• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    'Je bent gemeen...' Murmel ik zachtjes, niet dat het dat was wat me dwars zat. Ik grijns als ze in haar string en nog met haar hakken aan voor me staat. Verlekkerd bekijk ik haar lichaam en lik over mijn lippen. En eindelijk doet ze het. Haar lippen omsluiten mijn erectie en ze begint zachtjes te zuigen, maar na een paar minuten stopt ze, ik maak een verontwaardigd geluidje en knik gretig na haar vraag. 'J-ja,' fluister ik schor. Dan buigt ze zich voorover en neemt ze mijn hele erectie in mijn mond, mijn handen plaats ik op haar achterhoofd en ik duw er zachtjes tegenaan zodat ze haar tempo wat kan verhorgen. 'F-fuck, Rosalie,' kreun ik zachtjes als ik haar tong om mijn erectie voel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Ik laat het braaf toe dat hij mijn hoofd pakt en beweegt. Zelf verhoog ik het tempo ook, maar nlijf ook nig steeds met mijn tong verwennen. Ik ga steeds sneller en open mijn ogen om hem aan te kijken. Ik ben volgens mjj nog
    Nooit zo snel gegaan, maar louis is een goede vriend en goede vtienden verdienen het beste.
    Ik stop heel even om hem te plagen en op adem te komen. 'Hoeveel heb ik al verdiend'vraag ik met een kleine grijns en kijk hem plagerig aan. Dan ga ik weer verder en bijt speels in zijn erectie.ik voer het tempo qeer op en eimdig waar ik gebleven was. Mijn handdn strelen in middels zjjn borstkast. Ik hoopte dat Louis een beetje tevreden was. Als ik denk dag hij bijna zijn hoogte punt bereikt stop ik en kijk hem aan. Mjjn lippen druk ik weer op de zijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Rosalie verhoogt haar tempo steeds meer en het voelt goed, de kriebels razen door mijn buik heen. Ik kreun gefrustreerd als ze ermee stopt. 'Vijfentwintig euro.' Zeg ik plagend, waarna ik wat haren uit haar gezicht weg streel. 'Nee, grapje, je zit al boven vijftig.' Een gelukzalige zucht verlaat mijn mond als ze weer verder gaat, haar handen voel ik over mijn borstkas en net op het moment dat ik klaar zou komen houd ze ermee op. Ik knijp mijn ogen stevig dicht en als ik haar lippen op die van mij voel draai ik het gelijk om, nu ligt ze onder mij op de bank, in een ruk trek ik haar slipje naar beneden en laat mijn lippen die van haar weer vinden. Zonder te waarschuwen laat ik een vinger bij haar naar binnen glijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Ik grijns. 'Mooi,' grijns ik. In een keer word ik geduwd en ineens duwt Louis een vinger bij me binnem. Ik kreun en klamp me aan hem vast. Mijn lippen druk ik stevig op die van hem. Mijn nagels glijden licht krassend over zijn rug. Ik bijt speels in zijn onderlip en ga dan met mijn handen over zijn borskas. Ik grijns en kreun weer even. Deze seks was veel beter dan die van vannacht, maar dat kan ook komen omdat Louis gewoon veel meer ervaren is dan die sukkel van vannacht. Ik grijns even en zoen louis dan weer ruw.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 16:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Expres ga ik af en toe wat sneller om vervolgens mijn tempo weer te verlagen, een beetje plagen moest kunnen en dat had zij net ook bij mij gedaan. Dus kreeg ze het terug, natuurlijk. Ruw kus ik haar terug om dan zachtjes op haar onderlip te bijten en er vervolgens een beetje aan te trekken, waarna ik een tweede vinger bij haar naar binnen laat glijden en direct mijn tempo iets versnel, af en toe kreun ik ook zachtjes tegen haar lippen aan, gewoon omdat dat meer voor de opwinding is en al haar gekreun mij natuurlijk ook niet helemaal koud laat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Okej, samenvatting en waar ik in kan springen ? (:]

    [Slade -> Dinaggo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Campbell || Danger Bullets

    Ik kreun zachtjes tegen zijn lippen en kreun gefrustreerd als hij me terug begint te plagen, maar het was te verwachten. Ik voel hoe hij een beetje aan mijn lip trekt en kus hem ruw terug. Ik voel een tweede vinger bij me binnen en kreun luid. Ik klamp me aan hem vast en grijns even als hij ook zachtjes kreunt. Ik laat mijn handen over zijn borstkas glidjen en glij even plagend over zijn erectie. Als hij ging plagen, kon ik dat ook. Ik glijd met mijn handen omhoog naar zijn nek en sla die erom heen, waarna ik met plukjes van zijn haar speel en mijn lippen weer stevig op zijn lippen druk,


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    IrishCharm schreef:
    Niall James Horan

    "Elena," mompelt ze. Spijtig dat ik slecht in namen ben, haar naam zegt me niet zo veel. Waarom moest ze in hemelsnaam deze steeg in? Als je in deze buurt komt dan ben je oftewel een hoer, een slet, drugsverslaafd, verslaafd aan de drank of zit je in een bende, wat meestal betekende dat je een of meerder van de voorgaande ook was.
    "Niall," zeg ik een beetje schor. Ik had deze nacht niet geslapen en dat werkt op mijn stem. Ik liet haar naam nog even in mijn hoofd malen. Ze zag er niet uit als een slet of een hoer. Ze zit vast in een bende, maar welke dan?


    Take me to wonderland

    Elena Jaslyn Wakefield || The danger bullets
    De jongen vertelde me met een schorre stem zijn naam. Ik keek hem aan en kon mijn ogen niet van de zijne afwenden. Zijn perfect blauw gekleurde ogen doorboorden de mijne en lieten me verdrinken. Hij was zo schattig. Plotseling drong het tot me door wie hij was. Hij was één van de leden van the Diamond Cobra's. Onze grootste vijand hier in de buurt. Hoe kon het dan dat Niall me nog nooit heel erg opgevallen was, tenminste niet zo erg dat ik hem door zijn naam had herkend. 'Je zit bij the Diamond cobra's of niet?' vroeg ik toen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lifeisajoke schreef:
    [Okej, samenvatting en waar ik in kan springen ? (:]


    [Iedereen zit gewoon op de hangplek van de bende of gaat er naartoe. ^^]


    Take me to wonderland

    Niall james Horan | The Diamond Cobra's

    'Je zit bij the Diamond cobra's of niet?' Vroeg Elena. Ze zat dus zeker in een bende anders wist ze niet dat ik in the diamond cobra's zat, maar welke dan? Niet dat ik er veel kende. Eentje kende ik heel goed, the danger bullets, onze vijand. Zat zij in the danger bullets? Ze leek veel aardiger dan de meeste in die bende, maar misschien leek dat maar zo of misschien doen ze alleen maar vuil tegen onze bende.
    Ik knik zachtjes. "Ja," ik kijk haar even aan. "Jij bent van the danger bullets?" ik klink niet aanvallend of verachtelijk. Ik zeg het op een gewone manier. Ook al zijn de danger bullets onze "vijanden" toch zal ik niet doen alsof ze vuil zijn. Tenzij zij mij eerst gaan beledigen. Ik deed vriendelijk tegen iedereen zolang ze dat bij mij ook maar deden.


    Take me to wonderland

    [Ik moet eten, maar daarna zal ik meteen een stuk schrijven. Het spijt me dat je dan nu niet verder kunt]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    [Niet erg hoor. :p Smakelijk. ^^]


    Take me to wonderland

    [Ik hoef pas over 10 minuten te eten, maar moest de tafel even doen. dus ik schrijf nog wel een stuk! (: ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.