• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Jij wordt een goede moeder, dat weet ik zeker' glimlachte ik naar Mackenzie. 'Ja, eindelijk snap ik wat meisjes met schattig bedoelen' lachte ik zacht en ik zag hoe Lux' oogjes langzaam dichtvielen. Ik begon zacht Hush Little Baby te zingen en keek naar Lux' buik die langzaam op en neer ging. Na een paar minuten waren we er en zette ik voorzichtig Lux in het kinderstoeltje. Daarna stapte ik uit de auto en hielp Mackenzie er ook uit. 'Bedankt, Lou' glimlachte ik en Lou zwaaide nog even. Daarna liep ik naar de voordeur en deed hem open.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik liep naar de voordeur en Liam opende die gelijk. Buiten trof ik Penelope en Nathaniel ook nog, ze waren of iets aan het praten wat ik niet goed kon verstaan. Een geur drong mijn neusgaten in. ''Oeps. Mijn spaghetti..'' zuchtte ik. Ik rende naar de pan en gooide de inhoud in de vuilnisbak. ''Dat gaat dus niet door.'' mompelde ik. Ik plofte neer op de bank en ging lippen in een goede positie.
    ''Kom.'' Ik spreidde mijn armen uit naar Liam en keek hem aan met een pruillip.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik moest lachen om Mackenzie en ging bij haar zitten. 'Mijn lieve Mackenzie. Ik wil je iets vragen' zei ik, doodserieus. 'Wil je voortaan beter opletten en het vuur afzetten?' lachte ik en ik drukte een kusje op Mackenzie. 'In het ziekenhuis, heb ik dit niet kunnen doen' zei ik en ik drukte mijn lippen op de hare. Ja, ik deed het wel alleen voor mijn part was het niet lang genoeg. Puur liefdevol legde ik mijn hand op Mackenzie's rug en glimlachte tussendoor. Met een zucht verlieten mijn lippen die van haar. 'Ik ben te hebberig' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte. ''Ik moet daar inderdaad op letten..'' zei ik lachend''Je bent niet hebberig.'' mompelde ik en met die woorden drukte ikzelf mijn lippen op die van Liam. Ik opende mijn mond gelijk en zocht naar zijn tong. Een glimlach kwam rond mijn lippen. ''Zie je, je bent niet hebberig.'' prevelde ik tegen zijn lippen aan en drukte vervolgens mijn lippen weer terug op die van Liam.
    Liam was totaal niet hebberig voor me, tenminste dat vond ik. Ik beet op zijn onderlip en grijnsde breed.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 19:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Een zacht kreuntje verliet mijn mond. 'Plaag me niet' murmelde ik tegen Mackenzie's lippen aan en mijn tong speelde waar met die van haar. Ik duwde Mackenzie zacht op de bank zodat ze lag en kwam boven haar hangen, zonder de zoen te verbreken. Wat ik niet doorhad was dat Louis ondertussen beneden was gekomen en weer weg was gegaan. Die kleine vier woorden die zoveel voor mensen betekenden verlieten mijn mond. 'Ik hou van je, Mackenzie' fluisterde ik en ik ging weer verder met de zoen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grijnsde even breed en hoorde overal smakgeluiden van ons afkomen. ''Ik houd ook van jou, Liam.'' prevelde ik tegen zijn lippen aan. Hij maakte me gelukkiger dan ooit, soms wel meer dan iemand kon. Soms wel meer dan mijn familie kon eigenlijk. ''Ik weet niet wat ik zonder je moest.'' mompelde ik.
    Ik glimlachte weer en zuchtte. Het voelde fantastisch, wat hij met me deed was onbeschrijfelijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Louis kwam terug boven met een dienblad en glimlachend tilde ik mijn hoofd op en knikte. 'Natuurlijk, ik heb hartstikke honger, daardoor val ik echt niet meer in slaap.' Ik legde mijn kussen tegen hoofdsteuning aan en leunde met mijn rug er tegen aan terwijl ik al Louis handelingen volgde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik at mijn broodje helemaal op en legde het lege bord op een tafeltje wat naast de bank stond. Geamuseerd keek ik naar hoe Penelope glimlachte. Ze was een mooi meisje, dat zeker. "Mijn vader noemt me altijd Nate of Nathan. Maar de meeste mensen noemen me gewoon Nathaniel." beantwoordde ik haar vraag. Ik grinnikte toen ze vertelde over haar bijnamen. "Penny vind ik anders wel leuk klinken hoor." zei ik geamuseerd. Eigenlijk klonk het wel schattig.

    Louis William Tomlinson

    'Natuurlijk, ik heb hartstikke honger, daardoor val ik echt niet meer in slaap.' Ik grinnik en ga naast hem op bed zitten. 'Tast toe.' Grijns ik en pak zelf een kop koffie die op het dienblad stond. Ik zou wel wat mee eten maar ik had zelf niet zoveel honger.

    Liam James Payne

    'Dat betekend veel voor me' glimlachte ik en ik ging met mijn hand zacht door Mackenzie's haar. Ik zal nooit, maar dan ook echt nooit iets doen bij Mackenzie wat vol lust is. Alles van mijn gevoelens is gewoon puur liefde. Het is echt triest als een jongen, vooral een tienerjongen, meisjes zonder respect behandeld. 'Ik wil gewoon dat je veilig bent en dat je, je veilig voelt' vertelde ik zacht, waarna ik mijn lippen weer op die van haar drukte. Onze lippen pasten perfect op elkaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Met twinkelende ogen keek ik naar al het eten dat Louis had gemaakt. 'Je bent geweldig, Lou,' murmelde ik zachtjes voordat ik een pannenkoek pakte en begon met eten. Ik draaide mijn hoofd naar Louis en hield de pannenkoek voor zijn mond. 'Ook een hapje?' Zei ik, met een volle mond, heel charmant.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [HAHAHAHA. NATHANIEL EN PENELOPE ZITTEN DOODNORMAAL OP DE BANK TERWIJL OP DE ANDERE BANK LIAM EN MACKENZIE BEZIG ZIJN XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte. ''Ik voel me veilig bij jouw.'' fluisterde ik. Hij drukte zijn lippen weer op de mijne. Plagend voor Liam bleef mijn mond gewoon dicht. Ik grinnikte en grijnsde breed. Soms was het gewoon grappig om iemand te plagen, tevens had ik er even zin in.
    Een momentje later besloot ik dat ik hem genoeg had geplaagd en opende mijn mond. Mijn tong zocht naar de zijne en draaide er rondjes eromheen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [HAHAHA omg, Nathaniel is gewoon een beetje clueless en blind xd]

    [OMFG HAHAHA , oké serieus ik had het nog geen eens door >_< ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.