• Ik ben geen Twilightfan, don't kill me. Dat ik het verhaal slecht vind en de acteerprestaties me ook niet kunnen bekoren, wist ik al. Maar dat de make-up ZO hard kon tegenslagen dat ik me daar zelfs aan begon te storen, dear god, dan is het al serieus. Ben ik de enige die de make-up soms too much en too wrong vind? In het bijzonder bij Dakota Fanning. Kristen Stewart daarentegen vond ik wel heel mooi opgemaakt.



    If we had not a soul, music would have created it.

    Met dat oogpotlood zo overdreven doet ze me erg denken aan een roofvogel. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik zie er niks aan.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Vind 't mooi.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik ergerde me er zo aan dat ik de laatste films niet heb gekeken...


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik zie niks ergs er aan hoor...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ik vindt het eerlijk gezegd meer irriterend dat mensen zo over Twilight zeuren, na al die tijd nu nog steeds :')

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 16:04 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik vind het juist goed bij haar rol passen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik vind dat mensen hier een beetje overdrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is niet dat ik me gigantisch erger aan haar make-up, maar haar make-up was in de andere films (new moon en eclipse) wel veel mooier.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Ik heb geen verstand van make-up, dus ik zie niks verkeerd.


    Take me to wonderland