• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik sloot mijn ogen en kreunde toen Liam kusjes in mijn nek drukte. ''Liam.'' mompelde ik zacht. Mijn handen verplaatsten zich naar zijn riem en prutste er wat aan. Uiteindelijk had zijn knoop los gekregen en drukte de broek naar beneden. Ik schopte mijn eigen broek ook uit en grijnsde naar Liam.
    Ik drukte mijn lippen liefdevol op de zijne en mijn tong zocht naar de zijne.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Woehoe, ook al uit? :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Laatste uur vrij ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik dus ook^^ Alleen maar om de week Frans, waar ik héél blij mee ben.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik beantwoordde al snel de zoen en mijn handen gleden naar het slipje van Mackenzie, dat ik zonder de zoen te verbreken, in één ruk kapot scheurde. 'Oeps' grinnikte ik zacht in Mackenzie's oor en keek toen even bezorgd. 'Beloof me dat je stop zegt als je niet meer wilt of als je pijn hebt' knikte ik even naar haar, waarbij mijn lippen alweer snel die van haar vonden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ik heb gelukkig donderdag alweer vakantie. Hm, dan twee weken na de vakantie proefwerkweek >_<. ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Liam had mijn slipje kapot getrokken, waarna ik even grinnikte. Ik knikte bij Liam's vraag. ''Ik zal het doen. Wees niet bang, ik vertrouw je en ik houd van je.'' mompelde ik zacht en keek hem glimlachend aan. Het was gewoon te lief van hem dat hij zo bezorgd deed. Ik likte langzaam over Liam's onderlip en grijnsde. Liam was van mij en ik was van hem. Om de gedachte glimlachte ik nog breder.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik moet vrijdag van 10 tot 12 naar school.. Dus dat duurt niet echt lang.. ^^ Donderdag hebben we kerstdiner en jaarsluiting (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Wij hebben 12 Januari nog een gala, beetje erg laat o_o ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Ik grijnsde even toen Mackenzie op mijn onderlip beet. Zelf trapte ik mijn boxer uit en beet speels in Mackenzie's oorlel. Lust kwam meer in me op, maar ik duwde het weg. 'Klaar?' fluisterde ik in haar oor en mijn mondhoeken krulden omhoog. Zonder waarschuwing stootte ik bij Mackenzie naar binnen en begon een steeds sneller tempo op te voeren.

    [Dit is zo awkward om te schrijven o_o ]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Vind ik nou ook O.o ]

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik kreunde even pijnlijk en beet harder op mijn lip. Naarmate hij langer stootte begon ik te kreunen van genot. ''Liam.'' kreunde ik. Ik hield mezelf vast aan zijn schouders en drukte onmiddellijk mijn lippen op die van Liam om het gekreun te smoren.
    Ik sloot genietend mijn ogen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Steeds harder begon ik te stoten. Kreunen werden gesmoord door Mackenzie's lippen. Steeds meer genot wekte het op. Hoe sneller het tempo, hoe sneller ik op mijn hoogtepunt kwam. Na nog een paar harde stoten kwam ik op mijn hoogtepunt. Voor het gevoel en zodat Mackenzie ook klaar kon komen, stootte ik door.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik voelde dat Liam klaarkwam hij stootte nog door en het gevoel in mijn onderbuik werd steeds groter. Met een luide kreun kwam ik klaar en zuchtte. ''Ik houd zoveel van je.'' mompelde ik met een grote glimlach. Ik trok mezelf dicht tegen Liam aan en automatisch werd mijn glimlach breder.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Nu is de vraag dus.. Haar zwanger laten worden of de morning afterpil? Héle vage vraag, maar anders klopt het niet meer D: En ik ben nogal perfectionistisch.. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Kies jij maar XDDD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."