• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik geniet van zijn vingers door mijn haar en glimlach in mezelf. Volgens mij zag ik er echt uit als een idioot. 'Zullen we anders zometeen even douchen? Ik ben er wel aan toe, eigenlijk.' Ik open mijn ogen en draai mijn hoofd naar hem toe. 'Klinkt goed.' Antwoord ik

    Liam James Payne

    Mijn ogen sloot ik en mijn tong cirkelde om de hare. Ik wilde niet verdergaan als Mackenzie dat wilde, bij dat soort dingen werd ik juist verlegen en onzeker. Dalijk had ik al de eerste stap gezet en was Mackenzie er niet klaar voor. Ik wilde haar niet dwingen en ik wilde ook niet dat ze zich gedwongen ging voelen. Ten slotte was het nog een beetje vroeg, we hadden ook pas één dag iets.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nathaniel Henry Beaufort
    Verwonderd staarde ik naar haar ogen. Ik had tot nu toe nooit iemand met twee verschillende kleur ogen gezien. Het zag er wel mooi uit, damn. "Dankjewel en okè, ik weet zeker dat je minder verlegen word. Ik ben zelf ook niet echt iemand die heel zelfverzekerd is, maar ik probeer wel zo sociaal mogelijk te zijn. Misschien hou ik hier zelfs vrienden aan over zoals jij misschien." ik glimlachte verlegen en keek snel weg. Penelope leek me een heel aardig meisje en ik denk niet dat ik het erg zou vinden om bevriend met haar te zijn.

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik zag hoe Nathaniel naar mijn ogen staarde, het maakte me best verlegen, waardoor er een lichte blos op mijn wangen verscheen. 'Dank je wel en oké, ik weet keer dat je minder verlegen word. Ik ben zelf ook niet echt iemand die heel zelfverzekerd is, maar ik probeer wel zo sociaal mogelijk te zien. Misschien hou ik hier zelfs vrienden aan over zoals jij misschien.' Hij lachte verlegen naar me en keek snel van me weg. Ik was blij dat hier iemand was die ook verlegen was, dat maakte het minder erg dat ik dat ook was. 'Ik hoop het,' zei ik. 'Ik heb ook wel het idee dat ik hier goede vrienden aan overhoud, we zitten immers een half jaar met z'n allen opgescheept,' vervolgde ik terwijl ik met mijn nagels begon te spelen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    Op een of andere manier voelde ik Liam's energie een beetje zakken. Ik onderbrak onze zoen en keek Liam bezorgd aan. "Wat is er Liam?" Vroeg ik. Ik kantelde mijn hoofd een beetje en beet op mijn lip. Het leek alsof hij iets niet wilde. Maar het kan natuurlijk ook aan mij liggen dat ik het verkeerd zie.
    Ik zuchtte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Nee, er is niks' mompelde ik en ik keek de andere kant op. Ik was echt slecht in liegen. Uiteindelijk zuchtte ik en keek ik Mackenzie aan. 'Ik weet niet.. Ik zit me af te vragen of jij eigenlijk verder wilt gaan. Oh god, wat klinkt dit stom, zeg' grinnikte ik. Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. Maar waarschijnlijk begreep Mackenzie nu wel wat ik bedoelde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Louis opent zijn ogen en kijkt me aan. 'Klinkt goed.' Antwoord hij. Ik glimlach en duw hem van me af. 'Kom op, en niet weer zo sexy doen, hè.' Ik knipoog naar Louis, voordat ik het bed uit stap en heupwiegend naar de badkamer liiep, Louis zou me vanzelf wel volgen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 21:27 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ Ik moet nog van alles doen, misschien kom ik dalijk weer ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam glimlachend aan, het was nu echt schattig van hem. "Het is maar wat jij wilt." Zei ik. Eigenlijk wist ik het niet zo precies, we kenden elkaar een dag, maar toch vertrouwde ik hem goed.
    Ik glimlachte breed en drukte mijn lippen weer op de zijne, vervolgens beet ik in zijn onderlip.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik ging weer verder met zoenen en glimlachte. Mijn houding verplaatste nu, zodat Mackenzie gewoon bleef liggen. Toen ik mijn vingers om haar shirt heen klemde, keek ik vragend. 'Als je het niet nu wilt, begrijp ik het best' knikte ik. Even had ik een hekel aan mezelf. Nu kwam ik al helemaal hebberig over. Maar gelukkig wist Mackenzie dat ze me echt helemaal kon vertrouwen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde mijn hoofd. "Ik vertrouw je, Liam." Glimlachte ik. Zacht drukte ik mijn lippen weer op de zijne en mijn tong streek over zijn onderlip.
    Ik grijnsde even breed.

    (Even kort, moet gaan afsluiten op mijn laptop. Ik kom op mijn mobiel weer terug^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik bedacht me dat hier camera's waren, dus stond ik op, droeg ik Mackenzie naar de badkamer en deed de deur opslot. 'Opgelost' grinnikte ik en ik trok bij Mackenzie haar shirt uit. Al snel zoende ik haar weer en legde mijn handen om haar middel heen. Langzaam gleden mijn handen omhoog en klikte haar BH los. Ik legde mijn voorhoofd tegen die van haar aan en nam haar goed in me op. 'Je bent prachtig' fluisterde ik, gemeend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Langzaam voelde dat ik dat mijn wangen begonnen te gloeien en wendde mijn blik af. Mijn handen omklemden de zoom van zijn shirt en deed het snel uit. Ik drukte mijn lippen weer op de zijne waarna ik hem dicht tegen me aan trok.
    Zo nu en dan prikte ik in zijn buik en glimlachte wat.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik beet zachtjes op mijn onderlip en knikte langzaam. ''Ja, je hebt gelijk. Vrienden zullen zeker wel komen in de loop van dit halfjaar. We moeten er immers maar het beste van maken, toch?'' Een grijns vormde zich langzaam rondom mijn lippen toen mijn ogen op het grote zwembad vielen. Ik had al heel lang niet gezwommen en eerlijk gezegd zag het luxe zwembad er meer dan verleidelijk uit om in te springen. Ik keek weer terug naar Penelope en stond op om voor haar te gaan staan met mijn hand naar haar gestrekt. ''Zullen we, eh, zwemmen? Ik heb namelijk best wel zin om in het water te duiken.''

    Liam James Payne

    Een grinnik verliet mijn mond toen Mackenzie in mijn buik prikte. Ik prutste wat aan de knoop van haar broek, totdat ik hem uiteindelijk los had gekregen. Ik hield echt zoveel van Mackenzie. Ik begon langzaam kusjes op haar nek te drukken. Van beneden hoorde ik een aantal stemmen, die ik negeerde. Ik had zo'n idee dat Penelope wel goed bij Nathaniel zou passen. Binnenkort liepen hier zeker alleen maar stelletjes rond, wat ik tenminste niet erg vond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."