• Ik ben geen Twilightfan, don't kill me. Dat ik het verhaal slecht vind en de acteerprestaties me ook niet kunnen bekoren, wist ik al. Maar dat de make-up ZO hard kon tegenslagen dat ik me daar zelfs aan begon te storen, dear god, dan is het al serieus. Ben ik de enige die de make-up soms too much en too wrong vind? In het bijzonder bij Dakota Fanning. Kristen Stewart daarentegen vond ik wel heel mooi opgemaakt.



    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vind Twilight wel oké. Het verhaal is helemaal niet slecht, maar door al die drukte met fangirling en Team 'Edward' en Team 'Jacob' gaan veel mensen er een hekel aan hebben. Ik vind het ook bloedirritant.

    Maar hier zie ik het probleem niet echt eerlijk gezegd. Zó erg is het nou toch ook weer niet?


    Tijd voor koffie.

    Aan iedereen die het probleem niet echt ziet: Op die kleine afbeelding is het ook moeilijk te zien. In de cinemazaal daarentegen viel het superhard op. Hier een ietwat grotere afbeelding: klikkerdeklik


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Aan iedereen die het probleem niet echt ziet: Op die kleine afbeelding is het ook moeilijk te zien. In de cinemazaal daarentegen viel het superhard op. Hier een ietwat grotere afbeelding: klikkerdeklik

    Ik zie het nog steeds niet? Ik vind het best vet eigenlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zó erg is het nou ook weer niet hoor, en het is bij lang niet iedereen zo.


    The odds are néver in our favor.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ehm... Als je dan toch het budget hebt om zo'n film te maken, waarom het dan verpesten door zo'n make-up? Ik ben een filmstudent en oké, misschien let ik teveel op zo'n details. Maar het feit dat ik, als kijker, me daaraan stoor, betekent dat zij hun werk niet goed hebben gedaan.

    ^ this.


    ars moriendi

    Om eerlijk te zijn vind ik wel dat sommige mensen overdrijven hoor...
    Persoonlijk is haar make-up niet echt mijn smaak, maar om me er nu aan te storen gaat er wat over.
    Zo erg is het nu ook weer niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cloudburst schreef:
    Aan iedereen die het probleem niet echt ziet: Op die kleine afbeelding is het ook moeilijk te zien. In de cinemazaal daarentegen viel het superhard op. Hier een ietwat grotere afbeelding: klikkerdeklik


    Hmm, je bedoeld dat witte masker op haar gezicht zegmaar? Het kan ook aan lichtval liggen dat het er zo uit ziet. Iniedergeval, als een film dan al verpest is vind ik je wel erg kritisch. En nee, ik ben geen twilight fan, dus daar gaat het niet om.


    You are beautiful, you are love.

    Ik snap wat je bedoelt, maar om mij er nou aan te ergeren..
    Dan kan ik dat wel vaker gaan doen, want dit gebeurt wel in meerderde films.


    Tell me about it, stud.

    Slither schreef:
    Ik heb het sowieso niet op make-up, maar vind het een beetje nutteloos om je hier al aan te storen..


    Ex astris, sciencia

    Het is niet zo mooi, maar echt storend vind ik 't niet. Vind Twilight sowieso al niet zo heel geweldig.


    life is awesome

    Kwijt schreef:
    Ik vind Twilight wel oké. Het verhaal is helemaal niet slecht, maar door al die drukte met fangirling en Team 'Edward' en Team 'Jacob' gaan veel mensen er een hekel aan hebben. Ik vind het ook bloedirritant.

    Maar hier zie ik het probleem niet echt eerlijk gezegd. Zó erg is het nou toch ook weer niet?


    omg ik dacht WAT hier heb ik helemaal niet op gereageerd, maar we hebben dezelfde afbeelding als profielfoto lol

    Anyway, als ik het plaatje in t groot zie, zie ik ook wel dat die eyeliner er niet goed op zit, maar verder merk ik t zelf eigenlijk niet.


    As travars

    Ik vond het alleen erg bij die vent, in zijn wenkbrauwen zag je gewoon het wit zitte.


    Pretty is just a pretty word.

    Haar wenkbrauwen zijn niet eens gedaan..


    Magic never ends.

    Volgens mij is het de bedoeling dat het super overdreven is, om haar karakter te benadrukken zeg maar.


    Life is hard and then we die

    Ik zie het probleem niet. Kan dat personage die make-up niet dragen? En waarom is het niet goed gedaan; omdat dat lijntje (die me toch vrij strak lijkt) net ietsjes onder haar oog zit?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:02 ]


    Aan niets denken is ook denken.