• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik zucht even en negeerde Rose.
    Als ik hier bleef dan zag ik zxe misschien nog wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Dean Wayne
    Ik grijns even als ze stopt met arrogant doen.
    "goedzo meisje"


    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik negeer hem nog steeds, maar na een tijdje kijk ik hem toch weer aan. 'Ga je me nu losmaken, nu ik "braaf" ben.' mompel ik dan en bijt op mijn onderlip. De touwen begonnen echt te irriteren.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dean wayne

    Ik grinnik ' ik volg jou logica niet meer maar nee" mompel ik geïriteerd.
    Ik apak weer wat kooffie en begin te drineken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zucht, niets lijkt echt te werken, nu ben ik aardig wil hij nog niet meewerken. Ik zucht dan weer geïrriteerd en staat voor me uit. Ik zie dan toch vanuit mijn ooghoeken hoe hij op zijn dooie gemakje koffie zit te drinken. 'Tuurlijk, neem je tijd, ik blijf toch wel hier liggen.' mompel ik dan zacht geïrriteerd en bal mijn handen even tot vuisten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dean Wayne
    Ik glimlah liefjes anar haar. "hoe wou je overiend komen?" lachend schud ik mijn hoofd en drin verder mijn koffie op.
    "en inderdaad ik neem mijn tijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'En ik ben er weer! Allebei opstaan en meelopen!' O god daar hebben we de moorman weer. Ik voelde hoe Niall me meetrok zodat ik nu ook rechtop stond. Samir pakte zijn bebloede mes weer en ik slikte even. Van wie was dat bloed toch. Het was toch niet van Liam? Ik schraapte even mijn keel en keek even naar Niall die langzaam naar Samir toe liep.
    'Van wie is dat bloed eigenlijk?' vroeg ik terwijl ik naar het mes wees. Je mocht dat toch wel vragen? In principe deed je niets verkeerds als je iets vroeg, maar je wist het maar nooit met deze mensen hier.

    (Waar is Dean nu eigenlijk precies? :$, dan kan ik Cat naar hem toe sturen :3)


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik grijnsde en keek naar de jongen met het streepjesshirt. Ik liep naar hem toe, drukte het mes tegen zijn buik en trok mijn wenkbrauwen op. "Zei ik dat je mocht praten, hm? Ik vroeg jullie om te lopen." zei ik, waarna ik gromde en hem aan zijn shirt begon mee te slepen. Het blondje zou wel volgen, en anders regelde ik het wel dat hij binnen drie seconden helemaal niemand meer kon volgen.
    "Het bloed? Het bloed is van jullie geliefde Adalicia." zei ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "Het bloed? Het bloed is van jullie geliefde Adalicia." zei Samir grinnikend en ik draaide me naar hem om.
    "Wat heb je met haar gedaan?" vroeg ik fel. Een blok vormde zich in mijn maag bij de gedachte dat dit nooit goed kon zijn. Bloed aan een mes, dat is gewoon een slecht teken en dat weet iedereen.

    [Sorry, kort. :$]


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    "Gesneden." antwoordde ik, om vervolgens mijn schouders op te halen en me op de jongeman te richten. Wat wou hij doen dan? Me slaan? Me negeren? Moest ik nu bang worden van hem, soms... Niet dus.
    "Kom, lopen. De volgende keer vraag ik het minder netjes en gebeurt hetzelfde met jullie als met die verraadster..." siste ik. "Of met Harry en Jasmine natuurlijk... Geen idee of jullie die kennen, maar dat zijn dus verraders."
    Bluffen mocht wel een beetje, dat was niet verboden. En misschien kenden ze die twee wel en werd alles alleen nog maar erger.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James horan

    "Kom, lopen. De volgende keer vraag ik het minder netjes en gebeurt hetzelfde met jullie als met die verraadster..." siste hij. Ik draaide me tegen mijn zin om en liep verder. "Die verraders hebben een hart, in tegenstelling tot die lelijke soldaten, hier," mompelde ik heel stil.
    "Of met Harry en Jasmine natuurlijk... Geen idee of jullie die kennen, maar dat zijn dus verraders." zei Samir opeens waardoor ik meteens topte met lopen, me omdraaide en terug naar Samir liep. "Wat heb je met hen gedaan?" vroeg ik kwaad.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik grinnikte zacht, wetend dat jij die Harry en Jasmine wel degelijk kon. Oh, dat is nou mooi...
    "Eens zien... Harry heeft zweepslagen gehad, hij heeft een kogel door zijn schouder zitten en uit verveling was ik op hem gaan darten... Oh, en hij heeft een mes door zijn bot heen gehad, maar volgens mij is daardoor zijn arm ook al gebroken. Jasmine heeft een gebroken arm en volgens mij wat sneeën hier en daar, maar Jasmine heb ik niet gemarteld." vertelde ik, waarna ik mijn schouders ophaalde. "En Adalicia heeft een hele irritatiemarteling gehad en nu gaat Dean met haar verder... Dus ze leeft nog, hoor."
    Zo, dat ook weer verteld. Dan wisten ze in ieder geval dat er niet met ons viel te kloten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Eens zien... Harry heeft zweepslagen gehad, hij heeft een kogel door zijn schouder zitten en uit verveling was ik op hem gaan darten... Oh, en hij heeft een mes door zijn bot heen gehad, maar volgens mij is daardoor zijn arm ook al gebroken. Jasmine heeft een gebroken arm en volgens mij wat sneeën hier en daar, maar Jasmine heb ik niet gemarteld." Mijn gezicht trekt wit weg wanneer hij dat allemaal verteld. Je bent toch niet menselijk als je dit doet, zelfs een beest doet dit een dier nog niet aan. "Je bent verachtelijk," zeg ik rustig terwijl ik hem strak aan. "Je denkt dat ik verachtelijk ben, maar je bent misschien even verachtelijk als jij denkt hoe verachtelijk ik ben," ik wist dat ik hiermee in de problemen ging komen, maar als hij dit mijn vrienden allemaal heeft aangedaan, dan mag hij weten wat voor een monster hij is.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik snoof en grijnsde. "En nu? Moet ik nu gaan huilen omdat je woordjes me hebben geraakt? Jezus, je bent zwak als je -je iets aantrekt van woorden..." siste ik. "En als je problemen zoekt, kun je die op deze manier krijgen."
    Ik haalde uit met mijn vuist en sloeg hem in zijn gezicht, waarna ik gromde en hem weer meesleurde. "Streepje! Volg!" brieste ik, waarna ik een gefrustreerde kreun liet weerklinken. Nog even en ik hing hem op...
    "Jullie mogen kolen gaan ophalen bij de gifmijnen waar jullie vriendje inzit en die mooi naar de grote bak slepen. Rose zal wel de spullen klaarleggen en jullie neerschieten als jullie niet van luisteren weten."
    Ja, Rose schoot nog slechter als Cat en dat zei wel iets, maar bluffen mocht nog steeds.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "En nu? Moet ik nu gaan huilen omdat je woordjes me hebben geraakt? Jezus, je bent zwak als je -je iets aantrekt van woorden..." siste Samir. "Ik verwachtte ook niet dat je er iets van ging aantrekken, maar-" voor ik mijn zin kon afmaken, maakte zijn vuist contact met mijn gezicht. "Blijkbaar kan het je ergens wel schelen, want het maakt je kwaad," grom ik stilletjes. Hij sleurde mij en Louis mee naar de kolen mijnen. "Jullie mogen kolen gaan ophalen bij de gifmijnen waar jullie vriendje inzit en die mooi naar de grote bak slepen. Rose zal wel de spullen klaarleggen en jullie neerschieten als jullie niet van luisteren weten." ik gaf hem een giftige blik bij het horen dat hij Liam in de gifmijnen had gestopt, maar nu wist ik wel dat hij Liam niets had aangedaan.

    [Ga een bad nemen, maar misschien kom ik ondertussen wel op mijn mobiel. x'D]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik slikte even toen ik het mes op mijn buik voelde prikken. Hij sleepte me aan mijn truitje mee en ik protesteerde even. Toen ik hoorde dat het bloed van Adalicia was keek ik even naar de grond. Zou dat door mij komen omdat ik had verteld dat zij het geld aan ons had gegeven? Het begon een beetje voor mijn ogen te draaien toen ik hoorde wat hij allemaal met Harry en Jasmine had gedaan.
    'Streepje volg!' bries moordman. Ik zuchtte even gefrustreerd ik ben toch zijn hond niet.
    "Jullie mogen kolen gaan ophalen bij de gifmijnen waar jullie vriendje inzit en die mooi naar de grote bak slepen. Rose zal wel de spullen klaarleggen en jullie neerschieten als jullie niet van luisteren weten." Mijn ogen werden groot, gifmijnen... Dat kon niets goeds betekenen.
    'Maar als je je toch niets van woorden aan trekt waarom mogen wij dan niets zeggen? Bang dat we toch gelijk hebben en beter zijn dan jullie?, want dat zijn we!' siste ik kwaad.


    Let's play a love game.