• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    Mathew ‘Samuel’ Casagne|The Diamond Cobra's|
    Verveeld nam ik een hap van de appel die ik zojuist had gejat.Ze waren het makkelijkst en ook het lekkerst.
    Ik ga ergens tegen de muur leunen en bekijk de zovele mensen die hier passeren.
    Ik zou makkelijk een handtasje kunnen jatten,maar ik had er even geen zin in.Gewoon even genieten van mijn ontbijt en dan zou ik terug naar de anderen gaan.
    Zo gezegt ook zo gedaan,ik gooi het klokhuis weg en slenter dan richting ons kot.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Madhouse schreef:
    Elena Jaslyn Wakefield || Danger Bullets
    Op mijn dooie gemak liep ik richting het krot waarin we altijd met z'n allen samenkomen. Nog steeds voelde ik me altijd onveilig als ik er naar toe liep, wat vreemd was, omdat ik wel veel erger dingen had begaan in mijn leven. Toch deed het iets met me, want tot ongeveer een halfjaar tot een jaar geleden had ik nog nooit een misdaad begaan. Ik was altijd dat brave meisje geweest dat luisterde naar anderen en alles deed wat een ander haar opdroeg. Nu niet meer, absoluut niet, maar soms had ik het er nog moeilijk mee, want in grote problemen komen, wilde ik niet. Ook al was dat op sommige momenten niet te voorkomen. Snel sloeg ik de steeg in, waar ik door moest om bij 'het krot' te komen. Bijna bots ik bij een blonde jongen op. Kende ik hem ergens van?


    [Je botst toch tegen Niall he? :p]


    Take me to wonderland

    [FUUUUU, BEN IK WEER TE LAAT]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ooow ik doe wel even wat (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waar kan Liam heen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Waar kan Liam heen?]


    [Gewoon naar de plek van de danger bullets. Voor zover ik weet zitten Mackenzie en Hailey daar ook.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Elizabeth Aria Swan || The Diamond Cobra's

    Ik word wakker van het felle zonlicht en draai me op mij buik. Als ik mijn ogen open zie ok een jongen naast me liggen. Naakt. Was te verwachten. Waarom vergeet ik altijd alles als ik zo dronken ben geweest en weet ik veel wat nog meer. Mij hoofd bonst, maar met een paar drankjes, een sigaret en not wat andere dingen is dat zo verholpen. Zachtjes sta ik op uit het bed en trek mijn kanten lingerie setje weer aan. Met eem grijns loop ik mij bed uit en ga vrolijk richtig het gebouw van The Diamond Cobra's. Mijn haren wapperen vrolijk mee met de wind en op mijn gezicht staat een tevreden glimlach. Als ik het gebouw binnen loop gooi ik de kamerdeur open. 'Goedenmiddag, ochtend, avond wat het ook is,' roep ik lachend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Post zo, moet eten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wonen ze wel gewoon allemaal apart. Ja toch, ze hebben alleen een vaste hangplek/verzamelplaats toch?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik denk het wel ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ja, ze hebben allemaal een eigen huis. Maar op de hangplek kan je ook slapen als je geen huis hebt ofzo. Hangplekken zijn gewoon een oud huis... ]


    El Diablo.

    [Ik zou zeggen dat ik wel wil weten waar iedereen is en zo, maar ik moet gaan paardrijden, hopelijk val ik er deze keer niet af --']

    Aurora Valentina Mildred || The Diamond Cobra's
    Outfit
    Ik zucht en loop verveeld het gebouw van The Diamond Cobra's binnen en zie dat er al een paar zijn die ik even kort begroet en ik laat me dan neerzakken op een van de banken. Ik was anders dan vele van de meiden hier, ik hoefde geen een of andere slet of hoer te spelen voor wat geld, drugs of drank of what ever, niet dat ik het niet gebruik, maar ik krijg het wel op andere manieren in handen. Ik had ook mijn eigen huisje en geld eigenlijk genoeg, je kent het hele verhaaltje wel, rijke ouders, sterven, kind erft al het geld, wordt depressief door dood ouders weet niet wat die moet doen, gaat uiteindelijk het verkeerde pad op en eindigd uiteindelijk hier in een bende als heel ander persoon, zo kort mijn levensverhaal. Vroeger was ik eigenlijk ook nooit echt een braaf, onschuldig iemand geweest, er zat altijd wel iets donkers in me, maar de dood van mijn ouder en het geld hebben het alleen maar erger gemaakt, het heeft mijn donkere kant alleen maar meer naar boven gebracht en heeft me gemaakt tot iemand wie ik nu ben, iemand die geen angst kent, niet bang is te moorden en ga maar door, iemand om bang voor te zijn. Ik kijk dan even rond en zie Zayn en Aria. 'Weten jullie iets te doen, ik verveel me.' zeg ik dan op een zeurderige toon en kijk ze met opgetrokken wenkbrauwen en een verveelde blik aan terwijl ik dan een sigaret opsteek endan toch even grijns.

    Harry Edward Styles || The Danger Bullets
    Outfit
    Ik zucht en rek me even uit. Hoe laat is het eigenlijk? Ik kijk even naar de wekker naast mijn bed en schrik even van de tijd, zo laat al. Ik kijk dan even naar het naakte meisje dat ook in mijn bed ligt en grijns even en even gaan mijn gedachten terug naar gister avond, ze was best goed, alhoewel ik betere sletten gehad heb. Ik maak haar dan ruw wakker en nadat ze zich in een record tempo heeft aangekleed stuur ik haar het huis uit en spring dan zelf even snel onder de douche en trek daarna een setje kleren aan en doe mijn haren even goed en verlaat dan het huis. Een klein revolvertje zit tussen mijn broek en zelfverzekerd loop ik naar het pand waar The Danger Bullets zich gevestigd hebben en ik loop grijnzend naar binnen. 'Yo, what's up.' mompel ik terwijl ik naar binnen loop en kijk wie er allemaal zijn. 'Nog iets spannends gebeurt of wat?' vraag ik dan, aan niemand in het bijzonder.


    [Niet heel goed, maar even snel gedaan.. Maar reageer als je wilt. XD]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mackenzie Lou Arretez • The Danger Bullets
    OUTFIT

    Ik kijk even op en zie Harry staan. ''Nah. Niet veel. Vijftig milligram cocaïne. Als je wil, mag je het hebben. Heb even geen zin.'' Ik gooide het pakje naar hem toe en grijnsde. ''En bij jou?'' Ik nam een slok van mijn wijn en zette het weer neer. Mijn grijns werd groter toen ik mijn revolver weer in mijn handen had. Het voelde gewoon goed. Vroeger was ik nooit gemeen of moordlustig. Een normaal onschuldig meisje. Maar ik ben veranderd. Helemaal, uiterlijk tot innerlijk.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hailey Alice McFallen. || Danger Bullets
    Ik rol met mijn ogen als Mackenzie Harry haar cocaine geeft. Al die lieve, onschuldige meisjes waren veranderd in revolver-dragende drugsdealers. Ik niet. Ik was nooit onschuldig geweest, nooit lief, nooit braaf. Ik wist vanaf mijn veertiende hoe met een pistool om te gaan. Ik heb nooit liefde gehad en gekend. Ik was vanbinnen puur haat en afschuw. 'Heroine, vijf spuitjes. Cocaine, vijfentwintig miligram. Beetje hasj. Nog wat andere zelfgemaakte zooi, wat ik nog gratis kreeg.' zeg ik met een barse stem. Ik strijk automatisch weer over mijn tattoo. 'Wie wil?' mompel ik nog.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.