• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    -[ ahha kamp was leuk we gingen met 3 in 1 bed gehehhe. en met nerf dingen geschoen.
    liam Payne
    WOedend kijk ik hem aan "ik ga nergens heen, jij bent gewoon een gestoorde psychopaat" en spuug tegen hem aan.
    Dit was voorf het eerst dat ik echt super woedend was over iets.\
    "als ik jou ouders neerschiet laat ik ze ook niet opruimen door jou. Jullie hebben verdomme mijn hele familie uitgemoord, omdat ik gewoon een fucking homo ben. Is homo zijn zo verkeerd" tier ik boos.


    [lol liam die boos is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samir Alan Sanguis.

    Ik slaakte een zucht en voelde mezelf alsmaar kwader worden toen Liam tekeer ging. Nog even en ik gooide een mes regelrecht zijn mond in, was hij stil...
    "Mijn ouders zijn al dood, door mijzelf. Dus niet zeuren." siste ik.
    Wat?! Zij waren niet perfect dus moest ik ze doodschieten... Daardoor ben ik generaal geworden, omdat ik geen genade toon. Ik heb wel mijn zusje laten ontkomen en niemand weet dus dat ik in principe een verrader ben omdat zij gevlucht is naar Spanje met een beetje hulp van mij...
    "Het lag niet aan jou. Jouw ouders waren toch niet homo? Dus ik heb ze niet eens vermoordt. Wie zegt dat ik het heb gedaan?! Ik ga niet over ouderen, maar jongeren en kinderen."

    (Pam pam pam... Samir heeft een hart jongens! x'D Maar ik heb dat expres erin gegooid zodat ze uiteindelijk kunnen bewijzen wat Samir heeft gedaan en dan is het dag dag Sammie. ;p En daarna had ik nog een idee. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ahha smart one

    liam Payne
    "maar je helpt wel alles naar de klote, en je hebt mijn zus vermoord" sis ik naar hem/.
    "je doet mijn vrienden en vriendje hartstikke pijn hada je verwacht dat ik dat goed zou keuren. Ik mag misschien imperfect zijn volgens jullie maar ik ben niet gek" zeg ik kalm. "ijk heb een hart, een hart om van mijn vrienden te houden en ze te helpen als dat mogelijk is, en als het mijn dood is, nou dan is dat mijn dood dan maar. en of ik nu dood ben, morgen of over 5 jaar het kan me helemaal neits schelen want met een stel debielen soldaten die doen alsof ze perfect zijn ga je dood.
    Ik kan zo al eigenschappen van je noemen dat je imperfect maakt"ik knijp mij ogen samen en kijk hem aan. Wat een lul is het


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Ik keek met horror toe als Liam uitvloog tegen Samir. Ik wilde niet weten hoe Samir hier ging op reageren. Hij krijste dat Liam en Zayn naar een ander kamp moesten waardoor ik me aan Liams arm klampte. Ik zou gek worden zonder Liam. Nog gekker dan ik al ben. Ik voelde mijn zenuwen ietsverminderen als Liam weigerde om weg te gaan.
    "Mijn ouders zijn al dood, door mijzelf. Dus niet zeuren." siste Samir en ik keek hem aan, mijn gezicht in een grimas. "En dat noemen ze perfect? Iemand die zijn eigen ouders vermoord? Wat is er mis met je? Zonder hen was je er niet eens. Van alle spermacellen was jij de beste? Hoe won je? Je schoot de andere cellen allemaal dood?"
    "ijk heb een hart, een hart om van mijn vrienden te houden en ze te helpen als dat mogelijk is, en als het mijn dood is, nou dan is dat mijn dood dan maar. en of ik nu dood ben, morgen of over 5 jaar het kan me helemaal neits schelen want met een stel debielen soldaten die doen alsof ze perfect zijn ga je dood.
    Ik kan zo al eigenschappen van je noemen dat je imperfect maakt" zei Liam waardoor ik hem even aankeek, maar zei niks. Mij blik ging weer naar Samit.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik was er nu klaar mee. Ik zou het wel even persoonlijk afhandelen... Goed, wie wilde ik kwijt? Het liefste het koppeltje, maar dat gunde ik ze niet. Ik zou sowieso de zwartharige wegsturen, want die kende ik nog niet goed. Streepjesshirt had een goed aantal spieren die ik hier wel kon gebruiken en dan moest ik nu kiezen tussen de twee brutaaltjes. Nou, goed dan... Toch maar de meest irritante eruit.
    "Als die andere cellen dood waren gebleven had ik nooit een zusje gehad." siste ik, om vervolgens Liam bij Niall los te rukken en hem op afstand hield door mijn mes tegen zijn borstkas aan te houden. Een stap dichterbij en ik doorkliefde hem persoonlijk...
    "Wij gaan eens gezellig naar de andere kant van Engeland, veel beter niet?" vroeg ik om vervolgens Liam naar Henderson te duwen en hem te laten boeien. Zelf nam ik Zayn onder handen en boeide hem ook netjes.
    "Ik zal Jayy bellen of hij die andere twee ook daarheen kan brengen. Dan geef ik hem daar de leiding." zei ik tegen de soldaat om Zayn vervolgens mee te slepen naar het busje en hem achterin te gooien. Ik pakte mijn telefoon, belde Jayy op en wachtte totdat hij opnam. Dean had zijn handen toch al vol aan Adalicia...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik kijk hem boos aan, dat hij dat zo zei over zijn bloedeigen familie.\
    Ineens trekt hij me weg van Niall en zie dat hij een mes voor mijn borst houd.
    Ik slik even, als hun geen wapens hadden waren ze niets.
    Hij duwt me terug naar een andere agent en daar word ik geboeid.l
    Ik zie hoe hij Zayn boeit en hem in het busje gooide.
    "sukkel" mompel ik zacht naar hem. "ik hou van je Niall vergeet dat niet" ik glimlach even naar hem geruststellend.
    "ga door voor mij dan ga ik door voor jou" zeg ik en kijk hem verliefd aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Als die andere cellen dood waren gebleven had ik nooit een zusje gehad." siste hij waarna hij Liam bij me wegtrok. Ik stak mijn handen naar Liam uit, maar liet ze zakken toen hij het mes tegen Liam hield. "Je zusje zat bij de andere hoop cellen, dus je kon haar niet doden ook al wilde je het. Tenzij je een tweeling bent," siste ik. "Wij gaan eens gezellig naar de andere kant van Engeland, veel beter niet?" Vroeg Samir en ik voelde al tranen in mijn ogen prikken. Hij ging Liam bij me weghalen. "Liam," jammerde ik zachtjes. Die verfuckte zaadcel, ik wilde steeds meer en meer eigenhandig een mes door zijn hart jagen. Of ervoor zorgen dat hij geen zaadcellen meer kon doorgeven.
    "ik hou van je Niall vergeet dat niet" glimlachte Liam en ik keek hem even aan waardoor een paar tranen losbraken, maar ik weegde ze meteen weer weg. Ik had genoeg gehuild. "ga door voor mij dan ga ik door voor jou" vervolgde Liam en ik knikte. Mijn hand hield ik tegen mijn linkerborst. "Ik hou ook van jou," zei ik zacht.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:09 ]


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik hoorde Niall mijn naam jammeren en zucht even.
    "sorry Nini, ik denk altijd aan je en je bent altijd in mijn hart" zeg ik zacht.
    Ik probeerde mezelf los te krijgen en begon tegen te spartelen, ik wou hem gewoon omhelzen of mag dat ook niet
    Ik kijk hem verliefd aan "ik ook van jou, let goed op elkaar Lou en Niall"

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:17 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayy Kilian von Monroe
    "Nu weet ik dat we het dus bij et goede eind hadden wat die stomme snol betreft." Ik had er geen zin meer in. "Het enige wat ik nog wil is weten is of jullie nog meer mensen hielpen dan alleen die 3 mislukkelingen?" Meteen schudden de krullenbol zijn hoofd. "Dat waren de enige." Zei hij stil en ik knikte. Zonder waarschuwing trok ik de twee allebei tegelijk op aan hun haren en duwde ze voor me uit naar de normale cellen. Als we ooit nog wat aan ze wilden hebben moesten ze eerst opknappen. Ik maakten de boeien los voordat ik ze in een cel dumpte en belden Samir op met de mededeling over Adalicia en met de vraag wat er nu met hun gedaan moest worden.

    Harry Edward Styles
    Ik moest meteen denken aan Jade en Zayn maar had geen flauw idee waar die waren. Ik moest zeggen dat ik opgelucht was dat ik eindelijk uit die verschrikkelijke kamer was en dat mij handen niet meer geboeid waren. Ik ging zitten op het bedje in de hoek van de cel en klopte naast me met mijn goede arm als teken dat ik wilden dat Jasmine naast me kwam zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Samir Alan Sanguis.

    Ik nam de telefoon geduldig op en gebaarde dat ze Liam mochten inladen, terwijl ik de sentimentele woorden bijna wilde verbranden. Helaas kon dat niet, want het waren maar woorden...
    "Jayy! Eindelijk... Dan laat ik Cat wel het geld zoeken, dat moet dat kind nog wel lukken... Ik bracht net ene Zayn en Liam over, ze leken elkaar trouwens te kennen... Alledrie trouwens, want ze wisten de namen. Het meisje wat erbij was, Jade, heb ik opgehangen. Je mag die andere twee overbrengen naar het kamp in Nottingham waar die andere twee ook heen worden gebracht en dan kun jij toestemming van mij krijgen om leiding te nemen. Al mijn soldaten daar worden tot jouw beschikking gesteld."
    Nou, is dat een cadeautje of niet? Ik was toch vrijgevig, niet?

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik protesteerde niet toen de soldaat me aan mijn haren meesleurde, maar ik was blij dat we in een fatsoenlijke cel zaten en dat ik me iets vrijer kon bewegen. Vrijwel meteen ging ik naast Harry zitten toen hij daarom vroeg en ik nestelde me meteen tegen hem aan, waarna ik op mijn lip beet. Niet huilen... niet huilen... Kom op, ik was een sterk meisje, ik moest dit tot het einde volhouden alsof ik een hart van steen had.
    Het probleem was, dat had ik niet. Uiteindelijk liet ik geluidloos de tranen over mijn wangen stromen en slaakte ik een haperende zucht terwijl ik Harry's hand vastgreep en er zachtjes in kneep. Wat was ik blij dat ik hem niet kwijt was... Alle emotie kwam er nu toch mooi uit. Pijn, verdriet en woede, maar ook blijdschap om alles wat ik nog had. Ik had Harry tenminste nog...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik verstrengelde onze vinders en drukten mijn lippen op Jasmine haar slaap. "Stil maar." Als ik mijn andere arm had kunnen bewegen had ik haar tranen weggeveegd. "We zitten nu even goed." Ik had het nog niet gezegd of de soldaat trok de celdeur weer open en zijn gezicht voorspelde niet veel goeds. "Oke, ik geef jullie 3 tellen om te vertellen hoeveel mensen jullie beschermden en net weer liegen want ik weet over Zayn en Jade." Het mes in zijn hand kwam gevaarlijk dichtbij en ik slikte hoorbaar terwijl ik mijn ogen dichtkneep en probeerden na te denken. Iets wat me totaal niet lukten met de out van et mest tegen mijn slaap aangedrukt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik zuchtte en knikte eventjes, waarna ik een gil slaakte toen ik de celdeur hoorde opengaan en mijn ogen wijd open sperden toen ik het mes tegen Harry's slaap zag.
    "Vijf!" schreeuwde ik, waarna ik Harry losliet en mezelf even heen en weer wiegde om vervolgens op te staan. Het kon me allemaal ook even niet erger worden... Zayn en Jade waren klaarblijkelijk opgepakt en alles was voor niets geweest. Alles was nu voorbij en iedereen zou zeker weten het spit moeten delven...
    Het boeide me niet dat die soldaat me zou bevelen om weer te gaan zitten, want ik bleef toch mooi staan waar ik stond terwijl ik hem alleen maar woedend kon aanstaren. Hij had me nu echt bloedlink gemaakt... Eerst mijn vrienden oppakken, Harry duizend keer bedreigen en misschien nog wel iemand vermoordt hebben ook?! Wacht... vermoordt?
    "Leven ze nog?" vroeg ik, om hem vervolgens een giftige blik toe te werpen toen ik geen antwoord kreeg. "Leven ze nog?!" Onderhand schreeuwde ik toch echt de hele gevangenis hier bij elkaar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Iam Payne
    De soldaat negeertt me en geeftnbevelen door aan andere soldaten.
    Ineens wordt ik me gesleurdben kreun ik pijnlijk.
    Nuxde adrenaline weg was begon mijn been weer flink te steken.
    ' ik hou altijd van je Niall' schreeuw ik hard voor ik in het busje gegooid wordt. Een pijnlijke steek maakt me aan het huilen.
    Ik zou NIal nooit meer zien, alleen omdat ik ze wou bescherme. ' kut debielen' woest trapte ik met mijn goede been tegen de soldaat en begon hard te schelden en te trappen waar ik op trappen kon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayy Kilian von Monroe
    Ik snapten niet hoe gevangenen nog zo'n toon durfden aan te slaan en ik was er dan ook hellemaal klaar mee. Ik tikten dan ook met een beweging mijn elleboog hard tegen Jasmine haar slaap aan zodat ze weer op het bed belanden. Meteen begon de jongen te gillen en ik sloeg mijn hand tegen mijn voorhoofd. "Nog een word en ik hang jullie net zo op als die Jade!" Gil ik en zwaai wat in het rond met mijn mes. "En nu allebei opstaan we gaan naar een ander kamp." Dat twee van hun vrienden daar ook waren liet ik even achterwegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik begon zachtjes te jammeren op het bed en sloot mijn ogen even tegen de opkomende duizeligheid. Ik begreep niet waarom hij me nog op dat bed had teruggegooid terwijl ik moest lopen... Dat sloeg toch nergens op?
    Mijn adem stokte in mijn keel toen ik Jade's naam hoorde. Opgehangen? Jade was dood? Ik slikte de brok in mijn keel weg en gaf mezelf even de tijd om te beseffen wat er nou gebeurd was, want die klap van daarnet had me niet echt veel wijzer gemaakt...
    "Klootzak." mompelde ik, terwijl ik mezelf langzaam overeind wist te duwen en zachtjes kreunde van de pijn. Eigenlijk konden ze me maar beter ophangen, aangezien we alleen maar gemarteld gingen worden door die idioten. En dan sprak ik hier over verraders die normaal gesproken halfdood werden gemarteld... Ach ja, beter als een of andere slet in het bordeel moeten zitten om de soldaten te plezieren terwijl ze vrouw en kinderen thuis hadden zitten die misschien wel op elk punt van de dag hun leven niet eens zeker waren. Stelletje egoïsten.
    Ik wist mezelf uiteindelijk staande te houden en slikte de misselijkheid weg terwijl ik strak naar de grond bleef staren van ongeloofwaardigheid, duizeligheid en omdat ik de soldaat niet wilde aankijken.


    Reading a good book is like taking a journey.