• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne

    Ik blijf stokstijf en negeer de rose.
    I de verte zzie ik ze lopen. ' niall Lou'riep ik en zwaaide even. Als ik doood ging had ik ze nog gezen

    Dean is nu bij Adalicia


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Catarina Elizabeth Valentine.

    Ik liep sloffend wat rond. Ik had geen idee hoe lang ik nu al was aan het lopen. Ik keek even naar mijn horloge en kwam er toen achter dat er geen eens eentje had. Ik keek even zoekend rond en zag toen iemand aan de andere kant van de weg zag lopen en ernaar toe rende.
    'Hoe laat is het?' vroeg ik hijgend de man vertelde me de tijd en ik kwam er achter dat ik nu al vijf uur was aan het rond lopen op zoek naar het kamp. Uit eindelijk botste ik tegen een soldaat op en snel vroeg ik de weg naar het kamp. Ik kwam er achter dat ik al die tijd in een cirkeltje om het kamp had gelopen. Met een zucht liep ik het kamp binnen en zag Dean staan tegenover Adalicia.
    'Dean! Adalicia!' riep ik uit waarna ik naar ze toe rende. 'Wat is hier gebeurd?' vroeg ik verbaasd toen ik zag dat Adalicia niet zo vrolijk als altijd uit zag.


    Let's play a love game.

    Dean wqyne

    Ik kijk op " hoi Cat na Samir heeft haar wat toegetakeld want mevrouetje is eignwijs' ik grinnik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry! ben nu echt terug. kan Samir aan Jayy vragen of hij bij Harry en Jasmine kan kijken dan. Want ik kan hem moeilijk op zichzelf voor de lol naar een ander kamp gaan terwijl die niet eens weet dat hun daar zitten. [A]e


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    [sorry! ben nu echt terug. kan Samir aan Jayy vragen of hij bij Harry en Jasmine kan kijken dan. Want ik kan hem moeilijk op zichzelf voor de lol naar een ander kamp gaan terwijl die niet eens weet dat hun daar zitten. [A]e


    (Nee, daar heb je gelijk in. :3 Geef me een minuutje.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Samir Alan Sanguis.

    Nog voordat ik op de jongens kon reageren besefte ik dat ik nog twee verraders op het andere kamp had zitten... En ik vertrouwde Maya niet bij ze, echt niet. Ik pakte mijn mobiel, hield de anderen op afstand met het mes en sms'te Jayy dit keer. Bellen? Daar had ik nu geen zin en tijd voor.
    'Kun jij naar het andere kamp gaan om een jongen en een meisje in kamer twee te verlossen? Ik ben ze een beetje vergeten... Het zijn Harry en Jasmine, als je namen wilt. Doe maar even waar je zin in hebt, ik heb nog steeds niet alle namen van de personen die ze hebben geholpen en ik wil het geld in handen krijgen wat ze vast en zeker van Adalicia hebben gekregen.' verstuurde ik.
    Vervolgens richtte ik me weer op de jongens. "Waar was ik gebleven?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Samir stuurde opeens een bericht naar iemand waardoor we even stil stonden. Verveelde staarde ik voor me uit tot Samir opeens weer naar ons toekeerde.
    "Waar was ik gebleven?"
    "Boos zijn?" vroeg ik. Dat was hij toch constant? Hij deed niks anders.

    [Sorry, kort. :s]


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik rolde met mijn ogen. "Dat kan kloppen." zei ik, om vervolgens de jongen weer vast te grijpen en hem mee te slepen. Ik neuriede zachtjes een liedje terwijl ik hem en streepjesshirt naar Rose bracht en hem daar losliet. Gelukkig wist ze meteen wat ze moest doen en gooide ze twee zakken naar ze toe.
    "Oké, slepen maar." zei ik grijnzend. "En waag het om contact te zoeken met je vriendje! Want dan zorg ik ervoor dat jullie voorgoed gescheiden zijn en dat wil je volgens mij niet."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jayy Kilian von Monroe
    Ik opende langzaam mijn ogen, ik moest vast in slaap gevallen zijn. Gapend viste ik mijn mobiel uit mijn broekzak, want door het getril van dat ding was ik wakker geworden. Ik las de sms van Samir en keek verbaast rond. Dean was blijkbaar in de plaats van Samir gekomen. Lekker dan. Duf stond ik op en zonder wat te zeggen stond ik op. Dat we nog leuk, auto rijden met mijn been. Toch deed ik het gewoon al kreeg ik uiteindelijk toch wel last van de druk die ik telkens op de wand uitoefende. Ik was dan ook blij toen ik er was. Ik moest even zoeken maar toen ik naar de martelkamers liep en een jongen en een meisje zag zitten wist ik het al snel genoeg. "Zo, jullie moeten Jasmine en Harry zijn." Grijnsde ik.

    Harry Edward Styles
    Ik schok van de soldaat die plots binnen kwam lopen en keek hem meteen vel aan en sloot mijn been strak om Jasmine heen. "En wie ben jij?" Je zou denken dat ik onderhand geleerd moest hebben niet zo'n toon tegen soldaten aan te slaan omdat er dan altijd iets pijnlijke gebeurde. Maar het ging vanzelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik beet even op mijn lip toen ik een nieuwe soldaat zag en slikte hoorbaar. "Haz, niet doen alsjeblieft." fluisterde ik om vervolgens nog iets dichter naar hem toe te kruipen. Het interesseerde het me niks dat Harry niet beschermd wilde worden, maar hij bleef het meest toegetakeld. Als hij nu nog meer pijn zou lijden kon ik dat zelf niet meer aan... Het liefste nam ik nu al zijn pijn over, maar dat zou Harry sowieso al niet toestaan.
    Ik keek op naar de soldaat en trok mijn wenkbrauwen op omdat ik niet wist wat hij hier deed. Had hij de opdracht gekregen om ons te vermoorden of wat was de bedoeling?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Samir greep mij en Louis bij ons shirt en trok ons richting de mijnen. Hij liet ons los toen we bij een vrouw stonden die twee zakken naar ons toegooide.
    "Oké, slepen maar," zei de soldaat grijnzen. "En waag het om contact te zoeken met je vriendje! Want dan zorg ik ervoor dat jullie voorgoed gescheiden zijn en dat wil je volgens mij niet."
    Ik wierp Samir een vernietigende blik toe, maar besloot dat het beter was om er niet verder op in te gaan. Als ik iets zei dan werd het alleen maar erger.

    [Wat moeten ze precies oprapen? x'D]


    Take me to wonderland

    (Steenkool. :3

    Ik heb trouwens een mededeling: Ik heb HurtedHeart al een aantal keer een bericht gestuurd om te reageren, maar dit blijft ze niet doen. Ik heb dus besloten om haar personages uit te schrijven. Deze mogen nu door iedereen bestuurd worden of eventueel worden vermoordt.
    Ditzelfde geldt voor Memoria, maar Zayn wordt niet vermoordt. Als iemand hem wilt overnemen mag dit of we wachten totdat iemand anders hem wilt. Tot die tijd mag iedereen hem ook besturen, maar niet vermoorden. )


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ben allergisch voor vleermuizen. Kunnen we dan beter vermoorden in dit topic.]


    Take me to wonderland

    Jayy Kilian von Monroe
    Ik lachte even om de houding van de jongen en het beschermende gedrag dat ze naar elkaar toe vertoonden. Dit was zeker een stel. "Ik Harry, ben jullie grootste nachtmerrie." Glimlachte ik onschuldig en knipte het licht uit omdat het me te vel was. Ik knipperde even met mijn ogen en zag nu pas dat ze geboeid waren. Maf. Waarom zou je iemand boeien die opgesloten zit en dan niet eens op hun rug geboeid. Ik liet het er maar bij en begon rondjes om de twee op de grond te lopen. "Hmm, wat zal ik eens met jullie gaan doen?" Vroeg ik me hardop af.

    Harry Edward Styles
    Ik slikte even hoorbaar en liet al snel mijn ogen van de jongen afhaken en probeerde me op Jasmine voor me te letten. Ik pakte voor zover dat kon Jasmine haar handen beet en probeerde de soldaat verder te negeren want anders ging ik alleen maar dingen roepen die ons in de problemen zouden brengen.

    [ik weet echt niet wat k met ze moet doen ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik snoof lichtjes. "Nou... Erger dan die ander kan bijna niet." zei ik zachtjes om vervolgens mijn handen in die van Harry te laten rustten voor zover dat kon. Nee, als iemand Harry erger zou kunnen toetakelen zonder gevoel dan dat hij nu was -was er iets compleet mis in het hoofd van dat persoon... Niet dat die ander hersens had die honderd procent in orde waren, maar daar wilde ik nu niet over beginnen.

    (Misschien kun je met Jayy proberen te achterhalen of ze geld van Adalicia hebben gekregen en het zo proberen te vinden? Want dat was een flink bedrag en dat kunnen de soldaten zelf volgens mij ook goed gebruiken...)


    Reading a good book is like taking a journey.