• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Beide bewegen we sneller en ik moet lachen als ze een gilletje slaakt. Haar lippen drukken al vlug weer op de mijne en ik sluit opnieuw mijn ogen. Ze was geweldig, in elk opzicht. Ze likt vanaf mijn onderlip naar mijn boven lip en ik kan een glimlachje niet tegen houden. Ik kijk haar weer aan en versnel nog een beetje. "Liam," Kreunt ze en ik merk dat het niet lang zal duren voor ze haare hoogtepunt bereikt heeft. Voor mij geld het zelfde en ik kreun instemmend. Na nog een paar stoten voel ik me klaar komen en kan ik alleen met gesloten ogen kreunen. Dan leg ik mijn gezicht in haar nek en druk en zachtjes wat kusjes in terwijl ik weer op adem probeer te komen.

    Matthew

    'Kom' Ze neemt mijn hand en we lopen samen verder. Het stelletje van net werpt ons nieuwsgierige blikken maar ik negeer het. Ik heb enkel nog oog voor Eleanore. Ik voel hoe ze onze vingers verstrengeld en glimlach. 'Heb jij al gegeten?' Ik schud mijn hoofd. 'Jij wel?' Ook zij schud haar hoofd. 'Kom.' We lopen naar een klein restaurantje dat op nog geen 5 meter van ons vandaan was. Ik laat met tegenzin haar hand los om tegen over haar te gaan zitten.

    Rey

    "Ja, dan vanavond weer ofzo."
    Grinnikend kijk ik haar aan en verberg mijn gezicht in haar hals. Ik plaats allemaal kleine kusjes op haar huid en trek haar nog dichter tegen me aan. Ik kreun wanneer ik haar kruis tegen het mijne voel schuren en druk passioneel mijn lippen op de hare. Plots ben ik haar kwijt en voel ik haar lippen in mijn hals en ik grom zacht wanneer ik haar vingers om mijn inmiddels weer opgewonden penis voel en sluit genietend mijn ogen.
    Intussen laat ik mijn handen over haar lichaam strelen en druk kleine kusjes op haar borsten. Als het kon zou ik haar hele lichaam aanbidden, ze is zo verschrikkelijk mooi. Ik richt mijn blik even op haar gezicht en kijk glimlachend in haar stralende ogen. Haar haren staan lekker wild en haar huid voelt ontzettend zacht onder mijn vingertoppen. Ik word enkel meer opgewonden wanneer ze me blijft aftrekken en ik besluit haar weer lekker te verwennen en liefkozen, zoals ze verdient. Ik kruip iets achteruit, waardoor ik haar handen niet meer op mijn lichaam voel. Ik kruip meer naar het uiteinde van het bed en kijk haar glimlachend, ietwat uitdagend, aan. Ik reik mijn handen uit naar haar zachte voeten, en masseer die zachtjes gedurende enkele seconden. Vervolgens breng ik mijn lippen naar haar enkels en druk kusjes over haar hele been. Wanneer ik bij haar bovenbeen ben, en bijna bij haar kruis ben, laat ik mijn tong even plagerig over haar huid glijden en kijk haar grijnzend aan. In plaats van verder naar boven te gaan, richt ik me nu op haar andere been. Wanneer ik ook dit been onder handen heb genomen, richt ik me op haar onderbuik en druk kleine kusjes op haar buik en trek een spoor van kusjes, tussen haar borsten, naar haar hals. Intussen verstrengel ik onze vingers en druk mijn lichaam dichter tegen het hare aan.


    Fedea

    Grinnikend kijk ik hem in de ogen wanneer hij mijn gezicht dichter tegen het zijne brengt. Doordat hij me niet alles heeft laten oplikken, hangt er nog wat slagroom op zijn buik en ik kan het niet laten mijn lichaam even langs het zijne te laten schuren, zodat ik ook volhang.
    "Oepsies," zeg ik zachtjes.
    Net wanneer ik mijn lippen op de zijne wil drukken, voel ik iets op mijn lippen en ik merk dat hij de spuitbus weer zelf in zijn handen heeft en mijn lippen nu volhangen met het witte goedje. Al gauw voel ik zijn lippen weer op de mijne en ik doe mijn best ook nog een beetje van de slagroom op te eisen. Lachend leg ik mijn armen om zijn hals en laat me zijdelings op het bed neervallen waardoor ik hem mee naar beneden trek. Ik leg mijn ene been om zijn middel en kruip zo dicht mogelijk tegen hem aan.
    "Ik hou van je, ik hou van je," fluister ik tegen zijn lippen aan en druk kleine kusjes op zijn lippen.
    "Ik kan niet wachten tot we met drie zijn," zeg ik zacht en begraaf mijn gezicht in zijn hals. "En totdat ik volledig de jouwe ben."
    Ik kijk hem even aan in zijn ogen en streel met mijn duim over zijn wang. Soms vraag ik me af waaraan ik hem verdiend heb. Hij is zo lief, geweldig, perfect en daarbovenop is hij nog eens onweerstaanbaar mooi. Ik voel me nergens zo goed als in zijn armen en ik voel me haast ongemakkelijk wanneer ik niet bij hem ben. Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik open mijn mond en zucht genietend als ik Liam voel klaarkomen. Terwijl hij zijn lippen in mijn hals zet en me wat kusjes geeft sluit ik mijn ogen terwijl ik heel voorzichtig mijn heupen nog wat verder beweeg. Het duurt niet lang voor ik al mijn spieren voel samentrekken en alle regelmaat uit mijn ademhaling verdwijnt. Met een luide kreun geef ik me over aan het orgasme dat me overspoelt. Ik klamp me wat steviger aan Liam vast zodat ik niet in het water kan vallen terwijl langzaam maar zeker mijn zintuigen weer lijken te ontwaken.
    Ik open langzaam mijn ogen en kijk hem nagenietend aan. Ik bijt even op mijn onderlip en til mijn heupen wat op zodat hij uit me glijdt. Een beetje sprakeloos blijf ik Liam aankijken terwijl ik op adem kom. Zonder dat ik het zelf in handen heb verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht. Ik duw voorzichtig wat van zijn haren naar achter zodat ik zijn mooie ogen beter kan zien.
    "Dat was... anders," breng ik een beetje hijgend uit. "Spannend," verbeter ik mezelf wanneer ik het juiste woord gevonden heb. "Lekker," voeg ik er mompelend aan toe, als is het dat altijd met Liam.
    Ik laat mijn blik naar zijn lippen glijden om er dan vervolgens de mijne op te drukken.

    Atreyu

    Ik kijk Fedea bewonderend aan terwijl ze me met zich meetrekt. Ik laat mijn hand even over haar been glijden als ik voel hoe ze het om mijn middel legt.
    "Ik hou van je, ik hou van je. Ik kan niet wachten tot we met drie zijn. En totdat ik volledig de jouwe ben."
    Wanneer ze me aankijkt en mijn wang streelt, kijk ik haar glimlachend aan. Nadat ik nog een kusje gekregen heb, neem ik opnieuw de spuitbus en spuit nog een keer haar lippen vol slagroom.
    "Shhhh," fluister ik. "Je bent al van mij."
    Ik buig me over haar heen en lik tergend langzaam de slagroom van haar lippen af. Vervolgens druk ik mijn mond op de hare. Ondertussen is het heel plakkerig gaan aanvoelen maar om eerlijk te zijn deert het me niet. Het is een keer wat anders. Heel zachtjes bijt ik even op haar onderlip.
    "Oops, vergeten dat jij niet eetbaar bent," fluister ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 19:56 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Een grom verlaat zijn lippen wanneer ik hem begin af te trekken, een grijns komt er op mijn gezicht te staan en plaats mijn lippen zachtjes op de zijne. Vanaf dat moment voel ik zijn handen werkelijk overal, ze omsluiten zich om mijn borsten waar hij zijn lippen zachtjes drukt.
    Voor een korte tijd kijken we elkaar enkel aan, ik in zijn blauwe ogen, hij in mijn grijs-groene. Ik voel blosjes op mijn wangen komen, maar trek me er vrij weinig van aan. Het verbaast me dan ook als hij ineens iets naar achteren kruipt en nog snel plaats ik mijn lippen kort op de zijne.
    "Wat ga je doen?" vraag ik aan hem, mijn stem klinkt zacht, haast onverstaanbaar. Geïnteresseerd kijk ik hem aan, afwachtend tot wat hij van plan is en uiteindelijk bij de rand van het bed zit. Een lieve glimlach speelt zijn gezicht, toch een tikkeltje uitdagend en wanneer hij naar mijn voeten reikt, denk ik in eerste instantie dat hij me van plan is te kietelen, omdat hij weet dat ik daar zo ontzettend slecht tegen kan, maar in tegendeel zelfs. Nee, hij pakt mijn voet op, alsof ze haast breekbaar zijn en begint ze te masseren. Een kreun verlaat mijn lippen door de onverwachtse wending en kijk toe hoe hij plots steeds centimeters verder naar boven gaat, totdat hij slechts centimeters van mijn kruis verwijderd is. Een grijns siert zijn lippen en ik beantwoord deze lach flauwtjes.
    Het duurt niet lang voordat hij ook mijn onderbuik gevonden heeft en zich zo langzaam weer een weg naar boven vindt, onze vingers verstrengeld.
    "Ik hou van je," breng ik hees uit nadat hij zijn lippen op de mijne gedrukt heeft en knijp zachtjes in zijn hand, de ander laat ik weer over zijn rug glijden en sla mijn benen om zijn middel heen waardoor ik hem dichter naar me toe trek. Verliefd kijk ik hem in de ogen aan en haal mijn hand door zijn haren heen. Ik ril even, weet niet waarom en grinnik zachtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Niet veel later komt Camargue ook klaar. Na een korte tijd van zwijgen en gehijg is Camargue de eerste die iets zegt. "Dat was... anders," Ze is weer even stil. "Spannend," Verbeterd ze zich dan. "Lekker," Ik glimlach en haal een hand door haar haren. Ze was geweldig. Ik was gek op haar en om nu eindelijk te kunnen zeggen dat ze van mij was voelde geweldig. Dan drukt ze haar lippen weer op de mijne. Ik glimlach en kus haar met liefde terug. 'Ik kan het er niet meer mee eens zijn.' Antwoord ik dan en til haar een stukje op. Geen idee hoelaat het was maar het boeide me niet.

    Fedea

    "Shhhh. Je bent al van mij."
    Ik grinnik wanneer hij me weer volhangt met slagroom en word een beetje ongeduldig wanneer hij heel langzaam alles opeet. Wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt, lijkt het even of we aan elkaar vastplakken. Niet dat ik dat erg zou vinden. Ik kreun zacht wanneer hij op mijn onderlip bijt en trek hem iets dichter tegen me aan.
    "Oops, vergeten dat jij niet eetbaar bent."
    Grinnikend kijk ik hem aan en druk nog een korte kus op zijn lippen.
    "Je kan altijd proberen."
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en druk liefdevol mijn lippen op de zijne terwijl ik mijn lichaam dichter tegen het zijne druk.
    "Eens kijken of jij eetbaar bent." zeg ik ondeugend. Grinnikend kijk ik hem aan en bijt even op zijn lip voordat ik een spoor van kusjes plaats naar zijn hals, waar ik heel even in zijn huid bijt.
    "Awh, jammer."
    Aangezien bijten niet lukt, zuig ik even op zijn huid en zorg ervoor dat er een mooi klein plekje ontstaat.


    Rey

    "Ik hou van je."
    Glimlachend kijk ik haar aan en laat mijn hand door haar haren gaan.
    "En ik van jou." Ik druk een klein kusje op haar neus en kijk haar verliefd aan.
    Ik merk hoe ze haar benen rond mijn middel legt en kijk haar opgewonden aan.
    "Kan mijn feetje niet wachten?" fluister ik zacht tegen haar lippen aan.
    Ik laat mijn handen over haar lichaam strelen en dring zachtjes bij haar binnen. Mijn ene hand blijft op haar been rusten terwijl de andere zich verstrengelt met de hare. Er rolt een zachte kreun over mijn lippen en ik sluit mijn ogen terwijl ik haar dichter tegen me aantrek. Ik begraaf mijn gezicht in haar hals en druk mijn lippen op haar zachte huid. Ik zucht zacht tegen haar warme huid en sluit genietend mijn ogen terwijl ik liefdevol mijn heupen tegen de hare beweeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik weet even niks met Cam.]

    Atreyu

    "Je kan altijd proberen."
    Wanneer ze mijn gezicht vastneemt, tuit ik alvast mijn lippen in afwachting van een kusje. Ik ril even als ze zichzelf tegen me aandrukt en laat mijn armen om haar middel glijden. Ik zou uren, dagen in bed kunnen blijven liggen en gewoon dit doen, niks, alles, gek, liefdevol, zolang het maar met Fedea is.
    "Eens kijken of jij eetbaar bent." Ik grinnik even en hou mijn adem in terwijl ze in mijn hals bijt. Haar kleine kusjes bezorgen me kippenvel. "Awh, jammer."
    Ik vergeet compleet wat ik wilde gaan zeggen als ik plots merk dat ze op mijn huid begint te zuigen. Ik sluit mijn ogen en slaak een zucht van genot. Ik vind het zo'n apart gevoel, er is niets waar ik het mee kan vergelijken. Het is ietwat pijnlijk, maar dan van het goede soort. Wanneer het gezuig ophoudt, kijk ik Fedea met een brede grijns aan.
    Ik laat een arm om haar vandaan glijden en zet mijn wijsvinger op mijn eigen borst, net boven mijn hart.
    "Hier ook eentje," zeg ik liefjes. "Dan zien al die huppelkutjes aan het zwembad dat ik bezet ben," voeg ik er met een grijns en een liefdevolle blik aan toe.
    Ik leg mijn hand op Fedea's wang en streel er zachtjes over met mijn duim terwijl ik mijn lippen weer dichter bij de hare breng en ze er zachtjes tegenaan druk om nog een kusje te stelen voor ze op mijn wens kan ingaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik wist het ook even niet met Liam haha]

    Fedea

    Ik kijk toe hoe hij een arm om me heen slaat en naar zijn borst wijst.
    "Hier ook eentje. Dan zien al die huppelkutjes aan het zwembad dat ik bezet ben."
    Grinnikend kijk ik hem aan en voel zijn lippen kort op de mijne. Ik schud mijn hoofd en leg mijn armen om zijn hals om mijn lippen iets langer op de zijne te drukken. Dit keer zo liefdevol mogelijk. Glimlachend kijk ik hem aan en streel zachtjes over de plek waarheen hij net wees, en breng mijn lippen er naartoe. Ik zuig er zachtjes op en druk tevreden een kusje op het plekje dat is ontstaan.
    "Als er ook maar een huppelkutje durft kijken," zeg ik zo lief mogelijk, "krijgen ze te maken met een zwangere furie."
    Met de allerliefste blik die ik maar kan bedenken en kijk hem aan.
    "Mijn Trey," zeg ik zachtjes.
    Ik nestel me tegen hem aan en laat mijn hoofd op zijn borst rusten. Mijn armen krullen zich om zijn middel en ik druk kleine kusjes op zijn huid. Ik breng mijn ene hand dichterbij zijn gezicht en kijk hem liefjes aan.
    "Kijk, en ik ben jouw Fe," zeg ik zachtjes.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem dolverliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Zijn hand voel ik door mijn haren glijden, waarop hij mijn korte woordjes beantwoord. Ik voel de blosjes op mijn wangen terugkeren en grinnik als ik een twinkeling in zijn ogen opvang, want dat is er één die ik herken uit duizenden. De twinkeling die hoogstwaarschijnlijk ook nu uit mijn ogen is af te lezen en niet alleen mijn ogen, mijn gehele gezicht waarschijnlijk.
    "Kan mijn feetje niet wachten?" Ja, ik weet met dit dus heel goed dat hij me door dit koosnaampje te gebruiken enkel terug wilt pakken van zonet en misschien dat ik wel van plan ben om hem daarover te vertellen, ooit, maar nu niet. Dit is absoluut niet het juiste moment en zal het allemaal verpesten.
    "Ik dacht dat we het niet over koosnamen gingen hebben, Bambi." zeg ik plagend terug en druk mijn lippen dan op de zijne, verwikkel het in een ietwat ruwe kus.
    Zijn handen voel ik werkelijk over mijn hele lichaam glijden, iets wat me alleen maar meer opgewonden maakt, waardoor mijn hart alweer een slag harder begint te bonzen en ik durf te zweren dat zoiets niet normaal kan of hoort te zijn, dat iemand zo'n effect op je kan hebben.
    Al vlug dringt hij bij me binnen en voel ik zijn ene hand op mijn bovenbeen branden, alsof het letterlijk in vuur en vlam staat. De andere hand verstrengel ik met de zijne en laat mijn losse hand net zoals hij in eerste instantie deed, over zijn lichaam heen glijden, blijf ergens bij zijn onderrug hangen en volg het tempo dat hij aanvoert met mijn heupen. Mijn hoofd leg ik in mijn nek wanneer ik Rey hoor kreunen en sluit genietend mijn ogen, ervaar het moment en huiver van puur genot.
    Zijn lippen voel ik in mijn hals en zoek deze hierna op, zodat ik mijn kreunen kan smoren, probeer zodoende het tempo zelf wat op te voeren door mijn heupen iets sneller te bewegen en glimlach tegen zijn lippen aan, laat mijn handen ondertussen door zijn handen varen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Als er ook maar een huppelkutje durft kijken krijgen ze te maken met een zwangere furie."
    "Oeh," breng ik uit terwijl ik mijn lippen een beetje verrast tuit. Ik heb er geen problemen mee dat ze af en toe jaloers is, meer nog; ik voel me soms wel gevleid. Zolang ze het maar niet op mij uitwerkt en me erin vertrouwt dat zij de enige is voor me, dat geen ander me nog kan bekoren, vind ik dit kantje van haar best wel sexy.
    "Mijn Trey. Kijk, en ik ben jouw Fe," zegt ze zacht terwijl ze de hand met haar ring even voor mijn gezicht houdt. Ik knik terwijl ze me een kusje op de lippen drukt.
    Wanneer ze me weer aankijkt, laat ik mijn vinger even over haar lippen gaan terwijl ik haar met een uitdagende blik aankijk. Ik trek haar iets ruwer dan anders wat dichter tegen me aan en laat mijn ogen over haar gezicht gaan en vervolgens iets verder naar beneden.
    "Kan papa ook wat zwangere furie krijgen?" vraag ik met een ondeugende grijns en verleidelijke stem terwijl ik mijn ogen weer in de hare boor.
    Langzaam breng ik mijn gezicht dichter bij het hare en veeg plagerig mijn lippen slechts heel lichtjes over die van haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grijns lichtjes wanneer ik zijn uitdagende blik zie en bijt even op mijn lip. Mijn wangen kleuren rood wanneer hij me tegen zich aantrekt en ik zijn ogen over me heen voel dwalen.
    "Kan papa ook wat zwangere furie krijgen?"
    Grijnzend kijk ik hem aan en zucht even gefrustreerd wanneer hij zijn lippen slechts over de mijne veegt.
    "Als papa het heel lief vraagt," zeg ik zacht, met een lichte grijns.
    Ik leg mijn armen weer om zijn hals en druk passioneel mijn lippen op de zijne.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.
    Mijn handen glijden over zijn lichaam en op de tast ga ik op zoek naar zijn hand, waarmee ik mijn hand verstrengel. Ik druk mijn lichaam iets dichter tegen het zijne aan en voel mijn hartslag versnellen. Soms vraag ik me af of het wel gezond is, de effecten die Trey op me heeft. Hij maakt me gek, doet de vlinders in mijn buik hevig tekeer gaan, mijn hart sneller tekeer gaan. Het is niet te beschrijven hoe ik me bij hem voel.


    Rey

    "Ik dacht dat we het niet over koosnamen gingen hebben, Bambi."
    Heel even imiteer ik haar met een hoog stemmetje.
    "Doet er niet toe," zucht ik tegen haar lippen aan.
    Ik voel hoe ze het tempo opvoert, en ga er maar al te graag op in. Behendig draai ik ons om, zodat Faye op me komt te liggen en kijk haar grijnzend aan. Ik leg mijn handen op haar heupen om haar meer steun te bieden en geniet er stiekem van hoe haar borsten mee bewegen op ons ritme. Ik leg een hand in haar hals en trek haar zachtjes naar me toe zodat ik mijn lippen op de hare kan drukken. Ik kreun tegen haar zachte lippen aan en duw even plots mijn heupen omhoog om dieper in haar te komen en grom zachtjes. De opwinding raast door mijn lichaam, maar doordat het al ons tweede rondje is, weet ik dat het nog even zal duren, en kunnen we langer genieten van elkaar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ik kan het er niet meer mee eens zijn," antwoordt Liam.
    Ik wil net een kusje op zijn lippen drukken wanneer hij me een stukje optilt. Ik word overvallen door een giechelbui en voel mijn wangen rood worden omdat ik het zelf zo kinderlijk vind klinken. Ik kan het niet helpen, zo ben ik altijd al geweest. Maar sinds we getrouwd zijn heb ik een beetje het gevoel dat ik moet opgroeien, dat ik een goede vrouw voor Liam moet zijn en niet het speelse meisje dat ik nog steeds ben.
    Zodra ik echter naar zijn gezicht kijk, ben ik de ietwat sombere gedachtes weer vergeten en verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht. Ik gooi me met mijn volle gewicht, ookal is dat niet erg veel, tegen Liam aan zodat hij achterover valt en we samen met ons hele lichamen weer in het water belanden.
    Helaas heb ik hiermee voor mezelf ook een put gegraven want ik ga weer kopje onder. Maar het deert me niet.
    Ik kom boven en spuug het zoute water uit waarop ik een gekke bek trek. Ik duw mijn natte haren uit mijn gezicht zodat ik Liam weer kan zien.
    "Ben ik niet sexy nu?" grinnik ik, doelend op mijn haren die één natte warboel zijn.

    Atreyu

    "Als papa het heel lief vraagt." Voor ze me echter die kans geeft, biedt ze me een alternatief dat ik zelf ook wel prettig vind door me te trakteren op een passionele zoen. Met een wild bonzend hart zoen ik haar een beetje ruw terug terwijl ik tegelijk probeer haar geen pijn te doen. "Ik hou van je."
    Haar gefluister zorgt voor een warme lucht tegen mijn lippen die me doet rillen. Ik leg mijn hand op haar onderrug en trek haar zo dichter tegen me aan terwijl zij haar vingers tussen die van mijn vrije hand laat glijden.
    Mijn mond voelt een beetje droog aan terwijl de rest van mijn lichaam een beetje lijkt te gaan zweten. Heel even kan ik niks anders doen dan haar in de ogen kijken. Had ik ooit geweten dat ik haar zou tegenkomen, dan was ik nooit met zoveel meisjes naar bed gegaan. Dan was ik waarschijnlijk met helemaal niemand naar bed gegaan zodat ik haar de eerste keer had kunnen schenken. Hoewel ik denk dat het feit dat ik al ervaring had het een stuk aangenamer en minder pijnlijk voor haar maakte. Wanneer ik me bewust word van haar buikje tegen de mijne aan, voel ik een oerinstinct in me ontwaken waardoor ik alles zou doen om mijn kind en de moeder ervan te beschermen. Niemand komt aan mijn gezinnetje.
    "Ik hou van je," fluister ik op mijn beurt naar Fedea.
    Heel zacht en liefdevol druk ik mijn lippen tegen de hare aan. De wereld om me heen bestaat even niet meer, vergeet dat we op Jamaica zijn, de komende uren wil ik haar alleen nog kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Doet er niet toe," Ik voel zijn adem tegen mijn huid aan glijden en grinnik zachtjes als ik merk dat hij een wanhopige poging doet tot het imiteren van mijn stem. Het lijkt volkomen nergens op en naar mijn idee lijkt het verreweg van het mijne.
    Ik grijp zijn schouders opvallend stevig beet wanneer hij ons omdraait zodat ik bovenop kom te liggen en voel zijn handen rondom mijn heupen sleutel. Ik buig met iets voorover, plaats mijn hand slechts centimeters van zijn hoofd verwijderd en druk mijn lippen vurig op de zijne, streel met mijn tong over zijn lippen heen.
    Een kreun verlaat mijn lippen wanneer hij zijn heupen subtiel wat optilt en span op exact dat zelfde moment elke spier in mijn lichaam aan, kreun zijn naam tegen zijn lippen aan, een kleine glimlach op mijn gezicht zichtbaar.
    "Rey," mompel ik zachtjes en zoek naar zijn hand, laat mijn vingertoppen hierdoor via zijn bovenarm naar beneden glijden en verstrengel uiteindelijk onze vingers. Ik laat mijn lippen een weg zoeken in zijn hals tot zijn borstkas waar ik mijn lippen zachtjes plaats. In de tussentijd beweeg ik mijn heupen alsnog soepel tegen de zijne aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik voel zijn lichaam tegen het mijne aan, en merk hoe warm hij het heeft. Ik houd me in om mijn hand op zijn voorhoofd te leggen en te voelen of hij koorts heeft. Misschien heeft hij het gewoon warm onder het laken.
    "Ik hou van je."
    Glimlachend kus ik hem terug en voel de vlinders door mijn lichaam razen. Ik laat mijn vingers door zijn haren glijden en kijk hem verliefd in de ogen aan. Mijn neus streelt langzaam langs de zijne en ik bijt even op zijn lip. Vervolgens druk ik er nog een klein kusje op.
    "Blijven we hier?" vraag ik zacht. "De rest van de namiddag? Gewoon, wij?"
    Glimlachend kijk ik hem aan en verstrengel ook onze andere hand. Lipbijtend kijk ik nu naar onze handen en leun iets dichter tegen hem aan. Zacht plaats ik mijn lippen op de zijne en proef nog een lichte nasmaak van de slagroom van net. Ik maak voorzichtig mijn ene hand los en leg die losjes op zijn wang terwijl ik genietend mijn ogen sluit. Mijn duim streelt over zijn wang en ik open mijn ogen om hem recht in de zijne aan te kijken. Ik verlies mezelf even in zijn blik en voel dat ik rood word. Ik begin even te giechelen als een verliefde tiener en kijk hem lachend aan. Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat dit gevoel nooit verdwijnt. Zoveel van hem houden, en tegelijk dolverliefd als een jong kalf zijn, zorgt voor een mengeling van enkel fijne gevoelens in mijn hele lichaam.


    Rey

    Ik voel haar spieren opspannen om mijn erectie en een haast dierlijke grom rolt over mijn lippen.
    "Rey," hoor ik haar zachtjes mompelen en een rilling trekt door me heen.
    Ik geef een klein kneepje in haar hand wanneer ik voel hoe ze onze vingers verstrengelt. Haar lippen trekken een spoor van kusjes over mijn huid en ik houd even mijn adem in. Telkens weet ze me wel iets doen vergeten. Ademen, nadenken, ergens besef van hebben, mijn eigen naam vergeet ik soms zelfs.
    "Faye," mompel ik op mijn beurt.
    Dat is misschien wel het enige dat ik nooit vergeet. Faye. Haar gezicht, haar haren, haar lichaam, hoe ze aanvoelt, zelfs hoe ze ruikt. Steeds dezelfde bloemetjes geur in haar haren. De gedachten brengen een vage glimlach op mijn gezicht en ik trek haar dichter tegen me aan zodat ik mijn lippen zacht op de hare kan plaatsen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.