• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    Mackenzie Lou Arretez

    Harry slaat zijn armen om mijn middel waarna ik even glimlach. "Jouw lady? Hoe ironisch. Je gaat elke nacht met een ander naar bed." Lachte ik. Ik grijns even bij het voorstel van Louis. "Ik ben voor." Lachte ik waarna ik Rosalia grijnzend aankeek. "Maar ik denk eerder dat ze ons niet aankunnen." Grinnikte ik. Ik streek langs Harry's kaaklijn en glimlachte even. Mijn blik verplaatste zich naar zijn lippen. Ik zuchtte en liet me wat onderuit zakken. Mijn hoofd liet ik rusten op zijn schouder. "Maar ik neem de uitnodiging graag aan." Grijnsde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Kunnen jullie niet wachten tot morgen met doorgaan, ik wil dit echt niet missen! Whaha! XD Maar ik ben moe en ga nu slapen, maar wil ook niks missen, dus niet te snel gaan! ;D]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 23:02 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ga ook zo slapen Naoomz haha (: en ehm... Ik had ook al gereageerd met Elizabeth op Aurora. Stond boven je Harry reacie haja (: even dat je het weet x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Ik klak even met mijn tong en maak een goedkeurend geluidje. 'Hm, spannend, hoor. Eerste wil ik wel wat drank, natuurlijk.' Daar kwam je sowieso wat losser van en dacht je er niet echt bij na wat je deed. Iedere keer als Rosalie haar hand door mijn haar haalde gleed er een rilling over mijn rug heen, dat had ik altijd als iemand aan mijn haar zit. Ik bracht mijn mond naar haar oor. 'Eerst seks, dan geld.' Ik beet in haar oorlel en ging toen weer terug zitten. Nu chanteerde ik haar, maar, ach, who cares? En ze is toch wel in voor seks.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Ik kijk naar Louis en voel de rilling duidelijk door hem heen gaqn als ik aan zijn haar zit, maar dat ben ik wel gewend van hem. Ik grijns en bijt op mijn lip. Ik schuur expres over zijn kruis heen en grijns. 'Is goed,' fluister ik zwoel in zijn oor en laat mijn lippen zijn oorschelp raken, waarna ik mijn lippen af laat zakken en een kus onder zijn oor druk en zo naar beneden ga langs zijn hals en dan omhoog via zijn kaak. 'Waar,' fluisrer ik weer zwoel in zijn oren en laat mijn vingertoppen over zijn borstkas gljjden. Ik duw hem tegen het kussen. 'En voortaan chanteer je me niet meer,' fluister ik waarschuwend. 'Het js dat ik je mag en dat ik het prima vindt, maar als het iets ergs is dan...' Ik kijk hem aan in zijn ogen. 'Dat merk je vanzelf wel.' Ik lik weer over mijn lippen en glijd met mijn vingertoppen zikn broek in. Het is onopvallend, maar ik doe het wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Natuurlijk stemde ze ermee in, wie wilde er nou geen seks met mij? Ik grinnikte en schudde mijn hoofd, mijn ego werd weer eens te groot. Ik probeer de kreun te onderdrukken als ze over mijn kruis heen schuurt en het lukt aardig. Ik laat mijn handen afzakken tot de zoom van haar t-shirt en glijd met mijn vingertoppen onder haar t-shirt. 'Hm, goede vraag... In de kamer hiernaast?' Het kon me geen bal schelen als ze ons hier dan zouden horen kreunen, seks zouden we toch wel hebben, met of zonder hun. 'Wat gebeurd er dan als ik het nog een keer doe?' Ik breng mijn mond opnieuw naar haar en lik even over haar oorlel. Ik hap even naar adem als ik voel hoe haar vingertoppen mijn broek in glijden. Wilde ze gewoon hier open en bloot seks hebben? Voor mij ook goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Met een grijns geniet ik van ziin reactie. Ik knik en sta op. Ik pak zijn hand en loop met hem achter me aan naar de kamer naast ons. Eenmaal daar duw ik hem op de bank en grijns naar hem. Ik loop uitdagend achteruit en doe de deur op slot. Ik wilde niet gestoord worden. Gehoord worden maakte me niet uit, maar ik had er geen zi in dat Harry voor de grap binnen kwam vallen. Langzaam, uitdagend en verleidelijk loop ik weer naar hem toe op mijn hakken. Ik streel zijn been en laat mijn hand dan door naar boven gaqn tot de boven kant van zijn shirt. Dan zet ik mijn knieen aan weerzijde van zijn lichaam en ga zitten. Ik grijns tevreden en lik over mijn lippen. 'Aangezien ik het nu voor geld doe, moet het beter dan vannacht,' grujns ik. 'En geld ook voor jouw,' glimlach ik en druk mij lippen in zijn nek. 'O mijn antwoord op als je me nog een keer chanteerd is simpel. Ik zal je helemaal gek maken, terwijl jij niks kan doen.' Ik grijns even en kijk hem aan. Dan druk ik mijn lippen op de zijne en schuur weer plagerig metijn onderlichaam tegen de zijne. Ik hield hier Zo van


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Rosalie trok me van de bank af, richting de andere kamer, gelukkig, ik hield ook niet zo van toeschouwers, wel als ze meededen maar niet als ze mee ging kijken. Rosalie draaide de deur op slot en breed grijnzend volgde ik al haar handelingen, ik likte over mijn lippen en bekeek haar lichaam uitbundig. Ze komt met haar knieeën aan weerszijde van mijn benen zitten en ik vis het geld uit mijn broekzak, vervolgens strooi ik het over ons heen. 'Misschien krijg je wel meer als ik tevreden over je ben...' Lispel ik zacht in haar oor, waarna ik er even aan bijt en opnieuw over haar oorlel lik. Uitdagend kijk ik haar daarna weer aan en laat mijn handen een stukje onder haar t-shirt glijden. Na haar laatste woorden voelde ik direct mijn erectie tegen mijn broek aanduwden. 'Oh, maak me zo gek als je kunt...' Met een ondeugende blik keek ik haar aan en ruw kus ik haar terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    'Mm dan moet ik maar goed mijn best doen,' fluister ik zwoel in zijn oor. Ik voel zijn lippen ruw tegen de mijne en ik kus hem net zo ruw terug. Mijn nagels glijden al krassend over zijn borstkas, met mijn onderlichaam schuur ik nog steeds over zijn lid. Ik voelde zijn erectie al opkomen en grijns. Ik haal mijn lippen van de zijne en trek zijn shirt in een snelle beweging uit. Ik gooi hem ergens in de kaner en druk mikn lippen weer in zijn nek. Ik zet een zuigzoen neer en laat mijn lippen strelen over zijn nek, zijn schouder en dwn naar zijn borstkas. Daar druk ik overal kusjes en zak dan tergend langzaam af naar zijn broek. Eenmaal bij zijn broek bijt ik zacht in zijn broeksrand en druk mijn lippen dan weer in zijn nek. Ik grijns even en bijt speels in zijn oorlel. Dan ga ik recht op zitten en kijk hem grijnzend aan. Heel langzaam begin ik de knoopjes van mijn blouse open te maken. Ik kijk hem uitdagend aan en beweeg soms nog steeds plagerig over zijn kruis. Ik heb nu alle knoopjes bijna los en grijns verleidelijk. Dan druk ik mijn lippen weer op de zijne en laat mikn blouse zo aan. Mijn nagels krassen weer over zijn borstkas enmet mijn andere woel ik door zijn haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson.
    Een geluidje wat op een kreun moet lijken verlaat mijn mond waarneer ze mijn t-shirt in een ruk over mijn hoofd heen trok. Direct leek het alsof ik haar lippen overal voelde. Als ze in mijn broeksrand bijt kijk ik haar smekend aan, ik voel hoe mijn erectie steeds meer aan het groeien is en mijn broek begint al aardig pijn te doen. Ik lik over mijn lippen als ze een voor een de knoopjes van haar blouse open maakt, waarna ze haar blouse zo laat en haar lippen vurig tegen die van mij aan drukte. Direct kuste ik haar terug en liet mijn handen over haar buik glijden, vervolgens trok ik in een ruk haar blouse uit en mijn vingers trippelen al richting haar bh, die ik in een seoncde ook uit heb, ja, ervaring, hè. Ik smijt de bh ook ergens in de kamer en mijn handen glijden gelijk naar haar borsten, dat was altijd wat ik iets prachtigs aan Rosalie heb gevonden, ze heeft van die mooie volle borsten. Zachtjes knijp ik in haar borsten en lik met mijn tong over haar onderlip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Ik grijnsde even als ik al snel wordt verlos van mijn kledingstukken robd mjjn bovenlijf. Een kreuntje rolt over mijn lippe als hij in mijn borsten knijpt. Ik laat mijn handen tergend langzaam afzakken naar zijn broek, terwijl ik mij mond open en zijn tong en de mijne ee spel laat spelen die ruw en passievol gaat. Ik ben met mij vigers aangekomen bij zijn broek en maak langzaam de knopen los. Ik grijns en laat vetder zij broek gewoon zo zitten. Dan laat ik zijn lippen los en klem mijn tanden de stor van zijn spijkerbroek vast. Met mijn tanden trek i zijn spijkerbroek uit en plaag hem ook door met mijn lippen langs zijn erectie te gaan over zijn onderbroek. Ik lach even en druk kusjes om hoog via de binnen kant van zijn been. Dan klem ik mijn vingertoppen om de rand van zijn boxer en trek die langzaam naar beneden. Ik grinnik even. Hij ligt al naakt en ik had de helft van mijn kleren nog aan. Ik druk een kusje lp zijn erectie en kruip dan langzaam omhoog. Ik druk mijn lippen weer ruw op de zijn en voel dat ik ook wel echt opgewonden ben.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Ik grijns tegen haar lippen aan als ik voel hoe een kreuntje haar lippen verlaat, ik neem met mijn duim en wijsvinger haar tepel tussen mijn twee vingers en draai rustig rondjes. Waarna ik haar handen naar beneden voel afzakken stop ik met mijn handelingen en volg ik al Rosalie's handelingen. Langzaam maakte ze mijn knoop los, waarna ik haar lippen niet meer op die van mij voel, maar bij mijn broek, met haar tanden trekt ze mijn broek omlaag. Ik bal mijn handen tot vuisten, god, wat ziet dit er geil uit. Ik slaak een kreetje als ik haar lippen even mijn erectie voel aanraken en ik zend haar een donkere blik. Daarnaast voel ik haar lippen aan de binnenkanst van mijn been en met haar vingertoppen trekt ze mijn boxer omlaag. Mijn erectie komt gelijk al fier omhoog te staan al weet ik van mezelf dat die nog best wel groter kan worden. Als Rosalie haar lippen tegen mijn erectie aandrukte verlaat een kreun mijn mond, waarna ze weer omhoog kruipt en haar lippen ruw op die van mij drukt, ik grijns tegen haar lippen aan en zoen haar terug. Ik laat mijn vingertoppen afglijden naar de sluiting van haar broek waar ik in een ruk haar knoop open trek, mijn vingers laat ik in haar broek glijden, waarna ik de stof van haar slipje streel en kan voelen hoe opgewonden ze is. 'Hm, je bent al zo nat...' Kreun ik zacht tegen haar lippen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Ik kreun even en grinnik zachtjes om zijn opmerking. Een kreun rolt weer over mijn lippen. Met mijn handen streel ik zijn borstkas, lies en zijn erectie. Mijn lippen druk ik in zijn nek en op zikn kaak, voordat ik de mijne weer ruw op de zijne drukte. Mijn vingeroppen glijden plagerig over zijn eikel heen voordat ik mijn handen naar de binnenkant van zijn been laat gaan. Dan ga ik weer omhoog naar Zijn borstkas en kras daar lichtjes met mijn nagel. Ik druk een kusje op Louis zijn oorlel en hap er speels naar voordat ik er in bijt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Ik duwde mijn onderlichaam tegen dat van haar aan, ze was me aan het pesten en daar hield ik niet zo van... 'Oh, toe, Rosalie...' Kreunde ik zacht waarna mijn erectie met de minuut sterker begon te kloppen, als ze het voor een seconde aanraakte schoot er al een hele boost door me heen. Ze moest er nu echt iets aan gaan doen. Ik trek haar naar me toe en met een grom ruk ik haar broek uit, maar haar string laat ik nog even aan, dat ziet er namelijk wel sexy uit. Ik lik over mijn lippen en wacht geduldig tot ze start met iets te doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Ik stop de zoen en kijk Louis met een schuine en uitdagende blik aan. 'Wat is er,' vraag ik hem met een grijns. Expres schuur ik even tegen zijn erectie aan. Dan sta ik op van hem, waardoor ik op mijn hakken boven hem uittoren. Ik sta dus nu in mijn string en op hakken voor zijn neus. Ik ga op zijn scheenbenen zitten en druk kusjes op zijn boven benen. Langzaam liet ik mijn lippen steeds meer naar de binnenkant van zijn been gaan en steeds meer omhoog. Eenmaal bij zijn erectie aangekomen geef ik een speels likje over zijn eikel. Ik neem zijn erectie een klein beetje in mijn mond en begin zachtjes te zuigen en speelse likjes te geven. Dan haal ik mijn lippen vwn zijn erectie. 'Wilde je dat,' vraag ik onschuldig, terwijl ik zijn lies streel. Dan buig ik me weer voorover en neem ziin hele erectie in mijn mond. Ik begin te likken, te zuigen en af en toe zachtjes te bijten. Mijn handen streelden zijn liezen en ik zelf raakte er ook best opgewonden van.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne