de anderen te leggen.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Lily Evers

    Potter kwam schreeuwend achter Zwarts aangerend, wat mij de twee verbaasd deed aankijken. Waar waren die in merlijnsnaam mee bezig? Mijn ogen gingen weer naar het boek. Volgens mij was het echt dat van mij. Ik draaide mij om naar de stapel in de vensterbank om te kijken of 'Duizend magische kruiden en paddenstoelen' ertussen lag, maar Potter gaf het antwoord al, toen hij tegen Zwarts begon te praten. Al had hij volgens mij nog niet helemaal door dat ik hier ook stond.
    'Dit is Lily's boek! Idioot! Straks komt ze er nog achter dat ik dit boek vond en dan denkt ze dat ik hem gestolen heb! Dat verpest mijn reputatie bij haar al helemaal!' Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik Potter aan, die mij nu ook zag. Over welke reputatie had hij het eigenlijk? Die van arrogante kwal, die door een beetje zwerkbal denkt dat hij ge-wel-dig is, of die van het onuitstaanbare rotjoch dat mijn beste vriend pest?
    'Zie je, je hebt het verpest!' hoorde ik hem boos sissen tegen Zwarts en ik rolde met mijn ogen. Hij mocht eerst zichzelf wel eens gaan verbeteren voor hij op anderen boos werd, de hypocriet. Ik opende mijn mond al om commentaar te geven, maar Potter begon nu tegen mij te praten.
    'Hoi E...L.... Lily, ik heb je boek gevonden.' Hij sprak mij dus nog steeds aan bij mijn voornaam, alsof we elkaar mochten of zo. Ik zou dus echt nooit meer zijn voornaam gebruiken, of mij zorgen om hem maken. Straks ging iemand nog denken dat ik hem aardig vond!
    'Dankje,' zei ik sarcastisch en ik griste het boek uit zijn handen. ' over welke reputatie had je het eigenlijk? Die als de pestkop van mijn beste vriend, of die als achterlijke idioot die denkt dat hij alles is en dus ook alles kan maken? Misschien moet je eerst maar eens nadenken over de reputatie die je zelf opbouwt, voor je iemand gaat verwijten dat hij die verpest,' zei ik koel en ik richtte mij tot Zwarts. 'Niet dat jij ook maar een haar beter bent.' Vervolgens draaide ik mij met een ruk om, waardoor mijn haar achter mij aan zwiepte en liep naar de stapel boeken om 'Duizend magische kruiden en paddenstoelen' weer bij de anderen te leggen.

    James Potter

    Lily pakt het boek terug en zegt sarcastisch 'Dankje,' ik grijns en haal mijn hand door mijn haar. ' over welke reputatie had je het eigenlijk? Die als de pestkop van mijn beste vriend, of die als achterlijke idioot die denkt dat hij alles is en dus ook alles kan maken? Misschien moet je eerst maar eens nadenken over de reputatie die je zelf opbouwt, voor je iemand gaat verwijten dat hij die verpest,' zegt ze. 'Ik had het over de reputatie waarbij je me super hot vindt en je het schattig vindt als ik mijn haar door de war doe.' Zeg ik grijnzend. Ze richt zich tot Sirius. 'Niet dat jij dan ook maar een haar beter bent.' Ik grinnik. Ze draait zich met een ruk om en haar rode, prachtige haar zwiept achter haar aan. Ze legt het boek weer op de stapel. 'Maar Evers, als je moest kiezen. Wie zou je eerder zoenen. Mij of Sirius.' Zg ik en ik grijns naar Sirius.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 19:05 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Dit doet mij hieraan denken :') :



    groter )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Dit doet mij hieraan denken :') :



    groter )


    (Hahahaha, lol. Inderdaad:') haha.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sirius Zwarts
    Sirius stak zijn handen onschuldig de lucht in en had alle moeite nodig zijn lach in te houden. "We hebben je boek gevonden," zei Sirius dood serieus toen James niet uit zijn woorden leek te komen. Lily keek even naar haar stapel boeken om dan het boek uit James' handen te grissen en met een sarcastische ondertoon,"Dank je." te zeggen. Sirius grijnsde,"Graag gedaan."-"Over welke reputatie had je het eigenlijk? Die als de pestkop van mijn beste vriend, of die als achterlijke idioot die denkt dat hij alles is en dus ook alles kan maken? Misschien moet je eerst maar eens nadenken over de reputatie die je zelf opbouwt, voor je iemand gaat verwijten dat hij die verpest," wierp Lily even later de bal terug. Ze keek grijnzend naar James voor ze zich tot Sirius wendde. "Niet dat jij ook maar een haar beter bent." Sirius greep naar zijn hart alsof Lily daar een mes in had gestoken,"Auw'sh." zei hij gespeelde en keek grijnzend naar James toen Lily haar met een ruk omdraaide en haar rode haar achter haar aan zwiepte. "Ik had het over de reputatie waarbij je me super hot vindt en je het schattig vindt als ik mijn haar door de war doe." antwoordde James waarna hij grinnikte. Lily legde het boek op de stapel en Sirius hoorde James vragen,"Maar Evers, als je moest kiezen. Wie zou je eerder zoenen. Mij of Sirius." waarna hij grijnzend naar Sirius keek. Die grijns werd beantwoord door Sirius terwijl hij zijn lippen al tuitte achter Lily's rug.


    kindness is never a burden.

    Firebolt schreef:
    (...)

    (Hahahaha, lol. Inderdaad:') haha.)


    | My gawd, indeed. XD |


    kindness is never a burden.

    Lily Evers

    'Ik had het over de reputatie waarbij je me super hot vindt en je het schattig vindt als ik mijn haar door de war doe, ' hoorde ik Potter zeggen. Het was dat hij zo vol van zichzelf was, anders had ik nog angstig gedacht hoe hij wist dat ik zijn warrige haar schattig vond. Ik had echter geen zin om hem een compliment te geven, dat verdiende hij niet. Bovendien was hij zo verachtelijk dat zijn uiterlijk vervaagde en ik alleen zijn verrotte binnenkant zag. Vooral als hij Sev weer eens moest pesten.
    'Maar Evers, als je moest kiezen. Wie zou je eerder zoenen. Mij of Sirius.' Bij zijn woorden moest ik moeite doen om niet misselijk te worden. Dat hij daar überhaupt aan dacht! Boos richtte ik mij weer tot de twee imbecielen en negeerde Zwarts zijn achterlijke kus-gebaren, die ik nog net zag, nadat ik weer in hun richting stond gedraaid.
    'Alleen de gedachte aan één van jullie beide zoenen, maakt mij al zo misselijk dat ik nog liever zou sterven,' beet ik hen toe en ik keek beide één voor één recht aan, zodat ze niet konden denken dat ik loog of zo. 'Ik zou jullie nooit, maar dan ook nooit zoenen.'
    Opeens kreeg ik een idee. Als zij konden pesten, kon ik dat ook. Ik liet mijn boze houding varen en keek beiden lief aan. 'Trouwens, dat zou ik jullie nooit aandoen. Zo gemeen ben ik niet. Hoe jaloers zou de ander wel niet worden? Ik denk dat die uit elkaar zou spatten. Geef maar toe, jullie passen perfect bij elkaar. Het zou mij niets verbazen als jullie binnenkort jullie liefde aan elkaar verklaren. Potter en Zwarts... ja, jullie zouden een vervelend maar schattig stel zijn.' Een schijnheilige glimlach verscheen op mijn gezicht.


    Happy Birthday my Potter!

    annickemiek schreef:
    Nymphadora Tops
    het meisje draait zich om. de wanhoop is van haar gezicht te lezen. ik giegel, het ziet er enorm grappig uit. "Tops!" roept het meisje "Wat ben ik blij je te zien!" en ze rent naar me toe. mijn glimlag veranderd naar een verbaasde blik. hoe kent ze mijn naam? ik heb haar nog nooit gezien. ''ken ik jou?'' vroeg ik aan het meisje.


    welkome to my garden of fantasy

    Rider schreef:
    Lily Evers

    'Ik had het over de reputatie waarbij je me super hot vindt en je het schattig vindt als ik mijn haar door de war doe, ' hoorde ik Potter zeggen. Het was dat hij zo vol van zichzelf was, anders had ik nog angstig gedacht hoe hij wist dat ik zijn warrige haar schattig vond. Ik had echter geen zin om hem een compliment te geven, dat verdiende hij niet. Bovendien was hij zo verachtelijk dat zijn uiterlijk vervaagde en ik alleen zijn verrotte binnenkant zag. Vooral als hij Sev weer eens moest pesten.
    'Maar Evers, als je moest kiezen. Wie zou je eerder zoenen. Mij of Sirius.' Bij zijn woorden moest ik moeite doen om niet misselijk te worden. Dat hij daar überhaupt aan dacht! Boos richtte ik mij weer tot de twee imbecielen en negeerde Zwarts zijn achterlijke kus-gebaren, die ik nog net zag, nadat ik weer in hun richting stond gedraaid.
    'Alleen de gedachte aan één van jullie beide zoenen, maakt mij al zo misselijk dat ik nog liever zou sterven,' beet ik hen toe en ik keek beide één voor één recht aan, zodat ze niet konden denken dat ik loog of zo. 'Ik zou jullie nooit, maar dan ook nooit zoenen.'
    Opeens kreeg ik een idee. Als zij konden pesten, kon ik dat ook. Ik liet mijn boze houding varen en keek beiden lief aan. 'Trouwens, dat zou ik jullie nooit aandoen. Zo gemeen ben ik niet. Hoe jaloers zou de ander wel niet worden? Ik denk dat die uit elkaar zou spatten. Geef maar toe, jullie passen perfect bij elkaar. Het zou mij niets verbazen als jullie binnenkort jullie liefde aan elkaar verklaren. Potter en Zwarts... ja, jullie zouden een vervelend maar schattig stel zijn.' Een schijnheilige glimlach verscheen op mijn gezicht.


    James Potter

    Ik grinnik zacht als Sirius kusgebaren maakt. 'Alleen de gedachte aan één van jullie beide zoenen, maakt mij al zo misselijk dat ik nog liever zou sterven,' bijt ze ons toe en ze kijkt ons omstebeurte lang aan. Als ze mij aankijkt tuit ik grijnzend mijn lippen. 'Ik zou jullie nooit, maar dan ook nooit zoenen.' Ze is echt mooi als ze boos is. Dan kijkt ze plotseling heel lief, dat is ook mooi. 'Trouwens, dat zou ik jullie nooit aandoen. Zo gemeen ben ik niet. Hoe jaloers zou de ander wel niet worden? Ik denk dat die uit elkaar zou spatten. Geef maar toe, jullie passen perfect bij elkaar. Het zou mij niets verbazen als jullie binnenkort jullie liefde aan elkaar verklaren. Potter en Zwarts... ja, jullie zouden een vervelend maar schattig stel zijn.' Ze grijnst schijnheilig. Ik kijk Sirius schattend aan. 'Nee, sorry. Hij is niet echt mijn type. Ik val al op iemand anders.' Zeg ik dan. 'Maar ik ga je lekker niet aan je neus hangen wie dat is. En trouwens, Sirius heeft al iemand... Of het is al weer uit. Ik hou het eigenlijk niet echt meer bij.' Mijn blik valt op haar boeken. Waarom heeft ze die niet in een tas gedaan? 'Dus, Evers... Je zou liever Secretus zoenen dan ons? Als je dat doet, pas dan op dat zijn vettige haar niet aan je hoofd blijft plakken.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sirius Zwarts
    "Alleen de gedachte aan één van jullie beide zoenen, maakt mij al zo misselijk dat ik nog liever zou sterven," beet Lily Sirius en James toe terwijl ze van Sirius naar James en terug keek. "Ik zou jullie nooit, maar dan ook nooit zoenen." James keek Lily aan alsof hij elk moment in zwijm kon vallen voor haar. Sirius gaf hem een stomp met zijn elleboog en grijnsde volgens,"Nou, dan mis je wel veel. Ik ben namelijk een uitstekend zoener." Lily's blik veranderde en ze keek Sirius en James liefjes aan terwijl ze schijnheilig grijnzend zei,"Trouwens, dat zou ik jullie nooit aandoen. Zo gemeen ben ik niet. Hoe jaloers zou de ander wel niet worden? Ik denk dat die uit elkaar zou spatten. Geef maar toe, jullie passen perfect bij elkaar. Het zou mij niets verbazen als jullie binnenkort jullie liefde aan elkaar verklaren. Potter en Zwarts... ja, jullie zouden een vervelend maar schattig stel zijn." Sirius en James keken elkaar op het zelfde moment aan. James was diegene die als eerst antwoord gaf. "Nee, sorry. Hij is niet echt mijn type. Ik val al op iemand anders. Maar ik ga je lekker niet aan je neus hangen wie dat is." Maar Sirius vond het wel grappig en speelde het spel met Lily mee. "Wel, ik vind James anders echt wel heel leuk hoor," zei hij me een extra homo-achtige ondertoon en knipoogde even opvallend naar James voor hij in lachen uitbarstte. James negeerde Sirius en vervolgde,"En trouwens, Sirius heeft al iemand... Of het is al weer uit. Ik hou het eigenlijk niet echt meer bij." Sirius knikte,"Ja, Mary MacDonald. Ze was leuk en knap maar ze kon niet echt lachen met de grapjes die ik soms uithaalde." Sirius werd daar wat triestig van want hij vond Mary echt wel leuk. Maar Sirius' humeur werd meteen weer opgekrikt door James die aan Lily vroeg: "Dus, Evers... Je zou liever Secretus zoenen dan ons? Als je dat doet, pas dan op dat zijn vettige haar niet aan je hoofd blijft plakken." waarna Sirius in een hevige lachbui schoot.


    kindness is never a burden.

    |James? Lily? ): |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    |James? Lily? ): |


    ( ik weet niet hoe ik hier op moet reageren, dus ik wacht op Lily:') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ik zit op mijn mobiel, maar ga zo weer naar mijn laptop)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (ik zit op mijn mobiel, maar ga zo weer naar mijn laptop)


    (Oke:D Ik ga wel strakjes weg want ik moet om half zes op-,- haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!