• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yasmin Christina Golding.

    Ik keek Harry met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Laat dan eens horen, opschepper." zei ik grijnzend om vervolgens mijn hoofd te schudden en Harry aan zuchtend aan te kijken. "Ten eerste moet jij het ook zingen en ten tweede kan ik geen liedjes schrijven." zei ik grinnikend om uiteindelijk mijn schouders op te halen en te knikken. "Als jij dat kan zingen doen we dat."
    Mijn handen streken verder door Harry's haren en ik beet eventjes op mijn lip. "Hm, ligt eraan welke spelletjes we spelen, niet?" vroeg ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Seaver schreef:
    Nathaniel Ivar Smith
    Ik wilde net op play drukken toen hij zei dat ik het voor hem moest zingen.Ik lachte even zenuwachtig. Oke, ik had al eerder gezongen voor mensen, maar om nou voor zo een beroemd iemand even te gaan zingen... Niet dat ik fan was, maar hij was beroemd en zat tegenover mij. Normaal hielp het publiek mij al een heel eind op weg, maar publiek was nu nergens te bekennen. "I can keep a secret if you can keep me guessing. The flavor of your lips is enough to keep me pressing. For more than just a moment of truth between the lies told. To pull ourselves away from the lives we leave back. The flavor of your lips is enough to keep me here, keep me here." Zong ik vrolijk. Het was echt mijn favorite stukje van het hele liedje, al wist ik niet zeker waarom. "The coffee shop soundtrack." zei ik er nog achteraan om aan te geven uit welk van de twee liedjes dit kwam.


    We've lived in the shadows for far too long.

    xLastKiss schreef:
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik schrok op toen er iemand naar me toe kwam lopen "Het is Louis maar, hij vindt het vast niet erg" grijnsde Niall, die opeens tegenover me stond. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond zodat ik niet stiekem een gilletje zou laten ontsnappen, wat meestal gebeurde als ik schrok. Ik glimlachte en knikte, ik wist niet goed wat ik moest zeggen. Toen hij weer weg liep hoorde ik iets vallen, en niet veel later een gil mijn ogen gingen wat verder open, zoals altijd als ik nieuwsgierig was. Louis deed open en ik glimlachte. "Hiiii" zei ik vrolijk. "Victoire, maar dat wordt wel vaker door elkaar gehaald." Ik lachte en keek rond, het kan altijd erger dacht ik met een klein grijnsje. En Louis leek even hyper en vrolijk zoals ik ook altijd was, en dat kwam goed uit ook, anders had hij het waarschijnlijk niet vol gehouden met mij. Ik keek nog heel even rond, en ging vervolgens zitten, en keek vrolijk terug. Dit was helemaal niet zo eng, en ik flipte niet. Het ging goed, Tot nu toe


    Hopende dat DreamWishes vandaag kan reageren (:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Harry Styles.
    'Nee,' ik stak plagend mijn tong naar haar uit. 'Je gaat maar naar een live concert luisteren...' Ik maakte een pruillipje. 'Nou... Maar het is oke, ik denk dat het wel moet lukken, als we ons best doen. En je hebt gelijk, het is makkelijker om er eentje te kiezen, veel minder werk...' Ik sloot mijn ogen en genoot van haar aanrakingen in mijn haren, het voelde echt geweldig goed. 'Hm, dat is waar ja... Wat heb jij in je hoofd dan?' Uitdagend keek ik haar aan, nadat ik mijn ogen terug had geopend.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Styles schreef:
    Zayn Jawaad Malik
    Ik schok op toen er op de deur geklopt werd en zag een meisje staan. "Mijn naam is Amy." Zei ze terwijl ze op een van de stoeltjes ging zitten. Meteen trapte ik mijn sigaret uit. "En ik ben degene aan wie je de komende weken vast zit, namelijk Zayn." Lachte ik meteen. Ze zag er redelijk nerveus uit dus ging ik tegenover haar zitten. "Heb je er een beetje zin in?"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yasmin Christina Golding.

    "Omdat je stem bewerkt is, zeker." zei ik grijnzend, waarna ik naar zijn woorden luisterde en knikte. "Inderdaad, en het zal wel moeten lukken want als we verliezen lopen hier twee chagrijnen rond en dat willen we niet hebben." grinnikte ik.
    Ik maakte een tevreden geluidje toen ik zag hoe Harry genoot van de aanrakingen en stopte ermee toen hij verder praatte. Zijn blik stond uitdagend en automatisch trok ik speels mijn wenkbrauwen op. "Ik dacht aan... Ezeltje prik." zei ik uiteindelijk, om vervolgens een bloedserieus gezicht te proberen te trekken, maar helaas moest ik toch zachtjes lachen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Helemaal niet! Waarom denkt iedereen dan toch altijd dat je stem bewerkt is?' Ik slaakte een zuchtje en zakte nog wat meer onderuit. 'Ja, en dat willen we allebei niet hebben. Dus dat word goed je best doen, Yasmin.' Grinnikte ik. Ik maakte een verontwaardigd geluidje toen Yasmin stopte met mijn krullen te ''strelen''. 'Serieus? Ezeltje prik?' Ik grinnikte en schudde lachend mijn hoofd. 'Dat hebben we hier volgens mij niet eens... Dus je zult wat anders moeten bedenken.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik liet mijn handpalmen zien. "Rustig maar! Just kidding..." mompelde ik, waarna ik mijn tong uitstak en Harry een verontwaardigde blik toestuurde. "Jij moet ook goed je best doen, Harry." zei ik op dezelfde toon om vervolgens schaapachtig te knipperen met mijn ogen en een zucht slaakte toen ik zijn verontwaardigde geluid hoorde. "Wat nou?"
    Ik haalde mijn schouders op en grinnikte onschuldig. "Jij vroeg het, hm? Dan verzinnen we wel een ander spelletje... Waarheid of doen?" vroeg ik grinnikend. "Dan verlies je niet."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik schudde lachend mijn hoofd toen ze haar tong uitstak, het zag er grappig uit. 'Het is al goed... Het is al goed...' Suste ik haar, ooit zou ze me toch nog wel eens horen zingen. 'Weet ik, ik doe dat ook wel, hoor. Jij moet nog veeeeel leren.' Plaagde ik haar. Ik trok een pruillipje en keek haar aan. 'Je handen door mijn krullen voelde gewoon fijn...' Bijna ging ik blozen, ik hoopte niet dat het al echt zo was, maar ik voelde in ieder geval niets. 'Dat vind ik beter. Ik kies voor... Doen.' Grijnzend keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik knikte tevreden en beet even op mijn lip. "Dat weet ik. Maar we zien wel, zolang ik maar niet verlies, want dan moeten mensen gaan rennen." zei ik grijnzend om vervolgens naar Harry te kijken die protesteerde zodat ik weer door zijn krullen begon te strijken. Het voelde ook wel prettig in mijn handen... Nou, twee vliegen in een klap dan.
    "Doen?" vroeg ik nog eens, om vervolgens te doen alsof ik diep nadacht. "Dan vraag ik je om te zingen." Kon hij het net zo goed nu doen en dan had ik dat ook weer eens gehoord.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Hm, dan gaan we ervoor zorgen dat je gaat winnen, goed? Dat is tenslotte ook de bedoeling, niet waar?' Grijnzend keek ik Yasmin aan en ik slaakte weer een genietend geluidje toen ze verder ging met het ''strelen'' van mijn krullen. Het maakte me bijna alweer slaperig, maar nu moest ik even gewoon normaal wakker blijven. 'Ah, damn! Ik had het kunnen weten.' Ik slaakte een zucht, schraapte mijn keel en begon vervolgens heel zachtjes Little Things te zingen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    "Eerst maar eens kijken hoe de anderen zingen... Er zal er zeker eentje tussen zitten die stukken beter als mij zingt." zei ik om vervolgens te grijnzen om zijn woorden, maar die verging me snel toen ik naar zijn stem begon te luisteren. Ja, hij zong hartstikke mooi... Inderdaad beter als dat ik op de cd's hoorde, maar misschien omdat hij naast me zat en ik zijn stem zonder muziek nog beter kon horen.
    "Dat was... perfect." zei ik gemeend. "Maar dat wist je al." Ik wiebelde wat met mijn benen en sloot mijn ogen eventjes. "Ik kies voor waarheid." zei ik uiteindelijk, want ik had geen zin om iets te doen waarbij ik moest opstaan. Ik zat zo wel goed.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik kuchte even zachtjes toen ik klaar was met zingen en beet op mijn lip, altijd als ik alleen bij iemand moest zingen, zonder muziek of iets voelde ik me meer onzeker. Maar direct naar Yasmin's woorden sloeg dat om. 'Echt?' Ik keek haar aan en glimlachte dankbaar. Vervolgens koos ze voor waarheid en ik keek haar grijnzend aan. 'Vertel mij eens... Ben je nog maagd?' Dan ging ze zulken vragen stellen, ik was gewoon heel benieuwd ernaar en het was een typische vraag die ik zou kunnen stellen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorry, ik kan niet altijd reageren. Soms vergeet ik het, dus ik reageer dalijk wel even]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grinnikte om de onzekerheid die hij uitstraalde en knikte gemeend. "Ja, ik meen het. Hoe durf je nog te twijfelen?" vroeg ik hem grinnikend om vervolgens weer te glimlachen.
    Mijn glimlach verdween bij zijn vraag en ik keek hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan om vervolgens mijn hoofd te schudden. "Nee, ik ben geen maagd meer." antwoordde ik eerlijk om vervolgens zwakjes te glimlachen. Eigenlijk viel dit wel te verwachten, het bleef Harry, hm?


    Reading a good book is like taking a journey.