• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    [Ooww sorry heb ik dan overheen gelezen, pas hem wel even aan (: x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik

    'heeft iemand hier een sigaret of in die richting?' vraagt iemand en ik kijk op. 'Hier' zeg ik en gooi een pakje en aansteker naar haar toe.
    Ik laat mijn beker op de aanrecht staan en loop naar een bank. Ik plof erop en wrijf even in mijn ogen.
    'Gaat wel' mompel ik op de avond-vraag. Ik gaap even en kijk voor me uit...


    El Diablo.

    Elizabeth Aria Swan || The Diamond Cobra's

    Ik besef nu pas wat Aurora zei. 'Ehm...' Ik dacht hard na, maar mjin hersenen waren dood. 'Drinken,' vraag ik met een scheve grijns en kijk haar aan. 'En anders mensen neerknallen, al ben ik daar niet zo van...' Ik denk na en spring dan op. 'Wie gaat ermee naar een dansclub? of zullen we dat vanavond doen?' Ik grijns even en kijk ze lachend aan. Eigenlijk had ik daar wel zin in. Oké, ik had net sex gehad, maar nou en? Te veel kon toch geen kwaad? Ik laat me weer neerzakken en kijk naar Zayn. 'Hoezo gaat wel? Lag je alleen in je bedje,' vraag ik met een grijns en steek mijn tong uit. Dan kijk ik naar Aurora. 'Ja als je niet een beetje sletterig doet is er ook niet zoveel te beleven,' mompel ik zachtjes. Ik kijk haar aan. 'Ik bedoel, je zit nu toch al in het criminelen circuit, maak er dan ook wat moois van,' grinnik ik en bijt op mijn lip. Dan vang ik het pakje op van Zayn. 'Dankje,' grijn ik en steek de sigaret op. Weg met die regels van mijn ouders. Trouwens ik heb ze nooit meer gesproken, dus ouders noem ik ze nit meer.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 11:52 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan

    "Elena," mompelt ze. Spijtig dat ik slecht in namen ben, haar naam zegt me niet zo veel. Waarom moest ze in hemelsnaam deze steeg in? Als je in deze buurt komt dan ben je oftewel een hoer, een slet, drugsverslaafd, verslaafd aan de drank of zit je in een bende, wat meestal betekende dat je een of meerder van de voorgaande ook was.
    "Niall," zeg ik een beetje schor. Ik had deze nacht niet geslapen en dat werkt op mijn stem. Ik liet haar naam nog even in mijn hoofd malen. Ze zag er niet uit als een slet of een hoer. Ze zit vast in een bende, maar welke dan?


    Take me to wonderland

    Mathew ‘Samuel’ Casagne |The Diamond Cobra's |
    Na een finkse toer heb ik dan toch het gebouw bereikt.Het was een oud krot,maare het voelde wel aan als mijn thuis.
    Ik deed de deur open en ga naar binnen."I'm Home People!"zeg ik grijnzend en loop naar binnen waar ik de andere zie.
    Zayn zat in de zetel gefpolf en de andere zaten ergens.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Van een harde klap van de deur beneden word ik wakker en verschrikt zit ik direct rechtop in bed. Ik kreun zacht en besef dat het meisje mijn huis al heeft verlaten, ach des te beter. Ik gooide de dekens van me af, een koude windvlaag sloeg tegen mijn lichaam aan en even liep er een rilling over mijn rug. Vervolgens liep ik richting mijn kast waar ik alleen een schone boxer pakte en naar de badkamer liep, waar ik een snelle douche nam, na dat trek ik snel wat lukraaks uit de kast aan en gris mijn sleutels en telefoon van mijn nachtkastje. Ik frons als ik ernaast een paar briefjes van vijftig euro zie liggen. Had ik dat er zelf neergeled? Nee, toch. Mijn ogen vergrootte zich waar ik tot de conclusie kom dat het meisje van vannacht me zojuist geld heeft gegeven. Ik grijns en pak het op, vierhonderd euro in totaal. Ik heb gewoon vierhonderd euro verdiend terwijl ik normaal gesproken nooit aan seks voor geld doe, ik had zelfs niet eens iets aangeven. Ik haal mijn schouders, stop het geld in mijn broekzak en doe mijn schoenen aan. Waarna ik fluitend mijn appartement uitloop, het geld had alweer een beetje leven gebracht. Ik wandelde rustig richting onze verzamelplek en gooide deur keihard open. 'Goedemorgen!' Grinnikte ik, waarna ik het geld uit mijn broekzak viste. 'Ik heb geld verdiend vannacht...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aurora Valentina Mildred || The Diamond Cobra's
    Outfit
    Ik wil net mijn pakje naar haar gooien als Zayn dat al doet en ik haal even mijn schouders op en luister dan naar haar woorden. 'Oke, ik ga wel een keer met je mee, kijken wat ik een keer kan scoren, maar je weet dat ik hier niet erg fan van ben, ik verkoop niet graag mijn lichaam voel ik me te goed voor.' zeg ik dan met een gemene grijns. 'Maar voor jouw doe ik het wel, lief toch.' zeg ik dan en grinnik even. En zet dan de sigaret weer aan mijn lippen en inhaleer en blaas de rook weer uit. Ik zucht even, vroeger deed ik het wel, echt alles, de dansclubs, stripclubs, sex voor geld en ga maar door, tsja vroeger, maar nu was ik er niet bepaald fan meer van alles wat die mannen met je doen voor dat beetje geld. Ik kijk dan op als ik Mathew zie binnenkomen en bgroet hem even en kijk dan weer naar Aria. 'Maar wil je nu gaan of vanavond, maar ik verveel me en om mensen neer te knallen ben ik te lui voor.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles || The Danger Bullets
    Outfit
    Ik grinnik als Mackenzie naar me toe loopt en haar armen rond mijn nek slaat en ik trek haar grijnzend op mijn schoot. 'Hoe kan zo'n mooie dame nu niet my lady zijn.' zeg ik dan flirterig en grijns. Maar voor ik het weer richt ze zich weer op Liam en is ze weg en ik zak weer wat onderuit en zucht en negeer Liam maar, die had duidelijk geen zin om te praten. Ik zie dan hoe Rosalie binnenkomt en grijns als ze me een kus op mijn wang drukt. 'Hey babe.' zeg ik dan met een glimlach waardoor de kuiltjes in mijn wangen weer zichtbaar worden, ook een flirt manier, tsja, kan ik er wat aan doen, elk meisje is voor mij een prooi. Als ik dan weer opkijk zie ik Louis in de deuropening staan. 'BooBear!' roep ik dan vrolijk en kijk naar het geld en frons even. 'Hebben ze je betaalt voor sex, is het niet normaal de bedoeling dat jij het meisje betaalt voor de sex?' vraag ik dan lachend. 'En wie durft er sex te hebben met mijn Boobear!' roep ik dan lachend verontwaardigd. Tsja, je zou kunnen zeggen dat ik het met Louis het beste kan vinden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    'Hazza!' Roep ik vrolijk terug, op dezelfde manier, waarna ik me direct naast hem vestig. Ik mompel iets wat op "hoi" moet lijken en kijk dan weer naar Harry. Ik haal mijn schouders op. 'Ja, eigenlijk wel, het was me ook niet eens opgevallen. Toen ik mijn telefoon en sleutels pakte zag ik ineens wat geld liggen en ik hou het uiteraard...' Een brede grijns verscheen op mijn gezicht waarneer ik er een brief tussenuit haal en de rest weer opberg. 'Awh, Haz, niet verdrietig zijn... Je bent mijn enige, dat weet je toch?' Ik grinnik en stop een brief van vijftig onder zijn t-shirt. 'Voor de schrik. Omdat je zo zielig bent.' Ik stak mijn tong naar hem uit en onderdrukte een gaap.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Ik glimlach naar Harry. 'Hé Player,' grijns ik en steek mijn tong uit. Ik glimlach even naar Louis en sta op. 'Ach jongens wat zijn we intiem bezig.' met een grijns plof ik op Louis zijn schoot. 'Problemen als ik je lieftallige boyfriend afpak Krullie,' grijns ik en kijk Harry uitdagend aan. Ik blijf lekker op Louis schoot zitten. 'Maar lou heeft dus ook een lekkere nacht gehad,' vraag ik met een lachje en kijk hem aan. Ik woel even door zijn haren en blijf rustig zitten, terwijl ik van Harry naar Louis kijk en weer terug. Dan kijk ik naar Liam en grijns even naar hem. Ook werp ik de meiden een glimlach. Ze wisten vrij weinig van mij, maar aardig doen mocht toch wel? Ik bedoel ik was niks van plan met Liam, Harry of Louis. Nu niet, misschien vanavond of morgen avond. Ik zou er geen problemen mee hebben, maar nu was ik onschuldig bezig.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 22:49 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en gaf het op bij Liam. "Dan niet." Mompelde ik en liep weer vrolijk naar Harry en Louis toe. "Lou." Grijnsde ik en drukte een kus op zijn wang. Ik sloeg een arm om Harry's nek heen en glimlachte even. Rosalie ging op Louis' schoot zitten en ik op die van Harry vervolgens grinnikte even. "Hazza en Lou. Nawh." Lachte ik even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Ik maak een verontwaardigd geluidje waarneer Rosalie bij mij op schoot sprong. Ook al had ik er totaal geen problemen mee. Ik sloeg mijn armen om haar middel zodat ze wat comfortabeler zou zitten. 'Hm, ja, voor wat ik me kan herinneren was ze erg goed. En ik heb geld, dat is ook altijd niet mis.' Ik glimlach naar haar en leun achterover in de bank. Het geld was iets wat ik eigenlijk altijd wel nodig gehad dus die vierhonderd, correctie driehonderdvijftig, aangezien ik net vijfitg aan Harry heb gegeven, kon ik wel goed gebruiken. Ook kwam Mackenzie naar ons toe en drukte ze een kus op mijn wang, ik glimlachte vrolijk naar haar en keek toe hoe ze plaatsnam op Harry's schoot. 'Nou, zin in een kwartetje?' Ik grinnikte zachtjes.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 22:50 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Elizabeth Aria Swan || The Diamond Cobra's

    Ik kijk naar Aurora en grijns. 'Kies maar, mij boeit het niet. Ik wil nu, ik wil vanavond. Als ik maar kan dansen en allrs,' lach ik zachjes en kijk Aurora aan. Ik heb een tijdje als stripster gewerkt in de bekendste stripclub om wat geld te verdienen. Het betaalde best goed, maar toen wilde ze me ineens doorverkopen voor meer geld en ik vertrouwde het niet. Ik wilde strippen voor de lol, niet om bond en blauw geslagen te worden. Dus stopte ik, maar soms doe ik het nog, gratis of voor geld. Dat kon me niet zoveel schelen. Tijdens het strippen was ik nuchter, ging ik gewoon dansen dan was ik altijd al snel te ver heen.
    Ik schud evrn mij hoofd en kijk naar Aurora. 'Dus kies maar,' zeg ik weer. 'O en wie wilt nog meer mee,' vraag ik met een lachje. Ik had er wel zin in opzich... Dat ik had gestript was voor het laatst denk ik een maandje geleden. Veel te lang eigenlijk...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles || The Danger Bullets
    Outfit
    Ik steek mijn tong terug uit naar Rosalia en lach. 'Ik met met alle plezier jouw player, babe.' zeg ik dan weer met een knipoog en lach even. Ik schud mijn hoofd dan en lach even. 'Eigenlijk neem ik het hè wel kwalijk, maar Tsja, nu zit je al hè.' zeg ik dan grijnzend en haal mijn schouders op. en ik wed dat ik de beste avond heb gehad, zoals altijd.' zeg ik dan weer en steek mijn tong ook weer agerig naar Rosalia uit. En ik zie dan Maxkenzie aankomen en glimlach weer even flirterig naar haar en de kuiltjes worden weer zichtbaar in mijn wangen. Ik haal dan even het geld van Louis onder mijn shirt vandaan en stop dat in mijn broekzak en knipoog even naar Louis als bedankje. 'Dat is zeker een troost, een begin, ik kom er nog op terug.' zeg ik dan met een scheve lach tegen Louis en kijk dan naar Mackenzie die inmiddels voor me staat. 'Hey my lovely lady.' zeg ik dan weer en als ze haar arm rond mijn nek slaat trek ik haar automatisch ook op me schoot en sla mijn armen rond haar middel. Ik grinnik dan even na Louis' woorden. 'Lou waarom vraag je me dat nog, altijd.' zeg ik dan lachend en kijk dan even met een scheve grijns naar Mackenzie en Rosalia en doe dan even een wenkbrauwwiebel en schiet dan kort in de lach.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 22:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Ik grijns even en kijk Harry aan. 'O ja met alle plezier? Je weet dat ik die uitnodiging aanneem he,' lach ik en kijk hem met een ondeugende blik aan. Ik sla mijn armen om Louis zijn nek. 'Aahw je boobear gaat vreemd,' lach ik naar Harry en woel door zijn krullen, waarna ik Louis aankijk. 'Kwartetje? Dan heb ik een te klein bedje,' lach ik. 'Ach ja joh waarom ook niet he? Ik weet dat ji en Harry het willen.' Plagerig kijk ik louis aan en dan naar Harry. Ik grijns Naar Mackenzie. 'Ze kunnen ons niet aan' grinnik ik. 'Weten zeker dat julle het durven,' lach ik en knipoog naar ze. Ik woel weer even door Lpuis haar en voel zijn armen om mij middel. Met mijn hakken tik ik op de grond. 'Lou,' vraag ik hem en kijk hem onschuldig aan. 'Mag ik ook wat geld,' vraag ik poeslief en druk een kusje op zijn kaak en dan i zijn nek. Dan kijk ik hem grijnzend aan en lik langs mijn lippen. Waarna ik harry aan kijk. 'Of krijg ik dat briefje van 50,' vraag ik hem ean weet liefjes en bijt uitdagend op mijn lip en lik er dan overheen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne