• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    [Mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [mijn topics]


    Do what people say you can't.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik slaakte een tevreden zucht en sloeg mijn armen rond Louis zijn lichaam en drukte mijn hoofd in Louis zijn nek. Ik kust zijn nek zachtjes. "weetje." begon ik zachtjes en streelde langs Louis zijn zij. "je was echt geweldig." piepten ik kroop zowaar nog dichter tegen Louis aan.


    Louis Tomlinson.
    Ik glimlach waarneer Harry mijn nek kust. 'N'awh, jij ook, Hazza.' Ik sloeg mijn armen om zijn middel heen en sloot genietend mijn ogen, alleen denkend aan de hele gebeurtenis van zo net en vandaag.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry William Tomlinson
    Ik had nog geen tijd gehad om over dit alles na te denken, maar nu we hier zo lagen begon het langzaam door te dringen. Ik bleek verliefd te zijn op mijn beste vriend en had net de best seks die ik ooit had gehad, met hem gehad net. Ik staarden naar het plafon terwijl mijn vingers over Louis zijn blote huid gleden en ik zijn ruggengraat volgden. "En nu?" Piepten ik. Aan de ene kant was ik nu de gelukkigste jongen op aarde en aan de andere kant was ik bang voor wat dit ging brengen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik merkte hoe Harry anders begon te reageren. Ik drukte een kusje tegen zijn kaak aan. 'Ssh, Hazza, rustig, het komt wel goed... Wat wil jij?' Ik tekende met mijn vingertoppen cirkeltjes in zijn zij en slaakte een gelukzalige zucht. Ik voelde me geweldig. Al hoe wel, ik was een klein beetje bang voor alle reacties van de media, maar ik was gewoon blij dat ik Harry nu eindelijk "heb".


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "Wat ik wil?" Herhaalde ik zachtjes en kuste zachtjes Louis zijn sleutelbeen waarna ik Hem ondeugend aankeek. "Tweeten dat ik net ongelofelijke seks met je hebt gehad." Giechelde ik en wiebelde even met mijn wenkbrauwen waarna ik zuchten. "Nee, ik weet het niet. Wil je het de rest vertellen?" Vroeg ik nu serieus waarna ik de ruimte tussen onze lippen weghaalden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics.]


    •*• Lululu •*•

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een genietend geluidje. 'Hm, ik zou je niet tegen houden... Dan weet gelijk de hele wereld het...' Ik beet zachtjes in zijn oor en keek hem glimlachend aan. 'Ja. Ik wel. Wil jij het ook vertellen?' Ik beet op mijn lip en bestudeerde zijn gezicht, hij is werkelijkwaar de meeste prachtige jongen op deze aardbol. Ik drukten mijn gezicht weer in zijn nek en murmelde wat geluidjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik keek Louis even verbaast aan maar begon toen te glimmen en knikten hevig mijn hoofd. Iedereen mocht het weten. Ik stak mijn arm uit naar mijn nachtkastje en kon net bij mijn mobiel, opende twitter en deed iets wat ik nooit dacht ging te doen. Just had amazing sex with Louis. LoveU.
    Gicheld keek ik naar de bedoelde persoon en drukte mijn lippen hebberig op die van hem nadat ik zijn hoofd uit mijn nek had gehaald en gooide mijn mobiel ergens in de hoek van de kamer. Ik zou zometeen wel kijken hoeveel gestoorde berichten ik er op kreeg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Verbaasd keek ik Harry aan toen hij echt een zijn telefoon erbij pakte, glimlachend keek ik met de jongere jongen mee en een grinnik verliet mijn mond toen ik zag wat hij zojuist getweet had. 'You're amazing, Hazza...' Harry drukte zijn lippen hebberig tegen die van mij aan en ruw maar liefdevol zoende ik de jongen terug. Ik hoorde zijn telefoon ergens vallen maar besteedde alleen maar aandacht aan Harry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik kon wel uren met deze jongen zoenen maar uiteindelijk verbrak ik het toch en keek hem met glinsterende ogen aan. Ik beet even lachend op mijn lip en trommelde even met mijn handenvol Louis zijn achterwerk. "denk je dat het slim is om de jongens het te vertellen zo, met die ruzie?" niet dat ik bang was voor hun reactie, die kon me namelijk niets schelen. Het waren mijn vrienden en moesten me maar nemen zoals ik was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte langzaam en grijnsde toen ik zijn handen bij mijn billen voelde. 'Wie weet hebben je ze jou tweet wel gelezen,' grinnikte ik. 'Of dan denken ze dat het gewoon een actie is van ons. Maar ik denk wel dat we het ze moeten vertellen, Haz, ze zijn onze vrienden...' Glimlachend staarde ik de jongen voor me aan en met mijn vingertoppen volgde ik de contouren van zijn gezicht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you