• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Rey, jij kan er ook wat van hoor."
    Lachend kijk ik haar aan. Dat hoor ik maar al te graag.
    "Hmm, daar kan ik me toch wel redelijk goed in vinden."
    Grijnzend druk ik mijn lippen op de hare.
    "Ja, dat dacht ik ook," zeg ik plagerig. Glimlachend trek ik haar dichter tegen me aan en belaad haar lippen onder de kusjes.
    "Nee, oké, wat staat er nu op het programma?"
    Ik denk even na, en kom al gauw op iets wat me wel deugd zal doen.
    "Een douche? Ik denk zelfs dat er een bad is, maar ik ben daar niet zo zeker van."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "En dan kunnen we straks met z'n allen naar die kliffen gaan, zonsondergang kijken. Vind je dat goed?"
    Ik druk nog een klein kusje op haar neus, voordat ze me antwoord kan geven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ja, dat dacht ik ook," beantwoordt hij me nog en begin ik vrijwel automatisch te grinniken wanneer hij zijn lippen een aantal keren op de mijne drukt. Eén voor één beantwoord ik ze, de één iets vuriger dan de ander.
    Nog steeds kijk ik hem vragend aan, wachtend op zijn antwoord en ben ergens benieuwd wat hij gaat zeggen. Ik trek mijn knieën iets omhoog en draai me om zodat ik op mijn buik kom te liggen, mijn benen laat ik in de lucht zwieren en tik hem geamuseerd op zijn neus. Het is duidelijk dat hij nadenkt, iets leuks probeert te verzinnen, of, tja, ik weet het niet eigenlijk, met Rey kan je veel dingen verwachten.
    "Een douche? Ik denk zelfs dat er een bad is, maar ik ben daar niet zo zeker van." stelt Rey dan voor, een glimlach staat er op zijn lippen geschreven. Een douche heb ik zeker nodig, absoluut. Toch verbaas ik me op de manier waarop hij er niet zeker van is dat er een bad is of dat hij me gewoon in de maling neemt. Er is namelijk zeker een bad en nog een verdomd grote ook, want ik heb me wel verdiept in de kamers.
    "En dan kunnen we straks met z'n allen naar die kliffen gaan, zonsondergang kijken. Vind je dat goed?" vraagt Rey dan als ik nog geen antwoord gegeven heb. Net wanneer ik dit wil doen, onderbreekt hij me alweer en voel ik zijn zachte lippen op mijn neus drukken. Automatisch plaats ik mijn lippen op de zijne en plaats mijn handen rond zijn hals, druk me hierdoor dichter tegen hem aan.
    "Er is wel een bad ja," zeg ik dan en knik nog eens bevestigend, "douches, alles." Tel ik op mijn vingers mee en ga dan rechtop zitten. Nu ik weet dat het tijd is om te douchen, wil ik de koude stralen ook over mijn rug voelen glijden ook.
    Voorzichtig sta ik op en wanneer ik het bed voorbij gelopen ben steek ik mijn hand naar Rey uit.
    "Lieve, lieve Rey, kom je of blijf je in bed liggen?" vraag ik grinnikend en haal mijn hand die ik niet uitgestoken heb door mijn haren heen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Er is wel een bad, ja, douches, alles."
    Lachend leg ik mijn handen even onder mijn hoofd en kijk haar geamuseerd aan terwijl ze gaat rechtzitten.
    "Lieve, lieve Rey, kom je of blijf je in bed liggen?"
    Ik bijt even op mijn lip wanneer ze haar hand door haar haren haalt en ik hoef niet eens te twijfelen. Ik spring haast meteen recht en laat mijn hand in de hare glijden.
    "Eerst kusje," zeg ik zacht.
    Glimlachend druk ik mijn lippen op de hare en volg haar gedwee de badkamer in. Grijnzend ga ik met haar voor de spiegel staan, en ga achter haar staan. Ik til haar hoofd zachtjes op, zodat ze zichzelf moet aankijken in de spiegel en streel haar haren naar een kant van haar hals. Ik plaats mijn lippen op haar vrije huid.
    "Ik hou van je," prevel ik zachtjes tegen haar huid aan.
    Ik laat mijn handen om haar middel glijden en kijk haar verliefd aan via de spiegel. Mijn hoofd laat ik rusten op haar schouder en laat mijn vingertoppen zacht over haar buik strelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dat klinkt inderdaad fout. Misschien besef je stiekem dat je toch liever een meisje wil, in plaats van een 'hij'." Ik grinnik even terwijl ze een kusje op mijn wang drukt.
    "Nee, ik denk dat ik het er ook moeilijk mee zou hebben. We hebben nog altijd de momenten dat ze wil slapen. Maar dan moeten we gewoon wat stiller zijn."
    Voor ik mezelf kan tegen houden schiet ik in de lach. Ik trek een wenkbrauw op en kijk Fedea aan. In plaats van op te houden moet ik alleen nog maar harder lachen.
    Het duurt even voor ik klaar ben, maar wanneer het eindelijk zo ver is, druk ik een kusje op haar wang om haar duidelijk te maken dat het niet slecht bedoeld is.
    "Jij kunt helemaal niet stil zijn," fluister ik.
    In de hoop mijn punt te kunnen bewijzen, druk ik mijn lippen in haar hals terwijl ik met mijn vingertoppen haar zij, net onder haar ribben, streel. Ik let er op dat ik haar borsten niet aanraak, omdat ik weet dat ze nogal gevoelig zijn door haar zwangerschap. Om haar nog wat verder te plagen, zet ik heel zachtjes mijn tanden in de huid van haar hals terwijl ik één van mijn handen over haar buik richting tussen haar benen laat glijden.
    "Of wel soms?" fluister ik tegen haar huid aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Fronsend kijk ik hem aan wanneer hij begint te lachen en trek even een pruillip, omdat ik denk dat hij me uitlacht. Ik krijg een kusje op mijn wang en kan er al een klein glimlachje van afbrengen.
    "Jij kunt helemaal niet stil zijn."
    Verbaasd kijk ik hem aan en geef hem een plagerige mep tegen zijn arm. Ik merk dat zijn handen over mijn lichaam beginnen te dwalen, en zijn lippen voel ik in mijn hals drukken.
    "Of wel soms?"
    Ik giechel even.
    "Je speelt vals," fluister ik zacht.
    "En uiteraard kan ik wel stil zijn."
    Ik bijt op mijn lip terwijl zijn hand steeds lager over mijn lichaam glijdt, en ik hou me aan mijn belofte, en wees zo stil mogelijk. Ik zak wat onderuit om het mezelf comfortabel te maken en kijk hem grijnzend aan.
    "Doe maar," zeg ik stil. "Dan bewijs ik dat ik stil kan zijn."
    Grinnikend druk ik mijn lippen op de zijne en laat mijn hand in zijn hals rusten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Vrijwel meteen gaat hij rechtovereind zitten, met een ontschuldige glimlach kijk ik hem aan en verstrengel onze vingers, trek hem overeind zodat hij naast me komt te staan. Ik verdwaal even in zijn blauwe ogen en grinnik zachtjes, loop al een stap naar achteren om de badkamer in te lopen.
    "Eerst kusje," zegt Rey dan, kans om zelf toe te geven heb ik eigenlijk niet eens, want meteen drukt hij zijn lippen al op de mijne en laat ik me meeslepen in de kus, terwijl ik voorzichtig en subtiel constant een stap naar achteren doe, dit om niet per ongeluk tegen voorwerpen aan te botsen of zo. Dat zou wel weer typisch iets voor mij zijn, zo'n kluns als ik ben.
    Wanneer we eenmaal in de badkamer aangekomen zijn, draait Rey me zodanig om dat ik recht naar mijn eigen spiegelbeeld kijk. Een zucht verlaat mijn lippen, want dit is misschien niet meteen hetgeen hoe ik mezelf wil zien, vies door de lange rit die we hebben gehad, mijn haren verwilderd. Net wanneer ik weg wil kijken, tilt Rey mijn hoofd alweer op, zodat ik wel genoodzaakt ben het te doen. Een klein lachje komt er op mijn gezicht te staan en kijk hem via de spiegel aan, mijn ogen volgen elke beweging die hij maakt. Zacht bijt ik op mijn lip wanneer hij zijn lippen weer in mijn hals plaatst, net boven de plek van zonet. Ik houd mijn adem in, zodat mijn buik wat strakker wordt en til mijn hoofd dan zo op, dat ik hem echt in de ogen aan kan kijken en niet via die stomme spiegel.
    "Ik hou van je," zegt hij dan alsnog, glimlachend kijk ik hem aan, mijn wangen lichtjes gekleurd van het blozen.
    Wanneer zijn handen zich om mijn middel slaan, pak ik deze beet en draai ik me om zodat ik mijn lippen op de zijne kan drukken en hem zachtjes de douchecabine induw.
    "En hoe vaak je het ook zegt, mijn antwoord blijft hetzelfde." zeg ik zachtjes en ga op mijn tenen staan, zodat we op dezelfde ooghoogte komen, "ik hou ook van jou." vervolg ik mijn woorden dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En hoe vaak je het ook zegt, mijn antwoord blijft hetzelfde. Ik hou ook van jou."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Goed zo. Dat hoor ik enorm graag."
    Ik druk mijn lippen zacht op de hare en kijk om ons heen. Lachend kom ik tot het besef dat we al in de douche staan en por even haar neus.
    "Iemand heeft zin in een douche, niet?" vraag ik glimlachend.
    Behendig draai ik de kraan open, erop lettend dat het water de perfecte temperatuur heeft.
    "Wil je dat ik je inzeep?"
    Ik druk nog een kusje op haar lippen en wacht geduldig op haar antwoord.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Zodra we bij het restaurant aankomen laat ik me tegenover Matthew op een stoel zakken. Even laat ik mijn blik om ons heen glijden waarbij een kleine glimlach op mijn lippen verschijnt, en richt me vervolgens weer op Matt.
    'Ben je hier ook al eens geweest?' Vroeg ik hem na een tijdje, doelende op zijn reis. 'Of is dit een plek die voor jou nog net zo nieuw is?'
    Afwachtende van zijn reactie sloeg ik het menu voor me open en liet mijn blik er een paar keer overheen glijden terwijl ik tussendoor een vluchtige blik op Matt wierp.
    Even dacht ik terug aan de laatste keer dat we uit eten waren geweest en ik kon het niet helpen een zacht gegrinnik uit te brengen. Het gezicht van de vrouwelijke bediende stond nog goed in mijn geheugen geprent. Wat hadden we der goed voor de gek gehouden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Je speelt vals. En uiteraard kan ik wel stil zijn."
    Ik hou even halt als ze wat onderuit zakt en zak een beetje mee om mijn eigen rug ook wat te ontzien.
    "Doe maar. Dan bewijs ik dat ik stil kan zijn."
    Ik grinnik even tegen haar lippen aan en kus haar dan passioneel terug terwijl ik mijn hand tussen haar benen laat glijden. Ik bijt zachtjes op haar onderlip en laat het puntje van mijn tong over haar mond gaan.
    "Daar krijg je nog spijt van," fluister ik met een kleine grijns tegen haar lippen aan.
    Ik streel haar lies met enkel mijn vingertoppen en ontwijk heel bewust steeds haar gevoelige plekje. Met mijn vrije hand grijp ik naar de douchekop. Ik stop hem onder water terwijl ik Fedea opnieuw zoen om haar af te leiden. Vervolgens zet ik op de tast de kraan aan en zoek vervolgens de schakelaar voor douchestand.
    Langzaam laat ik twee vingers bij haar binnen glijden en kreun zelf even tegen haar lippen aan in de hoop dat ze het zelf ook doet. Dan, geheel onverwachts druk ik de douchekop tussen haar benen.
    "Kom op, prinsesje, maak muziek voor papa," fluister ik uitdagend.
    Ik zet mijn lippen in haar hals en zuig zachtjes op een stukje huid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Daar krijg je nog spijt van."
    Grinnikend kijk ik hem aan. Misschien. Maar ik weet niet wat hij gaat doen als ik ook maar een keer geluid zou maken. Ik bijt zacht op zijn lip wanneer ik zijn vingers overal voel glijden, behalve daar waar ik wel in brand lijk te staan. Ik zucht even wanneer hij twee vingers bij me naar binnen laat glijden en sluit genietend mijn ogen. Mijn hartslag schiet de hoogte in, en al gauw volgt mijn ademhaling ook.
    "Kom op, prinsesje, maak muziek voor papa."
    Ik schud mijn hoofd en herinner mezelf eraan zo stil mogelijk te zijn. Mijn ogen schieten open wanneer ik een straal water tussen mijn benen voel, die net mijn gevoelige plekje weet te bekoren. Met alle moeite van de wereld onderdruk ik een kreun, wat nog moeilijk wordt wanneer hij zijn lippen in mijn hals plaatst. Mijn lichaam wordt overspoeld door een golf van opwinding en ik besef nu al dat ik het niet lang ga volhouden, en als Trey zo verder blijft doen, ga ik het ook niet stil kunnen houden.
    Ik leg mijn vingers onder zijn kin en kijk hem opgewonden aan. Net wanneer ik mijn lippen op de zijne plaats, rolt er nog een zucht over mijn lippen en ik kus hem iets passioneler om mogelijk gekreun te smoren. Buiten een zachte en korte grom, echter, ben ik zo stil mogelijk. Opgewonden druk ik mijn bekken iets naar voor, dichter tegen zijn hand, smekend om meer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik streel zachtjes door de rode lokken van Camargue terwijl ik op adem probeer te komen. 'Dat was geweldig.' Grijns ik en druk mijn lippen
    op mijn beurt op die van haar. 'Zullen we het water maar uit gaan?' Stel ik voor en loop met haar als mijn bruid in mijn armen het strand weer op.
    Daar zet ik haar neer en kijk rond opzoek naar mijn kleren die her en der verspreid lagen. Ik wilde terug in het hotel zijn voor het donker zodat
    we ons konden opfrissen en daarna misschien naar een restaurantje konden ofzo.

    Matthew

    Als we zitten is Eleanore de eerste die praat. 'Ben je hier ook al eens geweest?' vraagt ze. 'Of is dit een plek die voor jou nog net zo nieuw is?'
    Ik glimlach en open ook het menu. 'Nee dit is ook geheel nieuw voor me.' Leg ik uit en kijk naar haar. 'Maar tot nu toe bevalt het me wel.'
    Ik grijns. 'Jou ook hoop ik?'

    Atreyu

    Wanneer ze haar vingers onder mijn kin legt, maak ik mijn lippen zachtjes los uit haar hals om vervolgens getrakteerd te worden op een bijzonder opwindende blik van Fedea. Ik meen een kleine zucht te horen wanneer ze haar lippen op de mijne drukt, maar omdat het even goed mijn verbeelding kan geweest zijn besluit ik er niets van te zeggen. Ik grinnik echter wel even wanneer ze haar lippen iets steviger op de mijne druk en kus haar een paar seconden net zo passioneel terug.
    Wanneer ik haar zachtjes hoor grommen ben ik er zeker van dat ik het me niet ingebeeld heb. Met een brede grijns maak ik mijn lippen los van de hare en kijk haar recht in de ogen.
    "Wat? Wat zei je, liefje?" vraag ik zoetjes. "Ik hoorde je niet goed."
    Ik trek een wenkbrauw op en wiebel er even mee als ik merk hoe ze haar onderlichaam dichter naar mijn hand toe drukt. Om haar te plagen, hou ik mijn vingers even stil maar druk wel de douchekop wat dichter naar haar toe.
    "Wil je meer?" fluister ik uitdagend. "Je hoeft het maar te te vragen hoor."
    Ik weet dat als ze nu haar mond open doet om iets te zeggen, er zeker weten een kreun uitkomt. In bed kennen we geen geheimen meer voor elkaar. In de hoop dat ik haar alsnog kan doen kreunen beweeg ik plots mijn vingers weer wat sneller dan eerst terwijl ik zachtjes op haar oorlel bijt.
    "Toe dan, prinsesje," fluister ik in haar hoor.

    Camargue

    "Dat was geweldig. Zullen we het water maar uit gaan?"
    Nog voor ik kan antwoorden, draagt Liam me echter al het water uit. Ik hou mijn armen stevig om zijn hals terwijl ik mijn ogen niet van zijn gezicht af kan houden. Ik zou uren naar hem kunnen staren zonder verveeld te raken.
    Ik laat Liam pas los als hij me veilig op het strand heeft neer gezet. Ik bijt op mijn onderlip terwijl ik toekijk hoe hij in zijn blote kont op zoek gaat naar zijn kleren. Zeker weten dat ik morgenochtend zijn kleren verstop, als dat betekent dat ik weer van zo'n uitzicht mag genieten. Na een tijdje besluit ik zelf ook maar weer eens kleren aan te doen en ik loop naar de steen waar ik ze te drogen had gelegd. Ondertussen is de zon al gaan schijnen, waardoor ze heerlijk warm geworden zijn.
    Met een glimlach op mijn gezicht, nog nagenietend van net, loop ik weer naar Liam toe waarop ik mijn hand in de zijne laat glijden.
    "Ik heb zin in een lekkere, frisse cocktail," zucht ik verlangend.

    [Zou je iets langere posts kunnen maken?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wat? Wat zei je, liefje? Ik hoorde je niet goed."
    Ik weiger een antwoord te geven, maar al te goed besef ik dat hij me probeert uit te dagen. Al wordt het steeds moeilijker om er niet aan toe te geven.
    "Wil je meer? Je hoet het maar te vragen hoor."
    Ik schud nog even koppig mijn hoofd en houd mijn adem gespannen in wanneer ik de waterstraal dichter tegen me aan voel. Ik bijt op mijn lip, omdat ik weet dat er anders een kreun over mijn lippen komt.
    "Toe dan, prinsesje."
    Zijn stem klinkt plots enorm sexy in mijn oor en ik verlies het helemaal wanneer hij zijn vingers weer beweegt, maar dit maal aan een sneller tempo.
    "Fuck," fluister ik zacht.
    Genietend sluit ik mijn ogen en zucht even diep. Wanneer zijn vingers langs mijn gevoelige plekje strelen voor een zoveelste keer, kan ik me niet meer inhouden en rolt er een kreun over mijn lippen. Voor hij er iets van kan zeggen, druk ik mijn lippen stevig op de zijne.
    "Trey, ik-" zucht ik zacht wanneer ik mijn hoogtepunt voel aankomen.
    Ik bijt nog even zacht op zijn onderlip. Het gevoel van het water en zijn vingers doen me met een zucht klaarkomen. Genietend sluit ik mijn ogen en leun zacht tegen hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Fuck." Het kleine woordje doet een grote grijns op mijn gezicht verschijnen, omdat ik weet dat het het begin is van meer.
    Naast vreugd dat ik "gewonnen" heb, brengt haar kreun ook nog iets anders bij me teweeg. Ik was tot nu toe zo op haar gefocust dat k er niet bij stil had gestaan hoe opwindend ik het zelf vind.
    "Trey, ik-"
    Een kreun rolt uit mijn eigen mond als ik haar tanden in mijn onderlip voel. Ik merk goed genoeg dat ze haar hoogtepunt bereikt wanneer haar spieren zich eerst opspannen en ze dan volledig ontspannen tegen me aanleunt. Met een glimlach op mijn lippen leg ik zachtjes een hand op haar wang en druk mijn lippen nog een keer teder op de hare.
    "Papa's flinke meid," grinnik ik tegen haar lippen aan.
    Heel zachtjes kus ik haar, omdat ik er maar geen genoeg van krijg. Ondertussen laat ik mijn armen om haar middel glijden. Ik druk mijn lippen nog even tegen haar wang aan en druk mijn gezicht dan in haar zachte haren.
    "Ik hou van je," fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Papa's flinke meid."
    Ik draai me even om en leg mijn benen om zijn middel om hem liefdevol terug te kussen. Mijn armen leggen zich om zijn hals en verliefd kijk ik hem aan. Een korte giechel rolt over mijn lippen wanneer ik een kus op mijn wang krijg, en merk hoe hij zijn gezicht in mijn haren verbergt.
    "Ik hou van je."
    De manier waarop hij mijn vier favoriete woorden zegt, doet me rillen. Glimlachend sluit ik mijn ogen en streel met mijn vingertoppen over zijn rug.
    "En ik van jou," fluister ik haast even zacht.
    Ik druk mijn lichaam dichter tegen het zijne aan wanneer ik mijn lippen weer liefdevol op de zijne druk en breek de kus af met een grijns op mijn lippen.
    "Is dat de douchekop die je nog steeds vasthebt, of ben je gewoon blij om me te zien?" vraag ik grinnikend.
    Ik plaats teder mijn lippen op de zijne en laat mijn ene hand door zijn haren strelen, terwijl ik de andere over zijn borstkas laat glijden. Mijn vingertoppen banen zich een weg naar zijn middel, dat ik bewust nog even oversla, en streel dan zacht verder over zijn bovenbeen. Ik lik zachtjes over zijn onderlip en laat mijn vingers steeds dichterbij zijn erectie zweven, nog steeds zijn huid strelend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.