• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik legde mijn handen van haar rug, op haar heupen en kantelde ons zodat we aan allebei een kant lagen. Daarna ging ik weer verder met onze passievolle en menende zoen. Toen pas merkte ik Penelope en Nathaniel op. Oeps. Gelijk verbrak ik onze zoen en ging recht zitten, waarbij ik Mackenzie ook rechtzette. 'Uhh... Sorry' mompelde ik en ik wist niet echt meer wat ik moest doen. Awkward.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik knikte toen Nathaniel zijn bijnamen vertelde. 'Vind je?' vroeg ik toen hij zei dat hij Penny wel leuk vond. 'Nou ja, het is ook niet vreselijk,' gaf ik toe. Bijna iedereen noemde me gewoon Penelope, sommigen Penn, maar Penny hadden alleen mijn ex-vriendjes me nog maar genoemd. En dat eindigde niet echt goed, dus daarom vond ik het niet echt leuk als mensen me zo noemde. Mijn ogen gleden naar de andere bank, waar Liam en Mackenzie druk met elkaar bezig waren. Ze waren enorm klef, maar van hun kon ik het wel hebben. Mijn ogen gleden terug naar Nathaniel en ik zag dat hij zijn broodje op had en het bordje op tafel had gezet. Met mijn arm leunde ik op de leuning van de bank en liet mijn hoofd in mijn hand zakken, waarna ik mijn zonnebril op mijn hoofd zette, zodat mijn ogen tevoorschijn kwamen. 'Dus, waarom zit jij hier?' vroeg ik geïnteresseerd.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis William Tomlinson

    'Ook een hapje?' Ik lach door zijn onverstaanbare woorden aangezien hij zijn mond vol heeft en knik. Ik neem een hap. Erg goeie pannenkoeken al zeg ik hetzelf.

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik hield mijn schouders op en zakte onderuit. "Nouja, Penny is verre van vreselijk." Het was waar. Ik had intussen al best veel rare bijnamen gehoord, dus het kon altijd erger. Ik keek haar even aan en zag voor het eerst in het gesprek haar ogen. "Ik ben een songwriter en ik wil meer ervaring op doen en zoveel mogelijk tips verzamelen. Een beetje mezelf ontwikkelen." zei ik en keek haar vragend aan. "Waarom zit jij hier?"

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek verward naar Liam toen hij de zoen onderbrak. Hij zette me weer zittend op de bank en toen viel me pas op dat Penelope en Nathaniel op de andere bank zaten. Humh, awkward. ''En waar gaan we nu heen? Boven zitten Louis en Harry denk ik sowieso al..'' mompelde ik. Ik wilde een momentje alleen met Liam. Ja, er waren overal camera's, maar dat kon me even niets schelen.
    Ik zuchtte weer en keek vragend naar Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Louis nam een hapje en snel trok ik de pannenkoek terug. 'Ze zijn wel van mij.' Ik grinnikte en at rustig verder terwijl ik Louis af en toe een hapje voerde. Glimlachend keek ik hem aan, nadat ik klaar was met eten. 'Het was lekker,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Het was lekker,' Ik grijns trots. 'Mooizo dat was de bedoeling ook.' Ik zet het dienblad weg en leg mijn hoofd op zijn buik terwijl hij verticaal ligt en ik horizontaal. Ik sluit moe mijn ogen en zucht. 'Waar is iedereen? Het is zo stil vandaag.'

    Liam James Payne

    'Ik heb eerlijk gezegd geen idee. We kunnen dan maar ook naar boven gaan, of we blijven hier zitten' grinnikte ik. Het liefste zou ik nu met Mackenzie naar boven gaan, zodat we alleen konden zijn. Maar als zij beneden wilde blijven, vond ik dat natuurlijk ook goed. Ik haalde een paar lokken voor Mackenzie's gezicht weg en drukte een kusje op haar neus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik lik over mijn lippen en volg zijn handelingen, Louis zet het dienblad ewg en legt zijn hoofd dan op mijn buik, ik laat mijn vingers door zijn haar heen glijden en zucht genietend. 'Waar is iedereen? Het is zo stil vandaag.' Vraagt Louis. Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet het niet, Lou, we kunnen zometeen beneden even kijken?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Ik weet het niet, Lou, we kunnen zometeen beneden even kijken?' Ik knik instemmend. 'We kunnen iets leuks gaan doen met het hele huis? Gewoon gezellig weg en zo kan iedereen elkaar leren kennen.' Glimlach ik.

    [Someone for Douglas?]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:50 ]

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik dacht even na, hier beneden waren Penelope en Nathaniel natuurlijk. Boven waren denk ik Harry en Louis, maar die zouden denk ik ook alleen maar met henzelf bezig zijn. ''Naar boven.'' mompelde ik. Ik sprong op en trok Liam omhoog. Snel drukte ik een kusje op Liam's lippen snelde naar boven, naar mijn bed.
    Ik liet mezelf op mijn bed vallen en zuchtte. Aan de andere kant waren Louis en Harry aan het eten en praten. Verder besteedde ik er geen aandacht aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Snel rende ik Mackenzie achterna en plofte naast haar neer. Ik trok één wenkbrauw op toen ik Harry en Louis zag. 'Is het lekker?' grinnikte ik en ik ging in een kleermakerszit zitten. Ik haalde mijn schouders op en keek naar Mackenzie. 'Waar waren we gebleven?' lachte ik en ik trok haar op me, terwijl ik me achterover liet vallen. Even keek ik diep in haar ogen. Een glimlach sierde mijn mond en ik bracht mijn lippen naar de hare.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    'Zolang ik met jou ben vind ik alles goed...' Ik sluit mijn ogen en blijf met mijn handen door Louis haar heen gaan. 'Zullen we anders zometeen even douchen? Ik ben er wel aan toe, eigenlijk.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    'Penny is verre van vreselijk.' Ik glimlachte naar hem, misschien was het zo erg nog niet. Ik was veel te makkelijk over te halen. Nathaniel vertelde dat hij een songwriter was en hier was voor wat ervaring, tips en om zich te ontwikkelen. Ik knikte. 'Dat klinkt interessant, wat voor teksten schrijf je vooral? Ik ben een actrice en ik ben scriptwriter, en ben hier eigenlijk namens dezelfde reden. Maar ook een beetje voor mezelf, ik hoop hier namelijk minder verlegen van te worden en wat meer zelfvertrouwen te krijgen.' Ik was blij dat hij niet meteen het gesprek afkapte zodra hij mijn ogen zag, of een raar gezicht trok. Sommige mensen kapten meteen af zodra ze de verschillende kleuren in mijn ogen zagen en was blij dat Nathaniel niet zo'n persoon was.

    [Douglas kan bij Penelope en Nathaniel komen zitten hoor (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte bij de opmerking van Liam. Ze waren wel schattig samen, al moest ik dat toegeven. Liam drukte zijn lippen op de mijne. Ik zuchtte opgelucht en opende mijn mond weer. Mijn tong zocht naar zijn tong en begon rondjes om te draaien.
    Ik kreunde even en glimlachte vervolgens.


    I don't want you to die, I want you to suffer.