• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik zucht zachtjes, verlangend als ze even op mijn lip bijt. Het kleine kusje dat ze me erna geeft weet de honger matig te stillen.
    "Blijven we hier? De rest van de namiddag? Gewoon, wij?"
    Even weet ik niet wat ik moet als ze ook mijn tweede hand opeist om te verstrengelen met de hare. Ergens wil ik hem los maken zodat ik haar weer in mijn armen kan nemen, maar tegelijk wil ik haar niet kwetsen. Maar haar kus doet me wederom alles vergeten.
    Wanneer ze na een tijdje zelf haar hand los maakt en deze op mijn wang legt, druk ik automatisch mijn gezicht er wat steviger tegenaan. Ik lig puur te genieten van hoe ze over mijn wang streelt met haar duim. Ikzelf laat mijn inmiddels vrije hand weer naar haar onderrug glijden. Wanneer de kus afgebroken is, open ik mijn ogen om me weer meteen in de hare te verliezen. Er kruipt een glimlach op mijn lippen als ze begint te giechelen. Ze is zo schattig als ze dat doet.
    Ik knik zachtjes, als een laattijdig antwoord op haar vraag.
    Ik hoef niet naar het zwembad, ik hoef geen cocktail, ik hoef vandaag niet van een klif te duiken. Het enige dat ik vandaag wil doen is bij haar zijn. Waar maakt me niet uit, hoe maakt me niet uit, wat we doen... maakt me een beetje uit. Maar het punt is dat ik nergens liever wil zijn dan waar ik nu lig. Zachtjes druk ik mijn lippen even op de hare.
    "Wat wil je doen?" fluister ik terwijl ik zachtjes haar onderrug streel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach als hij knikt en ik leg mijn armen iets steviger om zijn middel.
    "Wat wil je doen?"
    Kort haal ik mijn schouders op.
    "Ik kan dit wel eeuwen blijven doen," zeg ik zachtjes.
    Verliefd kijk ik hem aan en haal even een hand door zijn haren. Ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Of we kunnen het bubbelbad eens testen?" vraag ik glimlachend.
    Ik voel me redelijk loom nu, maar een bubbelbad sla ik niet af. Lekker ontspannen, en samen nog een beetje knuffelen vind ik zo heerlijk. Ik druk nog een kusje op zijn lippen.
    "Wat denk je, liefje?" fluister ik haast.
    Ik laat mijn hoofd op mijn hand rusten terwijl ik op mijn elleboog steun. Dolverliefd kijk ik hem aan. Hier kan ik echt geen genoeg van krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Een zachte kneep voel ik in mijn hand, die ik beantwoord door op mijn beurt zachtjes terug te knijpen. Ik grinnik wanneer ik merk hoe hij zijn adem inhoudt en laat mijn lippen weer naar zijn mond toe glijden om me daar te verwikkelen in een passionele kus.
    "Faye," Hoor ik hem mijn naam terug mompelen op bijna exact dezelfde manier als ik zonet deed. Het maakt me des te meer opgewonden, wetend dat hij er net zoveel van geniet als ik en het als het ware voelt dat we voor elkaar gemaakt zijn en misschien is dat ook wel zo, tenminste, zo voelt het voor mij; alsof we voor elkaar gemaakt zijn. Alsof we twee puzzelstukjes zijn die samen een moeilijk werk compleet maken.
    Wanneer hij me dichter tegen zich aantrekt, plaats ik mijn handen op zijn borstkas en teken er voorzichtig cirkeltjes op met mijn nagels en beantwoord zijn kus, laat de enige losse hand die ik nog heb over zijn wang strelen en beweeg mijn heupen ondertussen op een ietwat vlotter ritme als eerst. Automatisch, wanneer ik dit doe verlaat een kreun mijn lippen en laat ik mijn handen door zijn haren strijken. Een zwakke glimlach zie ik op zijn gezicht staan en beantwoord deze door liefelijk terug te lachen naar hem, kijk in zijn heerlijke blauwe ogen waarin ik soms lijk te verdrinken. Het idee dat we nog zolang bij elkaar kunnen zijn, zo ontzettend lang van elkaar kunnen genieten, zorgt voor een warm gevoel van binnen, een soort opluchting dat dit alles uiteindelijk toch goed is gekomen. Rey Venado en Faye Sanchez - fauniel en floraat - wie had het ooit kunnen geloven dat zoiets zou gebeuren?
    "Ik hou van je," fluister ik dan in zijn oor waarna ik er vlak onder mijn lippen druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Ik kan dit wel eeuwen blijven doen. Of we kunnen het bubbelbad eens testen? Wat denk je, liefje?"
    Haar kusjes zorgen ervoor dat haar woorden maar langzaam tot me doordringen. Volgens mij zou de beste manier om mij slecht nieuws te vertellen zijn me eerst door Fedea te laten kussen, het er uit gooien en dan Fedea me nog een keer te laten kussen.
    "Hebben we een bubbelbad?" vraag ik een beetje verbaasd.
    Ik moet echt beter leren opletten als we plannen maken met de hele groep. Ik vertrouw gewoon op Fedea als het op keuzes maken aankomt en ik sta er niet echt bij stil dat ik dan dingen mis. Gelukkig speelt het dit keer wel heel erg in mijn voordeel uit.
    "Wat doen we hier dan nog?" grinnik ik.
    Ik duw haar zachtjes overeind zodat ik ook recht kan gaan zitten. Ik stap uit bed en wandel langzaam naar de badkamer waar ik mijn hoofd even binnen steek. Het is potverdikke nog waar ook, we hebben echt een bubbelbad. Ik draai me om en grijns ondeugend naar Fedea.
    "Kom dan," fluister ik terwijl ik achterwaarts de badkamer in loop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ik hou van je."
    Genietend sluit ik mijn ogen wanneer ik haar lippen op mijn huid voel en druk mijn lichaam dichter tegen het hare aan.
    "Ik ook van jou," zucht ik zacht.
    Ik verstrengel onze vingers en voel mijn hoogtepunt naderen. Zachtjes plaats ik mijn lippen in haar hals en kreun zacht haar naam. Ik leg mijn vrije hand op haar wang en kijk haar verliefd in de ogen terwijl ik zuchtend merk dat ik mijn orgasme niet meer kan uitstellen. Zacht mompelend probeer ik haar te waarschuwen en ik breng mijn ene hand tussen haar benen, zodat ik haar verder kan stimuleren. Ik hou ervan hoe het genot op haar gezicht staat te lezen en ik leg mijn ene arm om haar middel en trek haar dichter tegen me aan. Met mijn lippen trek ik een spoor van kusjes van haar lippen langs haar hals, en plaats een klein kusje tussen haar borsten. Opgewonden kijk ik haar aan, en doe mijn best haar eerst haar genot te gunnen.


    Fedea

    "Hebben we een bubbelbad?"
    Grinnikend kijk ik hem aan en knik zachtjes. Typisch dat hij dat niet meer weet.
    "Wat doen we hier dan nog?"
    Lachend haal ik mijn schouders op en kijk hem ongegeneerd na terwijl hij naar de badkamer loopt. Langzaam sta ik ook op en lipbijtend laat ik mijn blik over zijn lichaam glijden. Wanneer ik zijn grijns zie, kan ik het niet laten ook te grijnzen.
    "Kom dan."
    Zacht giechelend loop ik naar hem toe en laat mijn hand in de zijne glijden. Mijn andere arm leg ik even om zijn hals en druk mijn lippen liefdevol op de zijne.
    "Dit wordt genieten," fluister ik zachtjes.
    Ik laat het water alvast lopen en loop even de kamer weer in, om de producten die ik had ingepakt, uit de koffer te nemen. Glimlachend loop ik de badkamer weer in en giet wat van de spulletjes in het warme water.
    "Kom dan," herhaal ik fluisterend zijn woorden van daarnet.
    Ik laat mijn hand weer in de zijne glijden en trek hem zachtjes mee naar het bad. Ik druk nog een kort kusje op zijn lippen en kijk hem met een dolverliefde blik aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik moet moeite doen haar niet weer stante pede naar het bed te dragen wanneer ze haar lippen op de mijne drukt. Als voorhuwelijkse seks nog steeds een zonde is in de ogen van God, dan heb ik er volgens mij voor gezorgd dat Fedea nooit de hemel in zal komen.
    "Dit wordt genieten," fluistert ze zacht, waarmee ze alle gedachten weer uit mijn hoofd verjaagt.
    Ik blijf even in de deuropening staan en kijk toe hoe ze zich over het bad heen buigt om de kraan aan te zetten. Vervolgens giet ze er wat in waardoor de hele badkamer in een oogwenk lekker en uitnodigend ruikt.
    "Kom dan." Ik ril even terwijl ze me bij de hand neemt en me richting het bad trekt. Ik blijf even staan wanneer ze haar lippen weer op die van mij drukt en kan mezelf dit keer er niet van weerhouden haar gezicht in mijn handen te nemen en een stevigere kus op haar lippen te planten. Tegen de tijd dat ik mezelf weer kan beheersen ben ik vrij ademloos.
    "Sorry," verontschuldig ik me hijgend terwijl ik probeer te bedenken wat we ookalweer aan het doen waren. Ik druk nog een klein kusje op haar lippen en laat dan mijn voorhoofd tegen het hare rusten.
    Wanneer de zoete geur van eerder mijn neusgaten weer binnendringt, valt het me in dat we net op he punt stonden in bad te gaan. Langzaam laat ik mijn handen van Fedea's wangen glijden en met een glimlachje stap ik in het warme water. Heet. Veel te heet. Ik zet even de koude kraan aan tot het wat beter is van temperatuur. Dan steek ik mijn hand uit naar Fedea om haar in het bad te helpen.
    "Zou niet willen dat je verbrand," zeg ik met een glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik verlies mezelf even wanneer ik zijn lippen steviger op de mijne voel en sluit genietend mijn ogen. Trey is niet de enige die nadien wat buiten adem is. Licht giechelend kijk ik hem aan.
    "Sorry," zegt hij zacht.
    Ik schud mijn hoofd glimlachend, als teken dat ik het niet erg vind. Ik giechel even wanneer het water te warm blijkt te zijn, al kijk ik hem gauw weer bezorgd aan.
    "Ik zou niet willen dat je verbrandt."
    Vertederd kijk ik hem aan. Hoe lief en galant. Ik neem zijn hand in de mijne en stap zo galant mogelijk het bad in.
    "Je hebt je toch geen pijn gedaan?" vraag ik bezorgd.
    Ik wacht tot hij is gaan zitten en kruip lekker tegen hem aan. Ik druk op de knop die ervoor zorgt dat de bubbels aanspringen en kijk glimlachend naar Trey.
    "Perfect. Vind je niet?" zeg ik zachtjes.
    Ik plaats teder mijn lippen op de zijne en sluit genietend mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je hebt je toch geen pijn gedaan?" vraagt Fedea terwijl ze mijn hand neemt en op een sierlijke wijze in het bad stapt. Ik hou haar hand nog even stevig vast om er zeker van te zijn dat ze niet uitschuift. Het is behoorlijk glad.
    "Nee hoor," verzeker ik haar. Ik kan wel tegen een stootje en nu is het al veel beter met het beetje koude water erbij.
    Ik laat haar rustig los en laat me langzaam zakken. Het valt me meteen op dat dit bad een heel pak groter is dan het mijne in de loft. Hier zou ik best wel aan kunnen wennen.
    Het wordt pas echt perfect wanneer Fedea zich tegen me aanvleit. Ik laat mijn armen om haar middel glijden om vervolgens mijn handen op haar buik te laten rusten. Rusten doen ze echter niet lang want ik kan mezelf er niet van weerhouden zachtjes over haar buik te wrijven terwijl zij het bubbelbad aan zet.
    "Perfect. Vind je niet?" zegt Fedea zachtjes terwijl ze omkijkt.
    Ik sluit mijn ogen en geniet van haar zachtje kus.
    Na een tijdje maak ik mijn lippen los van de hare en zet ze even tegen haar schouder. Vervolgens laat ik er mijn kin op rusten.
    "Ik zat net hetzelfde te denken," zeg ik zacht. Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht. "Beeld je eens in, binnenkort als we in bad gaan dan zal er een kleintje bij zitten," fantaseer ik luidop. "En dan zorgen we ervoor dat we shampoo hebben die niet prikt in zijn oogjes. En van die hele zachte washandjes en handdoeken waar we hem helemaal in kunnen wikkelen."
    Een zucht van verlangen verlaat mijn lippen. Ik had nooit gedacht dat ik dit zo graag zou willen, maar nu het staat te gebeuren zou ik het me helemaal niet meer anders kunnen inbeelden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Wanneer hij zijn lichaam dichter tegen het mijne drukt, voel ik hem dieper in me komen. Automatisch verlaat een kreun mijn lippen.
    "Ik ook van jou," beantwoord hij mijn kleine woordjes en hoewel dit nu al de zoveelste keer is dat we deze woorden zeggen, lijken ze hun waarde nooit te verliezen, juist te versterken misschien wel. Een gelukzalig gevoel stroomt door mijn lichaam heen als hij zijn vingers met de mijne verstrengeld en druk mijn lippen passioneel op de zijne voordat ik deze na een korte tijd alweer verlies en hij ze in mijn hals drukt. De hand die hij nog vrij heeft, laat hij op mijn wang rusten, zorgt ervoor dat het in brand lijkt te staan. Een wazige blik in Rey zijn ogen, waarschuwt me eigenlijk meteen welke tijd het is, net nadat hij gezucht heeft, plaats ik mijn hand op de zijne en laat deze via zijn onderarm naar boven glijden, in zijn nek en laat hem rusten ergens op zijn borstkas.
    Zacht druk ik mijn lippen op de zijne, als hij met zijn hand tussen mijn benen glijdt, een luide kreun verlaat mijn lippen - alsof hij het wedstrijdje van weken geleden nog niet vergeten is en hij zowaar als laatste wilt eindigen.
    "Rey," kreun ik zachtjes zijn naam uit, want ik moet toegeven dat er niet veel voor nodig was om mijn hoogtepunt te doen naderen. Ik voel de hartkloppingen in mijn borstkas versnellen, hevig op en neer gaan en probeer het tempo van mijn heupen iets sneller te laten gaan, door ze ritmisch tegen de zijne aan te bewegen. Ergens hoop ik dat ik deze keer zal winnen, gewoon, omdat het kan.
    Ik grinnik zachtjes als ik hieraan denk en voel zijn handen om mijn middel sluiten, mijn vrije hand laat ik door zijn haren glijden en laat mijn andere hand ergens rond zijn onderbuik glijden. Nog een kreun verlaat mijn lippen als ik mijn hoogtepunt voel komen, sluit mijn ogen en plaats mijn lippen op de zijne om de opkomende kreunen te kunnen smoren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik zat net hetzelfde te denken. Beeld je eens in, binnenkort als we in bad gaan dan zal er een kleintje bij zitten. En dan zorgen we ervoor dat we shampoo hebben die niet prikt in zijn oogjes. En van die hele zachte washandjes en handdoeken waar we hem helemaal in kunnen wikkelen."
    Lachend kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn lippen. Zonder te kijken laat ik mijn handen over zijn armen strelen en leg ze uiteindelijk op de zijne.
    "Binnenkort," zucht ik zachtjes.
    Glimlachend kijk ik hem in de ogen en leun zachtjes tegen hem aan.
    "Het lijkt wel te mooi om waar te zijn, vind je niet?" Ik sluit even mijn ogen. "Maar ik kijk er wel naar uit," geef ik toe.
    Ik ben vooral dankbaar dat we nog een kans hebben op een 'normaal' leven, aangezien die keuze ons plots werd afgenomen. Misschien was er dan toch een pluspunt dat we moeilijk van elkaar konden blijven, en daar nog steeds moeilijkheden mee hebben. Ik lach even in mezelf en kijk Trey verliefd aan.
    "Maar ergens ga ik dit toch missen. Jij en ik, gewoon, rust."
    Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen. Begrijp me niet verkeerd, ik kijk er echt naar uit om samen met Trey een gezinnetje te hebben, maar ik besef wel dat ik zogoed als niets ken van kinderen, en ik heb een vermoeden dat Trey er ook niet echt ervaring mee heeft. En uiteraard kunnen we nog steeds tijd vrij maken voor elkaar, maar het zal sowieso anders zijn. En ik zou het voor geen geld van de wereld willen veranderen.


    Rey

    "Rey," kreunt ze zacht.
    Hoevaak ze dat nog zegt, het maakt me niet uit. Mijn lichaam vertoont steeds dezelfde reactie, en ook nu trekt er weer een aangename rilling door me heen. Ik voel haar handen weer overal over mijn lichaam glijden en sluit genietend mijn ogen wanneer ik haar lippen op de mijne voel. Liefdevol en passioneel tegelijk, kus ik haar terug.
    Dit keer is het mijn beurt haar naam zacht te kreunen wanneer haar hand zich op mijn onderbuik bevindt, en ik merk dat mijn hoogtepunt eraan komt.
    "MhmmFaye," kreun ik zacht.
    Ik begraaf mijn gezicht in haar hals en verhoog het tempo van zowel mijn heupen als mijn hand. Met mijn laatste krachten doe ik mijn best haar een laatste geweldige orgasme te krijgen, meer gevend om haar genot dan het mijne. Liefdevol plaats ik mijn lippen weer op de hare en kom met een zachte grom klaar. Nog snel druk ik mijn lippen op de hare, om het moment intenser te maken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik voel mijn hart drie maten groeien als ze een kusje op mijn lippen drukt.
    "Binnenkort. Het lijkt wel te mooi om waar te zijn, vind je niet? Maar ik kijk er wel naar uit. Maar ergens ga ik dit toch missen. Jij en ik, gewoon, rust."
    Ik knik even, zowel op haar eerste vraag als op haar opmerking. Ik vind het vreemd van mezelf, dat ik samen met haar een klein wezentje van ons twee mag verwachten. Iets dat net zoveel van ons zal houden als wij van elkaar. Maar ze heeft gelijk, ik zal het missen, enkel wij tweetjes, doen wat we willen. Er verschijnt een kleine grijns als ik ergens aan denk.
    "Maar Cam zal dolgraag willen oppassen, als we er even tussenuit willen." Maar terwijl ik het zeg voel ik een vreemde steek van jaloezie door mijn lichaam trekken. Ik frons mijn wenkbrauwen. "Als hij een maand of drie is. " Nee, dat voelt nog steeds niet goed. "Of dertien." Ik schud mijn hoofd even. "Misschien als hij dertien jaar is."
    Vol verbazing leg ik mijn kin terug op Fedea's schouder. En hoewel ik er zeker van ben dat ik geen dertien jaar zou kunnen zonder een moment met haar alleen, waar we even alleen om onszelf moeten geven, lijkt het idee dat ik mijn kind aan iemand anders moet afstaan weerzinwekkend.
    "Ligt het aan mij of klinkt dat gewoon zo fout?" vraag ik zachtjes.
    Ik druk zachtjes een kusje in haar nek en trek haar dichter tegen me aan. Nu we nog alleen zijn wil ik er even van genieten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Maar Cam zal dolgraag willen oppassen, als we er even tussenuit willen. Als hij een maand of drie is. Of dertien. Misschien als hij dertien jaar is."
    Lachend kijk ik hem aan. Hij geraakt er precies niet echt helemaal uit.
    "Ligt het aan mij of klinkt dat gewoon zo fout?
    Ik knik zachtjes en ril even wanneer ik zijn lippen in mijn nek voel en glimlach wanneer hij me dichter tegen zich aantrekt.
    "Dat klinkt inderdaad fout. Misschien besef je stiekem dat je toch liever een meisje wil, in plaats van een 'hij'," zeg ik plagend. Lachend kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn wang.
    "Nee, ik denk dat ik het er ook moeilijk mee zou hebben," zucht ik even.
    Ik leun zachtjes tegen hem aan en sluit mijn ogen terwijl ik onze vingers verstrengel.
    "We hebben nog altijd de momenten dat ze wil slapen. Maar dan moeten we gewoon wat stiller zijn."
    Er vormt zich een kleine grijns om mijn lippen en ik open een oog om zijn reactie te kunnen zien.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer hij mijn naam kreunt, bijt ik zachtjes op zijn lip, net nadat hij de kus beantwoord heeft. Zijn kreun maakt me des te meer opgewonden en ik hoor duidelijk dat hij dit niet lang meer vol zal houden, dat zijn hoogtepunt slechts een fractie van seconden verwijderd is van dit moment en ook ik merk mijn hoogtepunt komen.
    Een kreun verlaat mijn lippen wanneer hij het tempo voor het laatste maal nog wat opvoert, zijn gezicht voel ik in mijn hals, zijn ademhaling zorgt ervoor dat mijn nekhaartjes langzaam overeind gaan staan, een rilling glijdt er over mijn rug. Voorzichtig til ik zijn kin omhoog, zodat ik mijn lippen op de zijne kan drukken en plaats mijn handen tegen zijn wangen aan. Zijn wangen voelen klam aan, iets wat waarschijnlijk ook bij mij het geval is, maar dat deert me niets. Het maakt me niets uit, want niets zal ervoor zorgen dat ik minder van deze jongen zal houden. Zijn imperfecties maken hem voor mij juist de meest perfecte jongen op de hele wereld.
    Wanneer hij zijn hoogtepunt bereikt, hoor ik hoe een zachte grom zijn lippen verlaat, haast dierlijk te noemen. Vrij snel daarna bereik ook ik mijn hoogtepunt, voel het warme gevoel door mijn aderen stromen en laat me voorzichtig op Rey neerzakken, mijn ogen gesloten. Een zucht verlaat mijn lippen, mijn spieren uiterst ontspannen. Zachtjes druk ik mijn lippen op die van Rey en plaats mijn handen dan rond zijn middel heen.
    Ik blijf nog stil, voel zijn borstkas met mate steeds zachter op en neer gaan en laat me dan naast hem zakken, sla de dekens om ons heen en druk mijn lippen op zijn wang, mijn hand haal ik door zijn haren heen en grinnik zachtjes.
    "Was deze goed genoeg om af te leren?"

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik merk dat ze zich op me laat neerzakken en als automatisch leg ik mijn arrmen om haar heen. Liefdevol kus ik haar terug, en probeer nog steeds wat op adem te komen. Wanneer ze van me af glijdt open ik langzaam mijn ogen en vind haar al gauw naast me. Haar hand streelt door mijn haren en glimlachend kijk ik haar aan.
    "Was deze goed genoeg om af te leren?"
    Grinnikend kijk ik haar aan. Ik wacht nog even met antwoord geven tot ik er zeker van ben dat mijn ademhaling weer normaal verloopt.
    "Goed genoeg? Echt wel," zeg ik lachend.
    Ik streel even met mijn neus langs de hare en kijk haar verliefd in de ogen.
    "Maar om het af te leren? Daar ga je veel meer voor nodig hebben."
    Ik druk mijn lippen liefdevol op de hare en laat mijn armen om haar middel glijden zodra ik me op mijn zij heb gedraaid. Ik trek haar dichter tegen me aan en begraaf mijn gezicht even in haar hals. Zachtjes plaats ik mijn lippen op haar huid en zuig er zachtjes op tot er een plekje ontstaat. Mijn hand verkent haar lichaam en gaat op zoek naar haar hand. Eenmaal gevonden, verstrengel ik onze vingers en druk weer een kusje op haar lippen.
    "Ik kan gewoon nooit genoeg van jou krijgen," geef ik heel eerlijk toe. "Of kan je je daarin niet vinden?"
    Mijn vrije hand streelt door haar losse haren en ik druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Maar voor nu is het voorlopig wel genoeg. Ik denk niet dat ik een derde keer aankan," zeg ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik kijk toe hoe hij grinnikt, mijn vingers laat ik over zijn bovenarm glijden totdat ik zijn hand vind en onze vingers verstrengel. Benieuwd kijk ik hem aan, wetend dat er al snel een antwoord op mijn woorden komt.
    "Goed genoeg? Echt wel," Ik glimlach tevreden naar hem, voel zijn neus langs de mijne gaan en druk mijn lippen teder op de zijne. "Maar om het af te leren? Daar ga je veel meer voor nodig hebben." vervolgt hij zijn woorden dan waarop ik grinnik. Misschien wel ja, eigenlijk zie ik helemaal niet in waarom we het af moeten leren en dat eigenlijk alleen maar bedoelt was om te plagen, maar dat snapt Rey zelf ook wel.
    Wanneer Rey zich op zijn zij draait, voel ik zijn handen rond mijn middel glijden, drukt hij zijn lippen op de mijne en beantwoord ik zijn kus willig. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd wanneer hij zijn gezicht in mijn hals plaatst en bijt zacht op mijn lip als ik zijn lippen over mijn huid voel glijden, wanneer hij plots zacht begint te zuigen. Zijn handen voel ik over mijn lichaam glijden, alsof dit pas een begin van een lange avond is.
    "Rey," mompel ik zachtjes en beantwoord lachend zijn kus, "jij kan er ook wat van hoor." vervolg ik mijn woorden dan en wrijf met mijn hand over de plek heen. Het zal me niet eens verbazen als ik daar nog dagen mee rond zal moeten lopen. Heel fijn, zo op Jamaica waar sjaals dragen nogal overbodig is met het weer.
    "Ik kan gewoon nooit genoeg van jou krijgen," geeft hij dan toe. "Of kan je je daarin niet vinden?" Net alsof ik twijfel tik ik met mijn wijsvinger op mijn lippen, kijk kort naar boven, het plafond voordat ik hem weer recht in zijn ogen aankijk. Een speelse glimlach siert mijn gezicht en zachtjes knijp ik hem in zijn hand.
    "Hmm," zeg ik bedenkelijk en schudt dan mijn hoofd, dit is misschien wel heel gemeen. "Daar kan ik me toch wel redelijk goed in vinden." zeg ik dan uiteindelijk en druk mijn vinger zachtjes in zijn zij. Zijn hand voel ik door mijn haren glijden, compleet verwilderd en uit zijn model. Het zal me nog heel wat moeite kosten om het weer enigzins normaal uit te laten zien. Rey mag van geluk spreken dat hij kort haar heeft en dat zo gedaan heeft.
    "Maar voor nu is het voorlopig wel genoeg. Ik denk niet dat ik een derde keer aan kan," Ergens zie ik hier toch wel een uitdaging in en beet dan op mijn lip, maar bedenk me al snel; nee, vanavond misschien weer, andere keer, nu niet.
    "Nee, oké," zeg ik dan grijnzend, "wat staat er nu op het programma?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.