• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Naam:
    Leeftijd: (15 t/m 18 voor de kandidaten en 19 t/m 25 voor de jongens.)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 10:46 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik vul hem zo in. Zou ik Zayn als coach mogen?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    yay :3
    uhm, ik wilde eigenlijk Niall als coach maar volgens mij had iemand anders dat al eerder gezegd :/
    dan louis ? (:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Ik vul Liam wel even in (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xLastKiss schreef:
    yay :3
    uhm, ik wilde eigenlijk Niall als coach maar volgens mij had iemand anders dat al eerder gezegd :/
    dan louis ? (:


    Then Louis is your coach, nu vul ik me wel zo'n tweede keus... XD


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kan ik een PB krijgen als we beginnen? En ik ben wel de choach van HurtedHeart!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 19
    Karakter: Liam is behulpzaam, vaderlijk en erg aardig. Hij wilt altijd iemand helpen en is slim. Soms kan ie dan wel een beetje té vaderlijk zijn, dat ie bezorgd is en je een hele preek kan houden. Maar Liam is eigenlijk ook nog best klein van binnen. Zo kan ie lol trappen met zijn vrienden en is niet altijd te serieus. Iedereen mag Liam wel, Liam haten kan gewoon niet.
    Uiterlijk:


    Extra: -


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Amy Regina Wells
    Leeftijd: 17(15 t/m 18 voor de kandidaten en 19 t/m 25 voor de jongens.)
    Karakter: Amy is gesloten, maar als ze op het podium staat, laat ze al haar gevoelens eruit. Ze straalt rust, maar ook blijheid uit. Ze mag dan gesloten zijn maar haar glimlach is niet nep, zoals men zou verwachten bij haar situatie. Ze heeft besloten om haar situatie het niet te laten verpesten en weigert ook dat te laten gebeuren. Ze is niet onzeker en weet wat ze kan. Ze heeft sinds haar vierde met haar moeder een opera zangeres opgetreden, totdat ze zelf aan talentenshows wilde mee doen. Ook heeft ze viool, piano, elektrische, akoestische gitaar en de harp gespeeld. Het meest speelt ze toch op de piano, viool en de gitaar.
    Amy is heel erg ongeduldig en ergert zich aan mensen die zich nep voordoen. Ook is ze heel erg dromerig en blijft ze soms in het niets staren, omdat ze niet wil vergeten waar ze aandacht. Meestal schrijft ze de teksten dan op. Ze is heel erg betrouwbaar en je kan haar alles vertellen en ze zal het nooit doorvertellen.
    Uiterlijk:


    Amy heeft donker bruin haar met lichtbruine en blonde dip-dye en komt tot halverwege haar borsten. Ze heeft een ovaal vormig gezicht en een licht huidskleur. Haar ogen zijn chocolade bruin en ze heeft veel mascara op en paarse oogschaduw. Haar lippen zijn vol en hebben een zalmroze kleur. Meestal doet ze rode lippenstift op, bovendien heeft ze een mooie glimlach.
    Amy draagt suede jurken (plaatje) en hoge hakken. Ook draagt ze vaak lange jurken waar een verhaal mee is te vertellen. En s’avonds draagt ze haar licht bruine uggs.
    Op het podium draagt ze meestal jurken vooral funky of juist jurken die bij haar passen. Ze is 1m75 en toch draagt ze hakken.
    Extra: Amy haar stem klinkt als een mengeling van Adele en ZZ ward.

    Zou ik Zayn als coach mogen?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 15:47 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Then Louis is your coach, nu vul ik me wel zo'n tweede keus... XD


    Doooon't haha, ik kan nooit kiezen tussen Louis en Niall dus ik dacht, nou dan nu een keer Niall
    maar die was al bezet
    wauw, dit maakt het niet veel beter
    point is: je moet je geen tweede keus voelen :3


    And right from that moment, you took my breath away.


    Zou ik Zayn als coach mogen?

    is goed ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    nessje schreef:
    Kan ik een PB krijgen als we beginnen? En ik ben wel de choach van HurtedHeart!


    Ik stuur wel een PB, ja.


    Reading a good book is like taking a journey.

    • Louis William Tomlinson
    Bijnamen: Lou, Loulou, Boobear, Loubear, Mr. Carrot, Swag Masta From Doncasta of The Sass Masta From Doncasta, Louis 'the Tommo' Tomlinson. (He has a lot of nicknames..)
    Leeftijd: 24. 24-12-1987. Hij wordt binnenkort 25.
    Karakter: Louis is een jongen van 24 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Al ziet hij de andere jongens uit de band als zijn broers. Verder kan Louis soms wat gay overkomen naar de rest, en dat merk je ook snel, vaak wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet en hem nog niet heel goed kent of hij bij zijn beste vrienden in de buurt is. (Zie verder RPG, kan me er nooit helemaal aan houden!).
    Uiterlijk:




    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen. Dat is dan ook het moment dat de rustige Louis niet meer voorkomt. Louis is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 15:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    xAmore schreef:
    (...)

    Ik stuur wel een PB, ja.


    Beginnen we vandaag?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dat ligt eraan of Seaver en HurtedHeart hun rollen invullen. Iedereen kan wel makkelijk inspringen, dat sowieso. ^^

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 15:47 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dan zal ik mijn rol nu invullen.....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Als ik dadelijk thuis ben zal ik het eerste topic wel openen, maar ik zit nu bij oma en dan gaat mijn internet ietsjes te langzaam... -_-


    Reading a good book is like taking a journey.