• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Even douchen, reageer zo x)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (kan Hazza iets doen zodat Lou erop kan reageren?)

    [Sure, one moment.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    'Lou?' Glimlachend keek ik de prachtige jongen naast me aan. 'Wil je alsje alsje alsje alsjeblieft een ontbijtje voor me maken? Ik heb honger...' Ik zette puppyogen op en wachtte Louis reactie af.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte langzaam. ''Tot ziens, we zien elkaar nog wel een keer.'' glimlachte ik zwak en keek naar de familie. Het leek me een gelukkig gezin als ze niet in deze situatie zaten. Ik pakte Liam's hand vast en keek hem glimlachend aan. Beetje bij beetje begon ik te lopen, maar schoot me iets te binnen. ''Wacht, zei je iets over paparazzi?'' vroeg ik fronsend.
    Ik was zelf een journalist maar in zo'n grote klomp van paparazzi zitten, wilde ik nooit. Ik vond dat sommigen te ver gingen en mensen privacy schenden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ben aan't schrijven, was eten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach en gaap. 'Sure thing Hazza' ik sta op en loop in mijn boxer de trap af. Ik pak wat spulletjes uit de kasten en begin met het maken van beslag voor pannenkoeken.

    Liam James Payne

    'Gewoon doorlopen en niks zeggen' vertelde ik en ik gaf een kneepje in haar hand. Bij de uitgang aangekomen, drukte ik een kusje op Mackenzie's mond en liep naar buiten. Dat hadden ze gezien. Boeien. 'Liam, ben je nu met Mackenzie?''Liam, waarom waren jullie in het ziekenhuis?''Is er iets met je, Mackenzie?' Alle vragen negeerde ik en ik liep gewoon door. We kwamen bij Lou's auto aan en ik liet Mackenzie eerst. Daarna stapte ik in en klapte de deur dicht. 'Hallo, Lou' glimlachte ik naar haar. 'Hoi Liam! Lang niet gezien. Leuk je te ontmoeten, Mackenzie!' lachte Lou vrolijk. Ik voelde ineens een klein handje op mijn been en keek naar Lux. 'Lux!' zei ik vrolijk en ze lachte. 'Li-am!' kirde ze vrolijk. Ik tilde Lux op en draaide haar naar Mackenzie. 'Mackenzie, dit is Lux' stelde ik haar voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik werd serieus bijna verblind door alle flitsen van de camera's, leuk hoor. Zuchtend plofte ik neer op de achterbank en keek gelijk in het lachende gezicht van Liam. ''Mackenzie, dit is Lux.'' Ik keek hem fronsend aan, maar werd al snel verrast door een peuter. ''Aawh.. Ze is zo schattig!'' riep ik. Ik nam haar over en legde haar op mijn schoot. Ze was echt super schattig, dat zeker.
    ''Over een paar minuten zitten we weer opgesloten in het huis.'' grinnikte ik. Vrijheid voor even was wel leuk, maar toch liet het je vervelen op een of andere manier. ''Ook leuk om jouw te ontmoeten, Lou.'' glimlachte ik breed. Ik kuste Lux op haar voorhoofd en glimlachte nogmaals. Het leek me aan de andere kant irritant om een kind te hebben, maar toch is het fantastisch eigenlijk. Een beetje gecompliceerd, maar toch.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    'Yes, dankjewel.' Ik druk snel nog een kusje op Louis' lippen en volg hem totdat hij de deur uit is. Ik zucht en laat mijn hoofd terug in het kussen vallen, waarna ik mijn ogen sluit en wacht totdat Louis terug komt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Vrolijk en geconcentreerd speelde Lux verder. 'Ze vindt je leuk, bij mij wordt ze altijd chagrijnig' lachte Lou en ik voelde hoe de auto startte. 'Het spijt me voor je, Liam. Maar ik had gehoord dat alles weer goed kwam?' vroeg Lou. 'Ja, gelukkig wel' zuchtte ik. 'Mooi' knikte Lou. Ik moest lachen toen Lux gefronst van het denken, haar vinger op Mackenzie's neus legde en zachtjes 'Toet' zei.

    [Beetje kort]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte om Lux' actie en legde haar op Liam's schoot. Mijn hoofd hield ik even schuin. ''Eigenlijk wil ik best een kind, maar het lijkt me allemaal zoveel werk.'' zuchtte ik. Ik schudde lachend mijn hoofd toen Lux op Liam's borst aan het slaan was.
    ''Ik vind kinderen leuk om mee te spelen. Als ze schattig zijn tenminste.'' grinnikte ik. Ik legde mijn hoofd op Liam's schouder en zuchtte nogmaals.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Hé! Laat me raden, je wilt later zeker kickbokser worden?' vroeg ik, en ik trok één wenkbrauw op. Lachend pakte ik Lux' handjes en zwaaide met haar armpjes heen en weer. 'Ze is vaak genoeg vervelend. Maar iets leukers en mooiers kan je je niet wensen' glimlachte Lou. Lux werd moe en ging zitten. 'Je bent moe, niet waar?' vroeg ik en Lux knikte. 'Kom, dalijk mag je naar bed' zei ik en ik tilde Lux wat hoger, zodat ze comfortabel kon liggen. Een zacht zuchtje verliet haar mond, waardoor ik grinnikte. 'Ga maar lekker slapen' mompelde ik en ik streelde over haar wang. Daarna keek ik naar Mackenzie en grinnikte weer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte om Lux en pakte één van haar handjes, ze wikkelde het gelijk om mijn wijsvinger - wat me deed glimlachen. Om Lou's antwoord wilde ik gelijk een kind, wat me in mezelf liet grinniken. ''Je zal vast wel een goeie vader worden, Liam.'' fluisterde ik. Ik schudde lachend mijn hoofd toen Lux ging gapen. ''Ze is echt té schattig voor woorden.'' mompelde ik. Ik streelde over Lux' hoofd en neus.
    Ik zuchtte weer en keek grijnzend naar Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik loop met een dienblad vol pannenkoeken en drankjes naar boven. 'honey, are you awake?'