• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Naam:
    Leeftijd: (15 t/m 18 voor de kandidaten en 19 t/m 25 voor de jongens.)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 10:46 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Haha


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Nathaniel Ivar Smith
    Leeftijd (15 t/m 18): zeventien jaar. Geboren op 15 Mei
    Karakter: Nathe is over het algemeen een vrolijk jongen, een beetje raar, socially awkward, maar hij kan het met de meeste mensen toch wel vinden. Hij kan soms heel raar uit de hoek komen en als hij je niet mag is hij niet bang om dat te laten merken. Hij kan zich niet goed in houden en heeft vaak de neiging om iedereen de waarheid te vertellen, vooral tegenover de mensen die hem irriteren. Hij is vaak sarcastisch en vindt het grappig hoe sommige mensen ook maar kunnen denken dat hij serieus is. Hij vind mensen snel dom, maar neemt wel de tijd om zichzelf dan duidelijk te maken. Hij komt vaak over als een hele drukke jongen die iedereen aardig vindt, maar hij kan ook heel rustig zijn, dit is vooral wanneer hij muziek aan het luisteren is. Hij kan dan ook absoluut niet zonder, het betekend alles voor hem. Hoe hij is komt grotendeels door zijn thuis situatie. Zijn vader was er bijna nooit en zijn moeder was altijd gestrest, hierdoor ging Nathe gitaar spelen. Piano spelen komt van zijn apo af, van wie hij toch het meest hield. Hij kan soms een beetje agressief zijn, maar hij zal nooit zonder reden iemand aanvallen of pijn doen. Hij kan soms een beetje onhandig zijn, maar hij is wel slim. Hij wilt, als het niet lukt met zingen, later advocaat worden. Natuurlijk heeft hij het liefst dat zingen natuurlijk gewoon gaat lukken. Hij kan zich goed in andere verplaatsen, neemt alleen de schuld op zich als hij het gedaan heeft of als diegene er niks aan kon doen en heeft een hekel aan mensen die overal om liegen om hun eigen beter te laten lijken.
    Uiterlijk:


    Extra: Nathe heeft een voorkeur voor Rock en punk muziek, hij speelt gitaar en piano (Gene klassiek though.) waar hij beidde al zo een 6 jaar op les voor zit. Ook heeft hij een hond waarmee hij, als hij niet op zijn gitaar of de piano aan het spelen is, graag mee wandelt .


    We've lived in the shadows for far too long.

    YES! nu kunnen we beginnen!
    TOCH?!(lol)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    YES! nu kunnen we beginnen!
    TOCH?!(lol)


    Haha, volgens mij heb ik de rol van HurtedHeart dan gemist. :3 Maar omdat jij zo ongeduldig wordt zal ik het topic even openen... ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Haha, volgens mij heb ik de rol van HurtedHeart dan gemist. :3 Maar omdat jij zo ongeduldig wordt zal ik het topic even openen... ;p


    Ze is al 11 uur niet online :/ Ik ben haar choach... Wat nu?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ze is al 11 uur niet online :/ Ik ben haar choach... Wat nu?


    Afwachten. :3 Ik stuur haar een berichtje en jij kan ondertussen met de deelnemers en de andere juryleden praten. We slaan de audities over omdat die voor vastlopers zorgen als een van de juryleden niet online is... Dus we gaan meteen naar 'X-Factor House'. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Topic 1.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Rae Jade Parker
    Eigenlijk Rachelle Jade Parker
    Leeftijd: 17
    Karakter: Rae is heel erg verlegen en alleen als ze zingt vergeet ze de mensen om zich heen en kan ze helemaal los gaan het isnhoe ze is. Rae is heel verlegen en heeft een zachte stem. Ze is lief en meestal wel vrolijk. Haar vertrouwen bij mensen is eigenlijk weg en ze schermt zich dus af. Ze draagt dus een masker. [[De Rest in rpg]
    Uiterlijk:


    Extra: Ze is altijd heel erg gepest dn is dus erg emotioneel. Ze kan er niet tegen als iemand tegen haar schreeuwt loopt ze meestal weg of kan ze zelfs derpri worden. Het enige moment dat ze niet velegen is is als ze gaat zingen. Ze heeft dan gelukkig ook een dijk van een stem en kan zowel de lage, maar ook de erg hoge noten aan. Het jammere is dat ze geen vrienden heeft die achter haar staan en haar vader die aan de alcohol zit is ook niet altijd even vrolijk.

    [Maak hem later af]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 22:44 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Naam: Rae Jade Parker
    Leeftijd: 17
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Extra:

    [Maak hem later af]


    We zijn al begonnen, Niall wacht op je...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aangezien deze RPG nogal aan het uitsterven is, zijn er vrij veel rollen beschikbaar. Er zijn wel mensen die reageren, maar anderen schreven zich al snel uit...
    Er zijn drie kandidaten vrij en verder zijn Zayn, Liam en Louis ook nog beschikbaar. Als je wilt meedoen kun je bovenstaand lijstje gewoon invullen.

    Het schrijftopic.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 19:50 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wauw. Zo weinig nog maar? ;ooo


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DeGeneres schreef:
    Wauw. Zo weinig nog maar? ;ooo


    Dat besefte ik ook pas toen ik alles natrok. Het leken er eerst meer. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik Zayn invullen !


    Danmarks Dynamite.

    MalikMore schreef:
    Mag ik Zayn invullen !


    Hell yeah, leven. :3 Dat mag, graag zelfs.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Hell yeah, leven. :3 Dat mag, graag zelfs.


    Alleen ik heb nog nooit ge'RPGd dus wordt asjeblieft niet boos als ik niet weet hoe ik moet beginnen. omg


    Danmarks Dynamite.