• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte naar Harry toen hij mij zijn telefoon gaf en vervolgens veegde hij mijn wang droog, ik grinnikte zachtjes en ging weer goed liggen, zodat Harry zich helemaal tegen me aan kon nestelen. Ik ontgrendelde zijn telefoon en ging naar de twitter app, voor een seconde durfde ik niet op het @ icoontje te klikken. Ik zuchtte, waarnaar ik Harry aankeek. 'Ik durf niet..' Piepte ik zachtjes, om de telefoon terug aan Harry te geven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Purrfect schreef:
    [Waarom reageren we er nog over. Ik was toch eruit gezet? Lekker realistisch, hé. Ook echt heel veel redenen. Zeer triest]


    {Je wilt terug? Hier, je zit er weer in... Nou goed?!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [En wie zegt dat ik erin of eruit wil? Misschien moet je maar is mensen leren begrijpen. Tja, het leven is raar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [En wie zegt dat ik erin of eruit wil? Misschien moet je maar is mensen leren begrijpen. Tja, het leven is raar]


    {Ik vraag het toch ook joh! Hier; wil je erin of niet? Miss moet jij eens leren lezen.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Je typte: Hier, je zit er weer in. Nou goed? Dat vraag je niet. Oké, sorry, maar ik zit me kapot te lachen van die nutteloze reacties van mezelf]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Je typte: Hier, je zit er weer in. Nou goed? Dat vraag je niet. Oké, sorry, maar ik zit me kapot te lachen van die nutteloze reacties van mezelf]


    {correctie: Je wilt erin? Dus ga kiezen! Ik ga anders op ziek naar een nieuwe Zayn...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik keek even naar de telefoon in mijn hand en snapte wat Louis wilde doen. ik beet even op mijn lip en drukte uiteindelijk toch op het @ icoontje, dat al verlicht was. Ergens had ik de reacties verwacht. het waren weer dezelfde soort reacties als daarnet. van helle leuke positieve reacties, haat tot mensen die dachten dat ik alweer een grapje maakten. Ik zuchten en drukte mijn mobiel uit. ''Ik weet zeker dat er vragen over gesteld gaan worden bij het eerst volgende interview, dus dan zeggen we gewoon dat het waar is.'' Stelde ik voor en kuste hem zacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Pfoeh, op "ziek" nog wel. Ach ja, één RPG erbij is niet zo heel veel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Pfoeh, op "ziek" nog wel. Ach ja, één RPG erbij is niet zo heel veel]


    {Euhh... Welcome back then? XD }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Ik had mijn ogen gesloten gehouden en Harry maakte ook geen geluid, dus heel even was ik bang voor een hele slechte reactie maar direct na zijn woorden kwam dat alweer goed. Ik opende mijn ogen en keek hem aan. 'Ze geloven het dus nog niet?' Ik zuchtte zacht. 'Maar dat is oke.' Ik drukte zacht mijn lippen tegen die van hem aan en sloeg mijn armen om hem heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Hier houd ik van. Dat ruzie's altijd eindigen met een slappe lach, bij mij dan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Hier houd ik van. Dat ruzie's altijd eindigen met een slappe lach, bij mij dan]


    {me too, nu nog zorgen dat Niall en Zayn ook zo eindigen...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Stuur Niall, zou ik zeggen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Stuur Niall, zou ik zeggen]


    {waar is hij dan?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Weet ik veel. Zayn is ehm, bij het podium o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."