• Ik ben geen Twilightfan, don't kill me. Dat ik het verhaal slecht vind en de acteerprestaties me ook niet kunnen bekoren, wist ik al. Maar dat de make-up ZO hard kon tegenslagen dat ik me daar zelfs aan begon te storen, dear god, dan is het al serieus. Ben ik de enige die de make-up soms too much en too wrong vind? In het bijzonder bij Dakota Fanning. Kristen Stewart daarentegen vond ik wel heel mooi opgemaakt.



    If we had not a soul, music would have created it.

    Slither schreef:
    Ik heb het sowieso niet op make-up, maar vind het een beetje nutteloos om je hier al aan te storen..


    •*• Lululu •*•

    Lexus schreef:
    Ik zie het probleem niet. Kan dat personage die make-up niet dragen? En waarom is het niet goed gedaan; omdat dat lijntje (die me toch vrij strak lijkt) net ietsjes onder haar oog zit?


    Ik stoor me vooral aan de overdreven bruine kleur (foundation).


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ik stoor me vooral aan de overdreven bruine kleur (foundation).


    Ik vind haar vooral erg bleek.......


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zie het dus echt niet. Het ziet er voor mij heel egaal en goed uit. Loopt goed over en alles. Maar goed, dat komt vast omdat ik een jongen ben. (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik zie het dus echt niet. Het ziet er voor mij heel egaal en goed uit. Loopt goed over en alles. Maar goed, dat komt vast omdat ik een jongen ben. (joehoe)


    Nope, dat denk ik dus ook x3


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Nope, dat denk ik dus ook x3

    Dat dat komt doordat ik een jongen ben of?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat dat komt doordat ik een jongen ben of?


    Nee, dat ik ook denk dat het er heel egaal etc. uitziet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Nee, dat ik ook denk dat het er heel egaal etc. uitziet.

    Oooh okay, ben ik toch niet gek :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Oooh okay, ben ik toch niet gek :Y)


    Of we zijn beiden gek :)


    Aan niets denken is ook denken.

    Me love Twilight, maar idd vind dakota`s make-up in dit deel ook vreselijk :X


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Die eyeliner had wel iets mooier gemogen maar voor de rest zie ik hier geen probleem?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:18 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het niet zo super mooi.


    26 - 02 - '16

    Links langs haar gezicht zie je helemaal zo'n rand lopen, blergh :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Slither schreef:
    Ik heb het sowieso niet op make-up, maar vind het een beetje nutteloos om je hier al aan te storen..


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het hele plaatje past gewoon niet met haar oogkleur vind ik.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.