• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Naam:
    Leeftijd: (15 t/m 18 voor de kandidaten en 19 t/m 25 voor de jongens.)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 10:46 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Bella Jesy Norwich
    Leeftijd: 17 Jaar
    Karakter: Bella is een verlegen meisje, ze zit niet lekker in haar vel. (Maar besluit toch, na vele aanmoedigingen mee te doen aan TXF.). Ze heeft nog maar één keer vriendje gehad en voelt zich daardoor een tikkeltje onzeker. Voor de rest doet ze aardig tegen iedereen en wil ze altijd iedereen helpen. Ze ziet er jonger uit dan dat ze is.
    Uiterlijk:


    Extra: Bella houdt eigenlijk meer van 'jongens' kleding zoals hoodies, snapbacks enz. , maar ze kan ook andere kleding dragen.. daar heeft ze geen problemen mee.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 22:57 ]


    Danmarks Dynamite.

    HAHA, yes.
    Ik snap het weer, we hebben nu dus allebei een rol, woohoo.


    and let me kiss you.

    Inderdaad. ^^ Als jullie willen, mogen jullie beginnen. Als jullie vragen hebben, ik leef voorlopig nog. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik Louis????


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    Mag ik Louis????


    Ja. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21
    Karakter: Louis is een echte grappenmaker, en kan dan ook amper serieus zijn. Overal waar hij is, maakt echt niks uit waar, maakt hij grappen. Daardoor zijn er mensen die zich aan hem irriteren, maar natuurlijk zijn er ook die gewoon gezellig met hem meedoen.
    Uiterlijk:




    Spoiler alert: you will save yourself

    Waar is het topic ? :')


    Danmarks Dynamite.

    xAmore schreef:
    Aangezien deze RPG nogal aan het uitsterven is, zijn er vrij veel rollen beschikbaar. Er zijn wel mensen die reageren, maar anderen schreven zich al snel uit...
    Er zijn drie kandidaten vrij en verder zijn Zayn, Liam en Louis ook nog beschikbaar. Als je wilt meedoen kun je bovenstaand lijstje gewoon invullen.

    Het schrijftopic.


    Hier staat de link. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ahh niet heel erg aardig dat je niet gewaarschuwd heb ): Nee, zoek je nog mensen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentsKiss schreef:
    Ahh niet heel erg aardig dat je niet gewaarschuwd heb ): Nee, zoek je nog mensen?


    Schat, dit topic stond al héél lang open. ;o En ja, ik heb nog Liam en uh... twee kandidaten nodig. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Schat, dit topic stond al héél lang open. ;o En ja, ik heb nog Liam en uh... twee kandidaten nodig. ;p


    Schat, je weet net zo goed als mij dat ik niet zo snel ben x'D Soms duurt het jaren tot er iets tot me doordringt....daar kwam ik vanmiddag dus achter. Maar om even terug te komen op het topic...uh mag ik dan een kandidaat?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik Liam reseveren? ik vul hem zo in


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 0:21 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dat mag, allebei. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    -

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 0:30 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,