• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zie hem even fronsen en krijg het gevoel dat hij het niet meteen met me eens is. Voordat ik er iets van kan zeggen, voel ik zijn lippen op de mijne en kus hem liefdevol terug. Net als hij, open ik mijn mond een stukje en verlies mijn adem even gedurende enkele seconden. Ik kijk toe hoe hij recht gaat staan en een badjas aantrekt. Daar gaat zijn mooie lichaam. Dankbaar neem ik zijn hand in de mijne en een beetje ongemakkelijk kruip ik recht, en stap het bad uit.
    "Ik wil gewoon niks riskeren met ons kindje," leg ik toch nog fluisterend uit.
    Mijn hand rust even op mijn buik en lipbijtend kijk ik hem aan.
    "Ik hou van je, Trey," zeg ik zachtjes.
    Met een glimlachje druk ik een kusje op zijn lippen en ga op mijn tenen staan om er beter bij te kunnen. Ik knoop de badjas fatsoenlijk dicht en leg mijn armen even om zijn hals. Verliefd kijk ik hem aan en laat mijn hand in de zijne glijden, zodat ik hem mee naar de kamer kan trekken, waar we ons weer kunnen aankleden.


    Rey

    "Zullen we zo naar beneden gaan?"
    Ik knik zachtjes en kijk haar grijnzend aan.
    "Ja, kom. Laten we de douche uitstappen en meteen naar beneden lopen," zeg ik lachend.
    Ik veeg het schuim van mijn neus en druk mijn lippen nogmaals liefdevol op de hare. Mijn armen leggen zich om haar middel en ik trek haar dichter tegen me aan.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.
    Glimlachend kijk ik haar aan en laat haar los. Ik doe wat shampoo op mijn hand en begin mijn haren te wassen, zodat we inderdaad zodadelijk de douche uitkunnen en naar beneden kunnen om iedereen te vertellen over ons voorstel voor vanavond.
    "Jij ook?" vraag ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ja, kom. Laten we de douche uitstappen en meteen naar beneden lopen," Overdreven rol ik met mijn ogen wanneer hij dit zegt en schud mijn hoofd. Hij weet heus wel waar ik op doel, doet zich een stuk dommer voor. Ik grinnik op mijn beurt en haal mijn schouders op.
    "Ik pas, maar als jij dat wilt; Ik hou je niet tegen hoor." zeg ik lachend en kijk hem uitdagend aan. Eigenlijk heb ik liever gewoon dat we aangekleed en wel beneden staan zo meteen, maar speel zijn spelletje gewoon netjes mee.
    Zijn armen voel ik om mijn lichaam klemmen en druk mijn lippen teder op de zijne.
    "Ik hou van je," En hoe vaak hij dit ook mag zeggen, nog steeds slaat mijn hart een hartslag over, elke keer als hij het weer zegt.
    "Ik ook van jou," Glimlach ik een tikkeltje verlegen en sla mijn armen tegen mijn middel aan.
    Ik kijk toe hoe hij wat shampoo in zijn haren doet en het begint te verdelen. Ik haal mijn handen door zijn haren heen, waardor het schuim zich al snel verdeeld en begin te lachen.
    "Jij ook?" vraagt hij dan en automatisch laat ik mijn hand door mijn lokken glijden. Vlug neem ik de conditioner beet en laat het door mijn haren gaan. Vrijwel meteen laat ik het eruit wassen, dan vrije abrupt pak ik de douchekop beet als mijn haren gewassen zijn. Ik wijs naar mijn gewassen haren.
    "Jij ook?" Stel ik zijn vraag terug en richt de douchekop lachend op zijn lichaam, spoel de zeep uit zijn haren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Ik wil gewoon niks riskeren met ons kindje." Ik knik zachtjes als teken dat ik het begrijp. "Ik hou van je, Trey."
    Ik kus haar terug met een gelijkaardige glimlach en trek een pruillip als ze haar badjas dicht knoopt. Helaas ziet ze het niet, omdat ze me al achter zich aan trekt. Ik slenter achter haar aan omdat, hoewel ik zelf net als eerste uit bad stapte, mijn haast om kleren aan te trekken niet erg groot is. Eens we in de kamer zijn hou ik halt en trek Fedea terug naar me toe. Terwijl ik haar in de ogen kijk, laat ik mijn hand zachtjes door haar haren glijden.
    "Je zult een fantastische moeder zijn," fluister ik met een fonkelende blik.
    Ondanks dat we beiden geen ervaring hebben met kinderen en onzeker zijn over ons kunnen, begin ik langzaam er zeker van te worden dat we geen handboek zullen nodig hebben. Hoe ze nu al steeds rekening houdt met ons kleintje is volgens mij een voorproefje van hoe het er aan toe zal gaan als ons kindje geboren is. Ik leg mijn handen op haar buik en ga op mijn knieën zitten. Vervolgens duw ik haar badjas een klein beetje uit de weg en druk een kusje op haar buik. Dan leg ik mijn wang er zachtjes tegenaan.
    "She's got a baby inside
    And holds her belly tight, all through the night
    Just so he knows, she's sleeping sound
    Safely to keep him growing."
    Ik zing zachtjes een liedje van Colbie Caillat. Wanneer we terug thuis zijn schrijf ik ons kindje een eigen liedje, misschien wil Fedea me wel helpen. Ons eerste geschenk voor ons kindje.
    "Ik hou van je," fluister ik tegen haar buik aan, zowel tegen Fedea als tegen het kindje dat ze draagt bedoelt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Jij ook?"
    Ik kijk naar de douchekop die ze vastheeft en knik lachend. Terwijl ze het water over mijn haar laat sproeien haal ik mijn handen er enkele keren door om het schuim weg te spoelen. Wanneer ik denk dat alles wel weg is, neem ik de douchekop van haar over en hang hem weer aan de standaard. Ik druk nog een klein kusje op haar lippen voor ik de douche uitstap. Ik reik haar glimlachend haar handdoek aan en droog me snel af, en ga aan de kant staan zodat ze er ook uit kan.
    "Wat doen we eigenlijk als we de anderen niet vinden?" vraag ik even.
    "Het zou wel leuk zijn als we samen konden gaan, om onze eerste avond hier te vieren, vind je niet?"
    Ik knip het licht aan de spiegel aan zodat de condens al gauw weer verdwijnt. Zo kan ik mijn haren niet kammen, en ik heb de indruk dat het ook handiger is voor Faye om zich op die manier klaar te maken.


    Fedea

    "Je zult een fantastische moeder zijn."
    Dolverliefd kijk ik hem aan en volg met mijn blik hoe hij een kusje op mijn buik drukt en er zacht tegen aanleunt. De vlinders razen door me heen en ik bijt zacht op mijn lip terwijl ik van het moment geniet.
    "She's got a baby inside
    And holds her belly tight, all through the night
    Just so he knows, she's sleeping sound
    Safely to keep him growing."
    Ik laat mijn hand even door zijn haren strelen wanneer hij tegen mijn buik fluistert.
    "Ik hou van je."
    "He, zometeen word ik nog jaloers," zeg ik met een korte grinnik.
    Ik ga ook op mijn knieën zitten zodat ik op dezelfde hoogte als Trey zit, ongeveer. Mijn hand verstrengelt zich met de zijne en ik druk een zacht kusje op zijn lippen.
    "Ik heb er alle vertrouwen in dat je een geweldige papa zult worden," fluister ik zacht. Dolverliefd kijk ik hem aan en druk nog een kusje op zijn lippen voordat ik ongemakkelijk weer rechtsta en op de bedrand ga zitten, wat net iets comfortabeler is, dan de grond in zwangere toestand.
    "We zullen ons maar aankleden zeker?" vraag ik zachtjes, terwijl ik hem glimlachend aankijk.
    Ergens heb ik zo de indruk dat we beide sinds het begin van de zwangerschap enorm veranderd zijn. We zijn zo mogelijk nog dichter naar elkaar toegegroeid, en in mijn ogen is Trey zoveel volwassener geworden. Ook qua uiterlijk is hij niet meer de jongen die ik een jaar geleden leerde kennen. Het maakt mij niet uit hoe hij eruit ziet, ik hou van hem, en zijn looks zijn een fijn pluspuntje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Matthew

    Als we zitten is Eleanore de eerste die praat. 'Ben je hier ook al eens geweest?' vraagt ze. 'Of is dit een plek die voor jou nog net zo nieuw is?'
    Ik glimlach en open ook het menu. 'Nee dit is ook geheel nieuw voor me.' Leg ik uit en kijk naar haar. 'Maar tot nu toe bevalt het me wel.'
    Ik grijns. 'Jou ook hoop ik?'



    Eleanor

    'Nee, dit is ook geheel nieuw voor me,' reageert hij en richt zijn blik op de mijne. 'Maar tot nu toe bevalt het me wel. Jou ook?'
    Een glimlach verschijnt op mijn lippen bij het zien van zijn brede grijns, waarna ik licht knik en een pluk haar achter mijn oor strijk.
    'Tot nu toe bevalt ook mij het hier. Ik ben benieuwd wat we allemaal kunnen doen, behalve natuurlijk een dagje strand,' reageer ik en laat vervolgens mijn blik over het menu geen gaan. Een opkomende gedachten doet een lichte frons op mijn gezicht verschijnen en vertwijfelend kijk ik even naar hem op.
    Ik kon het niet helpen me plots af te vragen of al hij al die jaren die hij was weggeweest ook echt alleen had doorgemaakt. Tenslotte was hij absoluut geen onaantrekkelijk jongen, en het leek me haast onwaarschijnlijk dat hij helemaal geen vriendin gehad zou hebben.
    Mijn gezicht vertrok licht, ikzelf had in iedergeval geen vriend gehad en daar waar ik al die tijd had gedacht dat het kwam doordat ik teveel genoot van mijn vrijgezellen leven, bleek het nu onbewust een totaal andere reden te hebben.
    'Weet je al wat je wilt hebben?' Vroeg ik hem vervolgens na een tijdje, drukte mijn gedachtens weer weg en plantte een warme glimlach terug op mijn gezicht.

    [Sorry dat 't even duurde, inspiratie was even weg :') ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Geeft niet ^^ Het is maar dat je het alvast weet, maar de personages gaan zo verzamelen aan de receptie in het hotel, en Faye en Rey hebben een ideetje om hun eerste avond in Jamaica te vieren ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Okay, verwerk ik dat in de volgende post ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Wanneer Rey zijn haren zijn uitgespoeld, hangt hij de douchekop behendig weer terug op zijn plek. Nog kort drukt hij zijn lippen op de mijne voordat hij uit de douche stapt en twee handdoeken te voorschijn haalt. Dankbaar neem ik er één aan en droog mijn haren wat, voordat ik de handdoek rond mijn lichaam wikkel en de cabine uit wandel.
    "Wat doen we eigenlijk als we de anderen niet vinden?" vragend kijk ik hem aan als hij deze vraag naar me stelt en strek mijn armen. Hier heb ik eerlijk gezegd nog niet over na gedacht, vond het logisch klinken dat we gezamenlijk zouden gaan. Ik bijt wat op mijn lip en leun tegen de muur aan, kijk toe hoe hij de lampjes bij de spiegel aanzet, zodat de condens langzaam wegtrekt.
    "Het zou wel leuk zijn als we samen konden gaan, om onze eerste avond hier te vieren, vind je niet?" Ik knik instemmend en denk even na voordat ik antwoord besluit te geven. Ik voel de druppels van mijn haren langs mijn armen glijden.
    "Tuurlijk gaan we met z'n allen," zeg ik dan en loop naar de deurpost toe, waar ik blijf haken, "des nood bellen we ze toch gewoon?" stel ik voor, want zo moeilijk is dat nou ook weer niet.
    "We leven in de éénentwintigste eeuw hoor." plaag ik hem dan en loop terug om hem plagend op zijn neus te tikken voordat ik naar onze koffers loop om daar een bikini uit te vissen en zoek daarna naar mijn toilettas. Behendig trek ik de bikini al aan en wandel met de handdoek terug de badkamer in om deze terug te leggen op zijn plek.
    "En desnoods kloppen we op de deur," zeg ik dan. Bij Eleanor en Matthew maak ik me daar niet zoveel zorgen om, bij Trey en Fedea is dat dan weer een ander verhaal, maar het zal dan ook wel gewoon bij kloppen blijven.
    Vrolijk loop ik richting Rey toe en druk mijn lippen teder op de zijne waarna ik mijn toilettas open en mijn haar begin te borstelen, een simpele zijwaartse staart doe en dan wel weer tevreden ben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "He, zometeen word ik nog jaloers." Ik schud lachend mijn hoofd, jaloers op onze baby.
    Ik moet zachtjes lachen en kijk haar vragend aan als ze op haar knieën voor me komt zitten. Het was makkelijker voor haar geweest had ze me gevraagd om gewoon terug recht te gaan staan. Ik glimlach zachtjes en ontvang met veel plezier haar kusje.
    "Ik heb er alle vertrouwen in dat je een geweldige papa zult worden."
    Compleet verrast door dat compliment, ondanks dat ik haar net een gelijkaardige gaf, blijf ik nog even zitten. Ik kom overeind zodat ik Fedea kan helpen recht staan, want ik doorkrijg dat dat is wat ze van plan is. Even ben ik bezorgd als ze op het bed gaat zitten, maar al snel heb ik door dat ze het prima stelt.
    Wat ze net tegen me zei komt weer naar boven drijven en ik raak zo ontroerd dat mijn ogen er waterig van worden. Ik weet me even geen houding te geven en schraap mijn keel een keer terwijl ik een hand door mijn haren haal. Tot nu toe hebben ze vrijwel alleen nog maar met me gelachen omdat ik zo bezorgd ben sinds Fedea zwanger is, vonden ze dat ik overdrijf. Het doet me veel te weten dat Fedea wel vertrouwen in me heeft.
    "We zullen ons maar aankleden zeker?" klinkt het dan zachtjes.
    Het duurt een paar seconden voor ik door heb dat ze het tegen mij heeft. Ik kijk op en knik met een glimlachje. Ik ga naar haar toe en geef haar een kusje op het voorhoofd. Vervolgens loop ik naar mijn koffer toe en neem er zwemshort uit. Ik doe er dezelfde tank top boven die ik daarnet aan had. Met een kleine grijns op mijn gezicht haal ik de bikini die ik voor de reis nog snel wezen kopen ben voor Fedea, omdat ik weet dat ze niet van plan was er zelf een te pakken, uit mijn koffer.
    "Liefje wat denk jij? Moet ik aanhouden wat ik nu heb..." Ik draai me naar haar om en hou de bikini voor me. "Of zal ik dit aan doen?" grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik blijf hem de gehele tijd aankijken en merk dat zijn ogen beginnen te tranen. Meteen wil ik naar hem toelopen en hem tegen me aantrekken, willen weten wat er scheelt, maar ik besluit het maar even zo te laten als hij knikt en me een kusje op mijn voorhoofd geeft. Ik sluit even mijn ogen en voor de korte tijd dat hij bij me staat, laat ik mijn hand in de zijne glijden en geef hem een kort kneepje. Ik kijk toe hoe hij naar zijn koffer loopt en meteen op zoek gaat naar vanalles. Kleren, zo blijkt, wanneer hij zich omkleedt. Er verschijnt een korte frons op mijn voorhoofd wanneer hij er een bikini uitvist.
    "Liefje wat denk jij? Moet ik aanhouden wat ik nu heb... Of zal ik dit aan doen?"
    Lachend kijk ik hem aan en leg mijn vinger op mijn kin en doe alsof ik echt de bikini voor hem aan het overwegen ben. Uiteindelijk schud ik mijn hoofd en kijk hem grijnzend aan.
    "Dat is niet echt jouw kleur, liefje," zeg ik zacht met een blik op de bikini.
    Ik sta op en loop giechelend naar hem toe, en leg mijn armen om zijn middel. Ik ga op mijn tenen staan en druk een kusje op zijn lippen.
    "Je moest toch helemaal geen bikini voor me kopen?" zeg ik dan. Mijn ene hand streelt door zijn haren en glimlachend kijk ik hem aan in zijn mooie ogen. Ik bekijk het setje even en merk hoe er een glimlach op mijn gezicht verschijnt.
    "Maar hij is mooi, dank je," fluister ik stil. Ik druk nog een kusje op zijn lippen en duik op mijn beurt ook tussen de kleren, die nog steeds in mijn koffer liggen. Ik haal er een jurkje uit, en loop weer naar Trey om de bikini uit zijn handen te nemen.
    "Dank je," zeg ik op een meisjesachtige toon, met een speels lachje. Ik doe de badjas uit en trek de bikini aan, zodat ik er gemakkelijk het jurkje bovenaan kan trekken. Ik heb geen idee wat er nog op het programma staat vanavond, maar het kan altijd dat er water bij te pas komt. Ik haal nog gauw even de borstel door mijn haren, en besluit ze gewoon los te laten, lichtjes krullend. In de spiegel kijk ik naar Trey en bijt op mijn lip terwijl ik me omdraai en weer naar hem toeloop. Ik neem zijn hand in de mijne en kan het niet laten hem een tikkeltje bezorgd aan te kijken.
    "Liefje, wat was er daarnet?" vraag ik zacht.
    Ik ken hem inmiddels zo goed, dat ik aan zijn houding en lichaamstaal bijna kan zien wat hij denkt of wat er door hem heen gaat, maar een blik als die van daarnet heb ik nog nooit gezien. En al zeker geen tranen, of toch niet op die manier. Met mijn duim streel ik zacht over de rug van zijn hand en kijk hem nog steeds in de ogen aan met een vragende blik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Tuurlijk gaan we met z'n allen."
    Haar stem doet me opkijken en ik wacht even met kleren zoeken tot ze is uitgepraat.
    "Desnoods bellen we ze toch gewoon? We leven in de eenentwintigste eeuw hoor. En desnoods kloppen we op de deur."
    Lachend kijk ik haar aan en schud even mijn hoofd wanneer ze me erop benadrukt in welke eeuw we leven.
    "Ja, mevrouw," zeg ik braafjes.
    Ik fluit even goedkeurend wanneer ze in haar bikini voorbij paradeert, richting de badkamer en kan een kleine grijns niet onderdrukken. Ik duik mijn koffer gauw in, op zoek naar enkele kleren. Behendig vis ik er een zwemshort uit, en trek ergens een shirt uit de stapel kleren dat ik gauw bij aantrek. Ik merk dat Faye inmiddels de kamer weer is binnengelopen en voel algauw haar lippen op de mijne. Grijnzend kus ik haar terug en kijk toe hoe ze voor de spiegel gaat staan en haar haren begint te kammen. Ik ga achter haar staan en leg mijn armen om haar heen, terwijl ik een kusje in haar hals plaats.
    "Mooie Faye is mooi," fluister ik tegen haar huid aan.
    Ik laat mijn hand in de hare glijden wanneer ze klaar is en druk nog een kusje op haar lippen.
    "Klaar om naar beneden te gaan?" vraag ik vervolgens.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ja, mevrouw," Hoor ik hem zeggen waarna ik mijn duim tevreden naar hem opsteek, begin te blozen wanneer hij fluit. Dan bedenk ik me nog dat ik een jurkje of iets dergelijks moet zoeken, want om zo het hotel door te lopen is nou ook weer niet helemaal je-van-het. Wanneer ik mijn haren kam, voel ik zijn lippen zachtjes in mijn hals drukken en kan een kleine glimlach niet onderdrukken.
    "Mooie Faye is mooi," Ik verstrengel onze vingers en draai me een kwartslag om, zodat ik hem in de ogen aan kan kijken en beantwoord zijn kus. "Klaar om naar beneden te gaan?" vraagt hij daar vrijwel achteraan. Lachend laat ik hem los en wijs naar mijn bikini.
    "Ik trek er liever nog iets bovenaan," geef ik glimlachend aan hem toe en trek voorzichtig aan de kraag van zijn shirt, ga op mijn tenen staan, "en jij ziet er altijd knap uit." zeg ik dan zachtjes en druk mijn lippen kort op zijn wang voordat ik de kamer in verdwijn om snel door mijn koffer te pluizen naar wat kleding. Uiteindelijk kies ik voor een simpele shorts, met een blouse waar ik slechts één knoopje ergens in het midden dichtknoop, doe een paar simpele slippers aan en zet daarna mijn zonnebril op mijn hoofd.
    "I'm done," zeg ik dan tevreden en steek mijn hoofd de badkamer in, een brede glimlach op mijn gezicht voordat ik mijn handtas pas en mijn hand naar hem uitsteek.
    "Kom je, prince charming?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Dat is niet echt jouw kleur, liefje."
    Ik trek een pruillip terwijl ze naar me toekomt. Hoezo niet mijn kleur? Omdat het roze is? Daar zou ik me echt niks van aantrekken. Dan had ze beter kunnen zeggen dat het niet mijn model was. Ik grinnik even omdat ik me inbeeld hoe strak dat broekje bij mij zou zitten.
    "Je moest toch helemaal geen bikini voor me kopen? Maar hij is mooi, dank je."
    Ik grinnik wanneer ze eerst naar haar koffer loopt en vervolgens weer naar mij toe komt om de bikini aan te nemen. Volgens mij is iemand er niet bij met haar gedachten.
    "Dank je."
    Ik kijk toe hoe ze de badjas uit doet en laat mijn ogen ongegeneerd over haar lichaam glijden. Haar heupen zijn wat breder geworden, maar verder lijkt het alsof ze dezelfde is. Alleen haar buikje groeit. Volgens mij zullen de "zwangerschapskilo's" er ook weer in no time af zijn wanneer ze bevallen is, en anders help ik haar ze er wel "af sporten". Ik glimlach als ze na haar haren gekamd te hebben besluit ze los te laten hangen, zo zie ik haar nog altijd liefst. Ik kijk haar vragend aan als ze met een bezorgde blik in haar ogen mijn hand vastneemt.
    "Liefje, wat was er daarnet?" vraag ik zacht.
    Ik maak mijn hand los en laat mijn armen om haar middel glijden. Dan trek ik me dichter tegen haar aan en druk een kusje op haar lippen.
    "Het was de eerste keer dat er niet gelachen werd om mijn bezorgdheid om jou en ons kindje, en dat iemand er leek in te geloven dat ik een goeie vader zou zijn," fluister ik. "Het deed me gewoon nogal wat."
    Ik schraap mijn keel een keer omdat mijn stem wat overslaat en glimlach voorzichtig naar haar. Teder druk ik mijn lippen op de hare, als bedankje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wat zouden jullie ervan vinden als ik een nieuw rollentopic open? Misschien wordt er dan wat frisse ideeën aangebracht en wat nieuw leven ingeblazen als we wat meer personages hebben...]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik vind 't een goed idee. Komt mijn inspiratie misschien ook wat omhoog, loop nu regelmatig te worstelen met wat ik moet schrijven :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'