• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    Harry Edward Styles || The Danger Bullets
    Outfit
    Ik glimlach als de cocaïne op mijn schoot beland en knik dan goedkeurend als Hailey zegt wat ze allemaal heeft. 'Goed werk McFallen en jij ook Arretez.' zeg ik dan grijnzend en kijk nog eens naar het zakje met de witte poeder erin. Dat zou ik zo meteen wel gaan gebruiken. 'Ik heb nu al.' zeg ik als Hailey vraagt of iemand wat wilt en ik schud even met het zakje met de witte poeder en grijns en ga dan wat onderuit gezakt zitten. 'Ik heb heeb stuff, ik heb me gisteren prima vermaakt met wat andere dingen.' zeg ik dan lachend.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne

    Schoppend tegen een blikje, liep ik verder. Na een lange tijd kwamen al wat bekenden in zicht. Gelukkig, ik werd doodziek van alleen zijn. Zo saai. 'Ook hallo' zei ik tegen niemand in het bijzonder. Ik gaapte en ging gewoon op de grond zitten. In de verte zag ik een kind. Wat moest hij nou hier? Ik trok mijn wenkbrauwen op toen ie steeds dichterbij was. Hij was ongeveer 8/9 jaar en kwam achter een bal aangehold. Wauw. Ik lette er niet op en keek naar Harry, die druk ik gesprek was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en keek fronsend naar Liam. ''Wat is er met jou? Je lijkt wel een wrak.'' mompelde ik, kijkend naar hem. ''Gebruik dat wel nuttig. Het was vreselijk om het te krijgen. Maar ik heb even geen zin, je hebt geluk Styles.'' zei ik. Ik zuchtte even en keek rond. Er waren hier maar vier mensen, inclusief mijzelf. Ik keek even naar Hailey die ook maar onderuitgezakt zit. Niemand doet iets nuttigs. Maar het kan me even niets schelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles || The Danger Bullets
    Outfit
    Ik kijk op als ik Liam zie en grijns even. 'Hey.' groet ik dan simpel terug en kijk dan naar Mackenzie. 'Ofcourse my lady.' zeg ik dan flirterig en grinnik even, een voordeel, ik kan meisjes altijd zo om mijn vinger winden. Ik grinnik even om mijn gedachten en kijk dan weer naar Liam die er maar levenloos bijloopt. 'Wat is er gast?' vraag ik dan en kijk hem even fronsend aan.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne

    'Niks, waarom denken jullie dat?' vroeg ik, nu kwaad. Ik wierp Harry en Mackenzie een kwade blik toe en staarde weer naar het niets. Zelf was er niks. Was er iets te zien, dan? Ik zei maar niks meer. Dalijk zei ik weer wat verkeerds, kreeg ik een mep of werd ik uitgescholden zoals altijd. Daarom was ik hier. Om erbij te horen. En om bij mijn vrienden te zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grijnsde naar Harry en liep naar hem. "En sinds wanneer ben ik je Lady?" Grinnikte ik. Ik legde mijn armen in zijn nek en keek hem schuin aan. Harry was zeker niet lelijk, integendeel, hij was best aantrekkelijk. We gingen wel normaal flirterig met elkaar om, meestal komt het door alcohol of drugs. Of allebei.
    Ik kijk met een verwarde blik naar Liam. "Liam. Ik zie heus wel dat er iets met je is. Je ziet er niet fit uit. Meestal wel."

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:58 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik weet toch verdomme wel dat er niks is, jij bent mij toch niet?!' schreeuwde ik naar Mackenzie. Ik fronste en bleef vooruit kijken. Zonder me ook maar om te draaien mompelde ik nog wat naar Mackenzie. 'Misschien moet jij je bek maar houden. Dan voel ik me een stuk beter' mompelde ik en ik telde de takjes die op de grond lagen. Bij de twintig had ik geen zin meer en draaide me maar om naar Harry en Mackenzie, die ik woedend aankeek. Normaal bleef ik kalm, maar Mackenzie was echt irritant bezig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Je botst toch tegen Niall he? :p]

    [Yeah, sure!]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Niall James Horan | The Diamond Cobra's

    Ik liep net de steeg uit toen een meisje bijna tegen me botste. Ik keek snel op en keek haar even aan. Ze kwam me bekend voor van ergens, maar ik wist niet van waar. "Wie ben je?" vroeg ik. Mijn hoodie hield ik op, ik vertrouwde mensen niet zo snel.
    Ik liet mijn ogen even over haar heen glijden en pijnigde mijn gedachten. Ik wilde weten vanwaar ik haar kende. Een eerdere toevallige voorbijganger? Waarschijnlijk niet, aan gewone mensen besteed ik mijn aandacht niet, laat staan dat ze me bekend voor zouden komen.


    Take me to wonderland

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Ik schrik wakker van harde geluiden, waar was ik? Ik knipper met mijn ogen en krijg langzaam besef. Ik lag op een bank in een woonkamer... Als ik recht op ga zitten zie ik mijn kleren al snel door de kamer. ik sta op en rek me uit. Met een grijns pak ik mijn kleren op. 'Bedankt voor de nacht en tot nooit meer,' zeg ik de jongen die nog slapend op de bank ligt gedag. Het was een heerlijke nacht geweest. Rustig loop ik de trappen af en kijk naar de blauwe lucht. Mijn hakken tikken op de stoeptegels en de wind waait met gemak in mijn witte blousje. Mijn blouse schijnt een beetje door waardoor je mijn zwarte kanten bh lichtelijk ziet en de bovenste knopen van mijn blouse zijn bijna allemaal open, waardoor je bijna toezicht hebt op mijn bh. Verder heb ik een kort broekje aan, waardoor mijn lange bruine benen mooi uitkomen in de hakken. De wind blaast mijn haren vrolijk alle kanten op. Vandaag had ik een goed humeur. Mijn pistool voelde ik op mijn heup drukken, maar niemand die het zeg. Ik had altijd een wapen bij me. gewoon als voorzorg. Ik loop het steegje in en stap het gebouw in voor onze bende. 'Goedemiddag allemaa'l,' grijns ik. Ik druk Liam een kus op zijn wang, net zoals bij Harry. De meiden geef ik een knuffel. Ik laat me lang uit op de bank vallen. 'Leuke nacht gehad?' Ik haal mijn geweer van mijn heup af en leg die op mijn buik neer.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik draaide me boos om naar Liam. "Godverdomme Liam! Kan je het dan niet normaal overbrengen?! Ik probeerde tenminste aardig te doen." Mijn toon versprong naar kwaad in plaats van onschuldig. Ik liep naar hem toe en plofte neer naast hem op de grond. Onopmerkelijk probeerde ik even oogcontact met hem te maken. Ik had geen idee wat ik nu deed, maar mijn instinct zei dat het moest.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Elena Jaslyn Wakefield | Danger Bullets.
    'Elena,' mompelde ik toen de jongen me tegen had gehouden en vragen begon te stellen. Even knikte hij. Waar kende ik hem toch van. Hoe hij zich gedroeg. Het kwam me zo bekend voor, maar waar ik hem nou echt van kende... Ik kon het me zo snel niet bedenken.
    'Wie ben jij dan?' gooide ik er vervolgens arrogant uit. Geen zwakte tonen, fluisterde ik tegen mezelf. Hoe kon zo'n schattige jongen, die geen vlieg kwaad zou doen, zich in deze omgeving bevinden. Toch kende ik hem en dat gaf al aan dat hij hier vaker was en hij vast ook bij één van de bendes hier in de buurt hoorde.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    [Ik kom denk ik of over een uurtje of morgen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Elizabeth Aria Swan || The Diamond Cobra's

    Ik loop door naar de koelkast en pak daar wat drank uit. Met een plof beland ik op de bank en sla mijn benen over elkaar. Mijn korte zwarte jurkje die omhoog kruipt negeer ik volkomen. Ik grijns even en kijk om me heen. Ik sluit vermoeid mijn ogen. Ik was echt brak. Na een paar flinke slokken zakt de hoofdpijn eigenlijk weg en gooi ik de fles gewoon op de grond. Wel gewoon met de dop erop, anders zou het zonde zijn. Ik kijk naar de andere en zucht even. 'Leuke avond gehad,' vraag ik aan niemand in het bijzonder en rek me even uit. 'heeft iemand hier een sigaret of in die richting?' Ik kijk ze allemaal eventjes aan en ga dan met een hand door mijn haren. Lang leven een kater.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 22:43 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Je kon reageren op Aurora met Elizabeth, want ze vroeg zo ongeveer haar wat en Zayn enzo. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp