• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Naam:
    Leeftijd: (15 t/m 18 voor de kandidaten en 19 t/m 25 voor de jongens.)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 10:46 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    I want Loulou!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 23:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    nessje schreef:
    Is Niall al bezet?
    Als het niet zo is, mag ik hem dan?


    Niall is nog niet bezet, dus ja. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    DreamWishes schreef:
    I want Loulou!


    Je staat erbij. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik vul hem zo wel even in ;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd (15 t/m 18): 18 jaar
    Karakter: Niall is een jongen die nogal druk is, hij is nog altijd samen met zijn ware liefde Nandos en niks komt daar tussen. Hij is echter wel een behulpzame jongen, maar niet als het om serieus zijn gaat... Je kan alles bij hem kwijt, hij vertrouwd zijn vrienden wel. Hij kan goed geheimen bewaren dus daar hoeft niemand zich zorgen over te maken!
    Uiterlijk:


    Blond, blauwe ogen en een beugel
    Extra: Niall is zelf verzekerd ookal lijkt dat van niet, hij komt voor zichzelf op. Zijn vrienden laat hij ook nooit in de steek!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd (15 t/m 18): 18 jaar
    Karakter: Niall is een jongen die nogal druk is, hij is nog altijd samen met zijn ware liefde Nandos en niks komt daar tussen. Hij is echter wel een behulpzame jongen, maar niet als het om serieus zijn gaat... Je kan alles bij hem kwijt, hij vertrouwd zijn vrienden wel. Hij kan goed geheimen bewaren dus daar hoeft niemand zich zorgen over te maken!
    Uiterlijk:


    Blond, blauwe ogen en een beugel
    Extra: Niall is zelf verzekerd ookal lijkt dat van niet, hij komt voor zichzelf op. Zijn vrienden laat hij ook nooit in de steek!


    Met die leeftijd bedoelde ik voor de meisjes, aangezien de jongens ouder moeten zijn... Ik pas het even aan, aangezien ik dat niet heb aangegeven. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: Eenentwintig.
    Karakter: Harry staat bekend om zijn vrolijke gedrag en zijn charmes, waar de meeste vrouwen ook snel voor vallen, dit vind Harry totaal niet mis. Hij brengt graag een nachtje door met een vrouw, maakt hem niet uit hoe oud ze zijn, zolang je maar aan je trekken komt, zou hij zeggen. Maar als het er op aan komt is Harry eigenlijk gewoon een schatje voor iemand, hij zou je helemaal betuttelen en in de watten leggen, hij is zogezegd gewoon een perfect vriendje. Harry kan ook heel behulpzaam zijn en natuurlijk serieus, wat hij zo af en toe nog wel eens nodig heeft.
    Uiterlijk:


    Extra: Harry is biseksueel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xAmore schreef:
    (...)

    Met die leeftijd bedoelde ik voor de meisjes, aangezien de jongens ouder moeten zijn... Ik pas het even aan, aangezien ik dat niet heb aangegeven. ;p


    In dat geval is hij gewoon 19;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    I want Zayn! ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam:Zayn Jawaad Malik
    Leeftijd:19
    Karakter:Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en is een stoere jongen, maar tegelijk is het een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Hij is erg gesteld op zijn rust en zijn uiterlijk. hij is namelijk enorm ijdel maar toch ook wel onzeker.
    Uiterlijk:



    Extra:/


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als we een Liam hebben en de meesten hun rol hebben ingevuld zet ik het eerste topic open. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zal mijn rol doen zodra ik vanmiddag thuis ben^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol : Meisje
    Naam : Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Leeftijd : 17
    Uiterlijk :


    Victoire is een meisje dat best klein is voor haar leeftijd: ze is ongeveer 1,60 (net iets kleiner), waardoor mensen haar vaak veel jonger schatten dan ze eigenlijk is. Ze heeft redelijk lang roodbruin haar, en draagt soms een bril, en anders haar lenzen. Vic heeft het niet zo met truttige dingen, en draagt bijna altijd gewoon een t-shirtje met een vrolijke opdruk en een makkelijke jeans. Ook hakken zijn (ondanks haar lengte) niets voor Victoire, die draagt ze alleen als ze uit gaat, en dan nog heeft ze liever sneakers.
    Innerlijk/karakter : Victoire is een vrolijk en spontaan meisje, dat snel op mensen af stapt om nieuwe vrienden te maken. Als ze een persoon niet goed kent houdt ze zich meestal wel in, maar als ze eenmaal met goede vrienden is komt haar idiote kant toch wel los. Haar vrienden kennen haar dan ook als dat gekke kind dat altijd vrolijk is en altijd wel iets goeds in dingen ziet, hoe hopeloos de situatie ook is. Dit heeft ook best nadelen: zo kan je met Victoire 3 uur lang rondlopen in een buurt die je niet kent, en waarschijnlijk verdwalen, terwijl zij alleen maar vrolijk loopt te dansen en springen. Ze weet ook nooit zo goed hoe ze moet stoppen en kan soms nogal gemeen overkomen omdat ze meestal wel zegt wat ze denkt. Toch bedoelt ze het meestal wel goed. Victoire heeft een tijdje op hiphop gezeten, maar ze heeft het niet lang vol gehouden. Wel speelt ze al sinds haar 6e piano, en hoopt ze ooit nog te beginnen met gitaar. Ook zingt ze al sinds dat ze kan praten. Natuurlijk heeft Vic ook een rustige kant, en als het serieus is kan ze nog wel eens stoppen met vrolijk doen, en echt naar je luisteren. Victoire vindt wandelen één van de geweldigste dingen die er zijn: zelfs zij wordt wel eens gek van alle mensen om zich heen, en dan gaat ze wandelen om even alles te vergeten en haar gedachten op een rijtje te krijgen.
    Extra: nog niets ^^


    And right from that moment, you took my breath away.

    dubbelpost, oops.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 14:56 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Goedgekeurd. ^^ Heeft één van jullie al een coach uitgekozen?


    Reading a good book is like taking a journey.