• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "Nou dan halen we die toch?' Met een glimlach op mijn gezicht laat ik mijn hand in de zijne glijden. Ik laat hem me leiden, het maakt me allemaal niet erg uit waar we precies heen gaan. We hebben nog tijd om alles te herontdekken.
    "Waar wilt mijn meisje een cocktail halen?"
    Ik moet even lachen en haal mijn schouders op. Terwijl Liam in gedachten verzonken lijkt te zijn, kan ik mijn ogen niet van zijn gezicht afhouden. Na al die jaren vind ik het nog steeds fascinerend hem te bekijken.
    "Weet ik niet," antwoord ik met een grijns. "De laatste keer dat ik hier was bestonden er nog geen cocktailbars."
    Ik zie een oud vrouwtje dat ons passeert vreemd naar me kijken, waarschijnlijk om wat ik net zei. Ik zie er nog steeds pas achttien uit. Het zal vast wel vreemd klinken om zoiets uit de mond van een ogenschijnlijk jong meisje te horen.
    "Waar denk je aan?" vraag ik aan Liam terwijl een kneepje in zijn hand heeft. Ik betwijfel namelijk of hij me daarnet wel gehoord heeft.

    Atreyu

    "Gaan we met de lift?" vraagt Fedea terwijl de kamerdeur achter ons dicht valt.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar verbaasd aan. Ik moet moeite doen om een grijns te onderdrukken en grinnik even.
    "Nou eigenlijk dacht ik dat we via het raam konden gaan," antwoord ik met een toon van sarcasme.
    Het is uitgesloten dat ik haar nu al die trappen laat doen, zelfs al was ze niet zwanger. Het is hier bloedheet, ondanks de airconditioning.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd om duidelijk te maken dat ik het niet grof bedoelde. Met een lieve glimlach kijk ik haar nog even aan voor ik haar weer achter me aan trek.
    "Weet je, ik heb Dawn en Dolf helemaal nog niet gezien sinds we van het vliegtuig gestapt zijn," bedenk ik me dan.
    Ik druk op het knopje van de lift en leun tegen de muur aan.
    "Wat zouden die twee uitspoken?" grinnik ik.
    Ondertussen begin ik me af te vragen of Rey en Faye ook nog zullen tegenkomen. Het zou fijn zijn samen iets te doen met zonsondergang.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Galinda schreef:
    Rey

    "Tuurlijk wordt het leuk. Eigenlijk best raar om hier nu te zijn. Dat we hier nu zijn. Ik bedoel, omdat dat één van onze eerste normale gesprekken was."
    Ik beantwoord liefdevol haar kus en stop een lok haar achter haar oor terwijl ik haar verliefd in de ogen kijk. Mijn meisje.
    "Wel ja, ik had het je beloofd. Niet?"
    Met een lichte grijns kijk ik haar aan terwijl ik aan de kriebels in mijn buik voel dat de lift in beweging komt. Mijn armen glijden om haar middel en ik trek haar dichter tegen me aan.
    "Vind je het niet goed dat we hier nu zijn?" vraag ik zacht.
    Ik druk nog een licht kusje op haar lippen en kijk haar glimlachend aan.

    ...


    Faye
    "Wel ja, ik had het je beloofd. Niet?" Ik knik enthousiast als hij dit zegt, want hij heeft zich inderdaad aan zijn belofte gehouden. We zijn hier nu, in Jamaica. Met z'n tweeën en de hele groep wel te verstaan. Ik vraag me af wanneer Cam en Liam terug zullen komen van hun huwelijksreis en zich bij ons kunnen voegen. Niet omdat ik het nu niet gezellig vind, in tegendeel zelfs, maar het maakt het completer op de één of andere manier.
    Ik kijk op als ik zijn armen rondom mijn middel voel en en druk mijn lippen liefkozend op de zijne, sla mijn armen om zijn nek heen.
    "Vind je het niet goed dat we hier nu zijn?" Een diepe frons komt er in mijn voorhoofd te staan als hij dit zegt en kijk hem dan ook een beetje verontwaardigd aan, weet niet waar dit opeens vandaan komt. Ik laat mijn hand langs zijn wang glijden, een diepe zucht verlaat mijn lippen en hoor de liftdeurtjes open gaan, waardoor ik me los wurm en mijn hand naar hem uitsteek.
    "Hoe kom je daar nu ineens op?" vraag ik aan hem, want ik kan niet begrijpen waarom hij dit zo plots uitkraamt, "het maakt me niet uit waar we zijn Rey. Al staan we bij wijze van zeggen onder een brug of weet ik veel wat, ik blijf evenveel van je houden." probeer ik hem gerust te stellen en zoek in de lobby naar wat bekende gezichten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Weet je, ik heb Dawn en Dolf helemaal nog niet gezien sinds we van het vliegtuig gestapt zijn. Wat zouden die twee uitspoken?"
    Ik haal mijn schouders op en trek hem zachtjes mee de lift in wanneer de deuren met een zacht geluidje open gaan.
    "Ik heb geen idee," zeg ik glimlachend.
    Zachtjes leun ik tegen hem aan nadat ik op het knopje van de begane grond heb gedrukt, en de liftdeuren alweer sluiten.
    "Ik ben zo blij dat we hier zijn," zucht ik stilletjes. Ik ga op mijn tenen staan en druk een kusje op zijn wang, kijk hem even verliefd aan.
    "Het lijkt hier wel magisch, vind je niet?"
    Wanneer de lift aankondigt dat we beneden zijn, verstrengel ik onze vingers en stap de lift uit. Meteen kijk ik rond of ik nog iemand zie van onze groep, en de eerste die me meteen opvallen, zijn Rey en Faye, gezien die ook net uit een lift blijken te stappen. Dan hebben we die ergens gemist bij het instappen.


    Rey

    "Hoe kom je daar nu ineens op? Het maakt me niet uit waar we zijn Rey. Al staan we bij wijze van zeggen onder een brug of weet ik veel wat, ik blijf evenveel van je houden."
    Met een brede glimlach verberg ik mijn gezicht even in haar hals en trek haar dichter tegen me aan voordat we moeten uitstappen uit de lift.
    "Ik hou ook van jou," zeg ik zacht.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en neem haar hand in de mijne wanneer ze die naar me uitsteekt. Samen lopen we de lift uit en ik laat mijn blik de lobby rondglijden. De eersten die ik zie, zijn Fedea en Trey, die net op hetzelfde moment een lift uitstappen en grijnzend steek ik even mijn hand op. Ik gebaar even richting Dawn, die ik tegen de muur zie leunen, zodat we daar ons voorstel kunnen geven over de activiteit van vanavond.
    "Faye en ik hadden al een ideetje voor vanavond," zeg ik wanneer we allemaal samen zijn."
    Glimlachend kijk ik naar Faye en geef een zacht kneepje in haar hand.
    'Hier niet zo ver vandaan is een cafe, waar je kan klifduiken en je hebt er prachtig uitzicht op de zonsondergang. Vinden jullie dat wat?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dawn

    Ik pluk nutteloos wat aan de rand van mijn shirt, de rand heeft een roze-rode kleur, de kleur van de zonsondergang en ik hou van zonsondergangen, want dat betekend dat het bijna nacht is en stiekem vind ik het ook gewoon mooi. Voor de rest draag ik nooit rozetinten, maar dit vind ik opzich mooi. Het lint in mijn haar past er ergens ook nog eens mooi bij, dat is iets waar ik wel weer op let, of die kleuren een beetje bij elkaar kunnen, maar voor de rest ben ik totaal niet ijdel. I draag graag shortjes en gympen. Ineens hoor ik bekende geluiden en ik kijk op. Rey wenkt me en ik loop naar de gene die er al zijn toe.
    "Hoi," mompel ik wat afwezig.
    "Faye en ik hadden al een ideetje voor vanavond," begint Rey. "Hier niet zo ver vandaan is een cafe, waar je kan klifduiken en je hebt er prachtig uitzicht op de zonsondergang. Vinden jullie dat wat?"
    "Natuurlijk vind ik dat leuk!" zeg ik enthousiast - wat niet vaak voorkomt, maar dit klinkt wel heel leuk. "Maar waar is de rest? En nog belangrijker, waar is Dolf?" Vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:22 ]


    Reality's overrated.

    Dolf Ilyaz Wayland
    Ik slenterde de lobby van het hotel binnen en zag Rey, Faye en Dawn staan praten. Langzaam liep ik naar ze toe, ik had echt geen zin om haast te maken. 'Natuurlijk vind ik dat leuk,' hoorde ik Dawn zeggen toen ik dichterbij kwam en ik glimlachte minzaam, dat hoorde je Dawn niet bepaald vaak zeggen, ze was geen enthousiast persoon. 'Maar waar is de rest? En nog belangrijker, waar is Dolf?' vervolgde ze haar zin.
    'Ik ben hier,' zei ik toen ik vlak achter haar stond. 'Wat lijkt je leuk?' vroeg ik nadat ik een begroeting naar haar en de andere twee had gemompeld.


    Remember to be ridiculous.

    Dawn

    "Ik ben hier," hoor ik Dolf zijn stem ineens en ik draai me om. "Wat lijkt je leuk?" vraagt hij dan.
    Gelukkig, denk ik, onwillekeurig was ik best wel bezorgd. Ook als is Dolf maar heel even weg geweest. Maar tja, ik ben zijn wachter, die horen hierover bezorgd te zijn?
    "Rey en Faye hadden het idee om naar een café te gaan waar je kan klifduiken en een heel mooi uitzicht hebt op de zonsondergang," leg ik uit. "Wat denk jij ervan?" vraag ik dan.
    Ik kijk Dolf doordringend aan en wacht op zijn antwoord. Terwijl ik - alweer - ongeduldig met mijn voet op de grond tik.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 0:19 ]


    Reality's overrated.

    Dolf Ilyaz Wayland
    Ik luisterde minzaam glimlachend naar het voorstel, natuurlijk kwam er iemand met zo'n idee. Ik keek de twee even aan. 'Dus we gaan naar een heel mooie zonsondergang kijken?' vroeg ik terwijl ik mijn handen in de zakken van mijn spijkerbroek propte. 'Wat is het verschil tussen de zonsondergang hier en waar we vandaan komen om precies te zijn?'
    Voor buitenstaanders leken we waarschijnlijk vier doodgewone tieners, waarschijnlijk twee stelletjes, daar hadden ze voor de helft gelijk in trouwens. Rey en Faye waren ongeveer zo klef als een stelletje kon zijn maar toch waren we niet bepaald normaal. Rey en ik waren Faunielen en Dawn en Faye onze wachters dus bepaald normaal zou ik ons niet noemen en de band tussen mij en Dawn leek totaal niet op die van een koppel.


    Remember to be ridiculous.

    (Trey is ook wachter en staat bij Faye en Rey in de lobby samen met een zwangere Fedea, hahaha. Zelfde geldt voor Matthew trouwens.)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 7:49 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Faye
    Ik glimlach opgetogen wanneer we in de buurt van Fedea en Trey komen, wuif kort naar Dawn die zich ook bij ons toevoegt en haal mijn hand door mijn haren heen. Het is wel heel erg toevallig dat we elkaar niet bij de liften gezien hebben, denk ik dan plots, omdat we gelijk uit de liften stapten.
    "Faye en ik hadden al een ideetje voor vanavond," begint Rey dan als we er zo ongeveer allemaal zijn. Ik zoek in mijn omgeving nog naar Eleanor en Matthew, maar van hen is geen enkel spoor te bekennen. Nog steeds ben ik nieuwsgierig wat er nou gebeurt is met die twee, maar het blijkt dat ik daar voorlopig nog geen antwoord op zal krijgen.
    Ik kijk pas op als ik een kneepje in mijn hand voel en knik enthousiast, weet niet precies meer waar we het over hebben.
    "Hier niet zo ver vandaan is een cafe, waar je kan klifduiken en je hebt er prachtig uitzicht op de zonsondergang. Vinden jullie dat wat?" zegt Rey dan uiteindelijk, waardoor ik het me meteen weer herinner en kijk de anderen aan om hun reactie te kunnen zien op ons voorstel. Vinden ze het niet goed, dan gaan we wel met z'n tweeën, dat vind ik ook prima, hoewel ik het gevoel heb dat ik Fedea en Trey sowieso wel over kan halen.
    Ik zucht opgelucht als ik Dawn enthousiast met ons mee zie gaan. "Maar waar is de rest? En nog belangrijker, waar is Dolf?" vervolgt ze haar woorden, waardoor ik wegkijk en uiteindelijk Dolf al aan zie komen. Alsof je over de duivel spreekt. Automatisch wijs ik naar hem.
    "Wat lijkt je leuk?" Ik kijk twijfelend naar Dolf en net wanneer ik hem het verlossende antwoord wil geven op de vraag, is Dawn me alweer voor die alles nauwkeurig weet na te vertellen.
    "Wat is het verschil tussen de zonsondergang hier en waar we vandaan komen om precies te zijn?" Ik frons mijn wenkbrauwen als hij dit zegt en kijk kort naar Rey.
    "Is er een verschil tussen het wc-papier hier en thuis?" zeg ik nogal bot, maar herstel me dan alweer snel en kijk hem verontschuldigend aan, "je kan er ook klifduiken, wat drinken, weet ik veel." vervolg ik mijn woorden dan en kijk dan naar Fedea en Trey, in de hoop dat zij het wel een leuk idee vinden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dawn

    "Wat is het verscil tussen de zonsondergang hier en waar we vandaan komen om precies te zijn?" vraagt Dolf waardoor ik mijn wenkbrauwen optrek en me op hem richt.
    Ik wil mijn mond opentrekken, maar Faye is me voor.
    "Is er een verschil tussen het wc-papier hier en thuis? Je kan er ook klifduiken, wat drinken, weet ik veel."
    Het laastste klinkt niet meer zo nors en ik vind het niet kwaad genoeg dus laat nu mijn preek door de lobby schallen.
    "Jemig Dolf! Kun je voor één keertje in je zielige leventje aardig doen?" snauw ik. "Ik weet dat ook ik niet altijd even vrolijk ben, dus daar geen commentaar op. Maar ik doe nu tenminste mijn best. Maar nee, jij moet alles weer zonodig verpesten met je stomme kop. Als de rest nou allemaal een gezellige avond willen dan kun je gewoon meegeen! Het was ook gewoon stom van mij om te vragen wat jij ervan denkt, want denken kun je toch niet met je stomme zaagselkop!" val ik kwaad uit.
    Dan ben ik stil, oké, ik mag dan niet altijd even gezellig zijn, maar over het algemeen ben ik niet snel boos. Maar Dolf kan soms het bloed onder mijn nagels vandaan halen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:29 ]


    Reality's overrated.

    [Kan je even wachten tot Fedea, Rey en Trey reageren? Zodat niet alles als een sneltrein gaat?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ja, en gelieve ook niet mensen te gaan negeren..]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [O, sorry, ik zat ff met dat ideetje en had wel iets van, oké dit is dan het laaste zeg maar, want ik had al door dat ik nogal aan het spammen was. En volgens mij heb ik geen mensen genegeerd?]


    Reality's overrated.

    [Jawel. Everdeen had met Faye gepost, die iets zei. In het vervolg lees je eerst alles voordat je reageert, en wacht je ook totdat zowat iedereen de tijd heeft gekregen om te reageren. Dit topic is geen sneltrein[


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik heb alles gelezen, zo slim ben ik dus wel. En dat wat Faye zei was tegen Dolf, Dawn is ook boos op Dolf dus gaat daar eigenlijk op in (het was de bedoeling een beetje om te laten merken dat ze vaak ruzie hebben ofzo :$ ik weet niet, maar ik had het al eerder geschreven alleen toen flipte mijn computer.)]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:30 ]


    Reality's overrated.