• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    "Let's give a party omdat 1D al 2 jaar bij elkaar is... en nodig de bandleden niet uit." Lachend typ ik eem sms-je dat ze naar het X-Factor gebouw moeten komen waarna ik achter Zayn aan huppel. Ik trek een witte polo aan met een creme-kleurige broek. Nog snel doe ik een cap op en verlaat de kleedkamer. Ik zet alvast wat muziek aan voor de sfeer en haal een drankje. "Hopelijk komt de rest ook..."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Harry legde zijn hand op die van mij en opende zo de deur. Lichtflitsen verblinde me haast en af en toe moest ik wel met mijn ogen knipperen, door Harry werd ik naar mee naar de studio getrokken. Ik knikte glimlachend naar hem. 'Ik ben er klaar voor, Hazza.' Ik kneep zacht in zijn hand en drukte nog snel een kusje op zijn lippen voordat ik de deuren van de studio opende.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Stevig verstrengelde ik onze vingers en liepen we de gangen door. Ergens was ik bang voor wat er ging komen, maar ik wist dat het moest. "Is er een feestje ofzo?" Merkte ik op toen ik de zaal in keek. "Niall, wat is er aan de hand hier?" Vroeg ik meteen toen ik de blonde Ier opviel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Zelf trok ik witte allstars, een spijkerbroek, een wit t-shirt, zwarte base-balljack en niet te vergeten, mijn zwarte hoed. Lachend deed ik mijn haar nog even goed en liep Niall achterna. Het was al laat in de avond. Ik zag Harry en Louis en liep naar ze toe. 'Jazeker. Niall's idee' lachte ik en nog in geen tien minuten kwamen de mensen binnengelopen. Tot mijn verbazing kwamen er meer mensen dan verwacht. Ach, Niall zou wel wat mensen uitgenodigd hebben. Vijf minuten later stond ik met wat te drinken in mijn hand te praten, eigenlijk te schreeuwen door de muziek, met een onbekend meisje.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Harry verstrengelde onze vingers en bemoedigend glimlachte ik naar hem. 'Het komt goed, Haz, geloof me.' Hand in hand liepen we de gangen door, richting de zaal waar we straks ook waren. Veel mensen waren niet meer. Na Harry's vraag aan Niall maakte ik een instemmend geluidje dat ik het ook wel wilden weten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ghehe. Da's knap. Er zijn veel mensen en toen ineens niet meer xD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [nouja, met Harry zijn reactie voor die van Zayn was ook alleen Niall er...]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja, oké. Ik pas even aan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zozo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Jongens jullie zijn er!" Met een drankje voor Louis en Harry loop ik naarze toe. "Alsjeblieft." Ik overhandig hun de drankjes. Ik begin mee te zingen op de stukjes die iedereen zingt. "Party amd bullshit! And party and bullshit!" Waar is Liam?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik begreep er werkelijk niets van. En keek even naar het drankje in mijn hand. Niall deed of er niets was gebeurt vandaag en Dat irriteerde me. Hij stond nog geen paar uur geleden om het punt zelfmoord te plegen en nu was die zo blij als een puppy. Ik draaide me om naar Louis en keek hem even raar aan. "Volgens mij is hij doorgedraaid." Concludeerde ik en keek even naar onze verstrengelde handen en glimlachte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Leuk je te ontmoeten, Sarah!' schreeuwde ik en ik lachte. Al snel was het liedje How We Do van Rita Ora afgelopen, dus rende ik naar de draaitafel. Ik bekeek hem even en knikte tegen mezelf. Dit zou een geweldige nacht worden. Ik zette de koptelefoon om mijn nek, waarbij ik hem met één hand tegen mijn oor hield. 'It's DJ Malik!' lachte ik door de microfoon, waarbij de meesten begonnen te juichen. Snel draaide ik alweer een nieuw liedje, waarbij ik achter de draaitafel alles regelde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik loop naar Zayn. "Thanks, bro." Lach ik. Il drink mijn glas leeg en zet hem neer. "Even dansen..." Ik loop naar de dansvloer en neem een van de meiden mee, geen idee meer hoe ze heten. Ik dans met haar en lach. Er komt iet sin me op en ik loop terug naar Zayn. "Wat dacht je van een mini-concert?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik keek naar Niall en schudde mijn hoofd. 'Niet als de anderen niet willen. Dan is het gewoon niet leuk' riep ik en ik draaide me weer om, naar de draaitafel. Daar ging ik druk aan de slag met een remix en grijnsde. Het lukte goed. Dit was eigenlijk niet de eerste keer dat ik draaide. Wat begon met een onschuldig grapje bij een video diarie, ontstond tot iets leuks en serieus.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik keek net zoals Harry ook even naar het drankje in mijn hand en lachte om Harry's woorden. 'Hazza! Dat zeg je niet over één van je beste vrienden...' Sprak ik hem toe, waarna ik mijn drankje en Harry's drankje op een tafel zetten en hem richting de dansvloer trok. 'Kom op, dansen!' Glimlachend keek ik hem aan, waarna ik als een idioot begon te dansen. Het boeide me niet dat iedereen me kon zien. Ik was gewoon hartstikke vrolijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you