• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "En ik van jou." fluister ik haast even zacht.
    Ik kreun zachtjes als ze haar lichaam tegen het mijne drukt. Een rilling loopt over mijn lijf als ze me met een grijns aankijkt.
    "Is dat de douchekop die je nog steeds vasthebt, of ben je gewoon blij om me te zien?" Ik grinnik even met haar mee.
    Voor ik in staat ben een antwoord te bedenken, drukt ze haar lippen alweer op die van mij. Ik schrik even wanneer ik haar handen respectievelijk door mijn haar en over mijn borstkas voel glijden. Ik hou mijn adem wat in als ik in de gaten krijg hoe die laatste hand steeds verder naar beneden zakt.
    "Fé," zucht ik tegen haar lippen aan als ze me blijft plagen.
    Ik bijt zachtjes op haar onderlip en laat mijn armen om haar middel glijden om haar zo nog iets dichter tegen me aan te trekken.
    "Was die douchekop zo groot?" fluister ik met een klein lachje.
    Niet dat ik te klagen heb, maar om nou te zeggen dat ik mijn kleine vriend kan vergelijk met een douchekop zou een grote leugen zijn. Een beetje zelfspot op zijn tijd moet kunnen, vind ik zelf.
    Ik verberg mijn gezicht weer in haar hals en geef haar vlinderlichte kusjes op haar warme huid terwijl ik me veilig geborgen voel tussen haar zachte haren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fé."
    Zo onschuldig mogelijk kijk ik hem aan en druk zacht mijn lippen op de zijne.
    "Was die douchekop zo groot?"
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, die was iets groter," geef ik grinnikend toe.
    Ik zucht even wanneer ik zijn lippen in mijn hals voel en sluit genietend mijn ogen.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.
    Glimlachend sluit ik mijn ogen en laat mijn vingers de laatste centimeters overbruggen naar zijn erectie. Teder sluit ik mijn hand erom heen en begin hem zachtjes af te trekken. Mijn andere hand streelt nog steeds door zijn haren en ik verberg net als hem, mijn gezicht in zijn hals en druk kleine kusjes op zijn huid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moffat schreef:
    Rey

    "En hoe vaak je het ook zegt, mijn antwoord blijft hetzelfde. Ik hou ook van jou."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Goed zo. Dat hoor ik enorm graag."
    Ik druk mijn lippen zacht op de hare en kijk om ons heen. Lachend kom ik tot het besef dat we al in de douche staan en por even haar neus.
    "Iemand heeft zin in een douche, niet?" vraag ik glimlachend.
    Behendig draai ik de kraan open, erop lettend dat het water de perfecte temperatuur heeft.
    "Wil je dat ik je inzeep?"
    Ik druk nog een kusje op haar lippen en wacht geduldig op haar antwoord.


    Faye
    "Goed zo. Dat hoor ik enorm graag." Ik beantwoord zijn kus en kijk op wanneer ik hem tegen mijn lippen aan voel lachen, zijn vinger voel ik zachtjes op mijn neus drukken, waarna ik erover heen wrijf en een pruillipje trek. Mijn hand haal ik hierna door mijn haren heen en laat hem daarna langs mijn lichaam vallen. Net wanneer ik wil vragen wat eraan de hand is, is hij me al voor.
    "Iemand heeft zin in een douche, niet?" Ik grinnik en haal mijn schouders op. Ja, ik heb enorm zin in een douche. Het voelt alsof ik me al dagen niet meer gewassen heb, zo klam dat ik ben door niet alleen de warme temperatuur, maar ook.. net. Meteen voel ik de waterdruppels al op mijn hoofd landen, iets wat in het begin behoorlijk koud is, maar al snel een aangename temperatuur aanneemt en ik de waterstralen over mijn rug voel glijden. Een opgelucht gevoel, een zucht verlaat mijn lippen, voel mijn lokken tegen mijn nek aanplakken.
    "Wil je dat ik je inzeep?" vraagt Rey dan bedenkelijk, zijn lippen drukt hij kort en teder op de mijne. Ergens klinkt dit als een zeer goed aanbod, hoewel ik toch ergens nog iets terug wil doen dan. Meteen laat ik één van zijn handen los, maar al snel daarna volgt ook de ander en haal ik mijn hand nog kort door zijn haar heen.
    "Goed," zeg ik dan en kijk naar de verschillende flacons die niet ver van ons verwijderd staan. Ik bekijk de plaatjes even, de vrolijke kleurtjes. "Eerst jij, dan ik?" stel ik hem voor en pak twee flesjes beet, laat deze glimlachend aan hem zien.
    "De keuze is aan jou," zeg ik dan en laat mijn ogen over zowel de zwarte als de groene glijden en knipoog naar hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Goed. Eerst jij, dan ik?"
    Ik knik en kijk lachend naar de flesjes in haar handen.
    "De keuze is aan jou."
    Grinnikend neem ik de groene uit haar handen en druk een kusje op haar lippen.
    "Deze ruikt naar Faye."
    En dat is waar. Deze zeep gebruik ze vrijwel elke keer, en ik kan gewoon niet anders dan deze kiezen voor haar. Ook wanneer ik deze geur ruik, denk ik aan Faye. Glimlachend draai ik haar om, zodat ze met haar rug naar me toe staat, doe een beetje zeep in mijn handen en laat mijn handen over haar lichaam glijden. Ik begin met haar schouders en armen, haar rug, laat mijn armen om haar middel glijden en laat ze even liefdevol over haar borsten glijden. Zorgvuldig zeep ik haar volledige lichaam in, en eindig weer bij haar schouders, die ik even masseer.
    "Geniet maar, liefje," zeg ik zacht.
    Glimlachend druk ik een kusje op haar wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee, die was iets groter. Ik hou van je."
    "Ik hou ook van-" Mijn woorden stokken even in mijn keel wanneer ik voel hoe haar vingers zich om mijn penis sluiten. Ik slik even. "Oh. Hmm," breng ik uit terwijl ik mijn ogen sluit en frons. Ondanks het warme water, lopen de rillingen over mijn rug wanneer ik haar lippen in mijn hals voel.
    Ik leg een hand onder haar kin om die voorzichtig op te tillen. Vervolgens druk ik mijn lippen zachtjes op die van haar. Heel zachtjes zuig ik even op haar onderlip terwijl een zucht van opwinding mijn lichaam verlaat.
    Hoe geweldig ik seks ook vind, soms is dit nog net iets heerlijker.
    Langzaam haal ik mijn lippen bij die van Fedea vandaan en ik leun achterover zodat mijn rug tegen de badrand aankomt ik mijn nek er tegen kan laten steunen. Ik forceer mezelf mijn ogen open te houden zodat ik mijn lief kan aankijken.
    Af en toe kromt mijn rug wat van genot. Ik lik even over mijn lippen en zucht,
    "Fé." Ik leg mijn handen in mijn nek en kreun even. "Perffffffect." Het komt er haast uit als een spinnende kat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hou ook van-" Ik grijns lichtjes wanneer ik merk dat hij het doorheeft. "Oh. Hmm."
    Wanneer ik zijn lippen op de mijne voel, sluit ik glimlachend mijn ogen en beantwoord liefdevol zijn kus. Hij bijt op mijn lip en ik kan het niet helpen even zacht te kreunen.
    Langzaam voer ik het tempo van mijn hand wat op en blijf hem met een liefdevolle blik aankijken. Soms geniet ik er meer van om hem te doen genieten, dan zelf onder handen genomen te worden door Trey, al zeg ik daar ook geen nee tegen. Het zicht van hem te zien genieten, doet een grijns op mijn gezicht verschijnen.
    "Fé. Perffffffect."
    Plagerig druk ik kleine kusjes op zijn lippen, en laat ze telkens slechts een fractie van een seconde duren, er stiekem op uit om hem wat gek te maken.
    "Mama wil papa ook laten genieten," fluister ik zachtjes.
    Grijnzend kijk ik hem aan en druk mijn lippen iets vuriger op de zijne terwijl ik het tempo van mijn hand nog wat opvoer en zacht met mijn duim over zijn eikel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Mama wil papa ook laten genieten," fluistert ze.
    Ik sluit mijn ogen en knik even terwijl een kreun mijn lippen verlaat. Alles bij elkaar geteld, maakt ze me gewoon knettergek op dit moment.
    Wanneer ze haar lippen passioneel op de mijne drukt, laat ik een van mijn handen naar haar onderrug glijden om haar dichter tegen me aan te drukken. Vervolgens gebruik ik de andere om heel, héél zachtjes een van haar borsten te masseren.
    Ik zuig zachtjes op haar onderlip en kan een volgende kreun niet onderdrukken.
    Een vlaag van opwinding overspoelt me en voor ik het weet kom ik met een diepe grom klaar. Hijgend laat ik mijn armen om Fedea glijden en trek haar volledig tegen me aan.
    "Alsof je mijn gedachten kan lezen," fluister ik in haar oor voor ik mijn gezicht in haar haren verberg.
    Ik laat ons een heel klein stukje dieper in het water zakken en sluit genietend mijn ogen terwijl ik haar rug streel.
    "Maken we na zonsondergang nog een wandeling langs het strand?" vraag ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik merk hoe ik dichter tegen hem aan getrokken word, en een zucht ontsnapt mijn lippen wanneer ik zijn hand op mijn borst voel. Ik houd op met hem af te trekken wanneer ik merk dat hij klaarkomt. Gelukkig is het bad breed genoeg zodat ik me naast hem kan zetten, en kruip dan ook lekker tegen hem aan.
    "Alsof je mijn gedachten kan lezen."
    Glimlachend laat ik mijn hand door zijn haren strelen en laat mijn armen om hem heen glijden. Ik giechel zacht wanneer hij ons dieper het water in laat zakken en laat mijn hoofd tegen zijn schouder rusten.
    "Stiekem kan ik dat ook," fluister ik.
    Ik druk een kort kusje op zijn huid en kijk omhoog, om zijn gezicht te bestuderen. Hij ziet er zo ongelooflijk mooi uit, dat ik me haast afvraag of ik hem me niet inbeeld.
    "Maken we na zonsondergang nog een wandeling langs het strand?"
    "Lekker romantisch," zeg ik zacht. Glimlachend druk ik een kusje op zijn lippen en kijk hem dolverliefd aan.
    "En ik zou zelfs een hele nacht met je op het strand wandelen, als jij dat zou willen."
    Ik plaats mijn lippen nog even kort op de zijne voordat ik me weer in het warme water laat zakken en tegen hem aankruip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Rey

    "Goed. Eerst jij, dan ik?"
    Ik knik en kijk lachend naar de flesjes in haar handen.
    "De keuze is aan jou."
    Grinnikend neem ik de groene uit haar handen en druk een kusje op haar lippen.
    "Deze ruikt naar Faye."
    En dat is waar. Deze zeep gebruik ze vrijwel elke keer, en ik kan gewoon niet anders dan deze kiezen voor haar. Ook wanneer ik deze geur ruik, denk ik aan Faye. Glimlachend draai ik haar om, zodat ze met haar rug naar me toe staat, doe een beetje zeep in mijn handen en laat mijn handen over haar lichaam glijden. Ik begin met haar schouders en armen, haar rug, laat mijn armen om haar middel glijden en laat ze even liefdevol over haar borsten glijden. Zorgvuldig zeep ik haar volledige lichaam in, en eindig weer bij haar schouders, die ik even masseer.
    "Geniet maar, liefje," zeg ik zacht.
    Glimlachend druk ik een kusje op haar wang.


    Faye
    "Deze ruikt naar Faye." Ik haal mijn schouders op en berg de andere fles terug op de juiste plek. Faye. Hij zal het wel weten dan.
    Ik volg zijn bewegingen en draai me vrijwillig om, strek mijn armen en hoor ze zachtjes kraken, onderdruk hierdoor een kleine grijns. Ik ben ook echt zo stijf als het maar kan, echt ongelofelijk gewoon.
    Ik sluit vol vreugde mijn ogen wanneer ik zijn handen over mijn lichaam voel glijden en geniet met volle vreugde ervan. De warme stralen voel ik zachtjes over mijn huid glijden en welke beweging Rey ook met zijn handen maakt, ik voel het na branden, alsof de waterstralen die daar op die plek langs mijn huid glijden, honderden malen warmer is. Een kreun verlaat mijn lippen wanneer zijn handen over mijn borsten glijden, maar laat mijn handen losjes langs mijn heupen bungelen voordat ik ze rond mijn middel klem en huiver wanneer hij mijn schouders begint te masseren.
    "Geniet maar, liefje," Zijn zachte stem zorgt voor een kleine glimlach op mijn gezicht en voel zijn lippen op mijn wang drukken. Hierdoor draai ik mijn lichaam voor een kwartslag om, zodat ik mijn lippen passioneel op de zijne kan drukken.
    "Dat doe ik altijd als ik bij jou ben," geef ik zachtjes toe en kijk hem speels in de ogen aan, mijn handen sla ik om zijn middel heen en vergeet even dat hij me aan het inzepen was.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Lekker romantisch. En ik zou zelfs een hele nacht met je op het strand wandelen, als jij dat zou willen."
    Ik geniet van haar kusje en voel de vlinders in mijn buik ontwaken en alle kanten uit fladderen. Ik sla mijn arm om haar schouder als ik haar weer tegen me aanvoel en kan even niet anders dan naar haar kijken. Met een zachte glimlach en fonkelende ogen zit ik haar aan te staren.
    Een kleine kreun van pure verliefdheid verlaat mijn lippen.
    "IK HOU VAN JE!" schreeuw ik zo luid ik kan.
    Het moest er gewoon uit. Je kent het wel, dat gevoel dat je moet kotsen, je voelt het zitten en je weet dat het komt en dan opeens kan je het niet meer tegenhouden. Het enige verschil is dat dit tien keer zo positief voelt als braken negatief is.
    Omdat ik weet dat het uitermate belachelijk is, gooi ik mijn hoofd achterover en huil ik even als een wolf. Ik grinnik en richt mijn blik weer op Fedea. Liefde maakt niet blind, liefde maakt gek. Knettergek.
    Ik leg mijn vrije hand op haar wang en draai haar gezicht zachtjes naar me toe om vervolgens mijn lippen teder op de hare te drukken. Zachtjes moet ik even lachen als er een bubbel me op de "verkeerde" plek raakt, maar ik stik nog liever dan dat ik zou ophouden met haar te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "IK HOU VAN JE!"
    Ik schrik even wanneer hij begint te roepen, maar kan er vervolgens toch mee lachen. Grinnikend schud ik mijn hoofd en kijk toe hoe hij zijn hoofd in zijn nek legt en huilt als een wolf. Wanneer ik zijn lippen algauw weer op de mijne voel, leun ik dichter naar hem toe en kus hem liefdevol terug.
    "Guarin, ik moet je iets bekennen," fluister ik stil tegen zijn lippen aan.
    Ik open mijn ogen om hem aan te kijken. Er speelt een ondeugende grijns om mijn lippen.
    "Je bent gek, knettergek," zeg ik simpelweg. Ik leg mijn armen om zijn hals en kruip dichter tegen hem aan.
    "Maar ik hou van je," zucht ik, "dus het is mijn plicht daarmee te leren leven."
    Ik kijk hem even aan alsof ik het grootste offer ooit maak, maar kan een kleine giechel niet onderdrukken. Ik schud even mijn hoofd en druk mijn lippen liefdevol op de zijne. Mijn hand gaat op zoek naar de zijne en ik verstrengel onze vingers.
    "Neen, ik wil je niet meer kwijt, Trey," zeg ik stil. "Ik hou van je."


    Rey

    "Dat doe ik altijd als ik bij jou ben."
    Lachend kijk ik haar aan en por haar neus, zodat er een toefje schuim op ligt.
    "Dat is omdat ik je altijd laat genieten, liefje."
    Grinnikend trek ik haar tegen me aan, zodat ik nu ook volhang met zeep. Lachend wrijf ik mijn buik tegen de hare aan.
    "Nu ben jij mij aan het inzepen," zeg ik grinnikend.
    Zodra ik ermee ophoud, veeg ik het schuim van haar neus, neem haar gezicht in mijn handen en druk liefdevol mijn lippen op de hare. Ik laat mijn handen over haar schouders en armen naar haar middel glijden en trek haar dichter tegen me aan.
    "Mijn mooie, lieve Faye," zeg ik zacht.
    Ik druk nog een kusje op haar lippen en begin vervolgens, met een verliefde glimlach op mijn gezicht, de zeep van haar lichaam te spoelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Guarin, ik moet je iets bekennen. Je bent gek, knettergek. Maar ik hou van je dus het is mijn plicht daarmee te leren leven."
    Ik schiet in de lach om die laatste zin. Daar stroomt de liefde gewoon vanaf, dat kan je zo voelen. Mijn lachen wordt echter na een tijdje gesmoord wanneer Fedea haar lippen weer op de mijne drukt. Ik speel een beetje met de vingers die ze tussen de mijne laat glijden terwijl ik haar liefdevol terug zoen.
    "Neen, ik wil je niet meer kwijt, Trey. Ik hou van je."
    Ik kijk haar met bewondering in mijn ogen aan en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Weet je waar ik zin in heb?" vraag ik met een ondeugende glimlach. Voor ik haar echter de kans geef, begin ik haar met mijn vrije hand te kietelen. Het voelt vreemd een bolle buik te kietelen dus zet ik mijn vingers in haar zij.
    Na een tijdje hou ik op en kijk haar lachend aan.
    "Hier, papa maakt het goed met je," grinnik ik.
    Ik druk een lief kusje op haar lippen en vervolgens op haar haren. Ik verberg mijn gezicht er in en fluister in haar oor.
    "En weet je waar ik nu zin in heb? Op het bed springen."
    Ik weet niet waarom, maar ik heb gewoon ineens zoveel energie op overschot die ik er op de gekste manieren uit wil krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Weet je waar ik zin in heb?"
    Ik schud mijn hoofd en voor ik het weet is hij me aan het kietelen. Ik gil even en probeer zijn handen weg te slaan. Gelukkig houdt hij er al gauw mee op.
    "Hier, papa maakt het goed met je."
    Zachtjes trek ik een pruillipje, maar kus hem toch teder terug.
    "En weet je waar ik nu zin in heb? Op het bed springen."
    Ik frons even en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    "Trey, voel je je wel goed?" vraag ik grinnikend.
    Ik leg mijn hand op zijn voorhoofd en doe alsof ik voel of hij koorts heeft, maar hij voelt normaal aan.
    "Maar ga maar, van mij mag je op het bed gaan springen," zeg ik grinnikend.
    "Ik zou meedoen, maar ik bevind me niet bepaald in een gunstige situatie," vervolg ik met een blik op mijn bolle buik. Lachend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Trey, voel je je wel goed?" Ik lach even als een hand op mijn voorhoofd legt en bijgevolg mijn hele gezicht nat is.
    "Maar ga maar, van mij mag je op het bed gaan springen. Ik zou meedoen, maar ik bevind me niet bepaald in een gunstige situatie."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan. Niet op het bed kunnen springen omdat je zwanger bent. Wat is dat nou voor onzin? In plaats van er iets op te zeggen, haal ik mijn schouders op en druk een kusje op haar neus. Ik kijk haar nog even in de ogen en druk dan mijn lippen op die van haar. Langzaam en teder maar tegelijk met een bepaalde passie kus ik haar. Ik lik zachtjes over haar lippen en open mijn mond een stukje om even met haar tong te kunnen spelen. Na een eeuwigheid, die veel te snel voorbij gegaan is, maak ik mijn lippen los van de hare.
    Voorzichtig ik recht staan en ik neem een van de badjassen die het hotel voor ons voorzien heeft om die vervolgens aan te trekken. Ik neem ook de andere voor Fedea en steek mijn vrije hand naar haar uit om haar uit het bad te helpen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Galinda schreef:
    Rey

    "Dat doe ik altijd als ik bij jou ben."
    Lachend kijk ik haar aan en por haar neus, zodat er een toefje schuim op ligt.
    "Dat is omdat ik je altijd laat genieten, liefje."
    Grinnikend trek ik haar tegen me aan, zodat ik nu ook volhang met zeep. Lachend wrijf ik mijn buik tegen de hare aan.
    "Nu ben jij mij aan het inzepen," zeg ik grinnikend.
    Zodra ik ermee ophoud, veeg ik het schuim van haar neus, neem haar gezicht in mijn handen en druk liefdevol mijn lippen op de hare. Ik laat mijn handen over haar schouders en armen naar haar middel glijden en trek haar dichter tegen me aan.
    "Mijn mooie, lieve Faye," zeg ik zacht.
    Ik druk nog een kusje op haar lippen en begin vervolgens, met een verliefde glimlach op mijn gezicht, de zeep van haar lichaam te spoelen.


    Faye
    "Dat is omdat ik je altijd laat genieten, liefje." Ik kan hem hier geen ongelijk in geven, dus haal ik grinnikend mijn schouders op en leun met mijn hoofd tegen zijn borstkas aan.
    "Nu ben jij mij aan het inzepen," Ik laat mijn ogen over zijn lichaam glijden en begin dan te lachen, want inderdaad. Het schuim dat eerst enkel op mijn lichaam zat, heeft zich nu ook over hem verspreid.
    "Dan ruik jij ook eens lekker," plaag ik hem en por hem speels in zijn buik. Hij weet heus wel dat ik het niet meen. "Grapje, lieve Rey." vervolg ik daarom alsnog.
    Ik voel zijn vinger over mijn neus glijden, zijn handen op mijn gezicht waarna hij zijn lippen liefdevol op de mijne drukt. Vol passie beantwoord ik zijn kus en glimlach tegen zijn lippen aan.
    "Mijn mooie, lieve Faye," zegt hij dan, drukt zijn lippen nog kort op de mijne en trek een pruillipje als hij de kus afbreekt en hij me loslaat, zodat het schuim van mijn lichaam afglijdt. Ik wrijf met mijn handen over mijn bovenarmen heen waar het laatste beetje schuim van mijn lichaam afspoelt, van het subtiel op en tik ermee op Rey zijn neus, waardoor het een schuimvlok achterlaat.
    "Zullen we zo naar beneden gaan?" Ik wil niet eens voorstellen om eerst langs Fedea en Trey te gaan, niet wetend wat hun momenteel aan het doen zijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.