• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    Ik loop terug naar get X-Factor gebouw en loop naar het podium. "Euhh... Hi, Zayn." Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. "Je hebt gelijk, ik stel me aan... Geef je me nog één kans, ik zal je laten zien dat ik het kan!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ineens schoot ik in de lach. 'S-sorry. Het is gewoon dat ik nu pas besef hoe dom dat joch eigenlijk is, die jou wilt vermoorden' hikte ik. Ik probeerde mijn stem weer normaal te krijgen, wat maar half-half lukte. Ik schoof wat meer op naar Niall en grinnikte. 'Tuurlijk, leprechaun. Ik weet hoe moeilijk het voor je is' mompelde ik uit het niets.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    ik schudden mijn hoofd als teken dat ik Louis gelijk had en hij kuste me al snel weer. zachtjes giechelde ik en liet ik mijn handen over zijn borstkast glijden. Ik vroeg me af of de rest van de jongens het al gelezen zouden hebben, al dacht ik van niet omdat ze dan wel meteen zouden bellen. ik wreef met mijn neus tegen die van Louis aan en keek hem met grote glinsterende ogen aan, terwijl de kriebels in mijn beuk maar niet weg wilden gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Je bent schattig, Hazza.' Grinnikte ik, waarna ik met mijn wijsvinger het puntje van zijn neus aanraakte en er vervolgens een kusje op drukte. 'Moeten we eigenlijk niet terug gaan?' Murmelde ik zachtjes, niet dat ik het wilden, ik lag hier veel te lekker, met Harry in mijn armen en nu we net de hele wereld hadden verteld dat we een soort van samen zijn. Het is nog niet officieel, maar dat komt nog wel, hopelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik knikte langzaam. Waarschijnlijk zou bijna iedereen al weg zijn. Maar dat wisten we niet. Ik gaf Louis nog een zoen om het af te leren en sloeg toen de dekens van ons af. De kou viel best mee, maar zo op mijn naakte lichaam voelde het toch niet prettig. Snel gristen ik een een schone boxer en een setje nieuwe kleding uit de kast en kleden me aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Jammer genoeg had Harry echt besloten dat we terug moesten gaan en ging hij als eerste uit zijn bed om zichzelf aan te kleden. Ik beet even op mijn lip, waarna ik zijn bed uit ging, een rilling liep langs mijn rug en snel trok ik mijn boxer aan. Snel trok ik ook de rest van mijn kleding terug aan en zuchtte zachtjes. 'Hazza? Wat gaan we nu doen als we daar terug zijn?' Ook was ik wel een beetje bang om dadelijk naar buiten te gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik haalden mijn schouders even op en greep Louis zijn hand vast. Ik beet even op mijn lip en keek de knapste jongen die er op aarde liep aan. "Zeggen dat we van elkaar houden en een relatie hebben." Nu beet ik nog harder op mijn lip en liet ik mijn handen weer uit die van Louis glijden. Ik sloeg mijn ogen neer en wiebelde wat hem en weer. "Hebben we eigenlijk een relatie?"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "Je geeft me nog een kans?" Ik omhels Zayn en maak een vreugdes-dansje. "Dankje! Echt waar!" Ik ren het podium op en begin aan de lichtknopjes te zitten. "PAAAAAARTTYYYYY!" Roep ik. Snel sms ik dat ze mogen langs komen, ook alle meiden krijgen een sms. Hopelijk komen ze ook. "Wat is een feestje zonde dj Malik?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik moest lachen. 'Zorg jij voor het eten en drinken? Ik zorg ervoor dat Simon, Cheryl of Louis niet gaat zeuren' grinnikte ik en ik toetste het nummer in van Paul. 'Hé, Paul? Kan je iets voor ons regelen?' grijnsde ik, mijn duim opstekend naar Niall. Na een kleine discussie was alles geregeld. 'Betekent dat dat ik mag draaien?' smeekte ik naar Niall.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Niet doen,' murmelde ik zachtjes toen Harry op zijn lip beet, het zag er gewoon te onweerstaanbaar uit en dan lag hij hier met de minuut opnieuw op het bed. Ik glimlachte breed toen Harry onzeker werd en sloeg direct mijn armen om zijn middel en drukte een kusje in zijn nek. 'Ik wil het. Ik weet niet of jij ook met mijn een relatie wilt? Maar ik wil je niet meer kwijt.' Glimlachend keek ik Harry aan waarna ik een zacht kusje op zijn volle lippen drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde en knikte meteen meteen enthousiast ja. "Tuurlijk wil ik dat." Glimlachte ik en drukte mijn lippen meteen stevig op die van Louis. "Dan gaan we ze dus vertellen dat we een relatie hebben." Volgens mij straalde ik hellemaal. Maar hoe kon het ook anders. Ik greep Louis zijn hand weer vast en trok hem me mijn kamer uit naar beneden. Voor het raam stonden al wat mensen met een camera maar het kon me allemaal niets meer schelen. Ik kon op dit moment heel de wereld aan met Louis aan mijn zij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "Sorry, Zayn... Ik heb het al beloofd aan dj Malik." Grijns ik. Ik pak mijn telefoon en bel naar de plek waar we altijd onze bestellingen geven. "Wat wil je hebben? Pizza?" Ik bestel ook nog wat flessen drank. "Nog meer nodig?" Als ik heb besteld begin ik met versieren. "Wat vieren we eigenlijk?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Direct na Harry's woorden namen duizenden vlinders plaats in mijn buik voor het zenuwachtige gevoel van wat ik net had. Met Harry zal alles goed komen, het zou wel los lopen, de meeste fans vinden Larry Stylinson geweldig, dus ze zullen ons wel accepter, sprak ik mezelf toe. 'Ja. Dat doen we.' Ik drukte een kusje op Harry's lippen, waarna hij me de kamer uittrok naar de beneden. 'Dit gaat ons lukken...' Murmelde ik nog zachtjes, waarna ik mijn hand al op de deurklink legde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    'Dat ehm... Dat we onderhand al 2 jaar een band zijn?' vroeg ik lachend. Ik zelf zorgde voor de spullen en grinnikte. Daarna belde ik nog wat vrienden die we kenden. De helft waren meer mijn vrienden, maar misschien vond Niall nog wel iemand. Een kwartier later klapte ik in mijn handen. 'Daar zijn mijn spullen!' gilde ik als een klein kind en ik rende naar buiten om mee te helpen. Uiteindelijk stond het dan. Alles was geregeld, alles stond, de drank, het eten. 'Ik ga me even omkleden' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    "Zeker weten." Glimlachte ik en legde mijn hand op die van Louis om vervolgens de deur open te maken. De lichtflitsen verblinden me nog net niet en ik luisterde niet eens naar de vragen die op mijn nieuwe vriend en mij werden afgevuurd. Giechelend trok ik Louis mee en al snel waren we weer bij de studio. "Zijn we er echt klaar voor?" Vroeg ik voor de zekerheid voordat we naar binnen zouden lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''