• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik knikte langzaam en duwde Louis zachtjes van me af om vervolgens de dekens van me af te slaan. Meteen kwam de kou me tegemoet en rende ik bijna naar mijn mobiel die aan de andere kant van de kamer was beland. Het was eng hoe hoog het getal was, dat bij mijn twittericoon stond, maar eerst dook ik teru in bed, sloeg de dekens weer om me heen en nestelde ik me tegen Louis aan. Ik stuurde de rest van de band een sms dat ze twitter moeste lezen en opende de app daarna. "lees jij de reacties maar." piepten ik en duwde mijn telefoon in Louis zijn handen


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry klom uit het bed, pakte zijn telefoon en belandde weer terug naast mij waarneer hij zijn telefoon in mijn hand duwde en zei dat ik zijn mentions maar moest lezen. Ik knipperde een paar met mijn ogen en klikte toen op ''@'' icoontje. De meeste reacties waren wel positief, sommige negatief en maar de meerderheid dacht dat we weer grappig bezig waren over Larry Stylinson. Ik zucht zacht en gaf Harry zijn telefoon terug. 'Ze denken dat je een grapje maakt...' Zei ik spijtig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik beet even op mijn lip en keek van mijn telefoon naar Louis en weer terug. it wasn't a joke, the only person that I love, is the one who lies naked beside me now ik legde mijn telefoon weer weg en kroop nog dichter tegen Louis aan. Het kon me niet meer schelen wat iedereen dacht. of het nu positief of negatief was of dachten dat ik loog. Ik wist dat ik van de naakte jongen naast me hield en het was goed zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte en las met Harry's nieuwe tweet mee. 'Ik hou van je...' Murmelde ik zachtjjes terwijl ik een kusje op zijn lippen drukte. Harry kroop nog dichter tegen me aan en beschermend sloeg ik mijn armen om de jongere krullenbol heen. Even helemaal niemand om ons heen. Behalve Harry en ik. Kon het maar vaker zo zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "Ik ook van jou." Glimlachte ik oprecht en drukte voor de zoveelste keer vandaag mijn lippen op die van Louis. Op dit moment kon me niets mee gebeuren en was ik de gelukkigste persoon op aarde. Ik haalde mijn lippen weer los en keek de oudere jongen voor me aan waarna ik uit het niets over zijn wang likten en in de lach schoot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Hierbij wil ik melden dat Purrfect is weggestuurd ^.^ ik kan jullie de reden vertellen maar denk niet dat jullie dat interesseert... de rol van Zayn staat open! Weten jullie iemand die zou willen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Lekker aardig als je wordt weggestuurd, simpel om een andere RPG. Dat slaat echt alles]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    nessje schreef:
    {Hierbij wil ik melden dat Purrfect is weggestuurd ^.^ ik kan jullie de reden vertellen maar denk niet dat jullie dat interesseert... de rol van Zayn staat open! Weten jullie iemand die zou willen?}

    [ Hoezo? Gaat het om iets prive's? Ze heeft zich gewoon aan de regels gehouden?(:]


    •*• Lululu •*•

    [Het gaat om een andere RPG, die niet van mij is. Alleen omdat ik haar geblokkeert heb. Ze zeurde maar door in mijn GB. Daar had ik geen zin in]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Een vreemd geluidje verliet mijn mond toen ik Harry's tong over mijn wang voelden, maar direct daarna toen hij in de lach schoot, moest ik uiteraard ook lachen. Met een twinkeling in mijn ogen keek ik Harry aan, ik was nu echt benieuwd alle reacties op zijn tweet. 'Haz? Wil je even je telefoon pakken?' Ik glimlachte lief naar hem en drukte een zacht kusje op zijn lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik keek Louis even vragend aan maar tasten met mijn hand toch naast me voor mijn mobiele. Ik overhandigde deze aan Louis toen ik hem gevonden had en besloot toch maar even met mijn deken zijn wang droog te maken. Wel zo netjes toch.
    Ik nestelde me nog verder tegen de jongen naast me aan en keek nieuwsgierig mee op mijn telefoon terwijl ik met mijn vonders over zijn borstkast heen trippelde.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 12:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Purrfect schreef:
    [Lekker aardig als je wordt weggestuurd, simpel om een andere RPG. Dat slaat echt alles]


    {je schrijft ook zoveel! Ik vroeg j om uitleg en jij blokt me... dus ga gewoon verder met alles wat niet met mij en deze RPG te maken heeft!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ja hé. Zayn komt ook zoveel mensen tegen. Lieve, lieve schat. Dat heet drammen, niet vragen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [Ja hé. Zayn komt ook zoveel mensen tegen. Lieve, lieve schat. Dat heet drammen, niet vragen]


    {ik denk niet dat hij iets heeft te zeiken, hij is wegelopen van Niall...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Waarom reageren we er nog over. Ik was toch eruit gezet? Lekker realistisch, hé. Ook echt heel veel redenen. Zeer triest]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."